BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welk rapportcijfer geven we Leo en Mario eigenlijk???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
steg
 steg - woensdag 25 november 2009 - 16:06   quote  deeplink  
Nu Leo bij Real Madrid heeft aangeklopt, wordt weer eens duidelijk hoe belangrijk een netwerk kan zijn. Daarover wordt al voldoende gediscusseerd in de andere topics. Doe dat dan ook vooral daar,niet hier. Hier gaat het om het volledige werk dat Leo en Mario verzet hebben in die paar maanden!!

Waar zouden we op dit moment staan als Mario en Leo niet waren gekomen? Met andere woorden: Welk rapportcijfer geven we de heren voor hun gedane werk tot nu toe?

Ik las er een mooie column over. Het integraal overnemen is verboden, daarom de link maar even: http://www.kijkopvoetbal.nl/2009/11/25/column-beenhakkers-visie-is-de-enige-juiste/

Van mij krijgen de heren beide een dikverdiende 7! Waarom? Ze tonen passie,betrokkenheid en nemen de juiste keuzes.
De columnist noemt een termijn van 3 jaar,maar ik denk dat we met dit duo over 2 jaar de titel al kunnen pakken. :D
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 november 2009 - 16:07   quote  deeplink  
Voorlopig een 7!!!! Gaat vast nog steigen!
Milo
 Milo - woensdag 25 november 2009 - 16:18   quote  deeplink  
een ruime voldoende 6.5 - 7.0
achiie
 achiie - woensdag 25 november 2009 - 16:19   quote  deeplink  
een 6 moet het nog maar zien
Rovert
 Rovert - woensdag 25 november 2009 - 16:21   quote  deeplink  
een 9 en een 9
bram
 bram - woensdag 25 november 2009 - 16:23   quote  deeplink  
mario een 4 leo een 9
moa
 moa - woensdag 25 november 2009 - 16:30   quote  deeplink  
Veel te vroeg voor beoordelingen.

Been en Leo hebben van een club in financiele crisis, die net 3 draken van seizoenen achter de rug heeft, eindelijk weer een collectief gemaakt wat leuk meedoet in de eredivisie. Ze hebben een leuke start gemaakt, maar we kunnen pas in de zomer echt gaan beoordelen.
biak
 biak - woensdag 25 november 2009 - 16:37   quote  deeplink  
Wat denken jullie als je zelf beoordeeld wordt.
Wat jullie voor cijfer zouden krijgen.
In ieder geval lang geen voldoende voor dat slappe gelul.
moa
 moa - woensdag 25 november 2009 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 16:37 schreef biak het volgende:
Wat denken jullie als je zelf beoordeeld wordt.
Wat jullie voor cijfer zouden krijgen.
In ieder geval lang geen voldoende voor dat slappe gelul.
Jij krijgt van mij een 1. Triest gedrocht.
de flh
 de flh - woensdag 25 november 2009 - 16:52   quote  deeplink  
rappportcijfers?

wat zijn jullie een stelletje kleuters!!!
steg
 steg - woensdag 25 november 2009 - 17:01   quote  deeplink  
@ de flh
Kleuters? Omdat we iemand beoordelen? Of omdat we iemand beoordelen aan de hand van rapportcijfers?

Kan ik wel uitleggen hoor. Een cijfer is de kortste omschrijving om aan te geven of je vind of mensen (in dit geval Leo en Mario) hun werk goed doen of niet. Als je bij je cijfer een kleine opmerking zet is het voor iedereen duidelijk en overzichtelijk.

Nu weer ontopic:
Cijfers lopen nogal uiteen. Een 9 geven vind ik inderdaad te vroeg, een 4 voor Mario? Verklaar bram! :)
Fr08kevin
 Fr08kevin - woensdag 25 november 2009 - 17:35   quote  deeplink  
Hhm voor Mario voorlopig een 6 aangezien het spel niet goed is maargoed dat mag je ook niet verwachten na nog geen half seizoen.
Donleo een 7 constructie met Babo toch best leuk. Hopen dat er veel uitkomt. Zo real madrid benaderen goed idee. Maar verder ook nog maar afwachten.
rocutus
 rocutus - woensdag 25 november 2009 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 16:37 schreef moa het volgende:

[..]

Jij krijgt van mij een 1. Triest gedrocht.
Nee deze opmerking zegt al weer genoeg over je. Een 0 dus!
Dat je zo je medesupporter benaderd die een mening mag hebben is gewoon kansloos.
Rovert
 Rovert - woensdag 25 november 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 17:01 schreef steg het volgende:

Nu weer ontopic:
Cijfers lopen nogal uiteen. Een 9 geven vind ik inderdaad te vroeg,
waarom?
steg
 steg - woensdag 25 november 2009 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 18:20 schreef Rovert het volgende:

[..]

waarom?
Hij heeft een leuke constructie gemaakt met Babovic, maar kocht ook Ignatovich en Cissé. Die zich nog steeds écht moeten bewijzen. Als hij in de winterstop het team weet te versterken (met wat talentjes van Real?) dan schroef ik me cijfer op naar een 8 of 9. Als jij nu al een 9 geeft, wat moet je straks dan als Leo talent na talent binnenhaalt? :P
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 25 november 2009 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 16:23 schreef bram het volgende:
mario een 4 leo een 9
Een 4????? Die gozer staat 4de met een team dat al jaren rommelt! Mario een 9 en Leo een 9!
Rovert
 Rovert - woensdag 25 november 2009 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 18:30 schreef steg het volgende:

[..]

Hij heeft een leuke constructie gemaakt met Babovic, maar kocht ook Ignatovich en Cissé. Die zich nog steeds écht moeten bewijzen. Als hij in de winterstop het team weet te versterken (met wat talentjes van Real?) dan schroef ik me cijfer op naar een 8 of 9. Als jij nu al een 9 geeft, wat moet je straks dan als Leo talent na talent binnenhaalt? :P
dan krijgen ze een 10-
steg
 steg - woensdag 25 november 2009 - 18:34   quote  deeplink  
Haha. Gelijk heb je!
Ik denk dat ze van de meeste supporters binnen 2 jaar een 10- ofzelfs 10+ krijgen. Heb er vertrouwen in.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 25 november 2009 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 18:32 schreef Rovert het volgende:

[..]

dan krijgen ze een 10-
kan ik mee leven
craven
 craven - woensdag 25 november 2009 - 20:12   quote  deeplink  
gaat om het eindoordeel, ik had vroeger ook altijd een kut tussenrapport...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 25 november 2009 - 20:23   quote  deeplink  
Mario een 9, heeft in korte tijd een hoop bereikt en ik denk dat hij nog een hoop meer gaat bereiken met de beperkte middelen die Feyenoord ter beschikking staan.

Leo, moet eerst maar zorgen dat we op de Coolsingel staan voor hij hoger dan een 6 krijgt van mij.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 november 2009 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 20:12 schreef craven het volgende:
gaat om het eindoordeel, ik had vroeger ook altijd een kut tussenrapport...
Precies..
MMM
 MMM - woensdag 25 november 2009 - 22:06   quote  deeplink  
Henk Timmer een 10
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 25 november 2009 - 23:03   quote  deeplink  
En een plaatje/sticker in zijn schrift..........
hotjumper
 hotjumper - woensdag 25 november 2009 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 22:06 schreef MMM het volgende:
Henk Timmer een 10
dit seizoen zeker!
willian
 willian - donderdag 26 november 2009 - 00:33   quote  deeplink  
ik vin het te vroeg om te oordelen, als de competitie afgelopen is dan mogen we gaan schreeuwen wat we willen maar nog ff wachten?
Milo
 Milo - donderdag 26 november 2009 - 09:23   quote  deeplink  
je mag wel trainers ontslaan na een paar wedstrijden, maar je mag niet tussentijds beoordelen dat is natuurlijk bullshit! (denk aan tussenbeoordelingen op het werk of op school) Ik vind dat mario het aardig doet,het voetbal is nog steeds af en toe niet om aan te zien maar we pakken de nodige punten. als hij het goed zou doen stonden we nu bovenaan en was het voetbal fantastich. mijn cijfer voor mario is een 6.5
feyenoordboyie
 feyenoordboyie - donderdag 26 november 2009 - 12:51   quote  deeplink  
Een tussenbeoordeling geven is heel normaal inderdaad. Daarom een 6 voor Mario en een 7 voor Leo!
craven
 craven - donderdag 26 november 2009 - 13:08   quote  deeplink  
Van mij mag je tussentijds beoordelen, don't get me wrong, maar persoonlijk vindt ik cijfers geven een beetje kinds en wat wil je ermee bereiken?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 november 2009 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2009 - 13:08 schreef craven het volgende:
Van mij mag je tussentijds beoordelen, don't get me wrong, maar persoonlijk vindt ik cijfers geven een beetje kinds en wat wil je ermee bereiken?
ach het geeft de mogelijkheid een beetje nuance aan te brengen tussen goed of slecht
craven
 craven - donderdag 26 november 2009 - 14:44   quote  deeplink  
Begrijp ik, bedoel de discussie hoe iemand er voor staat ala, maar cijfers???
MMM
 MMM - donderdag 26 november 2009 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 23:46 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dit seizoen zeker!
Eens! En z'n besluit om te stoppen is ook een 10 waard.
Boma
 Boma - donderdag 26 november 2009 - 16:16   quote  deeplink  
Voorlopig een 7 voor beiden. Hoop alleen van harte dat ze van ons allemaal de tijd krijgen iets op te bouwen wat de afgelopen jaren zeer broos is geworden. Ben er van overtuigd dat ze dit kunnen en gaan doen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 26 november 2009 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2009 - 16:16 schreef Boma het volgende:
......... Hoop alleen van harte dat ze van ons allemaal de tijd krijgen iets op te bouwen wat de afgelopen jaren zeer broos is geworden. Ben er van overtuigd dat ze dit kunnen en gaan doen.
helemaal mee eens!!!!
feyenoordboyie
 feyenoordboyie - vrijdag 27 november 2009 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2009 - 18:14 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

helemaal mee eens!!!!
Tijd. Dat is inderdaad het enige dat ze nodig hebben. Geef beide heren een paar jaar om de club er weer bovenop te helpen. Dan ben ik ervan overtuigd dat het lukt. Ik hoop op voldoende krediet voor Leo en Mario in mindere (lees: slechte) tijden, want die zullen ook vast nog wel komen. Vooralsnog doen ze het naar mijn idee gewoon goed!
sterski010
 sterski010 - vrijdag 27 november 2009 - 13:56   quote  deeplink  
Over Leo kan je niet veel zeggen want die is nu 2 maanden officieel in dienst en heeft geen cent om uit te geven. Toch vind ik dat behalve dat onze verdediging nu goed staat er nog zeer weinig progressie is geboekt voetballend. Zo veel was er niet in de selectie veranderd, met Fernandez er uit zijn alleen Cisse en Babovic een nieuweling. We scoren gewoon heel moeilijk en dat valt deels te verwijten aan de spelers die Mario op stelt. Als je na 3 wedstrijden met alleen maar harddravers voorin 2 punten hebt en zo weinig scoor zou je ook eens naar je andere opties moeten gaan kijken. Makaay en Castaignos zijn SPITS en fit....
KKL
 KKL - vrijdag 27 november 2009 - 15:41   quote  deeplink  
Je kunt talent (Castaignos) ook te snel brengen waardoor je zo'n jongen kapot maakt, mentaal en fysiek.

Vind het altijd heel erg moeilijk te bepalen vanaf de kant kijkend of zo'n jongen er klaar voor is, voetballend maar bovenal mentaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 november 2009 door KKL --
bram
 bram - vrijdag 27 november 2009 - 15:47   quote  deeplink  
been een 4,waarom,het spel is niet om aan te zien,ook de taktiek is niet zijn beste kant,zijn praatjes na afloop zijn altijd het zelfde.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 27 november 2009 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 - 15:47 schreef bram het volgende:
been een 4,waarom,het spel is niet om aan te zien,ook de taktiek is niet zijn beste kant,zijn praatjes na afloop zijn altijd het zelfde.
Goh, ben je vorig seizoen al vergeten? toen de hele eredivisie en de helft van de eerste divisie lachend door onze defensie liep?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 november 2009 - 12:02   quote  deeplink  
Klopt Hotjumper maar het is ook een groot verschil dat Vlaar terug is! Ik vind dat Mario het redelijk doet maar verwacht dat hij het nog wel heel goed gaat doen. Voorlopig sta je er het beste voor in twee jaar. Ik heb alleen zelf inderdaad een iets andere mening qua taktiek en opstelling maar ik zie die jongens niet elke dag trainen. Mario haalt zeker een voldoende! Een 6 en misschien een 7-!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 november 2009 door Feyenoord till i die --
steg
 steg - zaterdag 28 november 2009 - 13:38   quote  deeplink  
De verdediging staat vrij goed nu. Natuurlijk helpt het dat Ron Vlaar terug is, maar ik denk toch ook dat het grotendeels Been zijn verdienste is. Nu nog een spits die er 25 inlegt de aankomende 4 seizoenen ...
ovi
 ovi - zaterdag 28 november 2009 - 14:00   quote  deeplink  
Been een 6
Beenhakker een 7.5

Ik vind de opstelingen van Been niet altijd even logisch en vraag mij soms af of hij wel zo tactisch onderlegd als we zouden denken.
Wissels vind ik hem niet al te gelukkig in , vaak wacht hij naar mijn mening veelste lang met ingrijpen,waardoor het kwaad vaak al geschiet is.

Beenhakker ,ja als je Babovic binnen kan halen zonder geld dan verdien je al minimaal een 7 en verder schrijf ik de samenwerking met Excelsior ook op zijn conto en
vind ik uiterst positief.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 november 2009 door ovi --
Terminator
 Terminator - zaterdag 28 november 2009 - 14:09   quote  deeplink  
cijfer gewoon een 5 meer niet!je staat vierde met een straatlengte achter dus we zijn geen fuck opgeschoten op dit moment!
en niet komen lullen kijken waar we vandaan komen want dat geldt niet!feyenoord moet namelijk altijd bovenin meedraaien!!!geen medelijden voor welke trainert en technische staf dan ook meer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 november 2009 door Terminator --
craven
 craven - zaterdag 28 november 2009 - 14:27   quote  deeplink  
wat een lulkoek sperminator :P... je bent afhankelijk van je materiaal en met de jonge jongens die feyenoord heeft, heb je "goud" in handen...Tuurlijk hebben we aanvulling nodig en kan het beter, maar het is helaas( Ja is bijna elk jaar geroepen) een proces..
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 28 november 2009 - 14:39   quote  deeplink  
Beenhakker is nog niet te beoordelen. Ik hoop alleen dat hij niet betrokken is geweest bij de aankoop van Ignjatovic. Dat is een hele slechte. Gelukkig is hij gehuurd! Cisse is een prioma aankoop en Babovic is een aardige aanvulling.

Mario vind ik het nou niet zo bijzonder doen. 7 gew 4 gelijk en 3 verloren zijn geen indrukwekkende cijfers. En goed voetbal wordt er ook nog niet gespeeld. Al ben ik wel tevreden over de verdediging. Dat staat in elk geval! en dat is een begin. Maar had graag wat meer automatisme willen zien. Hij heeft toch de beschikking over een vaste fitte kern gehad. Een 6,5
craven
 craven - zaterdag 28 november 2009 - 14:41   quote  deeplink  
Op guzman na en die domme schorsingen...
Terminator
 Terminator - zaterdag 28 november 2009 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 - 14:39 schreef scarface1979 het volgende:
Beenhakker is nog niet te beoordelen. Ik hoop alleen dat hij niet betrokken is geweest bij de aankoop van Ignjatovic. Dat is een hele slechte. Gelukkig is hij gehuurd! Cisse is een prioma aankoop en Babovic is een aardige aanvulling.

Mario vind ik het nou niet zo bijzonder doen. 7 gew 4 gelijk en 3 verloren zijn geen indrukwekkende cijfers. En goed voetbal wordt er ook nog niet gespeeld. Al ben ik wel tevreden over de verdediging. Dat staat in elk geval! en dat is een begin. Maar had graag wat meer automatisme willen zien. Hij heeft toch de beschikking over een vaste fitte kern gehad. Een 6,5
ik ben het bijna met je eens maar zeker een 6.5 is veels te hoog voor deze prestatie?????tot nu toe??ja ignjatovic is een echte verdediger denk!ik heb hem 1 a 2 keer zien spelen maar is zeker geen slechte denk ik hoor!weet je wie slecht is ?mevrouw van brockhorst!die speelt namelijk altijd en meer als de helft is het onvoldoende!!en ignjatovic speelt bijna nooit dusse.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 november 2009 door Terminator --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 28 november 2009 - 16:59   quote  deeplink  
Jawel, maar daardoor blijf je ook Feyenoorder. Door die eeuwige trouw..........................................
Terminator
 Terminator - zaterdag 28 november 2009 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 - 16:59 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Jawel, maar daardoor blijf je ook Feyenoorder. Door die eeuwige trouw..........................................
dat blijf ik sowieso wel!haha maar wel met meer prijzen graag!!!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 28 november 2009 - 17:02   quote  deeplink  
Ach, met AGOVV uit ben ik al dik tevreden..............

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welk rapportcijfer geven we Leo en Mario eigenlijk???









0.0069448