BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Creativiteit

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
KKL
 KKL - maandag 23 november 2009 - 10:21   quote  deeplink  
Tegen Utrecht was het maar weer eens duidelijk!

Totaal geen creativiteit van achteruit en vooral niet vanuit het middenveld.
Geen diepgang, geen slimme passes en geen aansluiting!

Was ook zeer verbaasd met het feit dat Mario startte met 3 controlerende middenvelders????

El Ahmadi, Fer en Landzaat.

Veels te statisch,te weinig voetballend en geen scorend vermogen.
Ik dacht dat Mario dat van te voren al zou inzien maar helaas.
Ik denk dat veranderd hij wel in de rust om Makaay in te zetten en Wijnaldum achter de spits te zetten.
Maar nee hoor het duurde tot een uur spelen voordat er iets veranderd werd.(Bruins)

Onbegrijpelijk en tevens daardoor een begrijpelijk en duur puntverlies.

Echt een tactische blunder in mijn ogen van Been!

Zoals ook het opstellen van Cissé in de spits tegen een verdedigend Utrecht.
Je hebt dan géén klote aan Cissé....die de ruimte nodig heeft in plaats van in de kleine ruimte te spelen.
Makaay of Castaignos hadden een logischer keuze geweest.

Ik weet achteraf lullen is makkelijk maar toch wilde ik dit met jullie delen.

Wat is jullie mening hierover?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door KKL --
bram
 bram - maandag 23 november 2009 - 10:26   quote  deeplink  
cisse heeft nog helemaal miets laten zien
Milo
 Milo - maandag 23 november 2009 - 11:07   quote  deeplink  
Ik vond het ook vreemd om cisse in de spits te zetten, waarom geen 4-4-2 ?
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 23 november 2009 - 11:38   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal met KKL eens. Speel in ieder geval met een 10 om tegen een verdedigend Utrecht tussen linies te spelen, wijnaldum kan dit en bruins ook. Logisch was 4-4-2 met een ruit en dan Wijnaldum op 10, spitsen Cisse en Makaay.
Allesof niets
 Allesof niets - maandag 23 november 2009 - 11:56   quote  deeplink  
Als je het merendeel van de wedstrijd op de helft van de tegenstander speelt heb je echt we wat aan Makaay en moet je hem niet 20 minuutjes voor tijd laten invallen.
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 10:21 schreef KKL het volgende:
Tegen Utrecht was het maar weer eens duidelijk!

Totaal geen creativiteit van achteruit en vooral niet vanuit het middenveld.
Geen diepgang, geen slimme passes en geen aansluiting!

Was ook zeer verbaasd met het feit dat Mario startte met 3 controlerende middenvelders????

El Ahmadi, Fer en Landzaat.

Veels te statisch,te weinig voetballend en geen scorend vermogen.
Ik dacht dat Mario dat van te voren al zou inzien maar helaas.
Ik denk dat veranderd hij wel in de rust om Makaay in te zetten en Wijnaldum achter de spits te zetten.
Maar nee hoor het duurde tot een uur spelen voordat er iets veranderd werd.(Bruins)

Onbegrijpelijk en tevens daardoor een begrijpelijk en duur puntverlies.

Echt een tactische blunder in mijn ogen van Been!

Zoals ook het opstellen van Cissé in de spits tegen een verdedigend Utrecht.
Je hebt dan géén klote aan Cissé....die de ruimte nodig heeft in plaats van in de kleine ruimte te spelen.
Makaay of Castaignos hadden een logischer keuze geweest.

Ik weet achteraf lullen is makkelijk maar toch wilde ik dit met jullie delen.

Wat is jullie mening hierover?
Eens, maar ik weet niet of feyenoord een verdedigend utrecht verwachte...makaay was ook naar mijn mening beter tot ze recht geweest in het systeem 4-4-2..
bram
 bram - maandag 23 november 2009 - 12:12   quote  deeplink  
wel opmerkelijk,het gaat niet echt geweldig en de roep om makaay zwelt aan
Ruud
 Ruud - maandag 23 november 2009 - 12:15   quote  deeplink  
I want candy
tu te du te du te de
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 12:16   quote  deeplink  
Niet dat makaay veel indruk maakte, maar komt door dat gisteren niet op de "counter" kon worden gespeeld en tomasson er niet was..
KKL
 KKL - maandag 23 november 2009 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:05 schreef craven het volgende:

[..]

Eens, maar ik weet niet of feyenoord een verdedigend utrecht verwachte...makaay was ook naar mijn mening beter tot ze recht geweest in het systeem 4-4-2..
Mario wil toch vooral in de Kuip een aanvallend en dominerend Feyenoord zien spelen???

Waarom begin je dan met zo'n opstelling met 3 controlerende middenvelders???
En Cissé, een counterspits, centraal in de aanval???

En als je niet verwacht dat Utrecht behoudend speelt dan gooi je toch je elftal na 10 minuten om, als dat wel zo is???????

Been kan leven met gelijkspel

"Dat Feyenoord de eerste helft statisch en zonder veel creativiteit of diepgang speelde, verbaasde Been.
De trainer had de afgelopen week gehamerd op het belang van een goed resultaat tegen FC Utrecht.
Met een zege had Feyenoord een gat van vijf punten kunnen slaan met de ploeg van Ton du Chatinier."

Deze uitspraken van Been verbazen mij des te meer!!!

Jammer...
KKL
 KKL - maandag 23 november 2009 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:12 schreef bram het volgende:
wel opmerkelijk,het gaat niet echt geweldig en de roep om makaay zwelt aan
Het gaat niet om Makaay in dit geval maar om de opstelling cq strijdplan en om de juiste poppetjes op juiste plek neer te zetten.

Of het nu Makaay is of Cissé maakt nu even niet uit.

Daar gaat deze discussie niet over.
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:17 schreef KKL het volgende:

[..]

Mario wil toch vooral in de Kuip een aanvallend en dominerend Feyenoord zien spelen???

Waarom begin je dan met zo'n opstelling met 3 controlerende middenvelders???
En Cissé, een counterspits, centraal in de aanval???

En als je niet verwacht dat Utrecht behoudend speelt dan gooi je toch je elftal na 10 minuten om, als dat wel zo is???????

Been kan leven met gelijkspel

"Dat Feyenoord de eerste helft statisch en zonder veel creativiteit of diepgang speelde, verbaasde Been.
De trainer had de afgelopen week gehamerd op het belang van een goed resultaat tegen FC Utrecht.
Met een zege had Feyenoord een gat van vijf punten kunnen slaan met de ploeg van Ton du Chatinier."

Deze uitspraken van Been verbazen mij des te meer!!!

Jammer...
ja dat verbaasde mij ook, feyenoord was de 1ste helft echt armoedig, jammer had een sprankelend feyenoord verwacht, maar ze konden het compact spelende utrecht niet doorbreken..had eigenlijk eerder omzettingen verwacht...
bram
 bram - maandag 23 november 2009 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:19 schreef KKL het volgende:

[..]

Het gaat niet om Makaay in dit geval maar om de opstelling cq strijdplan en om de juiste poppetjes op juiste plek neer te zetten.

Of het nu Makaay is of Cissé maakt nu even niet uit.

Daar gaat deze discussie niet over.
dus been doet het verkeerd
KKL
 KKL - maandag 23 november 2009 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:21 schreef bram het volgende:

[..]

dus been doet het verkeerd
ja gisteren zeker!!!!

Of mag ik dat niet zeggen?
Rene Koster
 Rene Koster - maandag 23 november 2009 - 12:26   quote  deeplink  
Wat mij vooral verbaast is dat die 15 supporters van utrecht meer geluid maakte dan het legioen tenminste toen die klaar waren met het uitfluiten van de spelers die het rood/wit droegen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door Rene Koster --
Milo
 Milo - maandag 23 november 2009 - 12:34   quote  deeplink  
Ik vind dat we langzamerhand wel wat kritiek mogen uiten.
En de fluwelenhandschoentjes af mogen doen!
bram
 bram - maandag 23 november 2009 - 12:39   quote  deeplink  
ik heb al eerder opgemerkt dat ik mij afvraag of been wel de juiste trainer is voor feyenoord,denk toch dat een type trainer als adriaanse er meer van bakt.ook denk ik dat er veel te vroeg afscheid is genomen van gj verbeek,wat de redenen daarvan ook mogen zijn.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 23 november 2009 - 12:40   quote  deeplink  
been bakt er niks van
Rovert
 Rovert - maandag 23 november 2009 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:40 schreef Feijenoord1908 het volgende:
been bakt er niks van
Maar jij bent voor ajax
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 12:41   quote  deeplink  
dat vindt ik weer te snel geconstateerd...
bram
 bram - maandag 23 november 2009 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:40 schreef Feijenoord1908 het volgende:
been bakt er niks van
ik zeg niet dat been er niets van bakt,dus opzouten naaje eigen forum,jood
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 23 november 2009 - 12:54   quote  deeplink  
beter dat been opzout

1 van de slechtste trainers die we ooit hebben gehad
Milo
 Milo - maandag 23 november 2009 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:39 schreef bram het volgende:
ik heb al eerder opgemerkt dat ik mij afvraag of been wel de juiste trainer is voor feyenoord,denk toch dat een type trainer als adriaanse er meer van bakt.ook denk ik dat er veel te vroeg afscheid is genomen van gj verbeek,wat de redenen daarvan ook mogen zijn.
oeeeeeee, nou ben je wel erg negatief.
Ik vond verbeek een prima trainer voor feyenoord! maar de spelers vonden dit niet.
Helaas konden we de spelers niet aan de kant zetten omdat we te weinig alternatieve hadden.
Toen Been werd aangesteld samen met Beenhakker vond ik dit een goede oplossing en was ik tevreden.

We staan vierde en dat is een groot verschil met vorig jaar, dus doet Been het goed.
Ik irriteer me alleen mateloos hoe hij zich gedraagt voor de camera.
Uitspraken als " zelfs in dit tempo had ik nog mee kunnen doen " zijn verkeerd.
Waarom? Omdat Been de opstelling maakt, hij de coach is, dus hij zorgd ervoor dat het tempo te laag is.
En anders had hij in moeten grijpen en dit gebeurde te laat, in mijn ogen.

En ja ik vind dat we langzamerhand kritiek mogen hebben.
Want ik merk dat elke wedstrijd moeizaam verloopt en het voetbal niet verbeterd.
bram
 bram - maandag 23 november 2009 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:55 schreef Milo het volgende:

[..]

oeeeeeee, nou ben je wel erg negatief.
Ik vond verbeek een prima trainer voor feyenoord! maar de spelers vonden dit niet.
Helaas konden we de spelers niet aan de kant zetten omdat we te weinig alternatieve hadden.
Toen Been werd aangesteld samen met Beenhakker vond ik dit een goede oplossing en was ik tevreden.

We staan vierde en dat is een groot verschil met vorig jaar, dus doet Been het goed.
Ik irriteer me alleen mateloos hoe hij zich gedraagt voor de camera.
Uitspraken als " zelfs in dit tempo had ik nog mee kunnen doen " zijn verkeerd.
Waarom? Omdat Been de opstelling maakt, hij de coach is, dus hij zorgd ervoor dat het tempo te laag is.
En anders had hij in moeten grijpen en dit gebeurde te laat, in mijn ogen.

En ja ik vind dat we langzamerhand kritiek mogen hebben.
Want ik merk dat elke wedstrijd moeizaam verloopt en het voetbal niet verbeterd.
is niet negatief bedoeld,ik probeer een discussie op gang te brengen,heb niet het idee dat onze oplossingen zoden aan de dijk zetten hoop wel dat het iets los maakt binnen feyenoord.wat betreft gj verbeek,er waren best nog alternatieven om het seizoen af te maken,die gasten die de zaak hebben doen ontbranden zitten nu ook op de reserve bank,ik ben de laatste die gaat zeggen dat been weg moet,het zou van been wel verstandig zijn om beenhakker eens te raadplegen.
Rene Koster
 Rene Koster - maandag 23 november 2009 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:55 schreef Milo het volgende:

[..]

oeeeeeee, nou ben je wel erg negatief.
Ik vond verbeek een prima trainer voor feyenoord! maar de spelers vonden dit niet.
Helaas konden we de spelers niet aan de kant zetten omdat we te weinig alternatieve hadden.
Toen Been werd aangesteld samen met Beenhakker vond ik dit een goede oplossing en was ik tevreden.

We staan vierde en dat is een groot verschil met vorig jaar, dus doet Been het goed.
Ik irriteer me alleen mateloos hoe hij zich gedraagt voor de camera.
Uitspraken als " zelfs in dit tempo had ik nog mee kunnen doen " zijn verkeerd.
Waarom? Omdat Been de opstelling maakt, hij de coach is, dus hij zorgd ervoor dat het tempo te laag is.
En anders had hij in moeten grijpen en dit gebeurde te laat, in mijn ogen.

En ja ik vind dat we langzamerhand kritiek mogen hebben.
Want ik merk dat elke wedstrijd moeizaam verloopt en het voetbal niet verbeterd.
zoals je zelf schrijft we staan vierde dus zo slecht doen ze het niet dus laten we ze niet uitfluiten maar aanmoediggen dan krijgen ze misschien wat meer zelfvertrouwen en gaan ze beter voetballen.
Milo
 Milo - maandag 23 november 2009 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 13:07 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

zoals je zelf schrijft we staan vierde dus zo slecht doen ze het niet dus laten we ze niet uitfluiten maar aanmoediggen dan krijgen ze misschien wat meer zelfvertrouwen en gaan ze beter voetballen.
We staan vierde omdat we iets meer geluk hebben dan vorig jaar.
Maar ik vraag me af hoe sommige spelers het lef hebben om zich zo te gedragen.
Slory komt een week! niet op de club omdat hij ziek is.
Als je ziek bent blijf je thuis! Al ben je beter bel de trainer op om te melden dat je weer beter bent.
Bruins komt het veld in met een gezicht of hij poepen moet!
Hij straalt geen gretigheid uit! helemaal niks! Dus als je als een zoutzak voetbalt dan vind ik dat ik commentaar mag leveren.
En zeker voor het geld wat hij verdiend mag je toch iets verwachten! feyenoord is geen liefdadigheidsinstelling.
sterski010
 sterski010 - maandag 23 november 2009 - 13:30   quote  deeplink  
Ik vind dat we voor wat meer creativiteit van het heilige 4-3-3 zouden moeten af stappen. Daar hebben wij helemaal de spelers niet voor. Wij hebben geen lange kopsterke spits en al helemaal geen echte buitenspelers die het veld breed houden ipv altijd naar binnen te knijpen (Wijnaldum-Biseswar).Alleen Slory houdt het veld redelijk breed. Nu knijpt iedereen naar binnen en wordt het zo gemakkelijk verdedigen voor de tegenstander. Tevens moet ook geconstateerd worden dat het na de inbreng van Bruins en Makaay gewoon beter liep. Dat zegt ook wat, hoop dat Mario ook niet blind is.
ik zou het eens zo proberen....
---------------------Darley-------------------------
Leerdam-------Vlaar------------Bahia------Martins Indi--
---------------------Fer------------------------------
---------Landzaat-------------Babovic------------------
-----------------Wijnaldum/(Bruins)---------------------
------------Cisse---------Makaay------------------------
Denk dat je snel op Martins Indi uit komt aangezien wij voor de rest geen linksbenige verdedigers hebben, fysiek is hij sterk als een beer, ook niet onbelangrijk tegen Ado...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 november 2009 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 13:30 schreef sterski010 het volgende:
Ik vind dat we voor wat meer creativiteit van het heilige 4-3-3 zouden moeten af stappen. Daar hebben wij helemaal de spelers niet voor. Wij hebben geen lange kopsterke spits en al helemaal geen echte buitenspelers die het veld breed houden ipv altijd naar binnen te knijpen (Wijnaldum-Biseswar).Alleen Slory houdt het veld redelijk breed. Nu knijpt iedereen naar binnen en wordt het zo gemakkelijk verdedigen voor de tegenstander. Tevens moet ook geconstateerd worden dat het na de inbreng van Bruins en Makaay gewoon beter liep. Dat zegt ook wat, hoop dat Mario ook niet blind is.
ik zou het eens zo proberen....
---------------------Darley-------------------------
Leerdam-------Vlaar------------Bahia------Martins Indi--
---------------------Fer------------------------------
---------Landzaat-------------Babovic------------------
-----------------Wijnaldum/(Bruins)---------------------
------------Cisse---------Makaay------------------------
Denk dat je snel op Martins Indi uit komt aangezien wij voor de rest geen linksbenige verdedigers hebben, fysiek is hij sterk als een beer, ook niet onbelangrijk tegen Ado...
Hofland in centrum en Bahia op links! Voor de rest vind ik het geen slecht plan!
derq
 derq - maandag 23 november 2009 - 14:43   quote  deeplink  
Verbeek moet terug
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 14:48   quote  deeplink  
-------darley-------
Leerdam-Vlaar-Bahia-?
-----Fer--Lanzaat----
Slory--babovic--Biseswar(cisse)
-----Tomasson---
Rene Koster
 Rene Koster - maandag 23 november 2009 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 13:27 schreef Milo het volgende:

[..]

We staan vierde omdat we iets meer geluk hebben dan vorig jaar.
Maar ik vraag me af hoe sommige spelers het lef hebben om zich zo te gedragen.
Slory komt een week! niet op de club omdat hij ziek is.
Als je ziek bent blijf je thuis! Al ben je beter bel de trainer op om te melden dat je weer beter bent.
Bruins komt het veld in met een gezicht of hij poepen moet!
Hij straalt geen gretigheid uit! helemaal niks! Dus als je als een zoutzak voetbalt dan vind ik dat ik commentaar mag leveren.
En zeker voor het geld wat hij verdiend mag je toch iets verwachten! feyenoord is geen liefdadigheidsinstelling.
ben ik het niet mee eens ik vond hem zeker niet slecht,niet alles lukte maar hij was zeker niet als een zoutzak aan het voetballen.
sterski010
 sterski010 - maandag 23 november 2009 - 17:15   quote  deeplink  
En als jij het veld betreed en uitgejoeld wordt door je eigen supporters kijk jij niet of je poepen moet of zo? Dat is al neuzengedrag in the 1st place. Verreweg de meeste dreiging kwam in de 2e helft toen Bruins en Makaay ingebracht waren en elkaar regelmatig konden vinden.Ook Makaay speelde sterk, liet zich goed inzakken, deed alles wat er van een counterspits verwacht wordt maar of Mario heeft stront in zijn ogen of Feyenoord wil nog in de winterstop af van zijn hoge salaris. Feyenoord voetbalde gewoon een heel stuk beter MET Bruins en Makaay. Voor alle haters hier schijnt dat moeiljk te accepteren te zijn maar dat is wel een feit. Kijk het oersaaie tot de 2e helft wedstrijdverslag er maar eens op na. Wij missen creativiteit juist OMDAT gasten als Bruins en Makaay niet spelen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door sterski010 --
sterski010
 sterski010 - maandag 23 november 2009 - 17:36   quote  deeplink  
ter vergelijking, kijk eens hoe wij gerenommeerde internationale ploegen op een gelijkspel konden houden en zelfs winnen in de voorbereiding? Dit was toevallig wel MET Makaay en Bruins....
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 23 november 2009 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 11:07 schreef Milo het volgende:
Ik vond het ook vreemd om cisse in de spits te zetten, waarom geen 4-4-2 ?
Je hebt zo weinig spitsen dat je een flank speler in de spits moet zetten

En jouw oplossing is dan een 2 spitsen systeem?
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 23 november 2009 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:17 schreef KKL het volgende:

[..]

Mario wil toch vooral in de Kuip een aanvallend en dominerend Feyenoord zien spelen???

Waarom begin je dan met zo'n opstelling met 3 controlerende middenvelders???
En Cissé, een counterspits, centraal in de aanval???
Been wilde voortborduren op de wedstrijd tegen AZ
Dat was met deze opstelling
Toen werkte het wel prima
Dus dat hij zo startte snap ik wel
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 23 november 2009 - 17:57   quote  deeplink  
Alleen van Marwijk heeft sinds Gullit er beter voor gestaan op dit moment dan Been
En hoe dat eindigde weten we...

Onder Been gaat het beter dan de afgelopen 5 jaar
En we hebben toch al 3 jaar bijna dezelfde selectie

We staan nu vierde

Wie hier vind dat wij beter zijn dan Ajax, PSV of Twente?
We zijn de "best of the rest" op het moment
En met dit materiaal is dit al heel wat

Zou Been het echt zo slecht doen?

Kennen jullie de situatie van NEC niet?
NEC is een zinkend schip op het moment

Zijn jullie vergeten hoe dat ging onder Been?
Of hoe hij het bij Excelsior deed?
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 november 2009 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 12:39 schreef bram het volgende:
ik heb al eerder opgemerkt dat ik mij afvraag of been wel de juiste trainer is voor feyenoord,denk toch dat een type trainer als adriaanse er meer van bakt.ook denk ik dat er veel te vroeg afscheid is genomen van gj verbeek,wat de redenen daarvan ook mogen zijn.
wat heb jij bij Feyenoord te zoeken?
sterski010
 sterski010 - maandag 23 november 2009 - 18:13   quote  deeplink  
tegen AZ was 1 helft goed. Tegen Utrecht 1 helft ok, niet eens goed. Tegen Twente 1 helft goed... Dat waren dan wel de hoogtepunten qua voetbal na haast een half seizoen, 2 halve wedstrijden goed, 1 ok en de rest bagger.Niets dit seizoen is iets geweest om op voort te borduren. Dan moet je toch een paar wedstrijden constant presteren voordat je een houvast hebt. Feyenoord is al jaren zoekende en zo te zien beleven we "overgangsjaar"nummer hoe veel? Er moet een nieuwe spits komen. Dat is het probleem altijd al geweest. na Kuyt en Kalou hebben wij niemand meer gehad die kan renderen in de diepe spits. Ligt dat dan aan al die hier mislukte spitsen of ligt het misschien ook eeen beetje aan de manier hoe Feyenoord voetbalt? Ga er maar aan staan op je eilandje. En als je dan in zakt klagen mensen weer dat je inzakt en niet voor de 16 blijft hangen om doelpunten te maken. Spits in Feyenoord 1 zijn is gewoon niet voor veel spelers weggelegd, het verwachtingspatroon en takenpakket is hier gewoon te groot. Nu hebben wij al wekenlang een paar fysieke hardlopers voor in, en wat schieten wij daar mee op? Ik zie niet eens schoten op doel meer of het moet uit de 2e lijn zijn,meestal gaan die het stadion uit.Of we nu wel wat punten pakken of niet heeft hoofdzakelijk te maken met dat het verdedigend goed staat na de come back van Vlaar. Voor de rest zijn we nog nix opgeschoten in vergelijking met vorig seizoen....
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 23 november 2009 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 17:57 schreef Phyxsius het volgende:
Alleen van Marwijk heeft sinds Gullit er beter voor gestaan op dit moment dan Been
En hoe dat eindigde weten we...

Onder Been gaat het beter dan de afgelopen 5 jaar
En we hebben toch al 3 jaar bijna dezelfde selectie

We staan nu vierde

Wie hier vind dat wij beter zijn dan Ajax, PSV of Twente?
We zijn de "best of the rest" op het moment
En met dit materiaal is dit al heel wat

Zou Been het echt zo slecht doen?

Kennen jullie de situatie van NEC niet?
NEC is een zinkend schip op het moment

Zijn jullie vergeten hoe dat ging onder Been?
Of hoe hij het bij Excelsior deed?
LUID EN DIUDELIJK, en ja wat waren ze weer tam de aanhang, kijk je om je heen sta je gvd met misschien nog 3 andere je club aan te moedigen, elke week schrijven we dat we er achter gaan staan en elke week wordt het stiller zelfs met zombie en zijn nieuwe kapsel al was die gelukkig weer wel te horen gisteren...:)
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 november 2009 - 18:29   quote  deeplink  
Legioen is dood... Misschien een goed idee voor de nieuwe kuip. 14000 plaatsen totaal. De rest kan wel thuis voor de tv blijven zitten, totaal overbodig in het stadion.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 november 2009 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 18:29 schreef hotjumper het volgende:
Legioen is dood... Misschien een goed idee voor de nieuwe kuip. 14000 plaatsen totaal. De rest kan wel thuis voor de tv blijven zitten, totaal overbodig in het stadion.
ergens heb je nog gelijk ook.......
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 november 2009 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 18:29 schreef hotjumper het volgende:
Legioen is dood... Misschien een goed idee voor de nieuwe kuip. 14000 plaatsen totaal. De rest kan wel thuis voor de tv blijven zitten, totaal overbodig in het stadion.
100% eens!!! Het gaat al fout bij het feit dat je tegenwoordig drie hooligangroepen heb. Is al een mooi voorbeeld van de verdeeldheid in de Kuip! En dan ook nog eens je eigen speler uitjouwen!! Rot op zeg!! Blijf dan lekker thuis!
Rene Koster
 Rene Koster - maandag 23 november 2009 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 22:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

100% eens!!! Het gaat al fout bij het feit dat je tegenwoordig drie hooligangroepen heb. Is al een mooi voorbeeld van de verdeeldheid in de Kuip! En dan ook nog eens je eigen speler uitjouwen!! Rot op zeg!! Blijf dan lekker thuis!
inderdaad dat vind ik nou ook.Ik moet 240 km heen 240 km terug en een uur of 8 reistijd dan zie je geen beste wedstrijd maar als je dan ziet dat dat eens zo machtige legioen zijn eigen spelers uitfluit,dan is er geen elftal buiten dat van je eigen dat nog angst heeft voor datzelfde EENS zo machtige legioen. Ergo als je tegen een Feyenoorder fluit ben je voor de tegenstander dus als je tegen a**x speelt en je fluit b.v. Bruins uit ben je dus .............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door Rene Koster --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 03:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 23:26 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

inderdaad dat vind ik nou ook.Ik moet 240 km heen 240 km terug en een uur of 8 reistijd dan zie je geen beste wedstrijd maar als je dan ziet dat dat eens zo machtige legioen zijn eigen spelers uitfluit,dan is er geen elftal buiten dat van je eigen dat nog angst heeft voor datzelfde EENS zo machtige legioen. Ergo als je tegen een Feyenoorder fluit ben je voor de tegenstander dus als je tegen a**x speelt en je fluit b.v. Bruins uit ben je dus .............
Mooie woorden!! 100% eens!
Rovert
 Rovert - dinsdag 24 november 2009 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 22:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

100% eens!!! Het gaat al fout bij het feit dat je tegenwoordig drie hooligangroepen heb. Is al een mooi voorbeeld van de verdeeldheid in de Kuip! En dan ook nog eens je eigen speler uitjouwen!! Rot op zeg!! Blijf dan lekker thuis!
drie?
Milo
 Milo - dinsdag 24 november 2009 - 09:41   quote  deeplink  
vorige maand zaten we bruins uit te kafferen, en nu? rot toch op! hij valt een keer goed in. nou, nou zeg. Feyenoord is GEEN liefdadigheidsinstelling!
ovi
 ovi - dinsdag 24 november 2009 - 09:55   quote  deeplink  
In de belofte zie ik genoeg creativiteit lopen, dus daar hoeven we niemand voor te halen.
bram
 bram - dinsdag 24 november 2009 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 09:55 schreef ovi het volgende:
In de belofte zie ik genoeg creativiteit lopen, dus daar hoeven we niemand voor te halen.
probber manteiga eens,geweldige speler
ovi
 ovi - dinsdag 24 november 2009 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 10:18 schreef bram het volgende:

[..]

probber manteiga eens,geweldige speler
Precies die bedoel ik

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Creativiteit









0.0058829