|
|
eeuwig feyenoord
|
|
|
Ik zeg vastleggen voor in elk geval 2 seizoenen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben verliefd op Babovic....... ;) hehehe |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Homo`s lopen altijd hand in hand Jappie;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: dit maakt het misschien wat interessanter
Stefan Babovic (foto) heeft het ondanks dat hij pas drie competitieduels in actie kwam uitstekend naar zijn zin bij Feyenoord. De Servische middenvelder, die wordt geleend van FC Nantes, wil zelfs als een grote club uit Italië of Spanje zich voor hem meldt liever in Rotterdam blijven.
'Natuurlijk ben ik ambitieus,' vertelt Babovic op de officiële website van Feyenoord. 'Maar waarom zou ik naar Barcelona of Milaan gaan als ik het hier ontzettend naar mijn zin heb? Ik wil hier Champions League gaan spelen en de club omhoog helpen. Als ik later na mijn loopbaan kan zeggen dat ik met Feyenoord vaak Champions League heb gespeeld of misschien de UEFA Cup heb gewonnen, kan ik dat vol trots doen.'
De 22-jarige Serviër houdt er echter wel rekening mee dat hij tot komende zomer onder contract staat in De Kuip. 'Natuurlijk speelt het wel eens door mijn hoofd dat het na dit jaar ophoudt voor mij bij Feyenoord. Maar ik wil deze club, de staf, de vrienden in de kleedkamer en de supporters niet verliezen. Dat is me heel veel waard. Ik zal alles van mezelf moeten geven. Dat ik hier zo graag wil blijven, geeft me misschien wel meer energie.' (YK)
en voor flikkertje thomas.........http://www.feyenoordnet.nl/index.php?pageID=2&messageID=18440 |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: daar heb je weer gelijk in:P |
|
|
|
|
eeuwig feyenoord
|
|
|
ik denk dat we de nieuwe tovenaar hebben :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
@eeuwig feyenoord.. Ik hoop ook dat hij voor zeker nog 2 jaartjes wordt vastgelegd... Ik heb nog geen wonderen gezien van hem maar wel veel strijdt. En daar begint alles mee.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Zal je zien leg je hem vast, raakt hij zwaar geblesseerd. |
|
|
|
|
eeuwig feyenoord
|
|
|
@milo.. Als je in top vorm bent herstel je bij zware blessures erg snel, v.b de club die kampioen wordt heeft zelden grote blessure problemen..kortom prestatie en blessure ligt dicht bij elkaar |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2009 - 20:50 schreef eeuwig feyenoord het volgende:@milo.. Als je in top vorm bent herstel je bij zware blessures erg snel, v.b de club die kampioen wordt heeft zelden grote blessure problemen..kortom prestatie en blessure ligt dicht bij elkaar Oe, we hebben hier iemand die serieus is, oke ff aanpassen. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2009 - 20:50 schreef eeuwig feyenoord het volgende:@milo.. Als je in top vorm bent herstel je bij zware blessures erg snel, v.b de club die kampioen wordt heeft zelden grote blessure problemen..kortom prestatie en blessure ligt dicht bij elkaar www.voetbalzone.nl |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: lastig reageren op iemand die serieus doet, vind je ook niet???:) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ???.........wat wil je hiermee zeggen |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
datie niet serieus meot doen hier maar daar |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
eeuwig feyenoord
|
|
|
@feyenoordRandwijk vind je dit serieus???das pas grappig!!!wuhahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
kan niet wacchten tot ie weer mee doet, is echt een verademing op het middenveld, was al bang dat we nooit meer van dit soort spelers zouden krijgen bij Feyenoord. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
zolang z,n vader ze salaris betaald iig hahahaha, van mij mag tie blijven.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2009 - 21:46 schreef hotjumper het volgende:kan niet wacchten tot ie weer mee doet, is echt een verademing op het middenveld, was al bang dat we nooit meer van dit soort spelers zouden krijgen bij Feyenoord. Je kan lullen wat je wilt ,maar met een goede rechterbeen heeft ook een goede linker arm.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ken je voorstellen als hij eens bewust uithaalt |
|
|
|
|
craven
|
|
|
fuck jackie chan, hij is de nieuwe bruce lee hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
nou ja, Barcelona of Milaan? is misschien een beetje hoog gegrepen, maar hij is wel positief over onze club en dat siert hem dan wel weer. maar afwachten wat hij verder gaat betekenen, ben er wel benieuwd naar. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Hij heeft nog niets bewezen en overtuigd waarom hij een contract moet krijgen.
Geef hem nog even de tijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hangt er vanaf wat ie wil verdienen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Als je Babovic als centrumspits gaat gebruiken kan ie blijven. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
je begint nou tog wel dwaas te lullen sport
eerst dat gezeik met die vermeende omkoping verhalen, en nu dit
Met Jon hebben we een prima spits in huis |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: wat heb jij op joh?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Dan zijn wij samen verliefd op Babovic, ik vind het een geweldenaar en wat mij betrefd blijft hij een aantal jaartjes. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zijn instelling bevalt mij ook wel! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
babovic samen met bruins,fer en landzaat op het middenveld |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Eens,gewoon 4-4-2 met Cisse en Tomasson in de spits. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: in plaats van landzaat zou je manteiga er nog in kunnen zetten |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Ben ik ook met je eens @Bram , Manteiga is een jongen met veel potentie en eerlijk gezegd had ik hem al bij de selectie verwacht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 november 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
jazeker dit wordt een topper! |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ik heb hem 3x gezien en daarin heefty hij wel aardige dingen laten zien. Maar het valt mij wel op dat hij fysiek erg slap is en makkelijk van de bal te zetten is en bovendien zn rechter alleen gebruikt om op te staan. Er zijn vast betere voetballers die naar Fey willen. Alleen wellicht niet gratis op te halen. Mja doe mij dan maar eigen jeugd. Ik ben nog niet overtuigd |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
En al die onzin dat hij zelfs bij Fey wil blijven als grote clubs komen is alleen maa om in de smaak bij de supporters te vallen... en blijkbaar helpt het ook |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2009 - 14:36 schreef scarface1979 het volgende:En al die onzin dat hij zelfs bij Fey wil blijven als grote clubs komen is alleen maa om in de smaak bij de supporters te vallen... en blijkbaar helpt het ook heb je t over Babovic of manteiga, ik denk babo... |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2009 - 14:36 schreef scarface1979 het volgende:En al die onzin dat hij zelfs bij Fey wil blijven als grote clubs komen is alleen maa om in de smaak bij de supporters te vallen... en blijkbaar helpt het ook tuurlijk helpt dat!!!zo hoort het ook!ook al meen je er geen ruk van!!!dat doen ze namelijk bij andere clubs al jarennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn hahahaha
ps ik vind babovic gewoon een goede voetballer en die gewoon moet spelen en ja hij speelt bij ons dus werkt het altijd wat tie segt als het in ons (voordeel) is!lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 november 2009 door Terminator -- |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Ik ben hoopvol over babovic maar het is natuurlijk veeeel te vroeg om te zeggen contract aanbieden of niet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2009 - 14:36 schreef scarface1979 het volgende:En al die onzin dat hij zelfs bij Fey wil blijven als grote clubs komen is alleen maa om in de smaak bij de supporters te vallen... en blijkbaar helpt het ook wat???? nee toch? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: wie trapt daar in dan? |
|
|
|
|
eeuwig feyenoord
|
|
|
deze jongen kost feyenoord niks dus vastleggen die handel!ogeacht zn prestaties |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2009 - 12:10 schreef ovi het volgende:[..] Dan zijn wij samen verliefd op Babovic, ik vind het een geweldenaar en wat mij betrefd blijft hij een aantal jaartjes. hahahaha jij ook al.... Ja hoor vastleggen voor een aantal jaartjes.. Ben wel benieuwd naar meerdere wedstrijden van hem. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Zag van de week FeyenoordTV en die babovic is duidelijk een charme offensief begonnen, wat kan die man slijmen zeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 november 2009 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Kost je niets dus je kan er inderdaad alleen maar op verdienen! |
|
|
|