|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Samenwerking met Real? |
|
|
|
Emile
|
|
|
Leo Beenhakker wil optimaal gebruik maken van zijn internationale netwerk. De technisch directeur van Feyenoord heeft bij Real Madrid aangeklopt om te vragen of er spelers zijn die de tijdelijke overstap naar Rotterdam kunnen maken. De Spaanse topclub heeft het voorstel in beraad genomen.
Het geld bij Feyenoord is zo goed als op, maar Beenhakker hoopt de ploeg toch te kunnen versterken. Hij gaat daardoor op zoek naar creatieve oplossingen en is onlangs bij Real uitgekomen. Don Leo hoopt dat de Spaanse topclub de helpende hand wil toereiken en heeft reeds contact opgenomen met Jorge Valdano, de algemeen directeur van Real. Valdano werkte in het verleden samen met Beenhakker bij Real Zaragoza en Real Madrid en sinds Beenhakker in 1992 afscheid nam van de Spaanse topclub, is het contact tussen de vrienden gebleven. Ik heb hem gevraagd om mee te denken, zegt Beenhakker in AD/Sportwereld. Bij Real Madrid lopen spelers die nog niet aan het grote werk toe zijn omdat bijvoorbeeld Raúl op hun favoriete positie speelt. Die gasten zouden voor Feyenoord een versterking zijn. Ik heb dat aspect bij hem neergelegd. Welke spelers Beenhakker op het oog heeft maakt de directeur niet bekend.
bron: Voetbalzone.nl
En sinds vandaag: Leo Beenhakker heeft binnenkort naast een onderhoud met zijn oud-werkgever Real Madrid ook een gesprek met FC Barcelona. De technisch directeur van Feyenoord wil met de Spaanse topclubs praten over de mogelijkheden om jonge spelers in Rotterdam onder te brengen.
"Het is bekend dat ik aan het kijken ben naar een oplossing om ons in de winterstop met een spits te versterken zonder dat we daar financiële middelen voor hebben", aldus Beenhakker in De Telegraaf. "Een van de mogelijkheden zou kunnen zijn om jonge spelers, die niet aan de bak komen bij zo'n absolute topclub omdat ze Kaka, Lionel Messi of Raul voor zich hebben, bij ons ervaring op te laten doen.
"Met het oog daarop ben ik nu mijn hele netwerk aan het uitdiepen. Niet alleen in Spanje, maar bijvoorbeeld ook bij de Italiaanse topclubs."
Bron; http://www.fcupdate.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 december 2009 door Emile -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als dit waar is en zou werken.. pfoe... |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ja we hebben er wel wat aan maar als t dan eindelijk lekker draait door die ene spits dan neemt real em terug en zitten we weer met t probleem |
|
|
|
|
Sem
|
|
|
Jammer dat een bankzitter daar nóg 2x zoveel verdient als Makaay... Zou dus betekenen dat Real ook (een gedeelte van) de loonkosten moet gaan betalen? |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ja dat denk ik wel maar oke als ze gewoon zn loon betalen en hij kan elke wedstrijd spelen in de eredivisie, dan doetie wel wat ervaring op |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2009 - 09:53 schreef Sem het volgende:Jammer dat een bankzitter daar nóg 2x zoveel verdient als Makaay... Zou dus betekenen dat Real ook (een gedeelte van) de loonkosten moet gaan betalen? De jeugd spelers verdienen toch niet 2 x zoveel als Makaay? |
|
|
|
|
Sem
|
|
|
quote: Het gaat toch niet over jeugdspelers? Die hebben we zelf ook zat en die zijn waarschijnlijk nog beter ook. Nee, het agat om spelers die niet aan spelen toekomen omdat er mensen als Raul voor hem staan... 2x zoveel is misschien overdreven, maar minder dan M. zullen ze niet verdienen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Real heeft ook nog een 2e elftal vol met spelers die de bank bij Real niet eens halen, die dus niet de wereld verdienen. Misschien een goede linksback of spits. Zou mooi zijn. |
|
|
|
|
steg
|
|
|
Ben ik voorstander van. Lijkt me voor beide clubs eenn goede oplossing.. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
REAL MADRID CASTILLA (zo heet het 2e team van Real)
Hier kan onze nieuwe spits tussen zitten:
- Cristian Lopéz - Rubén Ramos - Javi Hernandez - Szalai - Acuna - Raul Ruiz Matarin - Juanfran |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2009 - 10:32 schreef Stylzz het volgende:Real heeft ook nog een 2e elftal vol met spelers die de bank bij Real niet eens halen, die dus niet de wereld verdienen. Misschien een goede linksback of spits. Zou mooi zijn. Precies je denkt toch niet dat ze Guti of Diarra (ex-Vitesse) sturen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 november 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Nee van der Vaart en van Nistelrooy |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: die hebben ook een laag salaris |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
v nistelrooij, ja! van der vaart, nee! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Eerst zien, dan geloven.
Aan de andere kant, waar rook is, is vuur! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is zelfs een Knudde cartoon van.. dan moet t waar zijn.. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
willian
|
|
|
het kan lukken een samenwerkings verband maar ook mee uitkijken, we kunnen spelers van hun huren maar stel je voor dat hun dan onze beste speler dan voor een prikkie willen. alleen de loon van bepaalde spelers gaat nooit lukken maarja wie niet waagt wie niet wint. en een nee heb je een ja kun je krijgen. ik hoop dat het ga lukken |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Met welke kleur pen zet Ronaldo zijn krabbel? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: zelfde als zijn schoenen |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: Ja want van der vaart is natuurlijk een jood die willen we niet :S
belachelijk natuurlijk ik zou god op mn blote knieen danken als van der vaart bij feyenoord kwam.
Maar wat een aantal mensen ook al zeiden, ik denk dat we dan meer moeten denken aan spelers die wij nog niet kennen hier in nederland, spelers uit het tweede of andere elftallen. oja en drenthe.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 november 2009 door BRAYY -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Zou liever van der Vaart dan 'Mister' Drenthe willen. Na één goed seizoen een beetje abritagezaak lopen aanspannen, dat neem ik hem voor altijd kwalijk! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2009 - 14:25 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Zou liever van der Vaart dan 'Mister' Drenthe willen. Na één goed seizoen een beetje abritagezaak lopen aanspannen, dat neem ik hem voor altijd kwalijk! heb je gelijk in maar dat neemt niet weg dat real hem bij ons gaat aanbieden:P
ze zeggen je mag wat jongens uit het 2de en wat jongens uit de jeugd en je mag drenthe. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2009 - 14:20 schreef BRAYY het volgende:[..] Ja want van der vaart is natuurlijk een jood die willen we niet :S belachelijk natuurlijk ik zou god op mn blote knieen danken als van der vaart bij feyenoord kwam. Maar wat een aantal mensen ook al zeiden, ik denk dat we dan meer moeten denken aan spelers die wij nog niet kennen hier in nederland, spelers uit het tweede of andere elftallen. oja en drenthe. je maakt je nu echt belachelijk! " ik zou god op mijn blote knieen danken als van der vaart bij feyenoord kwam. " |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2009 - 14:33 schreef Milo het volgende:[..] je maakt je nu echt belachelijk! " ik zou god op mijn blote knieen danken als van der vaart bij feyenoord kwam. " nee jij maakt je belachelijk door te zeggen dat we van der vaart niet hoeven (niet dat vdvaart aan de orde is maargoed) ... noem jij eens iemand uit onze selectie die beter is dan van der vaart ....
ik wacht... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: laat me niet lachen |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hahahahahahahahahahahahaha
GOEIE! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
MILO ???? HALLOOOOOO???? Iemand die beter is dan vdvaart ???? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind Fer en Wijnaldum in potentie beter, maar nu nog niet. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Fer en Wijnaldum worden zeker beter BRAVY en v.d Vaart hoeven we NIET!! Fuck v.d Vaart want het is een k..... poot!!!En wie niet springt is een j...!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 november 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2009 - 14:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:Fer en Wijnaldum worden zeker beter BRAVY en v.d Vaart hoeven we NIET!! Fuck v.d Vaart want het is een k..... poot!!!En wie niet springt is een j...!! zucht |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Daar gaat het niet om, van der vaart is goed heel goed, maar het klinkt zo ja, hoe moet ik het zeggen: kansloos? of zoiets? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
die spits,raul die is op zijn retour is dat wat |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2009 - 14:57 schreef Milo het volgende:[..] Daar gaat het niet om, van der vaart is goed heel goed, maar het klinkt zo ja, hoe moet ik het zeggen: kansloos? of zoiets? Ik herinner me dat hakje van em nog in een volle kuip, en zn blije joden oogjes, Zo'n ^*@^%(!#%& jood willen we toch niet in ons rood en wit? Dan heb ik nog liever degradatie, De meeste ex-joden, zou ik weinig bezwaar tegen hebben, maar vd vaart in feyenoord shirt kan echt niet. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2009 - 15:06 schreef moa het volgende:[..] Ik herinner me dat hakje van em nog in een volle kuip, en zn blije joden oogjes, Zo'n ^*@^%(!#%& jood willen we toch niet in ons rood en wit? Dan heb ik nog liever degradatie, De meeste ex-joden, zou ik weinig bezwaar tegen hebben, maar vd vaart in feyenoord shirt kan echt niet. dat bedoel ik! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Even ontopic, dit zou wel een uitkomst zijn voor Feyenoord, zo'n juanfran zou gewoon 20-30 doelpunten maken in Nederland, en springt waarschijnlijk een gat in de lucht als hij eindelijk in een vol stadion mag spelen. Grote kans dat hij nog wil blijven ook na een soort van uitleen periode. Ik denk dat Leo een constuctie wil waarbij wij zorgen voor wedstrijdritme bij de spelers, en Real het eerste recht krijgt op aankopen van spelers. (Net zoals wij dit recht hebben bij excelsior) In ruil daarvoor kunnen we spelers lenen uit de reserves, en wellicht zelfs overnemen.
En vergeet niet, er Real madrid heeft misschien wel 50 overbodige spelers, die we goed kunnen gebruiken. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
heb toch mijn twijfels over die spanjaarden,noem er eens een die hier de pannen van het dak speelde,trouwens die sinterklaas vertrouw ik ook niet,zing iedere avond het haar van mijn longen maar een kado,ho maar |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2009 - 15:06 schreef moa het volgende:[..] Ik herinner me dat hakje van em nog in een volle kuip, en zn blije joden oogjes, Zo'n ^*@^%(!#%& jood willen we toch niet in ons rood en wit? Dan heb ik nog liever degradatie, De meeste ex-joden, zou ik weinig bezwaar tegen hebben, maar vd vaart in feyenoord shirt kan echt niet. Is hetzelfde als die v.Gaal of Kluivert naar de Kuip halen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2009 - 15:09 schreef moa het volgende:Even ontopic, dit zou wel een uitkomst zijn voor Feyenoord, zo'n juanfran zou gewoon 20-30 doelpunten maken in Nederland, en springt waarschijnlijk een gat in de lucht als hij eindelijk in een vol stadion mag spelen. Grote kans dat hij nog wil blijven ook na een soort van uitleen periode. Ik denk dat Leo een constuctie wil waarbij wij zorgen voor wedstrijdritme bij de spelers, en Real het eerste recht krijgt op aankopen van spelers. (Net zoals wij dit recht hebben bij excelsior) In ruil daarvoor kunnen we spelers lenen uit de reserves, en wellicht zelfs overnemen. En vergeet niet, er Real madrid heeft misschien wel 50 overbodige spelers, die we goed kunnen gebruiken. 100% eens! |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die