|
|
bram
|
|
|
laten we nu eens ophouden met speculeren wie er gehaald moet worden,er is geen geld,ook niet om te huren. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2009 - 11:19 schreef bram het volgende:laten we nu eens ophouden met speculeren wie er gehaald moet worden,er is geen geld,ook niet om te huren. Een beetje speculeren mag toch @Brammetje?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
wie denken jullie dat er gehaald gaat worden? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: hahahahahaha, geweldig! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: tuurlijk,maar er zijn mensen die toch echt te ver gaan |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Heb je nou al weer geen geld @Stylzz? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Is van Nistelrooy geen optie?? hahahahahaha!! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
de mont blanc is vrij spits
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door bram -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Gudde : We zijn in catogorie 1 geplaatst waardoor wel elk bedrag boven de 50 000 moeten aangeven en we kunnen dus niet zelf financielen uitgaven doen , De komst van een nieuwe spits is zeer discutabel ! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: ook ronaldino is een optie,blijf nou eens van de drank af,doe ik het ook niet |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Noorwegen: Goals Prica Rosenborg BK 17 Kovacs Odd Grenland 16 Mame Biram Diouf Molde 16 Nannskog Stabæk IF 15 Huseklepp SK Brann 15 Pape Pate Diouf Molde 11 Sæternes Vålerengen IF 11
??????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door craven -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Huseklepp vind ik een goede! |
|
|
|