|
|
achiie
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
achiie
|
|
|
Maar dat zegt toch wel iets over mulder...
Hij kwam er niet eens voor in aanmerking |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Heb je gelijk in . Ik denk dat Mario totaal geen vertrouwen in Mulder heeft. |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
quote: Een seizoen Exelsior had hem vast goed gedaan |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Dat denk ik niet , had hem liever bij een eredivisie club gezien bijv. VVV of Rkc en dan eens kijken of hij zich daar op de been kan houden. |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
quote:Op donderdag 19 november 2009 - 15:47 schreef ovi het volgende:[..] Dat denk ik niet , had hem liever bij een eredivisie club gezien bijv. VVV of Rkc en dan eens kijken of hij zich daar op de been kan houden. Zou ook kunnen, maar we zijn er in ieder geval over eens dat een jaartje ervaring bij een ander club geen kwaad ken. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Terecht maakt een goede indruk!!!!!!! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op donderdag 19 november 2009 - 15:50 schreef achiie het volgende:[..] Zou ook kunnen, maar we zijn er in ieder geval over eens dat een jaartje ervaring bij een ander club geen kwaad ken. Op dat punt ben ik het zeker met je eens. |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
Even een vraagje..
Hoe oud is die griekse talent..... lamproue ofzo? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Volgens mij 17 jaar |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Een hele goeie gaat dat worden let maar op |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
We hebben een overschot aan geweldige jonge keepers!! Kan alleen maar goed voor de kas zijn. Mulder heeft in het begin van het seizoen te hart van de toren lopen blazen. Zelfvertrouwen is goed maar je kan ook je eigen voorbij lopen daardoor. Mulder komt er ook wel maar moet wel op letten hoe hij zich op stelt! |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
Ik denk dat je Mulder nou het best kan verkopen, want volgend jaar is Daarley eerste keeper en Van dijk tweede.Ja en dan is het niet goed voor de ontwikkeling van zo een jongen om bij Feyenoord te blijven,het is jammer marjaa.... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik denk niet dat Mulder het gaat reden,ik hoop het natuurlijk wel voor hem |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
mulder is matige keeper,heb hem gezien op de maandagavonden,was niet geweldig |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
uit nood zit mulder bij feyenoord, mario had hem uitgeleent aan excelsior maar op het laatste moment terug gehaald ivm blessures van de keepers. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 19 november 2009 - 16:03 schreef achiie het volgende:Ik denk dat je Mulder nou het best kan verkopen, want volgend jaar is Daarley eerste keeper en Van dijk tweede.Ja en dan is het niet goed voor de ontwikkeling van zo een jongen om bij Feyenoord te blijven,het is jammer marjaa.... Je moet hem verhuren en zorgen dat hij nog beter word. Volgend jaar verhuren. het jaar erop terug en dan mag hij het uitvechten met Darley! Dan zal een van de twee een jaar later waarschijnlijk weg gaan waardoor je weer de ruimte krijgt voor Lamprou!! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Ik heb hem ook bij de belofte aan het werk gezien en het was inderdaad niet geweldig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 november 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|