|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien is het mogenlijk om de man van de wedstrijd alleen te laten kiezen welke voetbalschoenen hij mag aantrekken.. Nu lijkt het toch een beetje op Feyenoord met in de selectie Dipsi Tinkywinky LALA en Pooh. Groen blauw rood en geel met wit en zwart..... Iedereen zal het ongetwijfeld niet met mij eens zijn, maar ik zeg verbieden die zooi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wit en zwart zijn toegestaan wat mij betreft. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wat een gezeik over die schoenen, pfffffffffff |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahaha...mij interesseert het ook vrij weinig eigenlijk |
|
|
|
|
craven
|
|
|
als ze er mooie dingen op doen, let it be.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gebeurd alleen vrij weinig, die mooie dingen.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
dan maar op blote voeten! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Gewoon allemaal normale zwarte schoenen Heb je er ook geen gezeur over |
|
|
|
|
craven
|
|
|
kan me er niet druk om maken, is gewoon een modegril... |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
Vind dat je gedeeltelijk een punt hebt......Rode schoenen bij ons thuistenue vind ik bijvoorbeeld wel kunnen.....die blauwe schoenen doen ons mooie shirt te kort! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Gekleurde schoenen mag je aan als je kan voetballen, gewoon zwart met wit lijkt me voorlopig tot we weer kampioen zijn ff genoeg voor de gucci en prada boys! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Krijg van mijn baas ook geen blauwe met mijn eigen naam erop, terwijl ik me ook de pleuris loop voor hem, of kangeroeleren stoel terwijl ik voor een fooi zit te zitten in vergelijking met onze toppers, dus nogmaals normale schoenen is al gek genoeg! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja daar zeg je wat. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Al lopen ze op ski of bowlingschoenen als ze maar winnen, dat gebeurt de laatste weken ook niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Joh iedereen heeft zitten zeiken over de eerste puma shirt he Jumper.. Nee het staat gvd fraai onder de mooiste teneu van de wereld.. Daarbij ben je waarschijnlijk de tijd Henk Vos vergeten... De tijden veranderen maar de supporters niet.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: dat dan weer wel...weet nog dat henkie vos op witte schoenen ging spelen hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahahahha gelijktijdig over henk vos beginnen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die hebben we godver naar voren geschreeuwd... Door zijn witte schoentjes. Wat is nu het verschil dan????? Er wordt helemaal niemand naar voren geschreeuwd... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Leon heeft zelf natuurlijk ook aardige schoentjes................
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
pfff geen idee, ze dragen die schoenen om zich te onderscheiden, maar iedereen draagt ze nu.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou die zijn mooi,daarbij valt het teneu niet in het niet... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: onder zwarte kousen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en dat is nu het probleem... Voor wie moet er onderscheid gemaakt worden?????Je bent een team.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Tja, ik vind gewoon dat dit een 'gewoon' iets is geworden, en draag zelf ook onder een geel clubtenue
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
ja ik weet het maar ja..tegenwoordig zijn het allemaal bvtjes he? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
vergeet je hem niet te zetten voor sinterklaas randwijk :) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Nee, daar heb ik deze voor>
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik wordt er dood ziek van... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
en niet stiekem meerdere schoentjes zetten he.Dat is de reden waom st.klaas de moskee overslaat, teveel schoenen... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Je kan beter opvallen door je voetbalkwaliteiten, en cisse heeft die schoenen bij roda gekregen met carnaval, wat je maak mij niet wijs dat je zulke schoenen nuchter kunt kiezen, hij weet waarschijnelijk nog niet dat ie nieuwe mag halen van Leo... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2009 - 20:31 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Je kan beter opvallen door je voetbalkwaliteiten, en cisse heeft die schoenen bij roda gekregen met carnaval, wat je maak mij niet wijs dat je zulke schoenen nuchter kunt kiezen, hij weet waarschijnelijk nog niet dat ie nieuwe mag halen van Leo... Die schoenen verblinden hun eigen ogen. Vandaar dat ze geen bal meer raken... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2009 - 20:29 schreef craven het volgende:en niet stiekem meerdere schoentjes zetten he.Dat is de reden waom st.klaas de moskee overslaat, teveel schoenen... hahahahahahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Whahahahahahaa!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Modegril?? Wil je mooi zijn op het voetbalveld of wil je goed voetballen? Al die kleurtjes vind ik maar onzin. Neigt naar sterallures! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2009 - 22:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Modegril?? Wil je mooi zijn op het voetbalveld of wil je goed voetballen? Al die kleurtjes vind ik maar onzin. Neigt naar sterallures! He le maal mee eens... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2009 - 22:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Modegril?? Wil je mooi zijn op het voetbalveld of wil je goed voetballen? Al die kleurtjes vind ik maar onzin. Neigt naar sterallures! hahaha af en toe denk ik dat ze "mooi"willen zijn met hun kapseltjes en schoentjes, ma ja laat gaan... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Met een wilde lange bos haar bereik je meer. De Wolf werd een aanvaller al bang van als ze hem alleen zagen. Ik zie liever allemaal captain cavemans op het veld staan!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha wat mij betreft allemaal kaal, scheelt weer uren voor de spiegel staan... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2009 - 22:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:Met een wilde lange bos haar bereik je meer. De Wolf werd een aanvaller al bang van als ze hem alleen zagen. Ik zie liever allemaal captain cavemans op het veld staan!!! Dus met maar 2 voortanden ... 1 linksboven en 1 rechtsonder??? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Precies!! Net als die rugbyers!!!! Word je al bang van als je er naar kijkt!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2009 - 18:37 schreef Leon FR1908 het volgende:Misschien is het mogenlijk om de man van de wedstrijd alleen te laten kiezen welke voetbalschoenen hij mag aantrekken.. Nu lijkt het toch een beetje op Feyenoord met in de selectie Dipsi Tinkywinky LALA en Pooh. Groen blauw rood en geel met wit en zwart..... Iedereen zal het ongetwijfeld niet met mij eens zijn, maar ik zeg verbieden die zooi. toen ik dit las, dacht ik; dit wordt een zeur topic, heb de rest dus niet meer gelezen, maar klopt het? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2009 - 08:23 schreef Rovert het volgende:[..] toen ik dit las, dacht ik; dit wordt een zeur topic, heb de rest dus niet meer gelezen, maar klopt het? ja,het klopt wat een gezeik over schoenen,koop de libelle en begin daar over schoenen |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Ik erger mij ook kapot aan die schoenen maar wat kan ik er aan veranderen?
Zonde van m'n energie! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik ben het wel met @Leon eens ,eerst presteeren dan pas aan die poppekast gaan doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik zou me eerder drukker maken om t voetbal dan om de schoenen waarmee t waardeloze voetbal gespeeld word. |
|
|
|