|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Geld btw ook voor De Guzman |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik weet niet of ze het bonnetje bewaard hebben. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Zal wel niet, allemaal preut bij de Zeeman............................ |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
marktplaats misschien iets?? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
gratis af te halen omafiets......................... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
maargoed.................................................
Slachtfeest vandaag, tientje meegepikt... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 november 2009 - 18:21 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:maargoed................................................. Slachtfeest vandaag, tientje meegepikt... dief |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
eerlijk gekregen, ben t hele jaar zoet geweest..........................of is dat voor de katholieken? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 november 2009 - 18:29 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:eerlijk gekregen, ben t hele jaar zoet geweest..........................of is dat voor de katholieken? nee die komen in de hel, ook al zijn ze de hele tijd lief.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
topic: Makaay Ruilen?....bestaan er panini kaartjes van hem dan???? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ja tuurlijk top idee behalve het feit dat zowel guzzy als makaay nog maar 0.5 seizoen bij ons onder contract staan die clubs wachten gewoon een half jaartje en hoeven dan niets te betalen of uit te lenen aan ons |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
makaay ruilen voor Drogba of Fernando Torres... |
|
|
|
|
Henk1994
|
|
|
whahaha :P torres of drogba die verdienen te veel |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: En Messi erbij dan is het een deal! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
El Ahmadi ruilen voor Koevermans!!! Proberen op Makaay nog wat geld te verdienen! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
koevermans pffffffffffff. die had een paar jaar geleden moeten komen, is nu te oud. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Al een paar keer gehoord dat Rutten dat graag zou willen. Kent El Ahmadi nog uit zijn Twente tijd en hij snapt ook dat Affelay straks vertrekt! Ik denk dat Koevermans die welkome versterking is bij Feyenoord in de aanval! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik begrijp dat hossana gehannes om die Koevermans nooit zo, nergens waar hij speelt is hij de onbetwiste nummer 1 in de spits. Verder was hij duur en heeft hij niet voor Feyenoord gekozen toen ie de kans had. Dus lekker oprotten maar. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2009 - 11:16 schreef hotjumper het volgende:ik begrijp dat hossana gehannes om die Koevermans nooit zo, nergens waar hij speelt is hij de onbetwiste nummer 1 in de spits. Verder was hij duur en heeft hij niet voor Feyenoord gekozen toen ie de kans had. Dus lekker oprotten maar. Kom eens met een betere optie met onze huidige stand van financiele zaken! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: juist met het oog op onze financiƫle situatie vind ik het geen optie. Hij presteert niet constant en hij heeft 0,0 restwaarde. plus nog salaris eisen die we al niet konden betalen toen we dachten dat we nog wel geld hadden. |
|
|
|
|
eeuwig feyenoord
|
|
|
jah wij kunnen wel willen ruilen maar denk dat de andere partij niet akkoord gaat :) |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: whahaha ruilen???de man gaat nog een jaar of 2 mee en presteert geen reet!!! voor wie wil je die nou ruilen??
misschien dat makaay morgen eindelijk iets gaat laten zien wat tie als die speelde nooit liet zien en dat is in de spits blijven staan en doelpunten maken!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Hoe die weg gaat is me een zorg ,als hij maar gaat en het liefst in de winterstop. Deze man kost nu alleen maar geld ,rendument is nul. Die 2miljoen salaris kunnen we beter besteden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 december 2009 - 20:57 schreef ovi het volgende:Hoe die weg gaat is me een zorg ,als hij maar gaat en het liefst in de winterstop. Deze man kost nu alleen maar geld ,rendument is nul. Die 2miljoen salaris kunnen we beter besteden. Ik wil het nog zien of hij vertrekt deze winter??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tuurlijk vertrekt hij niet.. Heerlijk man, miljoenen verdienen en er niets voor hoeven te doen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar hij zegt dat het ZWAARRRRR is op de bank... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja hij moet wat zeggen, diep van binnen vind hij het heerlijk! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Ik ook , als hij het einde van zijn loopbaan niet op de bank wil door brengen lijkt het me voor hem toch verstandiger. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Makaay zal zijn zakjes toch wel gevuld hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: tussen de 10 en 20 miljoen???of meer... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Zou je denken? Misschien hebben ze toevallig een rijke vader........... |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
Of Makaay nu wel of niet speelt!Ruilen nooit!!!!makaay is van ons!bouwt zijn carriere gewoon bij ons sowieso af op een zo netjes mogelijke manier...... en zijn momenten komen nog weleens van pas!!zoals tegen gruningen.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 december 2009 door Terminator -- |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 december 2009 - 17:58 schreef Terminator het volgende:Of Makaay nu wel of niet speelt!Ruilen nooit!!!!makaay is van ons!bouwt zijn carriere gewoon bij ons sowieso af op een zo netjes mogelijke manier...... en zijn momenten komen nog weleens van pas!!zoals tegen gruningen..... Zijn wel dure momenten dan, aangezien hij ongeveer 2 miljoen per jaar verdient.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 december 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: daar zit wat in maar hij gaat ook geen jaren meer mee en die contracten zijn afgesloten en bij het nieuwe contract moet tie sowieso inleveren als die wilt blijven......dus....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 december 2009 door Terminator -- |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
tegen groningen viel aardig in idd. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 december 2009 - 18:15 schreef Terminator het volgende:[..] daar zit wat in maar hij gaat ook geen jaren meer mee en die contracten zijn afgesloten en bij het nieuwe contract moet tie sowieso inleveren als die wilt blijven......dus.... Je moet contracten ook altijd respecteeren,maar of je nou een verlenging moet overwegen als club zijnde heb ik mijn vraagtekens bij. Er heerst nou weer een Hosana sfeer rond Makaay na zijn eerste redelijke 45 minuten van dit seizoen,maar of dat terecht is vraag ik mij toch ook af. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 december 2009 - 18:22 schreef ovi het volgende:[..] Je moet contracten ook altijd respecteeren,maar of je nou een verlenging moet overwegen als club zijnde heb ik mijn vraagtekens bij. Er heerst nou weer een Hosana sfeer rond Makaay na zijn eerste redelijke 45 minuten van dit seizoen,maar of dat terecht is vraag ik mij toch ook af. daar zit wat in ja maar hij speelde meer als spelverdeler dan als spits!!misschien moet tie spelverdeler worden achter de spitsen misschien is dat wel de juiste plek voor hem op dit moment??
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: yup dat dan weer wel maar hij speelde ook manier als spelverdeler dan als spits!!misschien moet tie spelverdeler worden??.... |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: yup dat dan weer wel maar hij speelde ook manier als spelverdeler dan als spits!!misschien moet tie spelverdeler worden??.... |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
makaay gewoon blijven. tomasson nr 10 erachter en de doelpunten gaan echt komen. geloof me heb ik ook al tegen mario gezegt :) |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 december 2009 - 18:31 schreef Terminator het volgende:[..] daar zit wat in ja maar hij speelde meer als spelverdeler dan als spits!!misschien moet tie spelverdeler worden achter de spitsen misschien is dat wel de juiste plek voor hem op dit moment?? makaay moet gewoon goed gebruikt worden en niet verwachten dat hij grote ruimtes gaat belopen...hij heeft altijd en overal gescoord en dan zou hij het bij feyenoord niet meer kunnen..dacht het niet.. |
|
|
|