|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Feyenoord wil een nieuwe aanvaller contracteren' (Voetbalcentraal)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Mark de Vries als breekijzer |
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Ik wil niet te gek moeilijk doen maar is dit nu niet precies hetzelfde topic als nieuwe spits in de winterstop? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha bram doet het erom, zelfde topic is al geopend... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: goed gezien kerel,maar we moeten wel blijven posten,toch? |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Mario kon ook nog in dit tempo mee zei die, ook een optie dus...Beetje als Gullit vroeger, meespelend coach.... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
denk dat zelfs kiprich nog mee kan in dit tempo |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: 4-4-2 met Kiprich en Obiku...Alleen al omdat ie zo mooi kan juichen in het hek bij de "fanatieke"neuzen... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
we halen koevermans denk ik |
|
|
|
|
derq
|
|
|
die wil altijd nog een keer naar ons toe |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: heb jij nog wat liggen dan? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Calabro.........///Koef..................mmmja.. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Zou ik geen verkeerde keus vinden op dit moment , staat in ieder geval garant voor een goaltje of 20 a 25 |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote: Ja dat zou wel een speler voor ons zijn maar wat zou hij kosten? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: nee koevermans is bij ons een basiskracht die verkopen we liever niet. Misschien huren als toivonen het zo goed blijft doen. |
|
|
|
|
Candy
|
|
|
Ik geloof er niets van dat de lampies Koef laten gaan. En zo wel voor de hoofdprijs. Not gonna happen dus. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Zei ik al, wie heeft er nog wat liggen dan....Koevermans,van Wolfswinkel, gewoon financieel niet haalbaar. Goede spelers voor Feyenoord maar gewoon niet reeel. over van Wolfswinkel heb ik zowiezo mijn twijfels, die ontwikkelt nou niet echt door bij Utrecht.Koef zou zeer welkom zijn maar kan je gewoon vergeten. Het moet dus wel in een haalbare klasse blijven, uiterlijk 1,5 miljoen, meer gaat er echt niet zijn hoor... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
wolfswinkel is ook weer meer een vleugelspits toch |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: nee een dieptespits |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
waarom scout feyenoord geen leuk spitsje ergens in oost-europa of zo? doet heerenveen ook, ff een spits scouten en kopen voor 5 ton en dan doorverkopen voor miljoenen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2009 - 18:15 schreef patrickpsv15 het volgende:waarom scout feyenoord geen leuk spitsje ergens in oost-europa of zo? doet heerenveen ook, ff een spits scouten en kopen voor 5 ton en dan doorverkopen voor miljoenen. jij bent geniaal kerel, dat Feyenoord daar zelf nou niet opkomt he. Kunnen ze jou niet aanstellen als hoofdscout???? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2009 - 18:17 schreef Rovert het volgende:[..] jij bent geniaal kerel, dat Feyenoord daar zelf nou niet opkomt he. Kunnen ze jou niet aanstellen als hoofdscout???? zouden ze idd moeten doen, over 2 jaar is feyenoord de rijkste club van Nederland. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nemen we Bosz weer aan als TD |
|
|
|
|
craven
|
|
|
dan zal t niet lang duren of komt hij weer met een masterplan hahaha |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
ronaldo allemaal effies een eurie lappen |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Van Wolfswinkel.
Of Mulenga.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door dennis -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: die vent kan op een meter afstand van de goal nog de bal het stadion uit trappen....... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
als verdediger dan maar hahaha |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Gewoon Luc opstellen na de winterstop!! |
|
|
|
|
DJFR
|
|
|
ik denk ruud van nistelrooy |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
gaan voor het hoogste hahaha |
|
|
|
|
piet
|
|
|
misschien erasmus in de winterstop terughalen?, dit is een centrum spits toch?? heb niet veel gezien van excelsior en weet niet of hij er klaar er voor is, maar is (volgens mij) wel beter gezien de financien op dit moment. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha hij is sterk gevaarlijk en balvast maar die bal tussen de palen trappen ho maar |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
precies, en dat hebben we nu juist nodig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: niet nodig toch????? :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2009 - 17:09 schreef ovi het volgende:[..] Zou ik geen verkeerde keus vinden op dit moment , staat in ieder geval garant voor een goaltje of 20 a 25 ja, maar dan moet hij wel goed bediend worden ook, en daar zit het huidige probleem dus bij Feyenoord. Roy zou er bij de lampjes ook wel zo iets in leggen denk ik. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: uuuuhhhhhhhhhh............dat bedoel ik.........hahahahaahaa
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik heb een idee, we vragen of spelers hun contract laten ontbinden bij hun club en dan komen ze gratis bij ons spelen.
wat stylzz al roept: GEEN GELD!!!!!!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Alleen heeft feyenoord dit dus zelf in de media gebracht, dus verwachten ze op een of andere manier geld te genereren.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
misschien heeft babovic nog een broer die spits is??? |
|
|
|