|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Feyenoord wil een nieuwe aanvaller contracteren' (Voetbalcentraal)
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Neem een jointje :) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ja, net zolang tot je de zon weer ziet :) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik zie wel allemaal vredige kleuren maar de zon is hier ver te zoeken! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Willem1000000
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dat beeld van Coen Moulijn.
dat is beweegelijker dan de huidige aanval... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: jesus christus wat een opmerking |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: jesus wat een opmerking |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Misschien die houthakker van Sunderland, Jones volgens mij.................
Zag hem stuntelen op het Amsterdam Tournament, man wat een slome treuzelaar. Ben hem toen gaan volgen op Sport 1 bij Sunderland, en ik wist niet wat ik zag. Elke week in de basis met dit niveau, past prima thuis bij Feyenoord!
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2009 - 18:56 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Misschien die houthakker van Sunderland, Jones volgens mij................. Zag hem stuntelen op het Amsterdam Tournament, man wat een slome treuzelaar. Ben hem toen gaan volgen op Sport 1 bij Sunderland, en ik wist niet wat ik zag. Elke week in de basis met dit niveau, past prima thuis bij Feyenoord! [ afbeelding ] weet je wat hij verdiend! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
rond de 2 miljoen pond... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Was zojuist ff op de andere "headliners" aan het kijken zie ik:
quote:Ari aast op een vertrek uit Alkmaar. De Braziliaanse spits komt dit seizoen niet voor in de plannen van Ronald Koeman. Een vertrek lijkt overigens uitgesloten want technisch directeur Marcel Brands heeft al laten weten de spits niet graag te zien vertrekken.Ari kan niet begrijpen dat Koeman geen beroep op hem wenst te doen. "AZ draait niet goed en toch krijgt Ari van trainer Ronald Koeman geen enkele kans. Het lijkt erop dat het iets persoonlijks is", aldus zijn zaakwaarnemer Olivera Cabrera.Desondanks wil technisch directeur Marcel Brands niet denken aan een verkoop van de Braziliaan. "We staan niet te popelen om hem te verkopen." Wellicht een leuke om in de winterstop te halen? Als hij echt graag weg wil zal AZ hem wel moeten laten gaan voor weinig. Ari heeft goed doelpunten gemiddelde 17 uit 40, en leeftijd van 23 jaar. Volgens mij precies wat we zoeken?
Denk dat ie financieel wel haalbaar is, als Makaay ophoepelt in de winterstop, de lonen bij AZ zijn niet erg hoog, waardoor een afkoopsom mee zal vallen, AZ kan Ari wel missen met dembele, hamdoui, lens, holman, en andere goede aanvallers in de selectie. Daarnaast zal AZ sowieso spelers MOETEN verkopen, vanwege het aanstaande tekort in de begroting. (Wegvallen DS en DSB) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
heb het eigenlijk altijd wel een aardige speler gevonden........ |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
nou...nou...2 mensen die het met me eens zijn, mag ook in de krant...... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
"Koop het laatste Nieuws en lees de kop, Jappie heeft medestanders in een topic! Read all about it" |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kijk daar ben ik het nou ook mee eens.. Dat hij aardig is ......;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2009 - 21:50 schreef craven het volgende:"Koop het laatste Nieuws en lees de kop, Jappie heeft medestanders in een topic! Read all about it" hahahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
= braziliaan = van buiten eu = hoog basis salaris |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
450.000 moet kunnen vind ik..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: de bankrekening van Feyenoord niet waarschijnlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee dat zeker niet .. Als er al wat komt is het geloof ik via externe financierders.. En dan nog moet er toestemming komen van de knvb... Was iedereen van de selectie maar weer aanwezig.. Fernandez de Guzman en Tomasson met Babovic voor de breedte, dan heb je eigenlijk geen versterkingen nodig.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2009 - 22:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee dat zeker niet .. Als er al wat komt is het geloof ik via externe financierders.. En dan nog moet er toestemming komen van de knvb... Was iedereen van de selectie maar weer aanwezig.. Fernandez de Guzman en Tomasson met Babovic voor de breedte, dan heb je eigenlijk geen versterkingen nodig.. ja ma helaas is dat niet het geval... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dr komt niemand.
Ja Roy Makaay, wanneer ie thuis bij zn wijf WEL scoort.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 november 2009 door Stylzz -- |
|
|
|