|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
bepaalde spelers persoonlijk? Iedereen zit af en toe zo mak als een lammetje! Dat is ook geen probleem zolang je je ook maar genoeg laat horen. (het positieve geluid dan) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
bruins fluit ik uit en scheld ik verrot, hahahahaha ;) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik blijf erbij dat veel supporters geen zin hebben om 91 keer hand in hand te zingen en dan nog 42 keer mijn Feyenoord
beperkt repertoire is beperkt lawaai |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nee die carnavalsmuziek voor de wedstrijd is het!! Ik moet die boeren toch nageven dat die wel een breed repertoir hebben en vaak ook lekker pittige muziek in het stadion. Sfeer word ook door de club onderdrukt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2009 - 15:30 schreef Rovert het volgende:Ik blijf erbij dat veel supporters geen zin hebben om 91 keer hand in hand te zingen en dan nog 42 keer mijn Feyenoord beperkt repertoire is beperkt lawaai eens. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2009 - 15:37 schreef Feyenoord till i die het volgende:Nee die carnavalsmuziek voor de wedstrijd is het!! Ik moet die boeren toch nageven dat die wel een breed repertoir hebben en vaak ook lekker pittige muziek in het stadion. Sfeer word ook door de club onderdrukt. wat? je bent gek! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: joh laat hem, hij komt uit die buurt tegenwoordig.... waar je mee omgaat wordt je mee besmet. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2009 - 15:44 schreef hotjumper het volgende:[..] joh laat hem, hij komt uit die buurt tegenwoordig.... waar je mee omgaat wordt je mee besmet. pas maar op! want hij gaat zo weer schelden, hahahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Enne jong???? Wat mos se? Patsen in de pens? Stoeken op die nase!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Maarre, ben jij het ondertussen al (ergens mee) eens geworden met Rovert? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Heb altijd het gevoel dat jij wil dat Rovert je mag. Maar Rovert ontwijkt jouw expres!
(heb geen vrienden, daarom let ik erop!!) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Het zal me boeien wie me hier wel en wie me niet mag. Ik zeg wat ik denk en doe wat ik zeg!! No one likes me but i don't care. ben zoals ik ben en verander voor niemand. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
THATS THE SPIRIT VAN VAK S(of X hehe?) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2009 - 19:02 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Heb altijd het gevoel dat jij wil dat Rovert je mag. Maar Rovert ontwijkt jouw expres! (heb geen vrienden, daarom let ik erop!!) ik hem ontwijken? In tegendeel, we gaan waarschijnlijk komende zomer samen op fietsvakantie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: daar zijn we nog niet over uit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ADO, moet 3 punten zijn, anders moet je je kapot schamen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Maar ja ADO uit blijft voor ons toch altijd lastig, kijk maar naar de afgelopen jaren. Vorig jaar nipte winst volgens mij 2-3 |
|
|
|
|
willian
|
|
|
ik zeg een simpele 0-4 gelijk volop de aanval die cissé leid, 2 keer slory als hij speelt anders 2 keer wijnaldum cisse en fer. 1 rode kaart voor ado, |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
de Vrij op rechts, leerdam op links en Bahia in de spits |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: dit bedoel ik,mafkees |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2009 - 12:17 schreef ovi het volgende:[..] Maar ja ADO uit blijft voor ons toch altijd lastig, kijk maar naar de afgelopen jaren. Vorig jaar nipte winst volgens mij 2-3 Dat maakt het niet minder schandelijk als je verliest. Hoe je wint zal me worst wezen. 0-1, 0-10 4-5 whatever. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2009 - 12:42 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat maakt het niet minder schandelijk als je verliest. Hoe je wint zal me worst wezen. 0-1, 0-10 4-5 whatever. 100% eens! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2009 - 12:42 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat maakt het niet minder schandelijk als je verliest. Hoe je wint zal me worst wezen. 0-1, 0-10 4-5 whatever. Daar geef ik je gelijk in ,het maakt mij ook niet uit met hoeveel we winnen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
sportdwaas