|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Net als vorig jaar is PSV.nl bij de verkiezing Website van het Jaar opnieuw als winnaar uit de bus gekomen! Dat is donderdagavond bekendgemaakt door organisator Metrixlabs, een online onderzoeksbureau. De officiële clubsite van PSV is uitgeroepen tot Beste sport site en Populairste sport site, de twee categorieën die PSV.nl vorig jaar ook al wist te winnen.
Bron: PSV.nl
------------------------------------
Dus Feyenoord.nl heeft niet gewonnen:S
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 november 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
oh kut, wanbeleid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
terecht, een site over zo'n zouteloos onderwerp die toch zoveel stemmen krijgt, verdient die prijs ook.
Hulde!
Waarom zit je daar dan niet patrick? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahaha misschien omdat hij zich daar zo alleen voelt???? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
populairste sport site? kan ik me weinig bij voorstellen, eerlijk gezegd! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
oh. nou, dan maar voor PSV zijn... want ik wil wel de goeiste website! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
kun je goed boeruh roepen dan? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: begrijp er niks van, iedereen in NL heeft het er over dat er steeds minder boeruh in NL zijn |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
volgens mij zijn er juist steeds meer |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Daar kan je niet fatsoenlijk praten niet. En ook niet fatsoenlijk discussieren niet. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2009 - 21:44 schreef feyenoord-fr12info het volgende:Net als vorig jaar is PSV.nl bij de verkiezing Website van het Jaar opnieuw als winnaar uit de bus gekomen! Dat is donderdagavond bekendgemaakt door organisator Metrixlabs, een online onderzoeksbureau. De officiële clubsite van PSV is uitgeroepen tot Beste sport site en Populairste sport site, de twee categorieën die PSV.nl vorig jaar ook al wist te winnen. Bron: PSV.nl ------------------------------------ Dus Feyenoord.nl heeft niet gewonnen:S PSV niet echt een mooie site moet ik toegeven, blijkbaar toch veel boeren in dit land want iedereen stemt op hun eigen club;) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2009 - 21:50 schreef hotjumper het volgende:terecht, een site over zo'n zouteloos onderwerp die toch zoveel stemmen krijgt, verdient die prijs ook. Hulde! Waarom zit je daar dan niet patrick? ik zit iedere dag op die site |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: volgens de stemmen blijkt van wel;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
patrick, we weten toch dat je een feyenoord supporter bent. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Snap dit ook niet echt. Ik vind de psv site erg onoverzichtelijk. Beetje amateur site. Maar goed lekker belangrijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 november 2009 door dobias -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik zou het niet weten en wil het ook niet weten! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 november 2009 - 12:21 schreef sevillana het volgende:[..] begrijp er niks van, iedereen in NL heeft het er over dat er steeds minder boeruh in NL zijn joh ze hebben de hersen inhoud van een aardappel ! PSV ligt in Eindhoven en volgens mij is dat een aardig grote stad en dus geen boeren land ! Kijk de graafschap met hun doetinchum wel maar bij POsv gaan de lampjes nog niet zo snel branden blijkbaar |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
www.watersport.com
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 november 2009 door fey21 -- |
|
|
|