BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: IN WINTERSTOP RUIL BRUINS MET FALKENBURG!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sterski010
 sterski010 - maandag 23 november 2009 - 18:54   quote  deeplink  
Is Wijnaldum fysiek een sterke beer dan? Maar die mag dus wel een hele serie off-days aan elkaar rijgen behalve in jong oranje maar Bruins is een peuter en kan niet voetballen na wat hij toch echt een lange tijd heeft laten zien. Bruins potentie is onomstreden. Als je dat niet ziet verwijs ik je naar Hans Anders....
MMM
 MMM - maandag 23 november 2009 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 18:54 schreef sterski010 het volgende:
Is Wijnaldum fysiek een sterke beer dan? Maar die mag dus wel een hele serie off-days aan elkaar rijgen behalve in jong oranje maar Bruins is een peuter en kan niet voetballen na wat hij toch echt een lange tijd heeft laten zien. Bruins potentie is onomstreden. Als je dat niet ziet verwijs ik je naar Hans Anders....
Wijnaldum is geen beer nee, maar laat zich niet wegzetten als Bruins. Wat een slappe vent is dat..

Wijnaldum heeft ook wel wat meer krediet opgebouwd he, denk je niet? Bruins heeft een half jaar goed gespeeld, met als hoogtepunt 020 thuis in 2007-2008. Verder is het niveau van die 'knul' om te janken.

Zoveel spelers hebben potentie, maar als het er niet uit komt speelt deze knul binnen een paar jaar bij clubs als Vitesse/Nac. Het houd een keer op.
sterski010
 sterski010 - maandag 23 november 2009 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 18:59 schreef MMM het volgende:

[..]

Wijnaldum is geen beer nee, maar laat zich niet wegzetten als Bruins. Wat een slappe vent is dat..

Wijnaldum heeft ook wel wat meer krediet opgebouwd he, denk je niet? Bruins heeft een half jaar goed gespeeld, met als hoogtepunt 020 thuis in 2007-2008. Verder is het niveau van die 'knul' om te janken.

Zoveel spelers hebben potentie, maar als het er niet uit komt speelt deze knul binnen een paar jaar bij clubs als Vitesse/Nac. Het houd een keer op.
Of hij gaat dadelijk gratis naar Twente waar hij met open armen opgenomen wordt en waar hun dadelijk 5 miljoen aan verdienen. God waar kennen we dat nou van?.....
MMM
 MMM - maandag 23 november 2009 - 19:03   quote  deeplink  
Oh god, Tiendalli speelt een paar goede wedstrijden.. Die jongen heeft het hier verpest. Heeft zo ongelooflijk veel kansen gehad en niet gepakt, dan houd ook dat een keer op.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 november 2009 - 19:04   quote  deeplink  
precies
sterski010
 sterski010 - maandag 23 november 2009 - 19:06   quote  deeplink  
Zoals? In de grote wedstrijden waarin hij speelde deed hij het toch prima tegen grote tegenstanders....Dat zegt wat....Ken er genoeg in dit team die zich alleen tegen kleine tegenstanders kunnen onderscheiden....
MMM
 MMM - maandag 23 november 2009 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 19:06 schreef sterski010 het volgende:
Zoals? In de grote wedstrijden waarin hij speelde deed hij het toch prima tegen grote tegenstanders....Dat zegt wat....Ken er genoeg in dit team die zich alleen tegen kleine tegenstanders kunnen onderscheiden....
Bedoel je in zijn Feyenoord of Twente periode?

Zoja bij Feyenoord, welke grote wedstrijden dan? Hij heeft het onder Verbeek nog best aardig gedaan ja maar daarna onder Vlemmings stond hij er weer naast. Ook bij Bert en Koeman weinig gespeeld, al had hij daar wel last van wat blessures. Wij zien alleen de wedstrijden waar we op kunnen oordelen, misschien zien de trainers dat heel anders?

Als je de Twente periode bedoeld? Hij heeft alleen tegen 020, als grote tegenstander, het goed gedaan dus het is nog even afwachten hoe hij het verder doet daar.
sterski010
 sterski010 - maandag 23 november 2009 - 19:10   quote  deeplink  
En Tiendalli zag ook niemand het meer in zitten na een moeilijke periode. Denk dat we iets meer waakzaam moeten zijn met het vlees dat we in de Kuip hebben, wat toepasselijk!
Brhaven
 Brhaven - maandag 23 november 2009 - 23:27   quote  deeplink  
Het gaat niet om Tiendalli, maar om onze eigen Bruins!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 03:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 19:03 schreef MMM het volgende:
Oh god, Tiendalli speelt een paar goede wedstrijden.. Die jongen heeft het hier verpest. Heeft zo ongelooflijk veel kansen gehad en niet gepakt, dan houd ook dat een keer op.
100% eens!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 03:31   quote  deeplink  
En Bruins moeten we eens wat respijt geven!! Omdat hij niet dat felle heeft vinden velen hem geen Feyenoorder maar hij heeft wel degelijk andere kwaliteiten die belangrijk kunnen zijn voor dit Feyenoord!! iedereen moet hem eens het voordeel van de twijfel geven!
MMM
 MMM - dinsdag 24 november 2009 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 03:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:
En Bruins moeten we eens wat respijt geven!! Omdat hij niet dat felle heeft vinden velen hem geen Feyenoorder maar hij heeft wel degelijk andere kwaliteiten die belangrijk kunnen zijn voor dit Feyenoord!! iedereen moet hem eens het voordeel van de twijfel geven!
Jammer dat hij die 'andere kwaliteiten' al sinds 2007 niet meer heeft laten zien..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door MMM --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 13:33 schreef MMM het volgende:

[..]

Jammer dat hij die 'andere kwaliteiten' al sinds 2007 niet meer heeft laten zien..
Vreemd!! Er word zo'n druk op die jongen geplaatst dat het alleen maar lastiger voor hem word. Afbreken van je eigen spelers noem ik dat. Ik vind El Dramadi helemaal niets maar ik zal hem nooit uit fluiten of schelden. Het zogenaamde legioen moet de hand eerst eens in eigen boezem steken. Is niet meer HET LEGIOEN maar allemaal kleine LEGIOENETJES. Die er allemaal hun eigen gedachtengang op na houden.
Milo
 Milo - dinsdag 24 november 2009 - 13:51   quote  deeplink  
Weet je waarom spelers hier niet slagen en bij andere clubs wel?
Als ze weg moeten dan denken ze van " shit ik kan wel ballen " en dan gaan ze weer hun best doen.

Ze moeten er op klappen met de instelling de kuip is van ons.
en die 3 punten blijven hier er zijn maar 2 voetballers met die instelling tomasson en vlaar de rest is kut.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 13:53   quote  deeplink  
Van ons? ONS is ver te zoeken in de Kuip.
Milo
 Milo - dinsdag 24 november 2009 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 13:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Van ons? ONS is ver te zoeken in de Kuip.
ja dat bedoel ik nou, de instelling is gewoon ruk!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 13:57   quote  deeplink  
Ik denk dat HET Legioen is eens de hand in eigen boezem moet steken! Wij maken er toch ook geen kolkend stadion meer van. Als het vuur niet bij de spelers aanwezig was zorgde wij daar wel voor. Waar is dat gebleven?
moa
 moa - dinsdag 24 november 2009 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 13:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Van ons? ONS is ver te zoeken in de Kuip.
Ga je dat nu in elke topic verkondigen?

Het is logisch dat niet iedereen met opgeheven hoofd richting kuip gaat, de afgelopen 3 jaar hebben ons weinig gegeven om trots op te zijn. Bekijk het van de andere kant, bij 020 zat hooguit 10.000 man op de tribune toen zij een tijdje 8e/9e stonden. Zelfs nu ze meedoen om de titel zit dat grafstadion van ze maar half vol. (Ondanks dat ze wel 50k kaartjes verkopen)

Ik ben elke keer weer trots dat er toch nog 40.000+ bij elke wedstrijd is, zelfs tegen minder geklasseerde tegenstanders, en ondanks de treurnis van de afgelopen 3 jaar,

En Bruins die komt er wel, zodra hij het vertrouwen van het legioen krijgt kan hij ons in zn 1tje kampioen maken.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 14:10   quote  deeplink  
Als het moet verkondig ik dat overal. Gaan misschien bij sommige mensen hun ogen open. Overigens is het voetbal niet om aan te zien maar heb je gezien waar we staan? Liever met drakenvoetbal vierde dan met attractief voetbal weer net europees mis lopen!!
moa
 moa - dinsdag 24 november 2009 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 14:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Als het moet verkondig ik dat overal. Gaan misschien bij sommige mensen hun ogen open. Overigens is het voetbal niet om aan te zien maar heb je gezien waar we staan? Liever met drakenvoetbal vierde dan met attractief voetbal weer net europees mis lopen!!
Ik ben tevreden, alleen begrijp ik goed dat de onzekerheid op het veld overslaat op de tribune.
Ik zie ons ook liever zaad-antivoetbal spelen, zoals psv al jaren succesvol doet, zolang we de coolsingel dan af en toe eens in volle glorie mogen zien.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 14:18   quote  deeplink  
wij als tribune moeten zorgen dat ze op het veld niet onzeker zijn. Zeker niet in eigen huis!
moa
 moa - dinsdag 24 november 2009 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 14:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:
wij als tribune moeten zorgen dat ze op het veld niet onzeker zijn. Zeker niet in eigen huis!
De praktijk wijst dus uit dat daarvoor eerst nog een paar puntjes nodig zijn.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 14:43   quote  deeplink  
dat vind ik dus sip!! Zeker als je kijk waar we vandaan komen en waar we vorig jaar stonden rond deze tijd!
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 24 november 2009 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 14:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:
wij als tribune moeten zorgen dat ze op het veld niet onzeker zijn. Zeker niet in eigen huis!
Eens.
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 24 november 2009 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 14:20 schreef moa het volgende:

[..]

De praktijk wijst dus uit dat daarvoor eerst nog een paar puntjes nodig zijn.
Oneens.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 november 2009 - 10:11   quote  deeplink  
Joh.. alles wat we tot nu toe gehaald hebben die goed speelden bij andere clubs hebben t niveau van Feyenoord niet omhoog gebracht, maar hun eigen omlaag.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: IN WINTERSTOP RUIL BRUINS MET FALKENBURG!









0.0090579