|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat doe ik ook wel eens... Werkt het beste als Feyenoord speelt.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Top ,ben vrij snel bezopen dus een tientje of 5 moet dik voldoende zijn.. Is incl shoarmaschotel met extra groenten of uien saus en 2 melk..:) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: verdien je zo weinig dat ze het op krijgt? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Ach, de PC Hoofdstraat is niet zover hoor............ |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Rotterdam naar Amsterdam? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wtf mijn post wegehaald omdat ik gvd zei??stelletje chronische jehovas!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ????
die oger is net de lidl, die zit overal tegenwoordig |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Is niet om te lachen he |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee, er zijn grenzen |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2009 - 15:11 schreef Vak J het volgende:Leerdam goed??? Leerdam presteert??? Jongens schei nou toch uit.....die jongen of liever gezegd dat jochie straalt toch helemaal niks uit joh. Hij heeft het fysiek van een ondervoedde Etheopier en ik heb na al die wedstrijden nog geen 1 ding kunnen ontdekken waar hij nou wel goed in is. Dus als iemand het mij kan vertellen....heel graag!!!! Beetje raar Je zegt dat hij niks presteert en je enige onderbouwing gaat over uitstraling en lichaamsbouw
Messi heeft ook en iel en relatief zwak lichaam Wat een kutvoetballer!!
Maar als je vindt dat hij niet presteert, kun je dat dan onderbouwen?
Ik kan ook wel roepen dat ik het bed deel met de cast van Holands Next topmodel Maar dat maakt het nog niet waar... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 november 2009 - 00:27 schreef Phyxsius het volgende:[..] Ik kan ook wel roepen dat ik het bed deel met de cast van Holands Next topmodel Maar dat maakt het nog niet waar... Niet?
Onderbouw dat eens!? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2009 - 11:23 schreef Phyxsius het volgende:[..] Flikker toch op man Een 6 als iedereen een 4 heeft is prima Als elke speler elke wedstrijd minstens een 6 scoort ben je kampioen! Sodetief zelf een end heen. Een 6 is niet t niveau wat je na moet streven. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Er zijn meerdere wedstrijden te noemen waar Leerdam de beste van het veld was aan onze kant Bijvoorbeeld tegen PSV Een 6 is niet waar je naar moet streven
Maar als een Gio, een Landzaat, een Tomasson, een Vlaar etc een 4 of 5 halen Dan is een 6 voor een jochie dat net komt kijken toch goed? Hij haalt ook wel een achten Maar zelden lager dan een 6
En zoals ik al zei, als al je spelers dat doen ben je kampioen
Door jouw reactie geef je eigenlijk aan dat jij veeeeeeeel te hoge verwachtingen hebt van ons team |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Vind hem wel goed spelen, risicoloos maar dat zou je ook moeten als zo'n jonge pik op een voor jou niet ideale plaats. Vind hem wel Feyenoord waardig hoor, goede gast om er bij te hebben... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 november 2009 - 13:46 schreef Phyxsius het volgende:[..] Door jouw reactie geef je eigenlijk aan dat jij veeeeeeeel te hoge verwachtingen hebt van ons team Nee je beoordeelt mensen naar hun huidige kunnen. Dus als je dan een 6 scoort is niet wat je wilt zien. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: verdien wel genoeg, krijg alleen niet meer van mijn vrouw, zij is de baas van ons bedrijf. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: goed bekeken. wat doen jullie eigenlijk? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik zorg ervoor dat mensen met een dikke pens worden aan gepakt. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
goh, t toeval leert dat ik Willian al een tijdje niet meer heb gezien...................................... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY