|
|
eeuwig feyenoord
|
|
|
Waarom horen we het legioen niet meer zoals vroeger?Iedereen moet bibberen als ze de kuip binnen komen toch? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
dat komt omdat we niet meer op de gele kruizen mogen staan |
|
|
|
|
eeuwig feyenoord
|
|
|
geen excuus, deze club hoort de hardst schreuwende nr 12 van de nederlandse competitie te hebben |
|
|
|
|
fr-j
|
|
|
het gaat dit seizoen al de goede kant op (utrecht uitgezonderd), het heeft alleen ff tijd nodig om meer sfeer te krijgen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2009 - 20:43 schreef fr-j het volgende:het gaat dit seizoen al de goede kant op (utrecht uitgezonderd), het heeft alleen ff tijd nodig om meer sfeer te krijgen.. Utrecht was wel de grootste domper uit mijn geheugen.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Uit mijn korte leventje is FC Utrecht nu al voor eeuwig het dieptepunt....
Ik hoorde alleen maar Utrechters in DE KUIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DAT KAN NIET DAT KAN NIET DAT KAN NIET!
Zelf met 5500 man in de jaren 80/90 kon dat niet, en dan dit!
Ik schaamde me als Feyenoorder! |
|
|
|
|
eeuwig feyenoord
|
|
|
Maar goed we kunnen er wel steeds over hebben maar er geld maar een ding:GEEN WOORDEN MAAR DADEN! |
|
|
|
|
fr-j
|
|
|
Nou nou nou, ik heb die utrechters anders ook niet veel gehoord!! Dat viel wel mee. Maar goed, utrecht thuis was inderdaad erg slecht |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Het legioen is nou eenmaal een actie-reactie publiek. Als de spelers zondag hadden laten zien er echt voor te willen gaan, dan waren ze echt wel massaal gesteund.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 november 2009 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Wij als Feyenoorders onderscheiden ons altijd van de rest, door het gezang in GTST, als ik jouw hoor zijn we weer terug bij het standaardsupporter gevoel |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
het legioen van 10 à 15 jaar geleden is flink uitgedund, velen uit die tijd kijken alleen nog naar de beelden op TV |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2009 - 21:02 schreef fr-j het volgende:Nou nou nou, ik heb die utrechters anders ook niet veel gehoord!! Dat viel wel mee. Maar goed, utrecht thuis was inderdaad erg slecht Was ik er een keertje niet bij tegen utrecht.....de leider op X wordt dan nodig gemist!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Mijn vriendin is hoogzwanger en is/was rond die datum uitgerekend. Vond het verstandiger om bij haar te zijn en de wedstrijd via tv te volgen. Achteraf totaal geen spijt dat ik niet ben gegaan maareh die kleine is trouwens nog steeds niet geboren hahahaa (ik ben gestrest!!!)
Goede reden? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 november 2009 - 11:41 schreef KKL het volgende:[..] Mijn vriendin is hoogzwanger en is/was rond die datum uitgerekend. Vond het verstandiger om bij haar te zijn en de wedstrijd via tv te volgen. Achteraf totaal geen spijt dat ik niet ben gegaan maareh die kleine is trouwens nog steeds niet geboren hahahaa (ik ben gestrest!!!) Goede reden? zondag dan als we van Ado gewonnen hebben??? Hier een paar jongens namen Joszef Willem Ruud John Henk Rinus Andre Roy Giovanni Wim Dirk Robin Pierre Paultje Peter stefan check? Sorry meisjes namen ben ik niet zo goed... Succes met jullie wereldwonder ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 november 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 november 2009 - 21:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] zondag dan als we van Ado gewonnen hebben??? Hier een paar jongens namen Joszef Willem Ruud John Henk Rinus Andre Roy Giovanni Wim Dirk Robin Pierre Paultje Sorry meisjes namen ben ik niet zo goed... Succes met jullie wereldwonder ;) je vergat Peter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: rare naam ,maar staat er ook bij ....hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 november 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha mooie naam maar valt niet onder een bepaalde catagorie.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hoewel mij naam er niet bij staat ben ik wel vertegenwoordigd in de huidige feyenoord selectie, 2 x zelfs hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Stefan staat erbij hahaha
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2009 - 20:13 schreef eeuwig feyenoord het volgende:Waarom horen we het legioen niet meer zoals vroeger?Iedereen moet bibberen als ze de kuip binnen komen toch? Allemaal poliep op de stembanden denk ik.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: haat van de tribunes mag niet meer van de club!!!! |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
de haat liederen worden anders wel massaler meegezongen dan eigen feyenoord liederen! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Is meestal ook maar ff in t begin.........Ken toch wel mijn feyenoord, hand in hand, we shall not be moved en bijv. de brohymn van elstak achter elkaar laten horen? Oppassen met al die stilles.... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 november 2009 - 11:41 schreef KKL het volgende:[..] Mijn vriendin is hoogzwanger en is/was rond die datum uitgerekend. Vond het verstandiger om bij haar te zijn en de wedstrijd via tv te volgen. Achteraf totaal geen spijt dat ik niet ben gegaan maareh die kleine is trouwens nog steeds niet geboren hahahaa (ik ben gestrest!!!) Goede reden? Moet je haar eens mee nemen naar Feyenoord! misschien helpt dat schrikmoment! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 november 2009 - 11:41 schreef KKL het volgende:[..] Mijn vriendin is hoogzwanger en is/was rond die datum uitgerekend. Vond het verstandiger om bij haar te zijn en de wedstrijd via tv te volgen. Achteraf totaal geen spijt dat ik niet ben gegaan maareh die kleine is trouwens nog steeds niet geboren hahahaa (ik ben gestrest!!!) Goede reden? nog niet??? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Is nu al een dwarsligger! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
omdat het legioen murw geslagen is en elke nerderlaag of puntenverlies als normaal beschouwd.Ja dan wordt het ook nooit beter hea!!dat had bij die andere 2 kleine clubs nooit gebeurd!rara hoe kan dat?? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2009 - 11:39 schreef Terminator het volgende:omdat het legioen murw geslagen is en elke nerderlaag of puntenverlies als normaal beschouwd.Ja dan wordt het ook nooit beter hea!!dat had bij die andere 2 kleine clubs nooit gebeurd!rara hoe kan dat?? ik denk dat het komt omdat jij jezelf Feyenoord supporter noemt. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: Ik ben het jah!
u niet!u gaat lachend verder ik niet!!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: ik ben erger als de aivd!mijn informatie klopt altijd hahahaha
hoertje??ja voor jouw ben ik te duur lelijkerd!!!lol |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ga jij maar weer ff over de stoep fietsen. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
sfeer moet je zelf mee beginnen. dat hoor je gewoon, eerst beginnen die 5 man dan komen er 10 bij en zo zingt de hele noord zijde en zo doet iedereen mee |
|
|
|
|
ar
|
|
|
veel succes KKL, ben vorige week zaterdag pappie geworden van nummertje 2. de kleine ligt nog in het ziekenhuis.(te vroeg geboren).zondag ff tussendoor fey gekeken, niks aan gemist haha. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2009 - 19:23 schreef ar het volgende:veel succes KKL, ben vorige week zaterdag pappie geworden van nummertje 2. de kleine ligt nog in het ziekenhuis.(te vroeg geboren).zondag ff tussendoor fey gekeken, niks aan gemist haha. Gefeliciteerd, nieuw kameraadje! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2009 - 19:23 schreef ar het volgende:veel succes KKL, ben vorige week zaterdag pappie geworden van nummertje 2. de kleine ligt nog in het ziekenhuis.(te vroeg geboren).zondag ff tussendoor fey gekeken, niks aan gemist haha. gefeliciteerd en sterkte met de kleine |
|
|
|