BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mond gesnoerd

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Els
 Els - zondag 22 november 2009 - 23:31   quote  deeplink  
Leon opent, in mijn ogen terecht, een topic met als titel "is dit nu een forum of niet" over het zeer frequent sluiten van actuele topics. Zijn gevoel hierbij is dat discussies, die op zich interessant kunnen zijn, doodbloeden of afgekapt worden. Thomas, jouw argument is, dat er te veel topics geopend worden, en als topics gesloten worden, je wel kunt reageren op een post via quote en dit dan verschijnt in het actuele, algemene topic.
Ik begrijp de behoefte van de moderators om alles een beetje overzichtelijk te houden. Echter, soms past een reactie echt beter in een wat specifieker topic. Daarnaast is het zeer storend als je in een discussie zit, en dit afgekapt wordt. Kan daar niet een wat klantvriendelijker oplossing voor komen. Een waar we ons allemaal in kunnen vinden?
Als overtreffende trap sluit je het topic van Leon! En kan er niet meer op gereageerd worden.
Vind je het zo'n vervelend onderwerp?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 november 2009 door Els --
craven
 craven - zondag 22 november 2009 - 23:58   quote  deeplink  
lekker democratisch besluit he???
MrChriz
 MrChriz - zondag 22 november 2009 - 23:59   quote  deeplink  
Ben het met Els eens.

Ik vind het met name redelijk vervelend/irritant dat elk topic over n eventueel toekomstige speler naar 1 topic gebeukt word.. Zo wordt het een onoverzichtelijke bende omdat alles in dat topic door elkaar loopt.

Tuurlijk, als er over 1 onderwerp (bijv: pietje heeft klaasje gemept) 5 topics komen moet je er 4 sluiten en 1 intact houden maar nu gaat het inderdaad iets te fanatiek!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door MrChriz --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 23 november 2009 - 04:11   quote  deeplink  
quote:
Ik vind het met name redelijk vervelend/irritant dat elk topic over n eventueel toekomstige speler naar 1 topic gebeukt word.. Zo wordt het een onoverzichtelijke bende omdat alles in dat topic door elkaar loopt.

Tuurlijk, als er over 1 onderwerp (bijv: pietje heeft klaasje gemept) 5 topics komen moet je er 4 sluiten en 1 intact houden maar nu gaat het inderdaad iets te fanatiek!
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 23:31 schreef Els het volgende:
Leon opent, in mijn ogen terecht, een topic met als titel "is dit nu een forum of niet" over het zeer frequent sluiten van actuele topics. Zijn gevoel hierbij is dat discussies, die op zich interessant kunnen zijn, doodbloeden of afgekapt worden. Thomas, jouw argument is, dat er te veel topics geopend worden, en als topics gesloten worden, je wel kunt reageren op een post via quote en dit dan verschijnt in het actuele, algemene topic.
Ik begrijp de behoefte van de moderators om alles een beetje overzichtelijk te houden. Echter, soms past een reactie echt beter in een wat specifieker topic. Daarnaast is het zeer storend als je in een discussie zit, en dit afgekapt wordt. Kan daar niet een wat klantvriendelijker oplossing voor komen. Een waar we ons allemaal in kunnen vinden?
We gaan intern nadenken hoe het makkelijker kan. Ik zal overigens morgen algemene regels in een sticky topic plaatsen zodat het voor nieuwkomers ook duidelijker is.

quote:
Als overtreffende trap sluit je het topic van Leon! En kan er niet meer op gereageerd worden.
Vind je het zo'n vervelend onderwerp?
Zulk soort topics worden gesloten aangezien moderator zaken niet op het forum besproken moeten worden, of het iig in 1 algemeen topic laten houden. Een nieuw topic openen als je het ergens niet mee eens bent is niet de bedoeling.

Daarbij ging het topic van Leon richting de offtopic kant uit, wat ook niet de bedoeling is.

Topics met nieuwsberichten/feiten/geruchten zullen WEL altijd MET bronvermelding geplaatst moeten worden. Headliner is een nieuwssite en dit forum moet in eerste instantie ook dienen om het nieuws te bespreken.
Ter voorbeeld was men kwaad dat 'Juventus maakt jacht op Drenthe' gesloten werd, terwijl het bericht zelf al een copy/paste lijkt van een bestaand bericht, dus de bronvermelding was makkelijk. Daarnaast kun je vrij simpel zoeken in Google of desnoods zoeken op Tuttosport, op de eerste link klikken en dan in hun eigen systeem zoeken op 'keywoorden' en je uitkomt op:
http://www.tuttosport.com/cerca/drenthe%20Juventus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door Boudewijn --
Milo
 Milo - maandag 23 november 2009 - 10:13   quote  deeplink  
sluit oude topics die langer dan een half jaar staan.
Dan wordt het duidelijker krijg je meer ruimte om te kunnen praten met elkaar, daar is toch een forum voor!
Milo
 Milo - maandag 23 november 2009 - 13:41   quote  deeplink  
Ook het weg halen van posts die niet kwetsend zijn vind ik ook vervelend! of ben je bang dat je dat feestje moet geven, hahahahaha
Rovert
 Rovert - maandag 23 november 2009 - 13:49   quote  deeplink  
Als ik alleen maar on-topic mag praten heb ik hier weinig te zoeken................
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 november 2009 - 14:32   quote  deeplink  
Ik ook al!! En een groot gedeelte van de rest de van alle vaste bezoekers ook. Hetzelfde dat soms een topic word gesloten omdat de bron er niet bij vermeld is. Stuur diegene een persoonlijk mailtje en vraag je eerst of hij dat wil doen of DAT JIJ ER EVEN OM VRAAGT WAAR DIE DAT VAN VANDAAN HEEFT EN ZET EEN VAN JULLIE HET ER EVEN BIJ.(kut capslock) Scheelt een hoop ergernissen over ineens gesloten topics.
Milo
 Milo - maandag 23 november 2009 - 15:24   quote  deeplink  
Ik merk ook dat er vandaag veel berichten worden weggehaald! Waarom? er worden berichten verwijderd van mij die degelijk met voetbal te maken hebben.
moa
 moa - maandag 23 november 2009 - 15:49   quote  deeplink  
Wellicht een nieuwe mod voor het feyenoord topic?
Ik geloof niet dat Thomas hier op veel klappers kan rekenen met zijn waarschijnlijke voorkeur voor die club uit zijn hoofdstad.
sterski010
 sterski010 - maandag 23 november 2009 - 16:11   quote  deeplink  
1 x trek je de conclusie, vrijheid is een illusie....*psycholoog mode off*
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 23 november 2009 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 14:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik ook al!! En een groot gedeelte van de rest de van alle vaste bezoekers ook. Hetzelfde dat soms een topic word gesloten omdat de bron er niet bij vermeld is. Stuur diegene een persoonlijk mailtje en vraag je eerst of hij dat wil doen of DAT JIJ ER EVEN OM VRAAGT WAAR DIE DAT VAN VANDAAN HEEFT EN ZET EEN VAN JULLIE HET ER EVEN BIJ.(kut capslock) Scheelt een hoop ergernissen over ineens gesloten topics.
Dat hebben we een tijdje geprobeerd maar dat bleek niet te werken. Mensen nemen er achteraf niet meer de moeite voor. Er zal wel een duidelijkere melding komen dat een bron vermeld moet worden bij het plaatsen van een nieuw topic.

quote:
Op maandag 23 november 2009 - 15:24 schreef Milo het volgende:
Ik merk ook dat er vandaag veel berichten worden weggehaald! Waarom? er worden berichten verwijderd van mij die degelijk met voetbal te maken hebben.
Ik denk dat je het mis hebt, ik heb niets verwijderd en even de laatste 50 geplaatste berichten nagelopen en daarvan is geen bericht verwijderd (da's zeg de laatste 2 uur ofzo).
Misschien dat het eerder was, maar het komt veel vaker voor dat men niet meer weet in welk topic het precies geplaatst is en men foutief denkt dat wij iets normaals verwijderd hebben uit een topic waar dat bericht helemaal niet in geplaatst was. (dit komt erg vaak voor...)

quote:
Op maandag 23 november 2009 - 13:49 schreef Rovert het volgende:
Als ik alleen maar on-topic mag praten heb ik hier weinig te zoeken................
Er mag best een offtopic gegaan worden maar jullie maken er soms een sport van om elk topic offtopic te gaan en dan ook nog eens op verschillende topics over hetzelfde door te gaan. Dan snappen de 3 of 4 personen die dat doen de discussie misschien, maar de 250 lezers-die-niet-reageren totaal niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door Boudewijn --
sevillana
 sevillana - maandag 23 november 2009 - 16:21   quote  deeplink  
terror on the net?
moa
 moa - maandag 23 november 2009 - 16:24   quote  deeplink  
Ga alsjeblieft eens die joodjes van het Feyenoord forum weren, Feyenoord1908 bijv.
Loopt hier al maanden te zieken en provoceren, niemand zit op dat soort gehuil van een jood met nepnaam te wachten.

quote:
Op maandag 23 november 2009 - 16:12 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat hebben we een tijdje geprobeerd maar dat bleek niet te werken. Mensen nemen er achteraf niet meer de moeite voor. Er zal wel een duidelijkere melding komen dat een bron vermeld moet worden bij het plaatsen van een nieuw topic.

[..]

Ik denk dat je het mis hebt, ik heb niets verwijderd en even de laatste 50 geplaatste berichten nagelopen en daarvan is geen bericht verwijderd (da's zeg de laatste 2 uur ofzo).
Misschien dat het eerder was, maar het komt veel vaker voor dat men niet meer weet in welk topic het precies geplaatst is en men foutief denkt dat wij iets normaals verwijderd hebben uit een topic waar dat bericht helemaal niet in geplaatst was. (dit komt erg vaak voor...)

[..]

Er mag best een offtopic gegaan worden maar jullie maken er soms een sport van om elk topic offtopic te gaan en dan ook nog eens op verschillende topics over hetzelfde door te gaan. Dan snappen de 3 of 4 personen die dat doen de discussie misschien, maar de 250 lezers-die-niet-reageren totaal niet.
Milo
 Milo - maandag 23 november 2009 - 16:26   quote  deeplink  
oke duidelijk ;) bedankt voor de uitleg boudewijn
Rovert
 Rovert - maandag 23 november 2009 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 16:12 schreef Boudewijn het volgende:

[..]
Er mag best een offtopic gegaan worden maar jullie maken er soms een sport van om elk topic offtopic te gaan en dan ook nog eens op verschillende topics over hetzelfde door te gaan.
Dit zegt me helemaal niets, zijn er mensen op het forum die expres off-topic afdwalen?
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 november 2009 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 18:19 schreef Rovert het volgende:

[..]

Dit zegt me helemaal niets, zijn er mensen op het forum die expres off-topic afdwalen?
dat kan ik me niet voorstellen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 november 2009 - 12:23   quote  deeplink  
Stasi praktijken.
Rovert
 Rovert - dinsdag 24 november 2009 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 18:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]
dat kan ik me niet voorstellen.
Ben het met de moderators eens dat deze verziekers een permanente ban moeten krijgen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 13:50   quote  deeplink  
Blijven er weinig over!!
Rovert
 Rovert - dinsdag 24 november 2009 - 14:21   quote  deeplink  
JIj en ik zijn dan wel snel weg ja
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 14:42   quote  deeplink  
Wel meerdere hoor!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 november 2009 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2009 - 23:31 schreef Els het volgende:
Leon opent, in mijn ogen terecht, een topic met als titel "is dit nu een forum of niet" over het zeer frequent sluiten van actuele topics. Zijn gevoel hierbij is dat discussies, die op zich interessant kunnen zijn, doodbloeden of afgekapt worden. Thomas, jouw argument is, dat er te veel topics geopend worden, en als topics gesloten worden, je wel kunt reageren op een post via quote en dit dan verschijnt in het actuele, algemene topic.
Ik begrijp de behoefte van de moderators om alles een beetje overzichtelijk te houden. Echter, soms past een reactie echt beter in een wat specifieker topic. Daarnaast is het zeer storend als je in een discussie zit, en dit afgekapt wordt. Kan daar niet een wat klantvriendelijker oplossing voor komen. Een waar we ons allemaal in kunnen vinden?
Als overtreffende trap sluit je het topic van Leon! En kan er niet meer op gereageerd worden.
Vind je het zo'n vervelend onderwerp?
Els ik had niet eens gezien dat je deze topic had geopend..
Uiteindelijk heb jij het heel goed uitgelegd.
Als je alles sluit komen we nooit meer aan Feyenoord toe
als discusie.En off topic what ever ,er reageerd er vanzelf
weer 1 on topic waar dan weer op door geborduurd kan worden..

In iedergeval THX

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 november 2009 door Leon FR1908 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mond gesnoerd









0.0163128