|
|
|
Els
|
|
|
quote: wel een grove schatting, ergens tussen 1 en 75 miljoen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kijk, ............... dat noem ik dus een zinnig antwoord! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2009 - 20:44 schreef John van der Velden het volgende:Nu ik woon nu ruim 6 jaar in het noorden Groningen om precies te zijn ik heb 20 jaar een seizoenclubcard gehad maar doordat ik mijn ex-vriendin leerde kennen via internet ben ik in 2003 in Delfzijl beland.Maar toen er een einde aan kwam ben ik naar de stad Groningen verhuist.Ik heb een clubcard dus binnekort ga ik het mooiste stadion van nederland weer eens bezoeken godskolere, dat moet wel een verrekt lekker wijf geweest zijn.
Delfzijl................
Dat is ver voorbij het eind van de wereld man, dat lijkt me een van de meest desolate plekken van Nederland. Geen werk, geen toekomst, geen Feyenoord........... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2009 - 11:04 schreef Rovert het volgende:[..] godskolere, dat moet wel een verrekt lekker wijf geweest zijn. Delfzijl................ Dat is ver voorbij het eind van de wereld man, dat lijkt me een van de meest desolate plekken van Nederland. Geen werk, geen toekomst, geen Feyenoord........... Nee, niet het einde van de wereld. Maar je hebt daar wel een pracht van een uitkijk op het einde van de wereld ;-) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2009 - 11:10 schreef Els het volgende:[..] Nee, niet het einde van de wereld. Maar je hebt daar wel een pracht van een uitkijk op het einde van de wereld ;-) Het is er wel verrekte dichtbij dus. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ach hij had in duitsland bij de duikbootindustrie kunnen gaan werken. |
|
|
|