|
|
ovi
|
|
|
quote: Nou @MMM volgens mij staat Leo nou nog te kloppen.hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
JA MAAR HIJ MOEST KLOPPEN WANT DE BEEL DEEDUT NIEEEEE |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: je capslock staat aan |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
straks gaat leo nog inbreken |
|
|
|
|
turok
|
|
|
hoor wie klopt daar kinderen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij is nu ook al in Barcelona. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Ja Leo is goed bezig en zit zeker niet stil. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: zou cruyf komen dan |
|
|
|
|
ztje
|
|
|
Sinterklaas is morgen en die is momenteel in Nederland en niet in Spanje. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
idd heb ff topicnaam aangepast |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: zet je eerdaags ook man united, chelsea, bayern, inter en lyon erbij?? |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: ja zal ik alvast de hele franse duitse engelse spaanse en iteliaanse competitie erbij zetten dan hebben we dat alvast |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2009 - 09:52 schreef Emile het volgende:ja we hebben er wel wat aan maar als t dan eindelijk lekker draait door die ene spits dan neemt real em terug en zitten we weer met t probleem dan moet de volgende alweer komen toch |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 december 2009 - 22:34 schreef Emile het volgende:[..] ja zal ik alvast de hele franse duitse engelse spaanse en iteliaanse competitie erbij zetten dan hebben we dat alvast doe maar |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Ben benieuwd of de komende weken het wat zal opleveren. |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
quote: Antwoord: Nee!
Toen Gullit bij FR kwam zou hij ook wel eventjes gaan praten bij AC milan en andere oud bekenden van topclubs, wat kwam eruit: Niets
Toen van basten bij 020 kwam zou hij ook wel eens ff praten bij zijn oude clubs en bekende, wat kwam er uit: Niets
Dit soort verhalen komen steeds als er een "grootheid" al dan niet van vroeger bij een NL club komt. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Oké Leo dat is dan duidelijk. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hij staat nog steeds te kloppen. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: KLOP KLOP.................. |
|
|
|
|
serge-fr
|
|
|
Gullit (meest mislukte trainer allertijden) niet vergelijken met Don Leo, en zeker niet met de meest mislukte 020 trainer. En wacht eerst de transferperiode af, voor je een mening geeft over iets dat nog kan(?) komen, of niet... Zolang er geen spelers weg gaan moet je ook niets halen. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
het lukt leo wel om minimaal 2 spelers te halen |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Gullit is het slechtste wat ons is overkomen in heel de history van de club. Het is gewoon een schande wat hij met Wotte heeft aanricht . |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Zo @Bram heeft er vertrouwen in. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2010 - 15:02 schreef ovi het volgende:Gullit is het slechtste wat ons is overkomen in heel de history van de club. Het is gewoon een schande wat hij met Wotte heeft aanricht . Als ik hem zie zitten praten tijdens de wedstrijd met de verslaggever en hij loop weer te janken dat het niet goed is, heb ik altijd bewondering voor Gullit.......................Dat hij dat durft te vertellen, zonder erbij te zeggen dat het allemaal zijn schuld is en dat hij in zijn eentje Feyenoord de nek heeft omgedraaid |
|
|
|
|
serge-fr
|
|
|
Geen vertrouwen, geen daden. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2010 - 15:07 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Als ik hem zie zitten praten tijdens de wedstrijd met de verslaggever en hij loop weer te janken dat het niet goed is, heb ik altijd bewondering voor Gullit.......................Dat hij dat durft te vertellen, zonder erbij te zeggen dat het allemaal zijn schuld is en dat hij in zijn eentje Feyenoord de nek heeft omgedraaid Ben ik helemaal met je eens , die kk Gullit kan gewoon met droge ogen vertellen hoe kut hij het vindt gaan bij ons en die mafkees vergeet dan maar even voor het gemak dat hij de veroorzaker is. Ik kan de man wel schieten op zulke momenten . |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: beste ovi,als we al die jaren die achter ons liggen geen vertrouwen hadden gehad waren er nu een stuk minder aanhangers,hoe moeilijk het ook soms was ik heb altijd vertrouwen gehad dat het weer goed zou komen,en zie we zijn aardig op weg. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2010 - 15:21 schreef bram het volgende:[..] beste ovi,als we al die jaren die achter ons liggen geen vertrouwen hadden gehad waren er nu een stuk minder aanhangers,hoe moeilijk het ook soms was ik heb altijd vertrouwen gehad dat het weer goed zou komen,en zie we zijn aardig op weg. Ben ik met je eens @Bram , ik blijf ook altijd vertrouwen houden in de club . Het was ook meer een grapje hoor @bram de echte suporters (en daar schaar ik jou ook zeker onder) hebben altijd vetrouwen in de club . |
|
|
|
|
bram
|
|
|
weet dat het geintje was,maar we moeten de rest ook scherp houden |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Dat is zo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 januari 2010 door ovi -- |
|
|
|
|
willian
|
|
|
ik denk dat dit gewoon weg geen nut heeft |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
willian
|
|
|
omdat we hebben gelezen dat hij heeft aan geklopt bij real barca en bij meerdere clubs? maar niks geen resultaten, tenminste nog niet |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal wel een lamme arm hebben ondertussen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: als ie toch bij ex werkgevers aan het leuren is kan ie ook nog wel op wat neuzen kloppen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dan schenk ik hem een moker |
|
|
|