|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Misschien komt het wel door die schoenen?? Kijk naar Sjakie! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
tsjaaa die had wondersloffen.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
het is de schuld van Nike! die maken van die wijvenschoenen.
maar belangrijker vind ik de onderkant van de schoenen:
je ziet nooit meer spelers met dit onder hun kicksen....
|
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2009 - 18:37 schreef Leon FR1908 het volgende:Misschien is het mogenlijk om de man van de wedstrijd alleen te laten kiezen welke voetbalschoenen hij mag aantrekken.. Nu lijkt het toch een beetje op Feyenoord met in de selectie Dipsi Tinkywinky LALA en Pooh. Groen blauw rood en geel met wit en zwart..... Iedereen zal het ongetwijfeld niet met mij eens zijn, maar ik zeg verbieden die zooi. Heb je vrouw weer in zitten loggen op jouw account? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
heb deze advertentie aan Mario gestuurd, misschien kan ie er wat mee:
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
En een boek van Sjakie en de wondersloffen??? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Of de schoen van Dennis en Johan, eerst redeneren dat ze niet van die gekleurde schoenen houden, en alleen zwarte met hooguit een wit logo'tje, en dan dit......
valt reuze mee, maar ajacieden in een kwaad daglicht stellen..............IK DOE MEE |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan kan dit topic na de volgende wedstrijd gesloten worden.... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Jammer, vond dit wel een lekker ontopic topic.................................
Had het idee om een 'jezelf voorstellen' topic te beginnen, maar zag ineenkeer de kwade postsssss van jullie voor me., |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha je kan het altijd proberen joh... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2009 - 20:03 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] Jammer, vond dit wel een lekker ontopic topic................................. Had het idee om een 'jezelf voorstellen' topic te beginnen, maar zag ineenkeer de kwade postsssss van jullie voor me., Maar we kennen jou toch al..... Misschien moet je gewoon een column over Makaay maken ;) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
We shall not, we shall not be moved...? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
is dat een plan of een statement??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk een ...tja? :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
sorry, kreeg ineenkeer een Henk Vos-momentje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2009 - 08:23 schreef Rovert het volgende:[..] toen ik dit las, dacht ik; dit wordt een zeur topic, heb de rest dus niet meer gelezen, maar klopt het? Klopt als een bus maar je moet toch iets..... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
is best lekker af en toe zeiken... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ach een beetje zeiken hoord erbij... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heeft iemand misschien nog foto`s van die mooie schoenen van El Ahmadi en Cissè??? Schitterende lichtgevende roze muiltjes.!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je moet wel een nicht zijn om hiermee te lopen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Godverdomme nou zeg!!! |
|
|
|
|
fva
|
|
|
pff wat een gezeik, we kunnen het beter hebben over het niveau van feyenoord want dat was vandaag dramatisch. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 20:48 schreef fva het volgende:pff wat een gezeik, we kunnen het beter hebben over het niveau van feyenoord want dat was vandaag dramatisch. Komt door deze schoenen he ????
Verblinden de ogen,dat jij dat niet ziet joh..... |
|
|
|
|
fva
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 20:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Komt door deze schoenen he ???? Verblinden de ogen,dat jij dat niet ziet joh..... hahaha:P |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ja word er ook ziek van heur
altijd dat gezeik over de kleur schoenen laat lekker gaan |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 20:32 schreef Leon FR1908 het volgende:Heeft iemand misschien nog foto`s van die mooie schoenen van El Ahmadi en Cissè??? Schitterende lichtgevende roze muiltjes.!!!! lang moeten zoeken naar dit topic leon?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 10 minuten zeker...;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Met zulke schoenen moet je minimaal Messi kunnen dollen en anders?????
Is het lachwekkend.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: over moeite gesproken, ik had graag vanmiddag Feyenoord 10 minuten zien voetballen, maar veel meer dan ruim 90 minuten tobben zat er helaas niet in. DRAMA - DRAMA, EN NOG EENS ......................... D R A M A |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
tsja je kunt niet alles hebben |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 21:50 schreef sevillana het volgende:[..] over moeite gesproken, ik had graag vanmiddag Feyenoord 10 minuten zien voetballen, maar veel meer dan ruim 90 minuten tobben zat er helaas niet in. DRAMA - DRAMA, EN NOG EENS ......................... D R A M A Mooi verwoord,zou op een tegeltje gezet moeten worden die dan in de tunnel geplakt moet worden. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idd, maar je kan wel helemaal niks hebben. ik heb er iig wel een rot gevoel bij. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 21:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Mooi verwoord,zou op een tegeltje gezet moeten worden die dan in de tunnel geplakt moet worden. zou dat enig nut hebben? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze zouden het ongetwijfeld niet begrijpen nee!! |
|
|
|