|
|
ovi
|
|
|
Bassie Dost is zeker een goede optie voor ons. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is een sterk ventje voor zijn leeftijd en een afmaker... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
We hebben een wereldspits van 17 jaar! en als straks leo een belletje krijgt uit spanje dan zitten we er warmpjes bij deze kerst. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ben benieuwd......zeer benieuwd |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
raul schijnt te komen, hij is uit de gratie gevallen bij de trainer. Feyenoord mag gebruik maken van raul tot het einde van het seizoen. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2009 - 09:18 schreef Milo het volgende:raul schijnt te komen, hij is uit de gratie gevallen bij de trainer. Feyenoord mag gebruik maken van raul tot het einde van het seizoen. Nu al aan de drank @Milo ? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wat is daar mis mee? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
@ovi,hij is altijd bezopen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wat is daar mis mee? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
niks mis mee,ik neem er ook nog twee |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Niks ,maar als je dit soort gedachtens heb vraag ik het me toch een beetje af. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hahahaha, ik lees zo veel onzin hier dat ik me een beetje liet meeslepen. maar als mensen roepen om dost,calabro, everton gaan al mijn rugharen overeind staan. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2009 - 12:17 schreef Milo het volgende:hahahaha, ik lees zo veel onzin hier dat ik me een beetje liet meeslepen. maar als mensen roepen om dost,calabro, everton gaan al mijn rugharen overeind staan. dan zal je shirt wel strak gaan zitten |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2009 - 12:17 schreef Milo het volgende:hahahaha, ik lees zo veel onzin hier dat ik me een beetje liet meeslepen. maar als mensen roepen om dost,calabro, everton gaan al mijn rugharen overeind staan. Dacht ik al , misschien vind je Denneboom een betere optie?hahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: die zit al strak hahahahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Lens dan? Wordt steeds beter en heeft bij Mario al erg goed gespeeld... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
idd geld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en ook, ............... oeverloos |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ja dat ook, dus slot er maar op en verwijderen? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Gewoon makaay, met de juiste mensen ernaast. Geen slory en/of biseswar. Die maken hem slecht en begrijpen niet hoe ze hem moeten bedienen zoals tomasson dat wel kan. Ook niet de zaalvoetballer el ahmadi, die geen dieptepass of steekpass in huis heeft. |
|
|
|