BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: IN WINTERSTOP RUIL BRUINS MET FALKENBURG!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Brhaven
 Brhaven - vrijdag 20 november 2009 - 18:06   quote  deeplink  
Vanavond zat ik Rijnmond Sport te kijken met als gast Falkenburg. Een verstandige jongen met voetbalintelligentie. Ik zit me al te lang te ergeren aan Luigi en het komt bij Feyenoord niet meer goed met die jongen. Hij komt echt te kort en misschien dat een nieuwe impuls zijn carriere nog kan redden. Als die verhouding zuid/west in Rotterdam opzij gezet kan worden, met name door de supporters, zou deze ruil voor beide ploegen wel eens goed kunnen uitpakken. Persoonlijk heb ik geen enkel gevoel bij rivaliteit tussen Feyenoord en Sparta, maar ik kom van oorsprong dan ook niet uit deze regio. Dus halen die Falkenburg en misschien die Strootman er ook maar bij. Mario moet de verjonging nu toch doorzetten met een duidelijke keuze voor Darley.
Brhaven
 Brhaven - vrijdag 20 november 2009 - 18:41   quote  deeplink  
?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 20 november 2009 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 - 18:41 schreef Brhaven het volgende:
?
?
martinm70
 martinm70 - vrijdag 20 november 2009 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 - 18:55 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

?
= ??
qwerto
 qwerto - vrijdag 20 november 2009 - 19:14   quote  deeplink  
= ????
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 20 november 2009 - 19:21   quote  deeplink  
Ik merk al dat dit topic zeer serieus wordt genomen
craven
 craven - vrijdag 20 november 2009 - 19:47   quote  deeplink  
wie zegt dat sparta wil ruilen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 november 2009 - 19:51   quote  deeplink  
Ik zou als ik Sparta ook niet ruilen....
Luigi mag dan een talent zijn maar Falkenburg heeft de spirit...
Ik moet zeggen dat die Falkenburg een goede voetballer is.
Strootman is ook een goede voetballer...
Maar wat ze bij Sparta Excelsior en andere clubs waren .
Dat veranderd zodra ze in de KUIP gaan ballen???
craven
 craven - vrijdag 20 november 2009 - 19:54   quote  deeplink  
hmmmm vaak wel! alleen de toppers/doorzetters komen bovendraaien...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 20 november 2009 - 19:56   quote  deeplink  
Alsof Sparta helemaal gek is.

Het beste wat Feyenoord denk ik kan doen is Bruins verhuren aan Nec. Daar is toch een gat in de selectie door de lange blessure van Schone. Lijkt mij een goeie club voor hem om eventueel zijn oude niveau te halen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 november 2009 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 - 19:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Alsof Sparta helemaal gek is.

Het beste wat Feyenoord denk ik kan doen is Bruins verhuren aan Nec. Daar is toch een gat in de selectie door de lange blessure van Schone. Lijkt mij een goeie club voor hem om eventueel zijn oude niveau te halen.
Tja dit vind ik dus een hele goeie van je ....
craven
 craven - vrijdag 20 november 2009 - 20:04   quote  deeplink  
ALS NEC HET WILT, MA IS WEL EEN OPLOSSING...
craven
 craven - vrijdag 20 november 2009 - 20:04   quote  deeplink  
kut capslock
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 november 2009 - 20:09   quote  deeplink  
hahahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 20 november 2009 - 20:11   quote  deeplink  
Jaa! echt doen! Falkenburg word onze nieuwe legende aan de maas haha
MMM
 MMM - vrijdag 20 november 2009 - 20:17   quote  deeplink  
Sparta zal ook echt een groot talent ruilen tegen dat wijf van ons..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 november 2009 - 20:18   quote  deeplink  
hahahahahahaha
craven
 craven - vrijdag 20 november 2009 - 20:19   quote  deeplink  
heb je hem wel eens zien lopen met z'n arme zwaaiend naast ze lichaam
MMM
 MMM - vrijdag 20 november 2009 - 20:22   quote  deeplink  
Die sliding bij sparta uit van 'm vergeet ik ook niet meer.. Ongelooflijk, hoe hij er als een homo ingleed (waar de 2-1 uitkwam)

Of hoe die zich als een klein kind liet wegzetten tegen suarez..
craven
 craven - vrijdag 20 november 2009 - 20:23   quote  deeplink  
ja lichaam van een gespierde spijker, best jammer vond hem technisch altijd wel oke...
MMM
 MMM - vrijdag 20 november 2009 - 20:24   quote  deeplink  
Eerste half jaar goed gespeeld, met hoogtepunt joden thuis.. Daarna niveau'tje Omniworld. Al zou die gozer 50% van de beleving hebben, die wij hebben, was die al veel verder..
craven
 craven - vrijdag 20 november 2009 - 20:27   quote  deeplink  
yep hij is niet vooruit gegaan, niet gelijk gebleven maar achteruitgegaan...
MMM
 MMM - vrijdag 20 november 2009 - 20:27   quote  deeplink  
Denk ook niet, dat hij het nog gaat redden.. Zelfs onder Mario lukt het niet meer (waar we toch de hoop op gevestigd hadden)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 20 november 2009 - 20:44   quote  deeplink  
Misschien moeten we hem gewoon nog effe steunen. Ik weet dat we dat al vaak genoeg gedaan hebben, maar ik ben bang dat ie ergens anders de sterren van de hemel gaat spelen
sevillana
 sevillana - vrijdag 20 november 2009 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 - 19:51 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik zou als ik Sparta ook niet ruilen....
Luigi mag dan een talent zijn maar Falkenburg heeft de spirit...
Ik moet zeggen dat die Falkenburg een goede voetballer is.
Strootman is ook een goede voetballer...
Maar wat ze bij Sparta Excelsior en andere clubs waren .
Dat veranderd zodra ze in de KUIP gaan ballen???
is niet altijd zo geweest hoor Leon.
denk bijvoorbeeld eens aan Willy Kreuz, Jorgen Kristensen of in wat mindere mate Luuk Balkestein
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 november 2009 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 - 20:45 schreef sevillana het volgende:

[..]

is niet altijd zo geweest hoor Leon.
denk bijvoorbeeld eens aan Willy Kreuz, Jorgen Kristensen of in wat mindere mate Luuk Balkestein
Ja maar toen poepte ik nog in een luiert joh Sevi.....;)
craven
 craven - vrijdag 20 november 2009 - 21:05   quote  deeplink  
hahahaha
sevillana
 sevillana - vrijdag 20 november 2009 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 - 20:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja maar toen poepte ik nog in een luiert joh Sevi.....;)
ja, uh, ken ik er wat aan doen!
Milo
 Milo - zaterdag 21 november 2009 - 09:29   quote  deeplink  
Laat die gasten eerst maar eens wat bewijzen, voor dat we met z'n allen gaan roepen om ze naar de kuip te halen.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 21 november 2009 - 10:28   quote  deeplink  
Falkenburg is opgegroeid met ajax

heeft helemaal niks met feyenoord
bjorn
 bjorn - zaterdag 21 november 2009 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 - 10:28 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Falkenburg is opgegroeid met ajax

heeft helemaal niks met feyenoord
jood
Rovert
 Rovert - zaterdag 21 november 2009 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 - 10:28 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Falkenburg is opgegroeid met ajax

jij kunt het weten
Brhaven
 Brhaven - zondag 22 november 2009 - 22:56   quote  deeplink  
Het is uiteraard fijn dat Fer zijn collega steunt, maar in het belang van Feyenoord kan Bruins beter bij een andere club iedere week gaan spelen.
remco1978
 remco1978 - maandag 23 november 2009 - 02:38   quote  deeplink  
Vind hem de laatste tijd ook niet erg goed maar als ik hem vandaag zag was toch niet verkeerd. Had een aantal aardige acties en had helaas ook een beetje pech dat z'n bal van de lijn werd gehaald.

Wat me wel opviel is dat ome Leo van de week bij jong oranje op de tribune zat. Kan me bijna niet voorstellen dat hij ging kijken hoe fer en wijnaldum aan het ballen waren. Voor wie zat hij dan op de tribune??
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 november 2009 - 08:39   quote  deeplink  
Zondag was t prima.
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 23 november 2009 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 - 13:59 schreef Rovert het volgende:

[..]

jij kunt het weten
Hij had laatst een interview in de VI en daar liet hij het voorzichtig blijken...die voorliefde voor 020......tja als het een hele goede speler is dan moeten we het maar beschouwen als een jeugdzonde......Overigens ben ik wel van mening dat het cynisme dat naar Bruins vanaf de tribune schalt hem echt niet beter maakt!!! Benader hem eens positief.....eindelijk weer eens een Rotterdammer in de selectie en ik bedoel dit echt niet verkeerd...ook nog een blanke ook......al lult tie als een Marokkaan maar dat terzijde.....da's het beleid van tientallen jaren PVDA bestuur in de stad en in het land....
Voor de duidelijkheid als we met 11 Ivorianen kampioen kunnen worden dan heeft dat mijn zegen maar liever zie ik een mix van allerlei culturen en net zoals vroeger....een speler op het veld die opgegroeid is in vak X of R.S.T.....
O ja mijn oude buurt was van het weekend weer eens blank stond in de krant......oh het stond blank .......waterleidingbreukje!!!

Een uit de stad naar een VINEX wijk gevluchte Rotterdammer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door Madhopfc --
Rene Koster
 Rene Koster - maandag 23 november 2009 - 12:42   quote  deeplink  
tuurlijk weg met die gozer en wijnaldum presteerd ook niet en cisse is ook niet top dus ook weg en als ze niet weggaan moeten we ze gewoon uitfluiten inplaats van achter ze blijven staan omdat ze van Feyenoord zijn nee wij moeten alleen maar toppers hebben dan gaat dat EENS zo geweldige legioen weer eens achter de ploeg staan want zo langzaam aan heeft de ploeg die tegen Feyenoord moet spelen meer aan het legioen dan onze spelers zelf als ze een paar fouten maken worden ze uitgejoeld en uitgefloten nee daar gaan ze beter van spelen jammer hoor er was een tijd dat we als legioen 100% achter onze spelers stonden en als ze wat fout deden prate we dat goed al wisten we zelf ook wel beter maar uitfluiten nee dat nooit dat deden ze alleen in dat neuzen stadion maar NOOIT in de Kuip.
Rovert
 Rovert - maandag 23 november 2009 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:42 schreef Rene Koster het volgende:
tuurlijk weg met die gozer en wijnaldum presteerd ook niet en cisse is ook niet top dus ook weg en als ze niet weggaan moeten we ze gewoon uitfluiten inplaats van achter ze blijven staan omdat ze van Feyenoord zijn nee wij moeten alleen maar toppers hebben dan gaat dat EENS zo geweldige legioen weer eens achter de ploeg staan want zo langzaam aan heeft de ploeg die tegen Feyenoord moet spelen meer aan het legioen dan onze spelers zelf als ze een paar fouten maken worden ze uitgejoeld en uitgefloten nee daar gaan ze beter van spelen jammer hoor er was een tijd dat we als legioen 100% achter onze spelers stonden en als ze wat fout deden prate we dat goed al wisten we zelf ook wel beter maar uitfluiten nee dat nooit dat deden ze alleen in dat neuzen stadion maar NOOIT in de Kuip.
probeer eens een punt, niet te lezen dit
Rene Koster
 Rene Koster - maandag 23 november 2009 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:46 schreef Rovert het volgende:

[..]

probeer eens een punt, niet te lezen dit
dat is dan jammer punt
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 23 november 2009 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:42 schreef Rene Koster het volgende:
tuurlijk weg met die gozer en wijnaldum presteerd ook niet en cisse is ook niet top dus ook weg en als ze niet weggaan moeten we ze gewoon uitfluiten inplaats van achter ze blijven staan omdat ze van Feyenoord zijn nee wij moeten alleen maar toppers hebben dan gaat dat EENS zo geweldige legioen weer eens achter de ploeg staan want zo langzaam aan heeft de ploeg die tegen Feyenoord moet spelen meer aan het legioen dan onze spelers zelf als ze een paar fouten maken worden ze uitgejoeld en uitgefloten nee daar gaan ze beter van spelen jammer hoor er was een tijd dat we als legioen 100% achter onze spelers stonden en als ze wat fout deden prate we dat goed al wisten we zelf ook wel beter maar uitfluiten nee dat nooit dat deden ze alleen in dat neuzen stadion maar NOOIT in de Kuip.
geduld is op
Rovert
 Rovert - maandag 23 november 2009 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:49 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

geduld is op
maar jij bent voor ajax
Rene Koster
 Rene Koster - maandag 23 november 2009 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:49 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

geduld is op
ok maar als ze worden uitgefloten gaan ze echt niet beter spelen hoor. En ik begrijp dat het gedult opraakt maar het is een ploeg die WEER opnieuw aan elkaar moet wennen en weer een andere trainer en dus een nieuw systeem. Laten we eerst even wachten dat alles aan elkaar gewend is en dan nog vind ik dat we altijd achter onze jongens moeten blijven staan. En dat het legioen weer de twaalfde man wordt.
sterski010
 sterski010 - maandag 23 november 2009 - 13:50   quote  deeplink  
Begrijp die hele discussie niet. Vond Bruins gewoon goed invallen. Toen hij en Makaay er in kwamen gebeurde er tenminste wat. Ze probeerden wat, kon je van veeel andere spelers die dag niet echt zeggen. Die speelde om niet te verliezen. Bruins heeft nu eenmaal veel risico in zijn spel, als het mis gaat ziet het er klungelig uit. Gaat het goed dan is het briljant. Maar als je uitgefloten wordt in je eigen stadion gaat toch wel heel erg ver. Ik bedoel, hij zit in een wat mindere periode maar het is toch geen Lurling of zo? Bruins komt er echt wel, een beetje steun van zijn eigen Rotterdammers zou wel op zijn plaats zijn. Is notabene nog een jongen van ons ook...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 november 2009 - 14:27   quote  deeplink  
Bruins was zondag de gevaarlijkste Feyenoord waren hebben jullie toch last van. Geef die jongen eens een kans. Hij was echt niet slecht! De rest van de aanval en middenveld waren slecht! Verdediging kan je niets over zeggen want hebben de nul gehouden
Rene Koster
 Rene Koster - maandag 23 november 2009 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 13:50 schreef sterski010 het volgende:
Begrijp die hele discussie niet. Vond Bruins gewoon goed invallen. Toen hij en Makaay er in kwamen gebeurde er tenminste wat. Ze probeerden wat, kon je van veeel andere spelers die dag niet echt zeggen. Die speelde om niet te verliezen. Bruins heeft nu eenmaal veel risico in zijn spel, als het mis gaat ziet het er klungelig uit. Gaat het goed dan is het briljant. Maar als je uitgefloten wordt in je eigen stadion gaat toch wel heel erg ver. Ik bedoel, hij zit in een wat mindere periode maar het is toch geen Lurling of zo? Bruins komt er echt wel, een beetje steun van zijn eigen Rotterdammers zou wel op zijn plaats zijn. Is notabene nog een jongen van ons ook...
Daar ben ik het dus helemaal mee eens.
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 november 2009 - 18:23   quote  deeplink  
ik ben voor Bruins!!!!
MMM
 MMM - maandag 23 november 2009 - 18:35   quote  deeplink  
Na zijn geweldige invalbeurt kunnen we miljoenen vragen + Falkenburg!!! (Haha, niet dus)
sterski010
 sterski010 - maandag 23 november 2009 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 18:35 schreef MMM het volgende:
Na zijn geweldige invalbeurt kunnen we miljoenen vragen + Falkenburg!!! (Haha, niet dus)
Vond jij het geen goede invalbeurt dan en vind jij Falkenburg daadwerkelijk beter als Bruins? En waar is dat op gebaseerd? OP die 3 a 4 eredivisie wedstrijden dat hij redelijk heeft gespeeld? Bruins kan zich op een hoop meer wedstrijden als dat beroepen. Volgens jou bakt Wijnaldum er nu zeker ook weinig van en moeten wij die in ruilen voor een middelmatige speler uit reserve 020? Het is logisch dat jong door gebroken spelers ergens in hun leven een terug val krijgen die hun uiteindelijk alleen maar sterker gaat maken. Voor niemand is de weg naar de top een kalme zee...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door sterski010 --
MMM
 MMM - maandag 23 november 2009 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 18:46 schreef sterski010 het volgende:

[..]

Vond jij het geen goede invalbeurt dan en vind jij Falkenburg daadwerkelijk beter als Bruins? En waar is dat op gebaseerd? OP die 3 a 4 eredivisie wedstrijden dat hij redelijk heeft gespeeld? Bruins kan zich op een hoop meer wedstrijden als dat beroepen. Volgens jou bakt Wijnaldum er nu zeker ook weinig van en moeten wij die in ruilen voor een middelmatige speler uit reserve 020? Het is logisch dat jong door gebroken spelers ergens in hun leven een terug val krijgen die hun uiteindelijk alleen maar sterker gaat maken. Voor niemand is de weg naar de top een kalme zee...
Nee, ik vond het gisteren geen goede invalbeurt. Of Falkenburg verder is dan Bruins? Dat zullen we zien, hij heeft in ieder geval aardig wat potentie.

Bruins kan zich op een hoop meer wedstrijden als dat beroepen? Hij heeft sinds 2007 (eerste halfjaar) geen goede wedstrijd meer gespeeld.. En die paar minuutjes die hij dit seizoen mag invallen, daar ben ik ook TOTAAL niet van onder de indruk..

Nee Wijnaldum heeft het nu even niet maar mag die jongen? Hij toont in ieder geval meer inzet dan Bruins doet en dat stemt mij tevreden. Als Bruins zijn dag niet heeft, en dat heeft hij al 2 jaar niet, heb je geen ene reet aan 'm. Fysiek is die gozer nog zwakker dan een peuter..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door MMM --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 23 november 2009 - 18:53   quote  deeplink  
denk niet dat sparta dat wil, misschien wel bruins + 1 miljoen voor falkenburg.
en dit is nou niet echt wat de bedoeling was van de uitspraak van fer: het legioen moet bruins steunen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door patrickpsv15 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: IN WINTERSTOP RUIL BRUINS MET FALKENBURG!









0.0090510