|
|
eeuwig feyenoord
|
|
|
Voor mij niet zo moeilijk Hofland en de Cler..die zijn versleten, ik heb liever talenten , die miss ook nog geen voledig top niveau hebben maar wel 200% inzet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fernandez niet in iedergeval,die heeft zo`n lekkere zus..
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
de cler weg ja, maar hofland en landzaat bewaren, hofland kan een meewaarde zijn voor feyenoord als hij verdedigd, tenminste tegen fc den bosch maakte hij een goede indruk, van hetgene wat ik gezien had. Landzaat begint het volgens mij ook beter te doen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
fr2
|
|
|
Weg: De Cler, Landzaat, Makaay, El Ahmadi. Houden: Hofland achter de hand houden voor Centrale Verdediger (bank), Gio verlengen, Babovic vastleggen. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Mij derbijnemen en Makaay uitzwaaien |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
decler landzaat mogen van mij vertrekken, helemaal als straks blijkt dat Leerdam ook op links aardig uit de voeten kan. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Dit topic-onderwerp lijkt wel een eeuwig deja-vu. Elke nieuwkomer opent het wel. Wanneer gaat dat forum nu eens veranderen Boudewijn? Je hebt ons maanden geleden al van alles beloofd, maar er komt maar niets van |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2009 - 22:51 schreef Rovert het volgende:Dit topic-onderwerp lijkt wel een eeuwig deja-vu. Elke nieuwkomer opent het wel. Wanneer gaat dat forum nu eens veranderen Boudewijn? Je hebt ons maanden geleden al van alles beloofd, maar er komt maar niets van niks aan toe te voegen, wordt tijd voor actie!!!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: sluit je me weer buiten???!!!!!:) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Joh, over 11 jaar mag je dan meedoen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Makaay, de Guzman, de Cler en El Dramadi!!! De Guzman alleen omdat je nu nog wat voor hem vangt. Die andere twee voor dezelfde reden en vanwege de flinke ruimte die je krijgt in de salarishuishouding! Babovic moeten ze inderdaad proberen vast te leggen! El Dramadi omdat ik hem niets vind toevoegen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 november 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Landzaat vergeten in je lijstje. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nee!! Landzaat vind ik nog steeds geen slechte voetballer. Moet alleen wat aan zijn salaris gedaan worden. Zijn verleden is geblockt in mijn geheugen! |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Op dit moment halen een aantal spelers hun niveau echt niet; Wijnaldum, Bisewar vallen me erg op, weinig durf en soms wel inspiratieloos! Cisse, tja onzichtbaar erg wisselvallig Landzaat, lijkt steeds belangrijker te worden, lijkt steeds fitter en controlerender. El Drama moet ff in het tweede gaan voetballen samen met Bruins en Leerdam die zijn echt niet toe een Feyenoord 1, er moet rust komen in de ploeg en meer dreiging uitstralen, dus 2 spitsen erbij, en een snelle opkomende middenvelder vervanging voor Guzman. |
|
|
|
|
Wasbeer
|
|
|
als je geen geld hebt kan je niks halen, dus ook niks wegdoen. Anders wordt je selectie te klein. Behalve de guzman dan, hopen dat je daar nog wat voor krijgt in de winterstop. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Het boeit me geen ruk of je vind dat El Ahmadi goed kan ballen of niet, schrijf in ieder geval zijn naam normaal, nu kom je over als een 13 jarig sukkeltje |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Landzaat voegt absoluut niks toe aan dit middenveld, laat Babovic maar in zijn plaats spelen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
wesley123
|
|
|
makaay,hofland en de cler lijken mij wel uitgevoetbalt |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote: volgens mij hoort dit bij een ander topic |
|
|
|
|
eeuwig feyenoord
|
|
|
als je zoveel topics hebt hea..dan kan je alles wel ergens onder brengen dus denk niet dat je een erg wijs antwoord hebt |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ja goh, wie zou de opener van die topics zijn........... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Mwao zo op het eerste gezicht niet nee. Makaay en Landzaat drukken zwaar op de loonlijst , dus lijkt me duidelijk dat die weg mogen. Hofland en de Cler verkopen lijkt me niet slim , voor die posities heb je niet echt waardige vervangers op het moment. De Guzman zal bij een goed bod verkocht worden , lijkt me ook een logisch verhaal. |
|
|
|
|
klopklop
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoor wie klopt daar kinderen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 't is een vreemdeling zeker? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
IslaPeet
|
|
|
Van Bronckhorst, Landzaat, de Cler, Makaay, El Ahmadi, Bruins, Ignatovic en de Guzman mogen wat mij betreft allemaal weg. Hetzelfde geldt overigens voor Been. Het liefst daarna 4-4-2 gaan spelen. In dat geval mag Makaay van mij blijven. Laat ze maar lekker met jeugdig talent gaan werken en eerst weer een financieel gezonde club worden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Heb je z'n naam al gevraagd? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2009 - 23:19 schreef IslaPeet het volgende:Van Bronckhorst, Landzaat, de Cler, Makaay, El Ahmadi, Bruins, Ignatovic en de Guzman mogen wat mij betreft allemaal weg. Hetzelfde geldt overigens voor Been. Het liefst daarna 4-4-2 gaan spelen. In dat geval mag Makaay van mij blijven. Laat ze maar lekker met jeugdig talent gaan werken en eerst weer een financieel gezonde club worden. Ja hoor we schopen Been opstraat, ik merk alweer dat jij een goede kijk heb op het hele gebeuren bij onze club.
Een beetje dom. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2009 - 23:19 schreef IslaPeet het volgende:Van Bronckhorst, Landzaat, de Cler, Makaay, El Ahmadi, Bruins, Ignatovic en de Guzman mogen wat mij betreft allemaal weg. Hetzelfde geldt overigens voor Been. Het liefst daarna 4-4-2 gaan spelen. In dat geval mag Makaay van mij blijven. Laat ze maar lekker met jeugdig talent gaan werken en eerst weer een financieel gezonde club worden. Bijna iedereen weg. Ja, daar word je echt financieel weer gezonder van. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Maar op het sportieve vlak heb ik dan weer mijn twijfels |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2009 - 23:19 schreef IslaPeet het volgende:Van Bronckhorst, Landzaat, de Cler, Makaay, El Ahmadi, Bruins, Ignatovic en de Guzman mogen wat mij betreft allemaal weg. Hetzelfde geldt overigens voor Been. Het liefst daarna 4-4-2 gaan spelen. In dat geval mag Makaay van mij blijven. Laat ze maar lekker met jeugdig talent gaan werken en eerst weer een financieel gezonde club worden. teveel dominicaanse rum gedronken? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik zie de laatste dagen weer allemaal nieuwe namen staan, sommige zijn welkom, sommige wat minder. En niemand stelt zich meer voor tegenwoordig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 november 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2009 - 07:34 schreef Rovert het volgende:Ik zie de laatste dagen weer allemaal nieuwe namen staan, sommige zijn welkom, sommige wat minder. En niemand ztelt zich meer voor tegenwoordig Diie jeugd van tegenwoordig... geen manieren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2009 - 23:19 schreef IslaPeet het volgende:Van Bronckhorst, Landzaat, de Cler, Makaay, El Ahmadi, Bruins, Ignatovic en de Guzman mogen wat mij betreft allemaal weg. Hetzelfde geldt overigens voor Been. Het liefst daarna 4-4-2 gaan spelen. In dat geval mag Makaay van mij blijven. Laat ze maar lekker met jeugdig talent gaan werken en eerst weer een financieel gezonde club worden. nog een verdwaalde vreemdeling |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
makaay moet blijven de cler weg en hofland weg |
|
|
|