|
|
Jappie_FEY
|
|
|
morgen zien we hem niet meer dnek ik.......... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik ben ook voor Bruut aanvallend voetbal!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
De nieuwe spits moet dus gratis zijn!
En die zijn echt voor het uitzoeken.....op de amateurvelden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: rapper-B bijvoorbeeld, die speelt toch ook spits? ik denk dat hij zelfs contributie zou willen betalen. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Ik wil wel! Alleen moet er natuurlijk wel het juiste bod komen........ Een tientje? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
minuut, voor wat hoort wat |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat kan jij nooit betalen. |
|
|
|
|
erwin b
|
|
|
stef nijland van psv goede optie voor de spits |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Leo gaat er gewoon 1 gratis uit Madrid weghalen voor een seizoentje... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lijkt mij een goed plan... Jij kan niet alleen de bal door de benen spelen maar er zelf ook nog tussendoor lopen. :) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
El Ahmadi ruilen voor Koevermans? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: doe maar niet:P dat komt op het zelfde neer als: kromkamp ruilen tegen tomasson.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 november 2009 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: jij bent echt gewoon stiekem een Feyenoorder dat je ook in ziet dat koevermans niet goed genoeg is voor ons. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Koevermans niet goed genoeg voor Feyenoord? Als invaller heeft hij een hoger scoringspercentage dan welke basisspeler bij Feyenoord dan ook! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2009 - 11:19 schreef hotjumper het volgende:[..] jij bent echt gewoon stiekem een Feyenoorder dat je ook in ziet dat koevermans niet goed genoeg is voor ons. koevermans is nederlandse-top-waardig, net zoals tomasson, integendeel tot kromkamp en el ahmadi. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zeker weten!!! Bij Feyenoord had hij altijd een basisplaats gehad!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2009 - 11:25 schreef Feyenoord till i die het volgende:Koevermans niet goed genoeg voor Feyenoord? Als invaller heeft hij een hoger scoringspercentage dan welke basisspeler bij Feyenoord dan ook! Makaay schoot er ook 126 per wedstrijd in, voor ie bij ons kwam. |
|
|
|
|
tz90
|
|
|
Amoah vastleggen voor volgend seizoen. Z'n contract loopt af. 1+1=2. Zo'n hoog salaris zal die niet hebben. We hoeven 'm niet door te verkopen omdat ie al 29 is. Kan ie mooi net zoals N'kufo bij twente tot het einde van z'n carrière bij ons blijven.
En natuurlijk een garantie voor goals. Lijkt me duidelijk.;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 november 2009 door tz90 -- |
|
|
|
|
tz90
|
|
|
quote: Nee , heeft nog geen enkele keer bewezen dat hij een echte goalgetter is. Ik snapte al niet dat Psv hem kocht. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2009 - 00:19 schreef tz90 het volgende:Amoah vastleggen voor volgend seizoen. Z'n contract loopt af. 1+1=2. Zo'n hoog salaris zal die niet hebben. We hoeven 'm niet door te verkopen omdat ie al 29 is. Kan ie mooi net zoals N'kufo bij twente tot het einde van z'n carrière bij ons blijven. En natuurlijk een garantie voor goals. Lijkt me duidelijk.;) ???????????? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik zei ook al eerder Amoah halen, ze komen er niet uit wat betreft nieuw contract! zijn contract loopt af, Amoah is een beweegelijke spits, wat mario graag ziet. |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
ik zie graag een spits die een superschot heeft, dus eindelijk iemand waar je voor op de banken gaat staan als er een vrijeschop genomen gaat worden, een spits die zijn man kan paseren..... wie zien het wel, Feyenoord scoort erg weinig , ziet er gewoon droevig uit op Teletekst en in de kuip....jammer.
waar blijven die 5-1 en 4-0 scores toch... tja 2 spitsen en een middenvelder in de 20 erbij maar wie ...zo makkelijk is dat niet |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2009 - 09:16 schreef Milo het volgende:Ik zei ook al eerder Amoah halen, ze komen er niet uit wat betreft nieuw contract! zijn contract loopt af, Amoah is een beweegelijke spits, wat mario graag ziet. denk bij amoah beetje aan gevalletje bousaboun ofzo......... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Eens vind ik ook, Amoah is volgens mij het gevalletje net niet. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij is de beste van nac en scoort bijna elke week. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dan moet ie vragen of zijn vrouw of vriend er even lekker een slinger aan geeft. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
demy44
|
|
|
maar vind het een goeie spits voor ons |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Daar wordt hij alleen maar suf van,dus daar hebben we ook niks aan hahaha |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
bjorn