BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe spits in winterstop

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 13:56   quote  deeplink  
Bij deze beslist de KNVB van niet!! Dit omdat we anders nog een risico voor de plaats van 020 vormen!
moa
 moa - dinsdag 24 november 2009 - 14:01   quote  deeplink  
Zo erg is het allemaal niet, als we Makaay kunnen lozen in de winterstop komt er al 2.000.000 vrij voor salarissen, daarvoor kunnen we al 10 tropische verassingen halen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 14:07   quote  deeplink  
Ja, tropische verassingen!!!
moa
 moa - dinsdag 24 november 2009 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 14:07 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ja, tropische verassingen!!!
Wel tropische verassingen van ome Leo, en daarin heb ik het volste vertrouwen.

(De middenvelders van Bosz, en de verassingen van Wotte is weer een ander verhaal.)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 14:15   quote  deeplink  
bedoelde het ook niet cynisch. Heb al tijden geen tropische verassingen meer gezien!!
moa
 moa - dinsdag 24 november 2009 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 14:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:
bedoelde het ook niet cynisch. Heb al tijden geen tropische verassingen meer gezien!!
Babovic is toch een leuke verassing van Leo, niet uit de tropen natuurlijk.
Ik denk dat Leo nog wel een paar goedkope verassingen op de hoedenplank heeft, maar daarvoor moeten eerst de oude mannen opkrassen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 14:19   quote  deeplink  
Dat weet ik wel zeker!
Morpheus79
 Morpheus79 - dinsdag 24 november 2009 - 23:29   quote  deeplink  
Zet Makaay er gewoon vanaf het begin in dan maakt hij zijn doelpuntjes dit seizoen echt nog wel. Been durft het gewoon niet aan omdat hij weet dat Makaay er een paar inlegt en zijn ongelijk zal bewijzen. Daarom speelt Makaay niet meer dan 15 minuten. Makaay heeft overal doelpunten gemaakt ook de afgelopen seizoenen bij Feyenoord. Er is geen geld dus wat is het alternatief? Cisse heeft oneindig veel krediet omdat het een aankoop van Been is maar Cisse raakt nog geen knikker.
craven
 craven - dinsdag 24 november 2009 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 23:29 schreef Morpheus79 het volgende:
Zet Makaay er gewoon vanaf het begin in dan maakt hij zijn doelpuntjes dit seizoen echt nog wel. Been durft het gewoon niet aan omdat hij weet dat Makaay er een paar inlegt en zijn ongelijk zal bewijzen. Daarom speelt Makaay niet meer dan 15 minuten. Makaay heeft overal doelpunten gemaakt ook de afgelopen seizoenen bij Feyenoord. Er is geen geld dus wat is het alternatief? Cisse heeft oneindig veel krediet omdat het een aankoop van Been is maar Cisse raakt nog geen knikker.
Dus omdat been bang is dat hij ongelijk heeft stelt hij makaay niet op? met andere woorden hij verliest liever dan dat hij ongelijk krijgt? wat een lulkoek...
Morpheus79
 Morpheus79 - dinsdag 24 november 2009 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 23:32 schreef craven het volgende:

[..]

Dus omdat been bang is dat hij ongelijk heeft stelt hij makaay niet op? met andere woorden hij verliest liever dan dat hij ongelijk krijgt? wat een lulkoek...
Waarom zou Been anders met Slory (19 goals in 75 eredivisiewedstrijden) in de spits tegen Ajax spelen en tegen Utrecht met Cisse (24 doelpunten in 140 eredivisieduels)? Waarom krijgt Makaay geen kans in de basis terwijl hij er vorig jaar nog 16 doelpunten maakte in 31 wedstrijden? Been heeft zijn visie gedropt over een voorhoede met bewegende/lopende mensen en blijft daar nu aan vasthouden ongeacht het gegeven dat er een "statische" spits met meer scorend vermogen op de bank zit. Denk je echt dat Been gelooft dat Makaay niet meer in staat is om doelpunten te maken? Het is een statement van Been. Hij wil aantonen dat hij een andere weg wil bewandelen dan zijn voorgangers en dat hij kiest voor de spelers die in zijn ogen toekomst hebben bij de club. Dat neemt niet weg dat hij best weet dat dit op korte termijn misschien minder doelpunten tot resultaat heeft. Been weet ook dat er bij een tekort aan de doelpunten in de winterstop sneller geld vrijkomt voor een nieuwe "bewegelijke" spits (waarmee Been kan scoren) dan wanneer Makaay er de komende weken nog even vier inlegt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 november 2009 door Morpheus79 --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 25 november 2009 - 03:48   quote  deeplink  
Ik geloof onvoorwaardelijk in de weg van Been!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 25 november 2009 - 09:22   quote  deeplink  
En blijven dromen met z'n alle!!!!!!!!!!!!!!

En ja dat mag, je heb er alleen geen flikker aan, Feyenoord een spits kopen, dat is hetzelfde als louis van gaal een aardige man vinden of jol een goede trainer, allemaal klare onzin. DE SPAARPOT IS LEEG!!!!
Milo
 Milo - woensdag 25 november 2009 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 23:55 schreef Morpheus79 het volgende:

[..]

Waarom zou Been anders met Slory (19 goals in 75 eredivisiewedstrijden) in de spits tegen Ajax spelen en tegen Utrecht met Cisse (24 doelpunten in 140 eredivisieduels)? Waarom krijgt Makaay geen kans in de basis terwijl hij er vorig jaar nog 16 doelpunten maakte in 31 wedstrijden? Been heeft zijn visie gedropt over een voorhoede met bewegende/lopende mensen en blijft daar nu aan vasthouden ongeacht het gegeven dat er een "statische" spits met meer scorend vermogen op de bank zit. Denk je echt dat Been gelooft dat Makaay niet meer in staat is om doelpunten te maken? Het is een statement van Been. Hij wil aantonen dat hij een andere weg wil bewandelen dan zijn voorgangers en dat hij kiest voor de spelers die in zijn ogen toekomst hebben bij de club. Dat neemt niet weg dat hij best weet dat dit op korte termijn misschien minder doelpunten tot resultaat heeft. Been weet ook dat er bij een tekort aan de doelpunten in de winterstop sneller geld vrijkomt voor een nieuwe "bewegelijke" spits (waarmee Been kan scoren) dan wanneer Makaay er de komende weken nog even vier inlegt.
Ik ben het eens met dit stuk. En je geeft ook meteen het antwoordt in de 2 laatste zinnen.
Ik ben altijd een groot fan van makaay geweest, en af en toe baal ik ervan dat hij niet speelt.
Maar wat jumper zegt heb ik ook 100% vertrouwen in de combinatie been, hakker.
Dus de trainer beslist, want die werkt elke dag met die gasten en zal in zijn ogen de
beste keuze maken die goed is voor feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 november 2009 - 10:27   quote  deeplink  
helemaal niets naar Rotterdam...
craven
 craven - woensdag 25 november 2009 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 23:55 schreef Morpheus79 het volgende:

[..]

Waarom zou Been anders met Slory (19 goals in 75 eredivisiewedstrijden) in de spits tegen Ajax spelen en tegen Utrecht met Cisse (24 doelpunten in 140 eredivisieduels)? Waarom krijgt Makaay geen kans in de basis terwijl hij er vorig jaar nog 16 doelpunten maakte in 31 wedstrijden? Been heeft zijn visie gedropt over een voorhoede met bewegende/lopende mensen en blijft daar nu aan vasthouden ongeacht het gegeven dat er een "statische" spits met meer scorend vermogen op de bank zit. Denk je echt dat Been gelooft dat Makaay niet meer in staat is om doelpunten te maken? Het is een statement van Been. Hij wil aantonen dat hij een andere weg wil bewandelen dan zijn voorgangers en dat hij kiest voor de spelers die in zijn ogen toekomst hebben bij de club. Dat neemt niet weg dat hij best weet dat dit op korte termijn misschien minder doelpunten tot resultaat heeft. Been weet ook dat er bij een tekort aan de doelpunten in de winterstop sneller geld vrijkomt voor een nieuwe "bewegelijke" spits (waarmee Been kan scoren) dan wanneer Makaay er de komende weken nog even vier inlegt.
Been weet ook dat er geen rode cent is voor een nieuwe spits, tuurlijk kiest hij bewust voor een ander speltype.Tegen 020 kiest hij voor Slory omdat hij op de counter wil spelen.
Ja ook ik vindt dat hij Makaay eerder had moeten brengen in diverse wedstrijden, maar de feyenoordstaf weet tog ook dat makaay zijn contract afloopt en er dus een nieuwe spits moet komen...
Milo
 Milo - woensdag 25 november 2009 - 12:38   quote  deeplink  
Ik zeg, Amoah! transfer vrij aan het einde van het seizoen. vastleggen in de winterstop.
bram
 bram - woensdag 25 november 2009 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 12:38 schreef Milo het volgende:
Ik zeg, Amoah! transfer vrij aan het einde van het seizoen. vastleggen in de winterstop.
mee eens,maar zijn salaris zal niet weinig zijn,waarom nou niet een jeugdspeler zoals die castaignos er bij halen en geef hem dan speeltijd,we zijn een ploeg in opbouw zegt mario,nou laat dat dan zien en had luc in laten vallen tegen utrecht.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 25 november 2009 - 13:01   quote  deeplink  
Van de (huur)aankopen van Been en Beenhakker kunnen we vooralsnog zeggen dat ze nog niet veel bijgedragen hebben, Cisse een 6-, Dani F. geblesseerd en de beide Serfen zijn nog niet speelrijp of te overijverig. Tegen ADO kan Makaay best in de spits. Vond dat ie goed inviel tegen Utrecht en weer 1x ten onrechte teruggefloten wegens buitenspel. Roy is scherp en speelt zondag
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 25 november 2009 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 23:29 schreef Morpheus79 het volgende:
Zet Makaay er gewoon vanaf het begin in dan maakt hij zijn doelpuntjes dit seizoen echt nog wel. Been durft het gewoon niet aan omdat hij weet dat Makaay er een paar inlegt en zijn ongelijk zal bewijzen. Daarom speelt Makaay niet meer dan 15 minuten. Makaay heeft overal doelpunten gemaakt ook de afgelopen seizoenen bij Feyenoord. Er is geen geld dus wat is het alternatief? Cisse heeft oneindig veel krediet omdat het een aankoop van Been is maar Cisse raakt nog geen knikker.
Wat een onzin, pfff. Been geeft Mackaay geregeld een kans, maar als hij hem dan niet oppakt, houdt het op. Wat heeft Mackaay nou laten zien? Helemaal geen ene donder. Kijk, als hij goals maakt, is hij zijn dure salaris tenminste waard, maar hij had (achteraf gezien) nooit gehaald mogen worden. Nu kunnen ze hem gewoon niet kwijt, omdat ze hem dan moeten afkopen. Tot wanneer loopt zijn contract eigenlijk?
En Cissé loopt hier net een half jaartje. Hij doet het trouwen best goed. Daar heb je tenminste een speler van niveau. Niet voor in de punt, maar voor de linkerkant. Wedden dat die jongen goud waard wordt als hij een spits heeft die hij een balletje in de voeten kan spelen...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 25 november 2009 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 13:01 schreef sportdwaas het volgende:
Van de (huur)aankopen van Been en Beenhakker kunnen we vooralsnog zeggen dat ze nog niet veel bijgedragen hebben, Cisse een 6-, Dani F. geblesseerd en de beide Serfen zijn nog niet speelrijp of te overijverig. Tegen ADO kan Makaay best in de spits. Vond dat ie goed inviel tegen Utrecht en weer 1x ten onrechte teruggefloten wegens buitenspel. Roy is scherp en speelt zondag
Dan wordt het tijd dat hij het eens laat zien gvd!
Milo
 Milo - woensdag 25 november 2009 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 12:52 schreef bram het volgende:

[..]

mee eens,maar zijn salaris zal niet weinig zijn,waarom nou niet een jeugdspeler zoals die castaignos er bij halen en geef hem dan speeltijd,we zijn een ploeg in opbouw zegt mario,nou laat dat dan zien en had luc in laten vallen tegen utrecht.
zijn salaris zal minder zijn dan die van makaay 2.0 miljoen euro ( contract loopt af).
dan kan volgend jaar castaignos veel meer invallen en ervoor zorgen dat hij binnen 3 jaar de spits van feyenoord wordt.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 25 november 2009 - 13:48   quote  deeplink  
Makaay loopt net zo hard als Gerard Meijer in z'n laatste jaar!
bram
 bram - woensdag 25 november 2009 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 13:48 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Makaay loopt net zo hard als Gerard Meijer in z'n laatste jaar!
geweldig,dit is humor en dan heeft makaay nog geen spullen om mensen te verzorgen en geen handdoekje
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 25 november 2009 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 13:53 schreef bram het volgende:

[..]

geweldig,dit is humor en dan heeft makaay nog geen spullen om mensen te verzorgen en geen handdoekje
Die laatste grap was over the hill, maar dit vind ik echt humor ja!!!!!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 november 2009 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 23:29 schreef Morpheus79 het volgende:
Zet Makaay er gewoon vanaf het begin in dan maakt hij zijn doelpuntjes dit seizoen echt nog wel. Been durft het gewoon niet aan omdat hij weet dat Makaay er een paar inlegt en zijn ongelijk zal bewijzen. Daarom speelt Makaay niet meer dan 15 minuten. Makaay heeft overal doelpunten gemaakt ook de afgelopen seizoenen bij Feyenoord. Er is geen geld dus wat is het alternatief? Cisse heeft oneindig veel krediet omdat het een aankoop van Been is maar Cisse raakt nog geen knikker.
Jij bent echt niet goed!! Been durft niet?? Het getuigd van durf dat hij nu bij Feyenoord is terug gekomen!! Ik vind dat hij Castaignos erin moet gooien. Laat hem maar wennen en ploeteren! Daar leert hij van. Qua scorend vermogen kan je er nooit op achteruit gaan!! mijn enige echte kritiek op Been is dat hij vasthoud aan 4-3-3. Hij moet 4-4-2 gaan spelen. Al is het maar tijdelijk. Dan zou Makaay overigens ook meer tot zijn recht komen. Makaay kan je overigens beter proberen te slijten in de winterstop. Dan levert hij tenminste nog iets op en het scheelt een bult salaris!
bram
 bram - woensdag 25 november 2009 - 14:16   quote  deeplink  
wat betreft cisse heb je gelijk,heb al diverse keren aangegeven dat het een miskoop is,straks gaat hij weer voor lange tijd weg ivm de africa cup
BRAYY
 BRAYY - woensdag 25 november 2009 - 14:25   quote  deeplink  
CASTAIGNOS EN ERASMUS !!!!!!!!

die erasmus vergeten we te snel, die stond niet voor niks in de lijst van 50 grootste talenten van de wereld.
Verder castaignos een kans geven! EN Alleen iets kopen als het ECHT iets toevoegd.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 25 november 2009 - 14:27   quote  deeplink  
Erasmus zit toch bij Excelsior of niet? Verder is er nu een grote hype om Castaignos aan de gang, maar ik denk toch echt dat hij nog veel te kort komt voor Feijenoord 1. (die ij moest even!)
BRAYY
 BRAYY - woensdag 25 november 2009 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 14:27 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Erasmus zit toch bij Excelsior of niet? Verder is er nu een grote hype om Castaignos aan de gang, maar ik denk toch echt dat hij nog veel te kort komt voor Feijenoord 1. (die ij moest even!)
Ja dus niets halen in de winterstop en castaignos bij de selectie halen. zo kan hij ervaring opdoen en veel leren van makaay, die ooit een van swerelds beste spitsen was en een bak aan ervaring heeft.

volgend seizoen komt erasmus weer dus die heb je er dan ook bij dus aankopen zijn niet echt nodig

want ik hoor plet en dost, waarom zou je die halen ??????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 november 2009 door BRAYY --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 november 2009 - 15:00   quote  deeplink  
Haal Erasmus dan terug!!
Morpheus79
 Morpheus79 - woensdag 25 november 2009 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 14:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Jij bent echt niet goed!! Been durft niet?? Het getuigd van durf dat hij nu bij Feyenoord is terug gekomen!! Ik vind dat hij Castaignos erin moet gooien. Laat hem maar wennen en ploeteren! Daar leert hij van. Qua scorend vermogen kan je er nooit op achteruit gaan!! mijn enige echte kritiek op Been is dat hij vasthoud aan 4-3-3. Hij moet 4-4-2 gaan spelen. Al is het maar tijdelijk. Dan zou Makaay overigens ook meer tot zijn recht komen. Makaay kan je overigens beter proberen te slijten in de winterstop. Dan levert hij tenminste nog iets op en het scheelt een bult salaris!
"Jij bent echt niet goed!!" Hoezo? omdat ik je mening niet deel??? Ik vind het helemaal niet zo dapper dat hij nu bij Feyenoord is teruggekomen. Financieel en sportief kan Feyenoord niet verder afglijden. Een club met in potentie zoveel mogelijkheden als Feyenoord komt er vroeger of later toch weer bovenop. Vorig seizoen is Feyenoord zevende geworden. Been weet ook wel dat dit het juiste moment was om erin te stappen, veel slechter kon het niet gaan met deze selectie. Hij kreeg Vlaar en De Guzman er weer bij en mocht verder Dani, Cisse en Ignjatovic verwelkomen. Daarnaast hebben Wijnaldum, Biseswar en Leerdam ook een jaartje ervaring in de Eredivisie en was Tomasson weer helemaal fit.

Vertel me nu eens precies wat er nu zo geweldig gaat onder Been? Het voetbal is niet beter geworden, de spelers zijn er nog niet beter op geworden, Feyenoord staat op een plaats onder de positie waar ze qua begroting zouden moeten staan en zijn aankopen overtuigen tot op heden nog niet. Begrijp me niet verkeerd ik heb nog steeds vertrouwen in Been maar hou op met de verheerlijking van die man, hij doet het tot op heden niet meer dan redelijk! Hij smijt met cliches om de supporters op zijn hand te krijgen en daar word ik soms behoorlijk moe van. Ik vind het prima dat hij een mening heeft maar dat gezeur over spelers die teveel verdienen en spelers die uit liefde voor de club moeten komen. Laat hem zijn functie dan ook op vrijwillige basis uitvoeren dat idealistische gezeur.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 november 2009 door Morpheus79 --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 25 november 2009 - 20:33   quote  deeplink  
De vooruitgang ten op zichte van vorig seizoen is dat er nu veel meer een collectief in het veld staat. De verdediging staat eindelijk eens goed en van daaruit kan er gewoon doorgebouwd worden. De Europacup en wereldbeker zijn ook niet op 1 dag behaald!

Gewoon wat geduld. De tijd om te oogsten komt nog wel.
Morpheus79
 Morpheus79 - woensdag 25 november 2009 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 20:33 schreef hotjumper het volgende:
De vooruitgang ten op zichte van vorig seizoen is dat er nu veel meer een collectief in het veld staat. De verdediging staat eindelijk eens goed en van daaruit kan er gewoon doorgebouwd worden. De Europacup en wereldbeker zijn ook niet op 1 dag behaald!

Gewoon wat geduld. De tijd om te oogsten komt nog wel.
Ik hoop echt dat het dadelijk beter gaat, mijn probleem is dat ik niet erg veel geduld heb. Ik ben wel eens weer toe aan een succesje van Feyenoord en ik vind het helaas allemaal nog niet veel beter dan de tweede helft van vorig seizoen. De enige vooruitgang in mijn ogen is de terugkomst van Vlaar die speelt echt geweldig! Dat zorgt automatisch voor meer rust in het team.
craven
 craven - woensdag 25 november 2009 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 20:25 schreef Morpheus79 het volgende:

[..]

"Jij bent echt niet goed!!" Hoezo? omdat ik je mening niet deel??? Ik vind het helemaal niet zo dapper dat hij nu bij Feyenoord is teruggekomen. Financieel en sportief kan Feyenoord niet verder afglijden. Een club met in potentie zoveel mogelijkheden als Feyenoord komt er vroeger of later toch weer bovenop. Vorig seizoen is Feyenoord zevende geworden. Been weet ook wel dat dit het juiste moment was om erin te stappen, veel slechter kon het niet gaan met deze selectie. Hij kreeg Vlaar en De Guzman er weer bij en mocht verder Dani, Cisse en Ignjatovic verwelkomen. Daarnaast hebben Wijnaldum, Biseswar en Leerdam ook een jaartje ervaring in de Eredivisie en was Tomasson weer helemaal fit.

Vertel me nu eens precies wat er nu zo geweldig gaat onder Been? Het voetbal is niet beter geworden, de spelers zijn er nog niet beter op geworden, Feyenoord staat op een plaats onder de positie waar ze qua begroting zouden moeten staan en zijn aankopen overtuigen tot op heden nog niet. Begrijp me niet verkeerd ik heb nog steeds vertrouwen in Been maar hou op met de verheerlijking van die man, hij doet het tot op heden niet meer dan redelijk! Hij smijt met cliches om de supporters op zijn hand te krijgen en daar word ik soms behoorlijk moe van. Ik vind het prima dat hij een mening heeft maar dat gezeur over spelers die teveel verdienen en spelers die uit liefde voor de club moeten komen. Laat hem zijn functie dan ook op vrijwillige basis uitvoeren dat idealistische gezeur.
Je moet wel bedenken dat Mario niet zo maar een passant is, hij heeft een feyenoordhart..dat betekend 2 dingen 1) Hij is een man van de club, als hij op ze bek gaat, dan gaat tie hard en 2) wat in zijn voordeel speelt is dat hij meer krediet heeft dan een andere coach.persoonlijk denk ik de juiste trainer voor feyenoord, geen gezeik ma werken.Bij zijn vorige clubs heeft hij uitstekend gepresteerd, die clubs doen het zonder hem niet beter...en zoveel nieuwe aankopen heeft hij niet gehad...Gun/geef hem tijd en met de know how van Don Leo komt het goed..wat had je dan verwacht? een ala arsenal spelend feyenoord? aan de andere kant heb je wel gelijk, we moeten Mario niet verheerlijken, gewoon aan het eind van de rit de balans opmaken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 november 2009 door craven --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 25 november 2009 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 20:35 schreef Morpheus79 het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat het dadelijk beter gaat, mijn probleem is dat ik niet erg veel geduld heb. Ik ben wel eens weer toe aan een succesje van Feyenoord en ik vind het helaas allemaal nog niet veel beter dan de tweede helft van vorig seizoen. De enige vooruitgang in mijn ogen is de terugkomst van Vlaar die speelt echt geweldig! Dat zorgt automatisch voor meer rust in het team.
tuurlijk ben ik ook ongeduldig, maar ik ben al blij dat we een echte Feyenoorder als trainer hebben, dat er steeds meer Feyenoorders in het veld staan.

Vergeet behalve Vlaar ook niet Darley en van Dijk.... die zorgen ook voor een hoop rust.
Milo
 Milo - donderdag 26 november 2009 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 20:25 schreef Morpheus79 het volgende:

[..]

"Jij bent echt niet goed!!" Hoezo? omdat ik je mening niet deel??? Ik vind het helemaal niet zo dapper dat hij nu bij Feyenoord is teruggekomen. Financieel en sportief kan Feyenoord niet verder afglijden. Een club met in potentie zoveel mogelijkheden als Feyenoord komt er vroeger of later toch weer bovenop. Vorig seizoen is Feyenoord zevende geworden. Been weet ook wel dat dit het juiste moment was om erin te stappen, veel slechter kon het niet gaan met deze selectie. Hij kreeg Vlaar en De Guzman er weer bij en mocht verder Dani, Cisse en Ignjatovic verwelkomen. Daarnaast hebben Wijnaldum, Biseswar en Leerdam ook een jaartje ervaring in de Eredivisie en was Tomasson weer helemaal fit.

Vertel me nu eens precies wat er nu zo geweldig gaat onder Been? Het voetbal is niet beter geworden, de spelers zijn er nog niet beter op geworden, Feyenoord staat op een plaats onder de positie waar ze qua begroting zouden moeten staan en zijn aankopen overtuigen tot op heden nog niet. Begrijp me niet verkeerd ik heb nog steeds vertrouwen in Been maar hou op met de verheerlijking van die man, hij doet het tot op heden niet meer dan redelijk! Hij smijt met cliches om de supporters op zijn hand te krijgen en daar word ik soms behoorlijk moe van. Ik vind het prima dat hij een mening heeft maar dat gezeur over spelers die teveel verdienen en spelers die uit liefde voor de club moeten komen. Laat hem zijn functie dan ook op vrijwillige basis uitvoeren dat idealistische gezeur.
100% mee eens!!!!
Milo
 Milo - donderdag 26 november 2009 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 20:33 schreef hotjumper het volgende:
De vooruitgang ten op zichte van vorig seizoen is dat er nu veel meer een collectief in het veld staat. De verdediging staat eindelijk eens goed en van daaruit kan er gewoon doorgebouwd worden. De Europacup en wereldbeker zijn ook niet op 1 dag behaald!

Gewoon wat geduld. De tijd om te oogsten komt nog wel.
laten we het hopen, want 2 titels in 15 seizoenen is gewoon slecht!
Want hoe we ooit de europacup hebben gewonnen in 2002 is voor mij nog steeds een raadsel!
Hoe is het mogelijk wel een europacup winnen, maar geen kampioen worden.
Rovert
 Rovert - donderdag 26 november 2009 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 20:35 schreef Morpheus79 het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat het dadelijk beter gaat, mijn probleem is dat ik niet erg veel geduld heb.
tja, wat wilde je eraan gaan doen dan, als we niet snel een succes halen??
dennis
 dennis - donderdag 26 november 2009 - 16:34   quote  deeplink  
Misschien kan iemand uit Madrid ons komen helpen.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 26 november 2009 - 16:41   quote  deeplink  
Kaka ofso.....
bram
 bram - donderdag 26 november 2009 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2009 - 16:34 schreef dennis het volgende:
Misschien kan iemand uit Madrid ons komen helpen.
sinterklaas
dennis
 dennis - donderdag 26 november 2009 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2009 - 16:54 schreef bram het volgende:

[..]

sinterklaas
bijvoorbeeld.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 26 november 2009 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2009 - 16:54 schreef bram het volgende:

[..]

sinterklaas
JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 november 2009 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2009 - 18:13 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
we hadden toch al eens een Sint Nicolaas die ons zou redden?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 26 november 2009 - 19:29   quote  deeplink  
wat zit er in zijn zak dan??
eeuwig feyenoord
 eeuwig feyenoord - donderdag 26 november 2009 - 19:51   quote  deeplink  
Feyenoord moet gewoon ook niet kopen maar zich richten op de spelers die ze bezitten als castaignos, en de verhuurde spelers deze spelers moeten ze sturen doormiddel van bv een goede spitsentrainer en brutaal aanval voetbal dan komt het echt wel goed want kwaliteit is er wel het komt er alleen niet goed uit..
craven
 craven - donderdag 26 november 2009 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2009 - 19:29 schreef Jappie_FEY het volgende:
wat zit er in zijn zak dan??
zwarte pieten met voetbalschoenen
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 26 november 2009 - 20:15   quote  deeplink  
vet
Rovert
 Rovert - donderdag 26 november 2009 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2009 - 19:51 schreef eeuwig feyenoord het volgende:
Feyenoord moet gewoon ook niet kopen maar zich richten op de spelers die ze bezitten als castaignos, en de verhuurde spelers deze spelers moeten ze sturen doormiddel van bv een goede spitsentrainer en brutaal aanval voetbal dan komt het echt wel goed want kwaliteit is er wel het komt er alleen niet goed uit..
Ben jij nieuw hier?
Milo
 Milo - donderdag 26 november 2009 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2009 - 20:29 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ben jij nieuw hier?
dat is hij idd nieuw, maar hij zal snel leren hahahaha......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe spits in winterstop









0.0063600