BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe spits in winterstop

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 23 november 2009 - 14:12   quote  deeplink  
ROTTERDAM - Als de transfermarkt in januari weer opengaat, wil Feyenoord zeker een extra spits aantrekken, zo meldt AD Sportwereld. Feyenoord maakte tot dusver 21 doelpunten. Jon Dahl Tomasson is met vijf goals de topscorer. Hij ontbrak tegen FC Utrecht (0-0).

Bron AD.

Nu kunnen we ten minste een keer echt over een spits gaan praten, zonder dat we er geen een kopen! Ideeen???
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 23 november 2009 - 14:13   quote  deeplink  
Moet wel betaalbaar zijn; Plet, Dost of toch Lens?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 november 2009 - 14:16   quote  deeplink  
Zullen ze toch een geldschieter moeten hebben of minimaal 6 a 7 miljoen bij mekaar ontvangen voor de Guzman en Makaay. Weet niet of dat wel gaat lukken. Moet ook eerst maar weer eens zien hoe het het financiele plaatje er voor staat. Mischien hebben ze ook geld daarvan nodig om het financiele plaatje te verbeteren. Zie het allemaal niet zo snel gebeuren.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 november 2009 - 14:17   quote  deeplink  
Lens is niet betaalbaar hoor!!!!!! En die andere zijn leuk voor eerste divisie!
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 15:20   quote  deeplink  
liefst een grote, sterke spits..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door craven --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 23 november 2009 - 15:30   quote  deeplink  
Ik heb het vaker gezegd: DOST van Heracles. Die is vast wel haalbaar. Ik vind trouwens die papalamepielos van Heerenveen (is geloof ik een tjech met een griekse naam, maar ik niet hoe die kerel heet) ook een goed spitjes, maar die zal wel te duur zijn
moa
 moa - maandag 23 november 2009 - 15:47   quote  deeplink  
Papadopoulos is helemaal niks, waardeloze spits.
Misschien dat Dost idd wel een goede aanwinst is, maar dan kopen we WEER op de toekomst, die staat er niet direct na de winterstop.

Ik zie liever bijv. Lens komen, Makaay zal wel in de winterstop vertrekken, levert een besparing op van 2 miljoen, en wellicht dat een arabier er nog wel 1/2 miljoen voor wil betalen. Guzman zal flink geld opleveren als de interesse van City en Chelsea aanhoudt tot de winterstop. En dan is Lens zeker haalbaar, zodra hamdoui, dembele, Ari en Pelle fit zijn wordt hij toch weer naar de bank verwezen door voetbal leek Koeman.
sterski010
 sterski010 - maandag 23 november 2009 - 15:50   quote  deeplink  
Benschop.....daar zit nog rek in en heeft aangegeven dat zowel AZ als Utrecht niet concreet zijn geworden. Scoorde mooi 2 x tegen Groningen...
gladdeharry
 gladdeharry - maandag 23 november 2009 - 15:54   quote  deeplink  
Gewoon Benson en Benschop uit de failliete boedel van RKC overnemen.Jongens voor de toekomst.
moa
 moa - maandag 23 november 2009 - 15:54   quote  deeplink  
Benschop is ook een leuke, en anders Wolfswinkel, hoewel ik dat wel spelers vind die pas over 1/2 jaar leuk zijn voor de basis.

Ik verwacht dat Leo nog wel een leuke verassing in zn hoed heeft.
timmy_073
 timmy_073 - maandag 23 november 2009 - 15:55   quote  deeplink  
Calabro, Benschop, Caracciolo. Allemaal met neus voor de goal en betaalbaar. Iets anders zit er niet in denk ik.
bjorn
 bjorn - maandag 23 november 2009 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 15:50 schreef sterski010 het volgende:
Benschop.....daar zit nog rek in en heeft aangegeven dat zowel AZ als Utrecht niet concreet zijn geworden. Scoorde mooi 2 x tegen Groningen...
wel tegen tien man maar hij is inderdaad een optie maar hij is er denk nog niet klaar voor
bjorn
 bjorn - maandag 23 november 2009 - 15:56   quote  deeplink  
chadli van agov is ook wel een goeie is alleen denk geen spits
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 15:56   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door craven --
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 15:58   quote  deeplink  
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 15:58   quote  deeplink  
19 jaar grote sterke spits...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 23 november 2009 - 16:00   quote  deeplink  
pluim of die sterke afrikaanse spits van cluj, weet ff niet meer hoe die heet.
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 16:00   quote  deeplink  
en 2 benig zo te zien
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 16:01   quote  deeplink  
lacina traore
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 23 november 2009 - 16:02   quote  deeplink  
oh toevallig, ik typte dat opeens kom jij met een filmpje van hem, heel toevallig!
sterski010
 sterski010 - maandag 23 november 2009 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 15:54 schreef moa het volgende:
Benschop is ook een leuke, en anders Wolfswinkel, hoewel ik dat wel spelers vind die pas over 1/2 jaar leuk zijn voor de basis.

Ik verwacht dat Leo nog wel een leuke verassing in zn hoed heeft.
Van Wolfswinkel was nergens te bekennen tegen Feyenoord, had meer van hem verwacht maar vind hem bij Utrecht tegen vallen, in oranje jeugd doet hij het wel aardig...Benschop is denk ik de enige betaalbare optie...Wel een speler voor hoe Mario wilt spelen, fysiek sterk, veel loopvermogen en tenminste een echte spits, geen veredelde nummer 10 of rechtsbuiten...
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 16:03   quote  deeplink  
mwahhh lijkt mij gewoon wel wat..
bjorn
 bjorn - maandag 23 november 2009 - 16:03   quote  deeplink  
prima spits heeft ook al 2 goals in europa gescoord tegen sparta praag en fc kopenhagen
bjorn
 bjorn - maandag 23 november 2009 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 16:03 schreef sterski010 het volgende:

[..]

Van Wolfswinkel was nergens te bekennen tegen Feyenoord, had meer van hem verwacht maar vind hem bij Utrecht tegen vallen, in oranje jeugd doet hij het wel aardig...Benschop is denk ik de enige betaalbare optie...Wel een speler voor hoe Mario wilt spelen, fysiek sterk, veel loopvermogen en tenminste een echte spits, geen veredelde nummer 10 of rechtsbuiten...
hij kwam ook net terug van een blessure en de feyenoord verdedeging is gewoon goed
moa
 moa - maandag 23 november 2009 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 16:03 schreef sterski010 het volgende:

[..]

Van Wolfswinkel was nergens te bekennen tegen Feyenoord, had meer van hem verwacht maar vind hem bij Utrecht tegen vallen, in oranje jeugd doet hij het wel aardig...Benschop is denk ik de enige betaalbare optie...Wel een speler voor hoe Mario wilt spelen, fysiek sterk, veel loopvermogen en tenminste een echte spits, geen veredelde nummer 10 of rechtsbuiten...
Hij lijkt me ook pas geschikt voor de toekomst, dat geldt voor beide.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 23 november 2009 - 16:18   quote  deeplink  
Zo te lezen willen ze een spits die er meteen staat. Eentje die bovendien kwaliteiten bezit die Makaay niet heeft. Bijvoorbeeld meer fysiek en/of dynamiek en dus ook meer een aanspeelpunt.

Dit lijkt mij niet op gaan voor een Van Wolfswinkel (die nog veel stappen moet maken) en van het scorend vermogen van Benschop ben ik ook niet overtuigd. Ook vorig jaar in de Jupiler League heeft Benschop maar 11 keer gescoord in 35 wedstrijden. En in de huidige competitie 4 in 13 wedstrijden (hoewel voor de nummer 18 is het misschien wel aardig).

Misschien dat Leo zijn netwerk gebruikt om een spits aan te trekken.
Bijvoorbeeld Robert Lewandowski (Lech Poznan)
sevillana
 sevillana - maandag 23 november 2009 - 16:19   quote  deeplink  
dacht dat we al iets goeds in huis hebben?
sterski010
 sterski010 - maandag 23 november 2009 - 16:19   quote  deeplink  
Wij kunnen niemand betalen die er gelijk staat of we moeten nog een speler vinden van wie zijn vader zo gek is om voor ons zijn zoon's salaris te betalen. Denk niet dat er daar veel van rond lopen. Van Wolfswinkel heeft Utrecht al 3 miljoen gekost, wat denk je dat hij moet kosten als wij hem zo graag willen hebben en hij nog jaaaaaaren een contract heeft? Daarom lijkt in NL Benschop mij de enige goede optie ook al zal hij er niet gelijk staan. Je hebt ook Makaay nog, die staat er zowiezo. Maar ik vind Benschop wel een interessante speler...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 november 2009 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 16:19 schreef sevillana het volgende:
dacht dat we al iets goeds in huis hebben?
[ filmpje ]
heb je helemaal gelijk in!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 november 2009 - 21:15   quote  deeplink  
Vind ik ook maar ja dat komt goed op termijn denk ik....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 november 2009 - 21:29   quote  deeplink  
vind het wel is tijd worden. wijnaldum was 16 toen hij debuteerde. of is castaignos gewoon iets te veel opgehemeld door de pers en is ie helemmaal niet zo uitzonderlijk goed??
sevillana
 sevillana - maandag 23 november 2009 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 21:29 schreef Jappie_FEY het volgende:
vind het wel is tijd worden. wijnaldum was 16 toen hij debuteerde. of is castaignos gewoon iets te veel opgehemeld door de pers en is ie helemmaal niet zo uitzonderlijk goed??
maar hij is toch niet voor het nationale team geselecteerd omdat hij zo'n mooie naam heeft?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 november 2009 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 21:29 schreef Jappie_FEY het volgende:
vind het wel is tijd worden. wijnaldum was 16 toen hij debuteerde. of is castaignos gewoon iets te veel opgehemeld door de pers en is ie helemmaal niet zo uitzonderlijk goed??
Is altijd afwachten maar zelfverzekerd is tie zeker...
En dat zijn toch vaak de beste?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 november 2009 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 21:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Is altijd afwachten maar zelfverzekerd is tie zeker...
En dat zijn toch vaak de beste?
je zou het zeggen.........
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 november 2009 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 21:34 schreef sevillana het volgende:

[..]

maar hij is toch niet voor het nationale team geselecteerd omdat hij zo'n mooie naam heeft?
jeugdteams zegt me niet zo veel......
sevillana
 sevillana - maandag 23 november 2009 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 21:42 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

jeugdteams zegt me niet zo veel......
okay, maar daar begint het toch meestal wel?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 november 2009 - 22:00   quote  deeplink  
Geruchten worden nu wel steeds hardnekkiger maar met welk geld gaan we een nieuwe spits halen?
sevillana
 sevillana - dinsdag 24 november 2009 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 22:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Geruchten worden nu wel steeds hardnekkiger maar met welk geld gaan we een nieuwe spits halen?
good question!
sterski010
 sterski010 - dinsdag 24 november 2009 - 01:03   quote  deeplink  
Van Babovic zijn vader's centen natuurlijk. Hij vind dat zijn zoon ook een redelijke spits voor hem moet hebben die hij af en toe een leuk balletje toe kan stoppen vandaar dat hij zijn portemonnee nogmaals trekt. Ik gok op Jovanovic van Standard Luik. Geweldige spits en ook een Servier...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 03:25   quote  deeplink  
Zou wel erg gek zijn!!!! Als dat zo is moet je Babovic direct een contract voor 10 jaar geven!!
WDO
 WDO - dinsdag 24 november 2009 - 08:24   quote  deeplink  
Tja, welke spits zou er meteen staan en kost niet teveel...
Die jovanovic wil geloof ik wel ee nerg hoog salaris wat ik laatst gelezen had.

Misschien Ari, die mag ook weg bij AZ. Krijgt weinig vertrouwen, maar ik heb hem vorig seizoen best leuke dingen zien doen.
MrChriz
 MrChriz - dinsdag 24 november 2009 - 08:39   quote  deeplink  
Het moet iemand zijn die er gelijk staat.
Voor de toekomst hebben we idd bijvoorbeeld al Castaignos, Pedro, Erasmus dus ik zie de meerwaarde van een Benschop dan niet...
Wie er nu dan moet komen? Geeeen idee, ik zie wel wat Leo uit zn hoge hoed tovert :)

Btw: het moet wel iemand zijn die durft te schieten, en niet als de rest van Feyenoord in kansrijke positie afspeelt of nog 3x zn mannetje wil uitkappen :p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door MrChriz --
bram
 bram - dinsdag 24 november 2009 - 09:38   quote  deeplink  
een voorhoede met cisse,calabro en wijnaldum lijkt me wel wat
ovi
 ovi - dinsdag 24 november 2009 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 08:24 schreef WDO het volgende:
Tja, welke spits zou er meteen staan en kost niet teveel...
Die jovanovic wil geloof ik wel ee nerg hoog salaris wat ik laatst gelezen had.

Misschien Ari, die mag ook weg bij AZ. Krijgt weinig vertrouwen, maar ik heb hem vorig seizoen best leuke dingen zien doen.
Geef mij Mbokani van Standard maar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door ovi --
derq
 derq - dinsdag 24 november 2009 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 09:38 schreef bram het volgende:
een voorhoede met cisse,calabro en wijnaldum lijkt me wel wat
ik vind calabro ook totaal geen spits voor feyenoord. dat ie het nu even goed doet betekent niet automatisch dat hij voor ons geschikt is.
bram
 bram - dinsdag 24 november 2009 - 10:28   quote  deeplink  
calabro staat wel steeds op de goede plaats,de spitsen die wij hebben kunnen alleen maar hardlopen (op makaay na)
KKL
 KKL - dinsdag 24 november 2009 - 10:30   quote  deeplink  
Feyenoord heeft geen geld om een speler te kopen dus zal er wel gekeken worden naar een spits die bij z'n huidige club niet aan de bak komt en verhuurd mag worden.
ovi
 ovi - dinsdag 24 november 2009 - 10:48   quote  deeplink  
Arnautovic huren met koop optie
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 november 2009 - 12:28   quote  deeplink  
geen geld.
deedee1969
 deedee1969 - dinsdag 24 november 2009 - 12:45   quote  deeplink  
Feyenoord heeft geen geld. Ook niet voor salarissen. De knvb beslist zelfs binnenkort of we überhaupt spelers mogen kopen. Een goede en eenvoudige oplossing lijkt me dan ook om Castaignos voor een half jaar te stallen bij Excelsior om daar ervaring op te doen en Erasmus die daar lekker speelt en scoort terug te halen naar de kuip. En dan kijken we over half jaar wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe spits in winterstop









0.0078380