BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord samenwerken met club luik?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 22:43   quote  deeplink  
'Feyenoord wil samenwerken met Club Luik'Door pieter op 23-11-2009 om 22:00
Feyenoord is achter de schermen hard bezig een andere organisatie op poten te zetten. Dat gebeurt onder aanvoering van technisch directeur Leo Beenhakker. Volgens Johan Derksen ziet Beenhakker veel in een samenwerking met het Belgische Club Luik.

Beenhakker heeft goede herinnerringen aan de samenwerking van Ajax met Germinal Beerschot. Feyenoord werkte eerder samen met onder andere Antwerp en KV Mechelen. Club Luik speelt momenteel in de Tweede Klasse van Belgiƫ.

Daarnaast is Beenhakker bezig met het aanpassen van de scouting. Hoofdscout Michel Beukers zou een andere baan kunnen gaan zoeken. Daarnaast worden spelers eerst gescout en vervolgens nog bekeken door Beenhakker zelf.

Bron:v-bal.com
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 22:44   quote  deeplink  
Beenhakker dus uiteindelijk zelf "scouten"
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 november 2009 - 22:46   quote  deeplink  
Nou ik ben benieuwd of het allemaal klopt...
En dan kunnen we er pas oordelen over een jaar ...
sterski010
 sterski010 - maandag 23 november 2009 - 22:49   quote  deeplink  
Hadden wij dat vroeger ook al niet met RWDM in Belgie? Werden ook talentjes van ons gestald, is nooit wat goeds uitgekomen. Ja 1 braziliaan die het na een mislukte stage in Rotterdam daar wel aardig was gaan doen maar dat was het dan wel.
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 22:49   quote  deeplink  
ik ook, maar dat de scouting op de schop gaat....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 november 2009 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 22:49 schreef craven het volgende:
ik ook, maar dat de scouting op de schop gaat....
werd tijd....
craven
 craven - maandag 23 november 2009 - 22:51   quote  deeplink  
idd....
piet
 piet - maandag 23 november 2009 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 22:49 schreef craven het volgende:
ik ook, maar dat de scouting op de schop gaat....
klinkt veelbelovend...afwachten maar.
R()b
 R()b - maandag 23 november 2009 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 22:46 schreef Leon FR1908 het volgende:
Nou ik ben benieuwd of het allemaal klopt...
En dan kunnen we er pas oordelen over een jaar ...
Ja vindt ik ook.
Als het na 1 of 2 jaar niets is , dan proberen we gewoon weer wat anders.
Misschien inderdaad wat goedkope talenten.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 03:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 22:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

werd tijd....
juist!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 november 2009 - 12:25   quote  deeplink  
Samenwerken met een land waar t voetbal nog kanslozer is... goed man.
Rovert
 Rovert - dinsdag 24 november 2009 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 23:25 schreef R()b het volgende:

[..]
Ja vindt ik ook.
Als het na 1 of 2 jaar niets is , dan proberen we gewoon weer wat anders.
ja precies, we proberen gewoon elk jaar wat anders! Dat is pas visie!!!
Milo
 Milo - dinsdag 24 november 2009 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 12:25 schreef Stylzz het volgende:
Samenwerken met een land waar t voetbal nog kanslozer is... goed man.
precies.
Milo
 Milo - dinsdag 24 november 2009 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 13:25 schreef Rovert het volgende:

[..]

ja precies, we proberen gewoon elk jaar wat anders! Dat is pas visie!!!
idd
moa
 moa - dinsdag 24 november 2009 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 12:25 schreef Stylzz het volgende:
Samenwerken met een land waar t voetbal nog kanslozer is... goed man.
Toch heeft 020 flinke aanwinsten gehad aan zijn samenwerking met een kleine vlaamse ploeg.
Het heeft natuurlijk wel veel voordelen dat je een paar extra "ogen" gratis op de vlaamse velden hebt rondlopen, er loopt daar immers voldoende talent rond.

Spelers als Aldeweireld, Vertonghen, Vermaelen en de Mul heeft 020 goedkoop kunnen krijgen dankzij het scouten en/of opleiden van zijn vlaamse partner. Dat in ruil voor het uitlenen van een paar jeugdspelers die veel beter worden van spelen in een stadion ipv. op een trapveldje in zuid.

Ik had graag gezien dat Feyenoord ook zo aan zijn spelers kon komen via partnerschappen, het 020 model is een niet te ontkennen succes.

EDIT: Financieel heeft het 020 al vele miljoenen opgeleverd, voor de Mul (5) en Vermaelen 12 miljoen euro. Vertongen en Aldeweireld zulllen hoogst waarschijnlijk voor vergelijkbare bedragen weg gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door moa --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 13:48   quote  deeplink  
beenhakker weet heus wel wat hij doet. eeerst waren jullie allemaal zo blij maar nu word elke beslissing van Been of Beenhakker onder de loep gelegt!! we moeten de club steunen en niet af kraken. Zo word je nooit geen topclub meer. Eigen spelers uit fluiten, overal commentaar op hebben, niet meer zingen???? Nog even en dan komen jullie met witte zakdoekjes!! HET LEGIOEN??? PFFFFFFFFFFF!! DIE TIJD IS GEWEEST!!!
Milo
 Milo - dinsdag 24 november 2009 - 13:59   quote  deeplink  
FTID, heb je een klap op je kop gehad ofso? Waarom lul jij in 1 keer zo raar?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 14:05   quote  deeplink  
Ik veroordeel HET legioen al tijden!! De grootste bek allemaal maar wel als makke lammetjes op de tribune!! LAAT ZIEN EN HOREN DAT JE VOOR FEYENOORD BENT!! Het begint me gewoon steeds meer te storen dat het publiek alleen maar commentaar heeft maar zelf de tegenstander ook niet meer het idee geeft dat ze uit spelen. Als wij uit spelen is HET Legioen beter te horen dan in de Kuip. 40 tot 50% in de Kuip moet lekker eredivisielive gaan kijken. Als je soms begint te zingen zit een groot gedeelte van de mensen om je heen je raar aan te kijken! BLIJF DAN THUIS!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door Feyenoord till i die --
craven
 craven - dinsdag 24 november 2009 - 14:50   quote  deeplink  
zozozo...
bram
 bram - dinsdag 24 november 2009 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 14:05 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik veroordeel HET legion al tijden!! De grootste bek allemaal maar wel als makke lammetjes op de tribune!! LAAT ZIEN EN HOREN DAT JE VOOR FEYENOORD BENT!! Het begint me gewoon steeds meer te storen dat het publiek alleen maar commentaar heeft maar zelf de tegenstander ook niet meer het idee geeft dat ze uit spelen. Als wij uit spelen is HET Legioen beter te horen dan in de Kuip. 40 tot 50% in de Kuip moet lekker eredivisielive gaan kijken. Als je soms begint te zingen zit een groot gedeelte van de mensen om je heen je raar aan te kijken! BLIJF DAN THUIS!!!!!!!
eens
Milo
 Milo - dinsdag 24 november 2009 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 14:05 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik veroordeel HET legion al tijden!! De grootste bek allemaal maar wel als makke lammetjes op de tribune!! LAAT ZIEN EN HOREN DAT JE VOOR FEYENOORD BENT!! Het begint me gewoon steeds meer te storen dat het publiek alleen maar commentaar heeft maar zelf de tegenstander ook niet meer het idee geeft dat ze uit spelen. Als wij uit spelen is HET Legioen beter te horen dan in de Kuip. 40 tot 50% in de Kuip moet lekker eredivisielive gaan kijken. Als je soms begint te zingen zit een groot gedeelte van de mensen om je heen je raar aan te kijken! BLIJF DAN THUIS!!!!!!!
100% mee eens!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 15:01   quote  deeplink  
Zie je, ik ben niet gek! Ik doe soms alleen gek!
craven
 craven - dinsdag 24 november 2009 - 15:02   quote  deeplink  
liever 15000 positief en actief, dan 45000 loom en berustend...
bram
 bram - dinsdag 24 november 2009 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 15:01 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Zie je, ik ben niet gek! Ik doe soms alleen gek!
komt door de drank,heb ik ook
Fr08kevin
 Fr08kevin - dinsdag 24 november 2009 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 14:05 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik veroordeel HET legioen al tijden!! De grootste bek allemaal maar wel als makke lammetjes op de tribune!! LAAT ZIEN EN HOREN DAT JE VOOR FEYENOORD BENT!! Het begint me gewoon steeds meer te storen dat het publiek alleen maar commentaar heeft maar zelf de tegenstander ook niet meer het idee geeft dat ze uit spelen. Als wij uit spelen is HET Legioen beter te horen dan in de Kuip. 40 tot 50% in de Kuip moet lekker eredivisielive gaan kijken. Als je soms begint te zingen zit een groot gedeelte van de mensen om je heen je raar aan te kijken! BLIJF DAN THUIS!!!!!!!
Gedeeltelijk eens!
Tegen Utrecht ook gaat het 1e helft gewoon kut.
Als we er met zn alle dan vol achter gaan staan... maar nee.
Het was net zo dood als het spel van Feyenoord.
Maargoed offtopic.

Samenwerking lijkt me niks mis mee.
lopen toch aardig wat goede belgen rond bij 020 en az bijvoorbeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door Fr08kevin --
moa
 moa - dinsdag 24 november 2009 - 15:08   quote  deeplink  
Triest dat jullie zo over je eigen club/aanhang denken.
Ik zou zeggen koop eens een kaartje bij hoerenveen of 020, dan zie je dat de sfeer bij ons best nog meevalt ondanks de dramatische resultaten van de afgelopen 3 jaar.
bram
 bram - dinsdag 24 november 2009 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 15:08 schreef moa het volgende:
Triest dat jullie zo over je eigen club/aanhang denken.
Ik zou zeggen koop eens een kaartje bij hoerenveen of 020, dan zie je dat de sfeer bij ons best nog meevalt ondanks de dramatische resultaten van de afgelopen 3 jaar.
een kaartje bij 020? beetje verdacht,ik denk gele kaart
craven
 craven - dinsdag 24 november 2009 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 15:08 schreef moa het volgende:
Triest dat jullie zo over je eigen club/aanhang denken.
Ik zou zeggen koop eens een kaartje bij hoerenveen of 020, dan zie je dat de sfeer bij ons best nog meevalt ondanks de dramatische resultaten van de afgelopen 3 jaar.
alleen de gedachte al, bah! hahaha
Fr08kevin
 Fr08kevin - dinsdag 24 november 2009 - 15:15   quote  deeplink  
Nee zo denk ik zeker niet alleen tegen utrecht was het gewoon dood de 1e helft. En 2e helft begon het wat beter door ook wat aggressie in het spel.
Natuurlijk is het nergens zo als in de kuip, en zeker na zoveel dramatische seizoenen inderdaad maar soms mag er nog wel wat meer pit in.

En nee bedankt ik blijf toch liever in de Kuip.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 15:19   quote  deeplink  
Ik blijf ook niets liever dan in de Kuip! Maar kijk naar de eerste training met al die fakkels!! Dat soort dingen worden allemaal tegen gehouden in het stadion. Tifo ook nul. Maar dan moeten we ons toch gewoon laten horen!! AGAINST MODERN FOOTBALL, maar zo lijkt het erop dat we ons gewonnen geven.
moa
 moa - dinsdag 24 november 2009 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 15:09 schreef bram het volgende:

[..]

een kaartje bij 020? beetje verdacht,ik denk gele kaart
Ga maar eens sfeer proeven in die graftempel met klapvee, en nuanceer daarna je mening over het legioen. Ik proef in dit topic geen enkel respect voor het legioen, het is toch volstrekt logisch dat de angst er elke wedstrijd weer in sluipt en dat iedereen met samengeknepen billen op de tribune aftelt naar de 90e minuut?

Het is verdomme al 3 jaar huilen met de pet op in de kuip, en ook dit jaar moeten we alle punten achter de helsdeuren vandaan halen, zelfs tegen de laagvliegers.

Is het dan zo vreemd dat niet iedereen vol vertrouwen 90 minuten lang onze "helden" komen toezingen? Ik geef een voorbeeld: scum - feyenoord 2-1, bij de 0-1 begon het uitvak te zingen ""Wie is nou de club van Rotterdam??"" Even later staat het 2-1 en zijn we het lachertje op het kasteel, waarna Scum het zelfde liedje inzet: ""Wie is nou de club van Rotterdam??""

Feyenoord heeft gewoon vertrouwen en punten nodig, zodra dat er is krijgen wij het spel te zien wat we willen en keert gelijktijdig de sfeer weer helemaal terug, zolang we er maar achter blijven staan, aan dat zeik-geneuzel op een forum heb je niets.
Rovert
 Rovert - dinsdag 24 november 2009 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 14:05 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Het begint me gewoon steeds meer te storen dat het publiek alleen maar commentaar heeft maar zelf de tegenstander ook niet meer het idee geeft dat ze uit spelen. Als wij uit spelen is HET Legioen beter te horen dan in de Kuip.
Volgens mij is het al in ieder geval vanaf 1992 (eerder terug was ik er zelf niet bij)zo dat wij uit per supporter meer herrie maken dan thuis. Gewoon doordat je dan opeens de laten we zeggen fanatiekelingen bij elkaar in een vak zet, waar je in De Kuip verspreid zit. Lijkt me een logisch gevolg.

Ik vermoed dat dit ook zo is bij andere clubs.

En ikzelf zing ook niet alles mee, jij wel?
Kadaver
 Kadaver - dinsdag 24 november 2009 - 15:22   quote  deeplink  
Tja, maar Feyenoord moet een familie- en boboclub worden toch? :'(
moa
 moa - dinsdag 24 november 2009 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 15:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik blijf ook niets liever dan in de Kuip! Maar kijk naar de eerste training met al die fakkels!! Dat soort dingen worden allemaal tegen gehouden in het stadion. Tifo ook nul. Maar dan moeten we ons toch gewoon laten horen!! AGAINST MODERN FOOTBALL, maar zo lijkt het erop dat we ons gewonnen geven.
Ben ik het mee eens, alleen begrip voor de angst die leeft onder de spelersgroep en het legioen is wel op zn plaats. Ongenuanceert verwijten maken is veel te makkelijk.
Rovert
 Rovert - dinsdag 24 november 2009 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 15:22 schreef Kadaver het volgende:
Tja, maar Feyenoord moet een familie- en boboclub worden toch? :'(
heeee kadaver, heb je nu al wat teksten geschreven voor de cd?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 15:24   quote  deeplink  
Ik zit tegen S dus ik wel veel! Ben daarom ook speciaal daar gaan zitten. Over algemeen meeste lawaai samen met X. Je kan nooit met elke aanzet mee zingen als het los gaat maar kan het nu over algemeen zeer goed bij houden.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 november 2009 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 14:05 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik veroordeel HET legioen al tijden!! De grootste bek allemaal maar wel als makke lammetjes op de tribune!! LAAT ZIEN EN HOREN DAT JE VOOR FEYENOORD BENT!! Het begint me gewoon steeds meer te storen dat het publiek alleen maar commentaar heeft maar zelf de tegenstander ook niet meer het idee geeft dat ze uit spelen. Als wij uit spelen is HET Legioen beter te horen dan in de Kuip. 40 tot 50% in de Kuip moet lekker eredivisielive gaan kijken. Als je soms begint te zingen zit een groot gedeelte van de mensen om je heen je raar aan te kijken! BLIJF DAN THUIS!!!!!!!
ok

iemand belangstelling voor een seizoen kaart X3?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 15:35   quote  deeplink  
Geloof ik geen kut van Jumpertje!!
Kadaver
 Kadaver - dinsdag 24 november 2009 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 15:24 schreef Rovert het volgende:

[..]

heeee kadaver, heb je nu al wat teksten geschreven voor de cd?
Zojuist mijn eerste geschreven, jammer genoeg is lady Gaga er mee vandoor gegaan, de hoer.

Fe Feye noord Feyenoord
Fe Feye noord Feyenoord

I wanna hold em' like they do in Rotterdam
Scoor them let em' hit us raise it Feyenoord stay with me
LoveGame intuition play the ball with Vlaar to start
And after he's been hooked they'll play the ball with their hearts

Oh, oh, oh, oh, ohhhh, oh-oh-e-oh-oh-oh
We'll get a shot, show them what we've got
Oh, oh, oh, oh, ohhhh, oh-oh-e-oh-oh-oh
We'll get a shot, show them what we've got

Can't beat my,
Can't beat my
No they can't beat my Feyenoord

Can't beat my,
Can't beat my
No they can't beat my Feyenoord

F-f-f-Feyenoord, F-f-f-Feyenoord
(Mum mum mum mah)
F-f-f-Feyenoord, F-f-f-Feyenoord
(Mum mum mum mah)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door Kadaver --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 november 2009 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 15:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Geloof ik geen kut van Jumpertje!!
oh ik dacht dat het van jou moest...
Rovert
 Rovert - dinsdag 24 november 2009 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 15:36 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Zojuist mijn eerste geschreven, jammer genoeg is lady Gaga er mee vandoor gegaan, de hoer.
en nu kunnen wij er niets mee mee?
Rovert
 Rovert - dinsdag 24 november 2009 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 15:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik zit tegen S dus ik wel veel! Ben daarom ook speciaal daar gaan zitten. Over algemeen meeste lawaai samen met X. Je kan nooit met elke aanzet mee zingen als het los gaat maar kan het nu over algemeen zeer goed bij houden.
Ik zit al jaaaaaaaaaaaren op S, eigenlijk al sinds 1903, maar ik verdom het om met een aantal liedjes mee te zingen en ik verdom het om de hele middag 44 keer het prachtige hand in hand te zingen
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 november 2009 - 16:52   quote  deeplink  
jammer dat we nooit meer europees spelen, als het "Hijo de la puta" door de kuip schalde was altijd wel sfeer verhogend.
Rovert
 Rovert - dinsdag 24 november 2009 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 16:52 schreef hotjumper het volgende:
jammer dat we nooit meer europees spelen, als het "Hijo de la puta" door de kuip schalde was altijd wel sfeer verhogend.
hijo, hijo, hijo de la puta
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 16:18 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik zit al jaaaaaaaaaaaren op S, eigenlijk al sinds 1903, maar ik verdom het om met een aantal liedjes mee te zingen en ik verdom het om de hele middag 44 keer het prachtige hand in hand te zingen
Daar heb je ook gelijk in. Zit al jaaaaaaaren op R. Ik zing alle liedjes mee. Alleen 44x het hand in hand ook niet.
feyenoordq
 feyenoordq - dinsdag 24 november 2009 - 19:01   quote  deeplink  
was 4 weken geleden een wedstrijd van Heerenveen geweest was niks aan hoor slechte sfeer de kuip is beter
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 19:02   quote  deeplink  
Klopt maar in de Kuip is het niet meer wat het geweest is.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 24 november 2009 - 19:03   quote  deeplink  
Het voetbal bij de boeren is nog slechter dan bij Zuid..............
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 19:04   quote  deeplink  
dat is zeker!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 november 2009 - 19:14   quote  deeplink  
kost alleen maar geld zo'n samenwerking..........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord samenwerken met club luik?









0.0061650