BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer toont klasse door oproep aan Feyenoord-Legioen: 'Steun Bruins'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
PieterBos
 PieterBos - zondag 22 november 2009 - 20:42   quote  deeplink  
Door Sander van Hal

Op het moment dat Luigi Bruins zondag na een uur inviel in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht, klonken er afkeurende geluiden in de Kuip. Ook toen de spelmaker twee keer balverlies leed, leidde dat tot gemor op de tribunes. Ploeggenoot Leroy Fer (foto) was het niet ontgaan. Ik wil even zeggen dat de supporters Luigi moeten blijven steunen, zegt de middenvelder tegen Sportweek. Hij traint nu gewoon hartstikke goed, laat zien dat-ie weer op de goede weg is. Dus verdient hij alle steun.

Fer merkt dat de kritische geluiden van het publiek richting Bruins aan zijn ploeggenoot knagen. Ik denk dat het met íedere speler wat doet als hij niet door zijn eigen publiek wordt gesteund. Luigi is iemand die juist dáárdoor wil vechten en wil laten zien dat-ie gewoon een heel goede speler is. Dat heeft-ie twee jaar geleden hier al laten zien. Je ziet dat hij nu heel erg zijn best doet om zijn oude niveau weer te halen, maar toch krijgt hij niet altijd de steun van de supporters. Het is jammer dat ze zo met hem omgaan. Ik vind dat ze iedere speler moeten blijven steunen, dus ook Luigi. Dat ik dit nu via de media naar buiten breng is denk ik het beste, want ik kan moeilijk elke supporter afzonderlijk afgaan.

Bron: sportweek.nl

http://www.sportweek.nl/voetbal/119079/Fer_doet_oproep_aan_Feyenoord-Legioen_Steun_Bruins
PieterBos
 PieterBos - zondag 22 november 2009 - 20:43   quote  deeplink  
Naar mijn idee een aanvoerder in wording.
Had ik al gezien zijn inzet en spel.
Deze actie bevestigt dat.
hotjumper
 hotjumper - zondag 22 november 2009 - 20:43   quote  deeplink  
hup Fer
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 november 2009 - 20:45   quote  deeplink  
Fer uit de beste....

En hij heeft gelijk..
Uitjouwen of fluiten is niet des Feyenoord...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door Leon FR1908 --
derq
 derq - zondag 22 november 2009 - 20:45   quote  deeplink  
tsja, overkritisch zijn is ook een sterk punt van het legioen.
daarom presteren spelers bij twente bijvoorbeeld veel beter. Ze voelen minder druk.
bruins moet van zijn kant laten zien dat hij wil vechten, en niet dat slappe gedoe laten zien.

Hier komt ook uit voort dat er onvoldoende mentale begeleiding is voor de voetballers bij Feyenoord. Een sportpsycholoog kan een groot deel van deze druk wegnemen en de jongens leren hoe hiermee om te gaan.

Jammer genoeg wil Been er niet aan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 november 2009 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 20:45 schreef derq het volgende:
tsja, overkritisch zijn is ook een sterk punt van het legioen.
daarom presteren spelers bij twente bijvoorbeeld veel beter. Ze voelen minder druk.
bruins moet van zijn kant laten zien dat hij wil vechten, en niet dat slappe gedoe laten zien.

Hier komt ook uit voort dat er onvoldoende mentale begeleiding is voor de voetballers bij Feyenoord. Een sportpsycholoog kan een groot deel van deze druk wegnemen en de jongens leren hoe hiermee om te gaan.

Jammer genoeg wil Been er niet aan.
Zo`n man als Gertjan Verbeek zekers hahahahaha
Die Derq :)
PieterBos
 PieterBos - zondag 22 november 2009 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 20:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zo`n man als Gertjan Verbeek zekers hahahahaha
Die Derq :)
Verbeek was meer van de fysieke training.

Mental coach is nog wel ff wat anders.
Denk wel dat het bij deze selectie zou helpen.

Maar OT: Het ging over Fer en niet over Bruins of mental coaching.

Fer een toekomstige aanvoerder of niet?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 november 2009 - 20:58   quote  deeplink  
Fer uit de beste
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 22 november 2009 - 21:39   quote  deeplink  
Ik zat vandaag in dubbel V naast een gozer die zelf nog nooit een bal over 5 meter recht vooruit heeft kunnen trappen maar het wel nodig vond om alles af te kraken wat Bruins deed.
Sowieso was het jammer dat die bal van de lijn werd gehaald maar zeker voor Bruins was dit een enorme opsteker geweest en dan had je de scorebordsupporters een keer stil gekregen.....
Diezelfde gast die naast me zat vond het ook nog ff nodig om te zeggen dat Utreg maar ff moest gaan scoren want zoals Feyenoord voetbalde verdienden ze het ook niet om te winnen.....Heb die GAST (in iedere zin die die uitsprak kwam dat woord naar voren) toen maar ff op zijn Rotterdams gezegd dattie van mij volgende keer thuis mag blijven!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 november 2009 door Madhopfc --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 november 2009 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 21:39 schreef Madhopfc het volgende:
Ik zat vandaag in dubbel V naast een gozer die zelf nog nooit een bal over 5 meter recht vooruit heeft kunnen trappen maar het wel nodig vond om alles af te kraken wat Bruins deed.
Sowieso was het jammer dat die bal van de lijn werd gehaald maar zeker voor Bruins was dit een enorme opsteker geweest en dan had je de scorebordsupporters een keer stil gekregen.....
Diezelfde gast die naast me zat vond het ook nog ff nodig om te zeggen dat Utreg maar ff moest gaan scoren want zoals Feyenoord voetbalde verdienden ze het ook niet om te winnen.....Heb die GAST (in iedere zin die die uitsprak kwam dat woord naar voren) toen maar ff op zijn Rotterdams gezegd dattie van mij volgende keer thuis mag blijven!
Zo is het!!!!
de flh
 de flh - zondag 22 november 2009 - 23:11   quote  deeplink  
Eigen spelers uitfluiten doen ze maar in 020. [punt]
Els
 Els - zondag 22 november 2009 - 23:21   quote  deeplink  
Mooie reactie van Fer, maar ws aan dovemansoren.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 november 2009 - 09:47   quote  deeplink  
Ja de meute heeft zn mening al gevormd.
King Yvo
 King Yvo - maandag 23 november 2009 - 10:09   quote  deeplink  
Als iedereen in het veld zijn best doet en laat zien dat ze willen vechten en het shirt waardig zijn hoeft er niemand uit gefloten te worden maar elke week keer vallen div spelers door de mand
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 november 2009 - 10:11   quote  deeplink  
eigen spelers uit fluiten is niet des Feyenoords
Milo
 Milo - maandag 23 november 2009 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 10:09 schreef King Yvo het volgende:
Als iedereen in het veld zijn best doet en laat zien dat ze willen vechten en het shirt waardig zijn hoeft er niemand uit gefloten te worden maar elke week keer vallen div spelers door de mand
100% mee eens.
de flh
 de flh - maandag 23 november 2009 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 10:11 schreef hotjumper het volgende:
eigen spelers uit fluiten is niet des Feyenoords
1000% eens.

ECHT ON-GE-LOOOF-LIJK DAT JUIST WÍJ 020-GEWOONTES OVERNEMEN
bram
 bram - maandag 23 november 2009 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 10:09 schreef King Yvo het volgende:
Als iedereen in het veld zijn best doet en laat zien dat ze willen vechten en het shirt waardig zijn hoeft er niemand uit gefloten te worden maar elke week keer vallen div spelers door de mand
100% eens
bram
 bram - maandag 23 november 2009 - 12:03   quote  deeplink  
trouwens waar is het legioen,utrecht aanhang maakte meer lawaai dan wij
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 12:10   quote  deeplink  
Fer toont hier wel zijn klasse en volwassenheid, maar sorry : lyrisch over bruins kan ik maar niet worden, zou het ook graag anders zien maar hij voetbalt gewoon slecht..ondanks zijn scoringskans begreep ik de wissel niet...
KKL
 KKL - maandag 23 november 2009 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:03 schreef bram het volgende:
trouwens waar is het legioen,utrecht aanhang maakte meer lawaai dan wij
1000% mee eens....was echt beschamend!!!!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 23 november 2009 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:03 schreef bram het volgende:
trouwens waar is het legioen,utrecht aanhang maakte meer lawaai dan wij
komt door dat lamlendig zooitje op het veld

of de kuip kolkt is afhankelijk van de wedstrijd, zo is het altijd geweest
Rovert
 Rovert - maandag 23 november 2009 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:03 schreef bram het volgende:
utrecht aanhang maakte meer lawaai dan wij
maakte die lawaai dan? Het utrecht-publiek was ook bijzonder stil (net zoals wij). Waar is de tijd dat Utrecht met 2 vakken kwam en dat ze 90 minuten lang lawaai bleven maken?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 november 2009 - 14:12   quote  deeplink  
Eens Rovert!!! AGAINST MODERN FOOTBALL!!!! Mooie woorden van Fer en hij heeft wel gelijk. Een van je eigen spelers uitfluiten is jodengedrag!!!! Als je het hele team een keer uitfluit voor vertoonde inzet kan ik het nog begrijpen! Door een enkele speler uit te fluiten ga je allen maar zijn slechte dingen zien en breek je alleen maar je eigen speler af. Bruins was zondag de gevaarlijkste man bij Feyenoord. Heeft in dat half uur dat hij speelde meer op goal geschoten dan wie dan ook. Er is niemand dichter bij een doelpunt geweest dan hij. Een hoop mensen moeten hun oogkleppen soms af doen.
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 14:45   quote  deeplink  
gevaarlijkste speler? hij heeft 1 kans gehad..Voor de rest heeft hij(net als de meeste) te weinig gebracht....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 november 2009 - 14:45   quote  deeplink  
Heeft drie keer op doel geschoten en dat is meer dan wie dan ook die een hele wedstrijd speelde!!
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 14:55   quote  deeplink  
Sorry ma ik ben niet overtuigd over zijn kwaliteiten, heb 1 schot gezien dat een doelpoging was, de rest was niet veel..ook zijn actieradius mag wel wat sneller, balcirculatie was erg laag waardoor je de defensie van de tegenstander niet verast..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 november 2009 - 14:59   quote  deeplink  
Balcirculatie ligt aan de rest van het team. Ik vond hem niet slecht invallen.
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 15:03   quote  deeplink  
dat zeg ik ook, de meeste niet..ma let op wat hij doet bij balbezit, te weinig handelingssnelheid..2 x gezien dat er iemand vrij staat en hij de drukte in draait..die jongen zit gewoon niet goed in ze vel en dat zie je..
sterski010
 sterski010 - maandag 23 november 2009 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 15:03 schreef craven het volgende:
dat zeg ik ook, de meeste niet..ma let op wat hij doet bij balbezit, te weinig handelingssnelheid..2 x gezien dat er iemand vrij staat en hij de drukte in draait..die jongen zit gewoon niet goed in ze vel en dat zie je..
En als hij door zijn eigen stadsgenoten uitgefloten wordt zal dat in zijn vel zitten er niet veel beter op worden. Bij de doelpoging zag je gewoon dat hij te lang na ging denken omdat hij met zo veel druk op zich speelt. Dan is het schot uiteindelijk technisch heel goed maar gewoon iets te slap. Dat komt omdat hij ging nadenken, hij schrok van de ruimte en de kans die hij kreeg en dan weegt die druk van tegen je fluitende supporters gewoon heel zwaar op je. In principe deed hij alles gewoon goed, kwam toch heel goed vrij en dat had ik tot dat moment nog niemand zien doen. Dat is dus een pluspunt, en met een beetje vertrouwen van het legioen gaan we gewoon nog mooie dingen van Luigi zien, dat hij goed kan voetballen staat buiten kijf...
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 15:25   quote  deeplink  
Ja dat weet ik wel, maar geduld bij een topclub? je weet hoe het gaat hat publiek wil punten zien en of bruins de tijd ervoor krijgt. Ik zeg bruins half jaar verhuren, laat hem daar weer op niveau komen en dan weer voorzichtig brengen..
sterski010
 sterski010 - maandag 23 november 2009 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 15:25 schreef craven het volgende:
Ja dat weet ik wel, maar geduld bij een topclub? je weet hoe het gaat hat publiek wil punten zien en of bruins de tijd ervoor krijgt. Ik zeg bruins half jaar verhuren, laat hem daar weer op niveau komen en dan weer voorzichtig brengen..
Je kan je ook afvragen waarom een team als Feyenoord niet in staat is de tegenstander de wil op te leggen, zelfs niet in onze eigen Kuip.In zo'n systeem zouden verguisde spelers als Bruins, El Ahmadi en Makaay namelijk veel beter renderen. Als je goed naar de namen in onze selectie kijk, zowel gearriveerde spelers als jonge talenten is het toch onnmogelijk dat wij niet in staat blijken te zijn dominant te voetballen in eigen huis? Dat het zo stil was op de tribune had hoofdzakelijk te maken met het feit dat er bitter weinig te beleven viel in notabene een thuiswedstrijd tegen een directe concurrent voor de heilig verklaarde 4de plaats, the best of the rest... Feit blijft dat het afgelopen zondag gewoon beter liep met Makaay en Bruins binnen de lijnen. Die probeerden tenminste wat ipv dat laffe behoudende voetbal dat de rest speelden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door sterski010 --
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 23 november 2009 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:10 schreef craven het volgende:
Fer toont hier wel zijn klasse en volwassenheid, maar sorry : lyrisch over bruins kan ik maar niet worden, zou het ook graag anders zien maar hij voetbalt gewoon slecht..ondanks zijn scoringskans begreep ik de wissel niet...
Er is een verschil tussen lyrisch zijn en iemand blijven steunen

Ik ben het ook wel eens niet lyrisch over mijn vrouw
Maar dan scheld ik haar nog niet uit...
Rovert
 Rovert - maandag 23 november 2009 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 17:34 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen lyrisch zijn en iemand blijven steunen

Ik ben het ook wel eens niet lyrisch over mijn vrouw
Maar dan scheld ik haar nog niet uit...
ik ben altijd lyrisch over jouw vrouw
MMM
 MMM - maandag 23 november 2009 - 18:36   quote  deeplink  
Wie niet?
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 17:34 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen lyrisch zijn en iemand blijven steunen

Ik ben het ook wel eens niet lyrisch over mijn vrouw
Maar dan scheld ik haar nog niet uit...
staat ook nergens dat ik hem uitscheldt, maar vindt hem op dit moment niet goed genoeg...
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 18:15 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik ben altijd lyrisch over jouw vrouw
dat ben je zo wie zo over vrouwen rovert :)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 november 2009 - 19:03   quote  deeplink  
hahahahaha........jij volgens mij ook wel:)
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 19:08   quote  deeplink  
das ook weer zo :)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 november 2009 - 19:09   quote  deeplink  
hehehehe:P
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 23 november 2009 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 19:01 schreef craven het volgende:

[..]

staat ook nergens dat ik hem uitscheldt, maar vindt hem op dit moment niet goed genoeg...
Met jouw reactie praat je min of meer goed wat ervan uit de tribune naar Bruins geroepen wordt
En aangezien daar vandaan wel degelijk op hem gescholden wordt...
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 19:22   quote  deeplink  
hmmmm dan begrijp je me toch echt verkeerd, tuurlijk vloek ik inwendig wel eens op spelers, wie niet?..En vlak na een wedstrijd vervloek je wel eens spelers..Daarintegen vondt ik het fluitconcert na afloop van de eerstehelft terecht..Maar ik denk gewoon dat Bruins beter verhuurd kan worden, ergens waar hij veel speeltijd krijgt om weer op niveau te komen(half jaar)...
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 23 november 2009 - 20:03   quote  deeplink  
Kunnen er nog wel een paar met hem mee ook!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 november 2009 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 15:24 schreef sterski010 het volgende:

[..]

En als hij door zijn eigen stadsgenoten uitgefloten wordt zal dat in zijn vel zitten er niet veel beter op worden. Bij de doelpoging zag je gewoon dat hij te lang na ging denken omdat hij met zo veel druk op zich speelt. Dan is het schot uiteindelijk technisch heel goed maar gewoon iets te slap. Dat komt omdat hij ging nadenken, hij schrok van de ruimte en de kans die hij kreeg en dan weegt die druk van tegen je fluitende supporters gewoon heel zwaar op je. In principe deed hij alles gewoon goed, kwam toch heel goed vrij en dat had ik tot dat moment nog niemand zien doen. Dat is dus een pluspunt, en met een beetje vertrouwen van het legioen gaan we gewoon nog mooie dingen van Luigi zien, dat hij goed kan voetballen staat buiten kijf...
Dit bedoelde ik ook te zeggen met mijn eerdere verhaal. Ik zeg niet dat hij een hele grote word maar zonder vertrouwen word het zeker niets. Als je eigen publiek je dan uit fluit helpt dat er zeker niet aan mee!!
PieterBos
 PieterBos - maandag 23 november 2009 - 22:13   quote  deeplink  
Veel reacties op Bruins.
Maar een paar op Fer waar de topic over gaat.
Gelukkig zien een aantal het wel.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 november 2009 - 22:15   quote  deeplink  
Fer had mijn complimenten al te pakken eerder in deze topic!
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 24 november 2009 - 00:18   quote  deeplink  
Ik denk dat het item Bruins (dat overigens ook ter sprake komt in de begin post en dus relevant is) meer tot reageren spreekt dan Fer

Want laten we eerlijk zijn, dat Fer een grote gaat worden en op den duur aanvoerder wordt is duidelijk
Als hij maar blijft

Fer verdiend complimenten maar dat weten we al ruim een jaar
Die jongen is een geweldenaar
Niemand spreekt dat tegen, dus geen discussie (waar een forum voor is)
Bruins echter geeft meer stof tot discussie
En zoals als eerder aangegeven is Bruins wel degelijk een relevant onderwerp in dit topic
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 03:26   quote  deeplink  
Fer word een van de grootste van Nederland!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 november 2009 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 03:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Fer word een van de grootste van Nederland!!!
Fer is al 1 van de grootste in Nederland...
craven
 craven - dinsdag 24 november 2009 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 17:02 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Fer is al 1 van de grootste in Nederland...
Zo waar, echt een klasbak...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer toont klasse door oproep aan Feyenoord-Legioen: 'Steun Bruins'









0.0068991