BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mijn visie...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
craven
 craven - zondag 22 november 2009 - 14:56   quote  deeplink  
1ste helft: Om pijn in je ogen van te krijgen..een te langzaam tempo en een statisch feyenoord, geen bewegende mensen..een compact spelend utrecht, dat op de counter loerde had geen moeite om feyenoord van de goal af te houden..

2de Helft: Een meer druk zettend feyenoord dat i.i.g. beter uit de kleedkamers kwam, dat leidde tot een uitbraak van cisse op een diepe bal.Onregelmentair werd hij neergehaald, en aangezien hij een doorgebroken speler was, had rood op zijn plaats geweest..maar nee! niks...
Het spel golfde wat heen en weer, maar er waren teweing 100% kansen..de beste was voor bruins..de laatste 10-15 minuten ging feyenoord voor de winst maar er waren te weinig goede mogenlijkheden...er was ook een penaltygeval(hands) die niet werd gegeven..
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 22 november 2009 - 15:01   quote  deeplink  
En die fucking gregoor van dijk dan die Fer tegenhoud?
craven
 craven - zondag 22 november 2009 - 15:02   quote  deeplink  
idem dito..., maar buiten die feiten was het toch echt niet goed...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 22 november 2009 - 15:03   quote  deeplink  
Nee, en ik word trouwens helemaal gek van die Leerdam. Balletje terug balletje breed...........................................

Bovendien moet Darley echt leren schieten en uittrappen want dit kan niet. Let maar eens op zijn uittrappen die niet uit de handen genomen worden...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 22 november 2009 - 15:04   quote  deeplink  
joden staan al 3-0 voor...............
craven
 craven - zondag 22 november 2009 - 15:05   quote  deeplink  
dat is niet onze target nou :( ...
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 22 november 2009 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 15:04 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
joden staan al 3-0 voor...............
vvv ook
craven
 craven - zondag 22 november 2009 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 15:03 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Nee, en ik word trouwens helemaal gek van die Leerdam. Balletje terug balletje breed...........................................

Bovendien moet Darley echt leren schieten en uittrappen want dit kan niet. Let maar eens op zijn uittrappen die niet uit de handen genomen worden...
Zijn niet best, maar van Dijk is daar ook geen held in...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 november 2009 door craven --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 22 november 2009 - 15:06   quote  deeplink  
weetik 4-0 /////////XD
Terminator
 Terminator - zondag 22 november 2009 - 15:09   quote  deeplink  
mijn visie????wat is dat voor gelul???visie dat bestaat niet!de feiten dat bestaat en het feit is dat we alweer genaaid zijn door de scheidsrechter!niks geen visie van iemand!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 22 november 2009 - 15:10   quote  deeplink  
ADO heeft weer es rood hehe dat was mijn visie..................................

Tis ook mijn visie terminator weet dat t kut is maar Feyenoorder ben je niet voor je lol he
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 22 november 2009 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 15:09 schreef Terminator het volgende:
mijn visie????wat is dat voor gelul???visie dat bestaat niet!de feiten dat bestaat en het feit is dat we alweer genaaid zijn door de scheidsrechter!niks geen visie van iemand!
jankerd
MMM
 MMM - zondag 22 november 2009 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Geen joods gedrag vertonen.. Als ze godverdomme vanaf het begin hadden doorgedrukt stond je met rust al 2-0 voor.
craven
 craven - zondag 22 november 2009 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Vise is visie, je kan lullen wat je wilt...feyenoord heeft dit keer niet genoeg gebracht..
Terminator
 Terminator - zondag 22 november 2009 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 15:16 schreef craven het volgende:

[..]

Vise is visie, je kan lullen wat je wilt...feyenoord heeft dit keer niet genoeg gebracht..
oh en dat geeeft de scheidsrechter het recht om gewoon maar effe brutaal tegen ons te fluiten en de regels niet te hanteren!!dacht dat ze scherper gingen fluiten???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 november 2009 door Terminator --
Terminator
 Terminator - zondag 22 november 2009 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 15:11 schreef MMM het volgende:

[..]

Geen joods gedrag vertonen.. Als ze godverdomme vanaf het begin hadden doorgedrukt stond je met rust al 2-0 voor.
joods gedrag?mmmmmmmmm heel vreemde constatering dat dit joods gedrag gedrag is volgens u!regels zijn toch regels??of zijn we dat nu allemaal weer vergeten??een doorgebroken is rood dat is zins mensenheugenis zo??of wat??maar goed als je liever over je heen wilt laten lopen moeten ze goed naar u luisteren!
Terminator
 Terminator - zondag 22 november 2009 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 15:16 schreef craven het volgende:

[..]

klopt ze hadden moeten zingen vink is een hoerenhoerenjonghoerenjong!!vind is een hoerenhoerenjong!!!dat heb ik wel gemist dat was namelijk wel op zijn minst op zijn plaats geweest maar dat zit er al niet eens meer in!!
Terminator
 Terminator - zondag 22 november 2009 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 15:10 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
ADO heeft weer es rood hehe dat was mijn visie..................................

Tis ook mijn visie terminator weet dat t kut is maar Feyenoorder ben je niet voor je lol he
nee dat klopt!
Terminator
 Terminator - zondag 22 november 2009 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 15:10 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

jankerd
jankerd nee hoor we moeten vink gewoon vermoorden dat doen ze namelijk in andere landen ook waar geen regels gelden!wordt een scheidsrechter voor minder omgelegd hoor!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 22 november 2009 - 15:30   quote  deeplink  
sjezus hahaha
Terminator
 Terminator - zondag 22 november 2009 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 15:30 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
sjezus hahaha
amen!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 22 november 2009 - 15:34   quote  deeplink  
zondag
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 22 november 2009 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 15:27 schreef Terminator het volgende:

[..]

klopt ze hadden moeten zingen vink is een hoerenhoerenjonghoerenjong!!vind is een hoerenhoerenjong!!!dat heb ik wel gemist dat was namelijk wel op zijn minst op zijn plaats geweest maar dat zit er al niet eens meer in!!
je moet je niet zo aanstellen, gelukkig zagen de mensen in de kuip ook dat we neit verloren hebben door de arbitrage maar juist WEER door slecht voetbal van onze kant..dus gelukkig zijn we niet allemaal zo kortzichtig als jou
Terminator
 Terminator - zondag 22 november 2009 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 15:34 schreef erwin-letteboer het volgende:

[..]

je moet je niet zo aanstellen, gelukkig zagen de mensen in de kuip ook dat we neit verloren hebben door de arbitrage maar juist WEER door slecht voetbal van onze kant..dus gelukkig zijn we niet allemaal zo kortzichtig als jou
nee vooral niet kortzichtig zijn zoals mij en er niks aan doen dan blijft het zeker nog jaren zo doorgaan!wat lul je nou?makaay stond niet buitenspel???? en ja het was hands dus strafschop en ja het was rood voor die utrechtse kneus!dus wat lul je nou we hebben het aan ons zelf te danken??tweede helft was feyenoord duidelijk de betere...ligt zeker aan je naam ofsow??of moet je een bril kopen kan je het beter zien?of nog slechter??
Terminator
 Terminator - zondag 22 november 2009 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 15:34 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
zondag
ja kunnen we deze dag niet gewoon afschaffen??lol
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 22 november 2009 - 15:41   quote  deeplink  
ACH JA

WEER PUNTEN VERSPEELD MAAR WE WINNEN DE VOLGENDE KEER WEL WEER!

FEYENOORD FEYENOORD NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD FEYENOORD MIJN FEYENOORD xd
Terminator
 Terminator - zondag 22 november 2009 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 15:41 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
ACH JA

WEER PUNTEN VERSPEELD MAAR WE WINNEN DE VOLGENDE KEER WEL WEER!

FEYENOORD FEYENOORD NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD FEYENOORD MIJN FEYENOORD xd
zei die met een cynistische noot!!lol
heheh dat zal altijd zo blijven!of we nu winnen of verliezen we zullen NOOIT voor een ander kiezen!!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 22 november 2009 - 15:46   quote  deeplink  
Klopt!
sterski010
 sterski010 - zondag 22 november 2009 - 17:21   quote  deeplink  
Mijn visie over de gehele 90 minuten is dat wij spelen om niet te verliezen ipv om te winnen. Tevens zit er aanvallend geen enkel idee achter maar is het op goed geluk voetbal. Op dagen als vandaag tegen een zo gesloten defensie moet het van individuele acties komen en de spelers die dat moeten brengen zijn niet in vorm.Vond trouwens de inbreng van Bruins en Makaay voetballend beter uit pakken, dat mag ook wel eens gezegd worden.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 22 november 2009 - 17:25   quote  deeplink  
Helemaal met Sterkski eens!
craven
 craven - zondag 22 november 2009 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 15:43 schreef Terminator het volgende:

[..]

zei die met een cynistische noot!!lol
heheh dat zal altijd zo blijven!of we nu winnen of verliezen we zullen NOOIT voor een ander kiezen!!
Dat is 1 ding wat zeker is
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 22 november 2009 - 17:36   quote  deeplink  
Zeist is ook weer aan t slapen zeg........... Eerst Vink al, en nu Pieckehagen ontrecht rood.........
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 22 november 2009 - 18:48   quote  deeplink  
valt zo en zo op dat er heeeeeeeeeeeelllllll veel rode kaarten worden gegeven. gisteren die van az was ook niks....
hotjumper
 hotjumper - zondag 22 november 2009 - 19:10   quote  deeplink  
ach verdediging stond goed, dat is al een begin, Beetje geduld met Mario!

janken over de scheidsrechter is joods, ja!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 november 2009 door hotjumper --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 22 november 2009 - 19:16   quote  deeplink  
Bahia en Vlaar waren het best, de rest deed weer een keer een beetje leuk mee, liepen te genieten van het zonnetje.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 22 november 2009 - 19:23   quote  deeplink  
t was ook mooi weer
walnoot
 walnoot - zondag 22 november 2009 - 21:42   quote  deeplink  
allen fer en vlaar haalde een voldoende, el dramadi maar snel verkopen en wijnaldum terug naar de belofte, en een nieuwe voorhoede want we schoppen nog geen deuk in een pakje boter.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 november 2009 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 21:42 schreef walnoot het volgende:
allen fer en vlaar haalde een voldoende, el dramadi maar snel verkopen en wijnaldum terug naar de belofte, en een nieuwe voorhoede want we schoppen nog geen deuk in een pakje boter.
Zo slecht vond ik el Adramadi niet vandaag...
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 23 november 2009 - 17:25   quote  deeplink  
Leerdam speelde juist best wel goed
Maar vaak kon hij de bal niet kwijt
Ik vind dat Wijnaldum van de rechterflank af moet
Het spel ging voortdurend over links
Wijnaldum liep zelden (de laatste 10 minuten deed hij het af en toe) vrij langs de lijn
Hij ging al het centrum in zodra de bal richting Leerdam ging
En het gat dat dan ontstond was zo klein dat het al dicht gelopen was voordat Leerdam de bal 2 keer geraakt had

We hadden veel meer gevaar kunnen stichten als we met 2 flanken speelden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door Phyxsius --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 november 2009 - 12:23   quote  deeplink  
T was gewoon weer kudt.
bram
 bram - dinsdag 24 november 2009 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 12:23 schreef Stylzz het volgende:
T was gewoon weer kudt.
kutdt
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 november 2009 - 12:29   quote  deeplink  
ook
craven
 craven - dinsdag 24 november 2009 - 12:29   quote  deeplink  
kort
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 14:12   quote  deeplink  
Ik zou zelf liever een 2 spitsen systeem met een aanvallende middenvelder erachter zien! Denk dat je dan ook meer aan Makaay hebt!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5975
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mijn visie...

0.0084939