|
|
gladdeharry
|
|
|
Er is een tijdje terug veel geschreven over Leerdam.En dan vooral negatief!!!Ik vind dat die jongen zich uitstekend aan het ontwikkelen is en een vaste basisspeler is.Wordt lastig voor Fernandez om hem er weer uit te spelen. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Nou daar hoef jij je geen zorgen over te maken hoor, zodra Fernandez weer kan spelen staat hij er gewoon naast of i.i.g. niet op de rechtsback. Hij ontwikkelt zich wel goed, speelt sober maar degelijk. Het blijft duidelijk dat hij eigenlijk geen back is maar middenvelder.Hoop voor hem dat hij in de toekomst eens een kans krijgt rechts op het middenveld. Denk dat hij daar een stuk beter rendeert... |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
fernandez is nog wel een stuk verder vooral aanvalend en opbouwend maar hij ontwikkelt zich uitstekent |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Leerdam is gewoon een uitstekende stand-in voor Fernandez , al hoewel hij een echte middenvelder is. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2009 - 17:02 schreef ovi het volgende:Leerdam is gewoon een uitstekende stand-in voor Fernandez , al hoewel hij een echte middenvelder is. juist. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Red
|
|
|
In het begin hield ik me hart vast. Bang dat dat mannetje niets in te brengen had met dat fragile lijf. Maar ik moet zeggen dat hij zich sterk aan het ontwikkelen is, in positieve zin. ik ben tevreden over hem maar het kan altijd beter. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik vind dat hij het prima doet, een waardige vervanger voor Fernandez
Maar even iets anders Weten we zeker dat hij een middenvelder is?
We zijn het er allemaal over eens dat hij verdedigend een goede vervanger is van Fernandez Maar dat hij aanvallend en opbouwend tekort komt Als hij een middenvelder was zou hij als rechtsback toch beter opbouwen en aanvallen dan verdedigen? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2009 - 17:46 schreef Phyxsius het volgende:Ik vind dat hij het prima doet, een waardige vervanger voor Fernandez Maar even iets anders Weten we zeker dat hij een middenvelder is? We zijn het er allemaal over eens dat hij verdedigend een goede vervanger is van Fernandez Maar dat hij aanvallend en opbouwend tekort komt Als hij een middenvelder was zou hij als rechtsback toch beter opbouwen en aanvallen dan verdedigen? Hier heb je wel een goed punt |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Sommige voetballers ervaren het als druk als ze in de laatste linie voetballen. Dan durven ze niet omdat ze te bang zijn om een foutje te maken. Wanneer ze dan een linie naar voren worden geschoven, durven ze wel omdat ze in hun achterhoofd weten dat er nog wel wat achter hun staat, plus dat je dan meer midden in het spelletje zit, waar je minder hoeft te denken en meer moet doen. Misschien geldt dit ook wel voor hem. Let wel dat hij nu nog erg licht is en dat hij over een jaar of twee, of langer wel zijn lichaam beter gaat gebruiken. Hij doet het best goed voor zo'n jong kereltje, geduld mensen, hij komt er wel! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook Leerdam was net zo slecht als de rest. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Vond hem wel meevallen Speelde een beetje gemiddeld Hij deed een paar hele goeie dingen En een paar domme In mijn ogen gewoon een 6 |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Haalt meestal een kleine voldoende! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Hij heeft inderdaad meestal een 6 En dat vind ik zeer goed voor zo'n jonge jongen Hij zakt niet vaak door de ondergrens en dat is zeer positief |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2009 - 14:24 schreef Phyxsius het volgende:[..] Hij heeft inderdaad meestal een 6 En dat vind ik zeer goed voor zo'n jonge jongen Hij zakt niet vaak door de ondergrens en dat is zeer positief wel stabiel dus... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Maar wordt binnenkort een 7 of 8. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote: Denk ik ook hij wordt met de week beter. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
laten we hopen dat hij dat door trekt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Een 6 is toch waardeloos. Een 6 vergeleken met de rest is nog treurig. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Flikker toch op man Een 6 als iedereen een 4 heeft is prima Als elke speler elke wedstrijd minstens een 6 scoort ben je kampioen! |
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
over een aanvaller gesproken als je geen geld hebt voor een dure spits haal dan kalou op bij heerenveen die kost niets hij kan nog best mee zeker nog 1 a 2 jaar heb je een aanvaller erbij voor weinig centen en hij kan feyenoord |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2009 - 11:42 schreef jo3h het volgende:over een aanvaller gesproken als je geen geld hebt voor een dure spits haal dan kalou op bij heerenveen die kost niets hij kan nog best mee zeker nog 1 a 2 jaar heb je een aanvaller erbij voor weinig centen en hij kan feyenoord Ja laten we die gaan halen ,die steekt in bloedvorm! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik ben geen fan van leerdam straalt weinig uit en heeft geen body. Sorry maar hij doet me aan tiendalli denken. Ik ben blij als dani weer terug is. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2009 - 11:42 schreef jo3h het volgende:over een aanvaller gesproken als je geen geld hebt voor een dure spits haal dan kalou op bij heerenveen die kost niets hij kan nog best mee zeker nog 1 a 2 jaar heb je een aanvaller erbij voor weinig centen en hij kan feyenoord Ik zei het!!! hersenlozen gaan zoals elk jaar B. Kalou en smolarek noemen,, nu moet ik alleen Buffel nog horen en we hebben de jaarlijkse trieste geruchten weer gehad. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ben benieuwd hoe hij zich manifesteert als linksback, dat is nogal een stap. Mario moet wel veel vertrouwen in hem hebben dat hij dat aan durft. Mocht het wel werken en Leerdam ontwikkeld zich op links net zo goed als op rechts dan is dat weer een probleem minder voor de nabije toekomst. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: ruud heus is ook een optie |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2009 - 12:24 schreef Milo het volgende:Ik ben geen fan van leerdam straalt weinig uit en heeft geen body. Sorry maar hij doet me aan tiendalli denken. Ik ben blij als dani weer terug is. Wat rot het wat hij uitstraalt en watvoor body hij heeft?
Heb jij dan liever een beer van een kerel die eruit ziet of hij elke tegenstander opvreet, maar die telkens weer onvoldoende scoort en zijn man laat lopen?
Lazer toch op met dat gezeur HEt gaat enkel om prestatie En je kan lullen wat je wilt, Leerdam presteert!
en als je dat niet ziet kun je beter naar hockey gaan kijken |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Hij heeft me eigenlijk positief verast... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2009 - 14:46 schreef Phyxsius het volgende:[..] Wat rot het wat hij uitstraalt en watvoor body hij heeft? Heb jij dan liever een beer van een kerel die eruit ziet of hij elke tegenstander opvreet, maar die telkens weer onvoldoende scoort en zijn man laat lopen? Lazer toch op met dat gezeur HEt gaat enkel om prestatie En je kan lullen wat je wilt, Leerdam presteert! en als je dat niet ziet kun je beter naar hockey gaan kijken je kan lullen wat je wilt, leerdam presteert! kan zo op een tegel. Ik ben geen fan, klaar! ieder zijn mening. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2009 - 14:54 schreef Milo het volgende:[..] je kan lullen wat je wilt, leerdam presteert! kan zo op een tegel. Ik ben geen fan, klaar! ieder zijn mening. zolang hij maar presteert, ja toch... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Dat is wel zo, maar die jongen kan me niet bekoren, sorry. en ik ben blij als dani weer terug is. |
|
|
|
|
Vak J
|
|
|
Leerdam goed??? Leerdam presteert??? Jongens schei nou toch uit.....die jongen of liever gezegd dat jochie straalt toch helemaal niks uit joh. Hij heeft het fysiek van een ondervoedde Etheopier en ik heb na al die wedstrijden nog geen 1 ding kunnen ontdekken waar hij nou wel goed in is.
Dus als iemand het mij kan vertellen....heel graag!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: tuurlijk dani is nr 1 op die positie, maar leerdam als stand in... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: fernandez is het!!!! FERNANDEZ!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: gek wordt je van die gasten! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
boetepot maken???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 november 2009 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: goed plan.
Fernandez, dani noemen: € 100,- Ex-neuzen linken met Feyenoord: € 50,- Trainers die louis van gaal of co adriaanse heten linken met Feyenoord € 100,- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
lijkt me een prima idee!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
dani, dani, dani, dani, hhhhhhhhhhhoooooooooo DANI!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: hahahahahahaha ik doe er nog een schepje boven op! van der vaart naar die kakkerlakken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 november 2009 door Milo -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: +1500 euro = 2000 euro,gaat lekker zo hahahahahaha Zal ik mijn rekeningnummer maar neerzetten??? Ik weet wel enkele goede doelen :)) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: steun het Leon syndromefonds postbus 226 nieuw vennep.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2009 - 20:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] +1500 euro = 2000 euro,gaat lekker zo hahahahahaha Zal ik mijn rekeningnummer maar neerzetten??? Ik weet wel enkele goede doelen :)) het is bijna weekend, snel mijn geld opmaken voordat mijn vrouw dat doet. hahahahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ik zal zo ff wat overmaken heb nog wel ergens wat geld leggen. |
|
|
|