BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Scouting Feyenoord?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
eeuwig feyenoord
 eeuwig feyenoord - zaterdag 28 november 2009 - 18:54   quote  deeplink  
Ik denk dat feyenoord het niveau van het scouten op moet schroeven, want als clubs als heerenveen en twente feyenoord de baas worden, gaat het niet goed komen toch?

Wie is er gescout afgelopen jaren?terwijl er genoeg potentiele profs tussen zitten..ik zeg aanpakke die handel!!!gelukkig bemoeid leo zich er nu ook mee..
Terminator
 Terminator - zaterdag 28 november 2009 - 19:00   quote  deeplink  
twente is ajax en psv ook de baas!heerenveen staat onderin!dus wat wil je zeggen???ten tweede zorgen ze maar dat feyenoord weeer snel kampioen wordt hoe dan ook anders krijg je straks weer de poppen aan het dansen!
eeuwig feyenoord
 eeuwig feyenoord - zaterdag 28 november 2009 - 19:07   quote  deeplink  
@terminator
heerenveen heeft al jaren een van de beste scouting in de scandinavische landen van nederland...buiten nog andere landen ze staan wel wat lager geclasseerd maar dat heeft niet alleen te maken met scouting zij hebben al vele spelers Internationaal verkocht o.a tomasson,pranjic,rasza,de nooijer,Kornejev en ga zo maar door..
Terminator
 Terminator - zaterdag 28 november 2009 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 - 19:07 schreef eeuwig feyenoord het volgende:
@terminator
heerenveen heeft al jaren een van de beste scouting in de scandinavische landen van nederland...buiten nog andere landen ze staan wel wat lager geclasseerd maar dat heeft niet alleen te maken met scouting zij hebben al vele spelers Internationaal verkocht o.a tomasson,pranjic,rasza,de nooijer,Kornejev en ga zo maar door..
euuuh ja dat klopt wel jah!je hebt gelijk.....maar dat zou bij feyenoord moeten zijn eigenlijk magoed das wel een feit jah!
Rovert
 Rovert - zondag 29 november 2009 - 11:09   quote  deeplink  
Dit kan niet waar zijn, na de vorige 450 topics over de scouting is er nu nummer 451.

Je hebt volkomen gelijk eeuwig Feyenoord, bij de andere clubs scouten ze altijd alleen maar geweldige spelers voor weinig geld die ze 2 jaar later kunnen verkopen voor 56 miljoen. Bij alle andere 17 clubs in de eredivisie doen ze dat, alleen bij Feyenoord niet...............
MMM
 MMM - woensdag 02 december 2009 - 20:45   quote  deeplink  
Gelukkig rotten ze die Beukers er waarschijnlijk uit.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 - 19:00 schreef Terminator het volgende:
twente is ajax en psv ook de baas!heerenveen staat onderin!dus wat wil je zeggen???ten tweede zorgen ze maar dat feyenoord weeer snel kampioen wordt hoe dan ook anders krijg je straks weer de poppen aan het dansen!
waar baseer je dat op? PSV heeft de laatste jaren zo ongelofelijk veel talenten gescout, bijv. afellay dszudszak manolev reis manco toivonen rodriguez gomes alex farfan allemaal gescout.
ovi
 ovi - woensdag 02 december 2009 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 20:59 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

waar baseer je dat op? PSV heeft de laatste jaren zo ongelofelijk veel talenten gescout, bijv. afellay dszudszak manolev reis manco toivonen rodriguez gomes alex farfan allemaal gescout.
Nou Manco moeten we nog maar zien, die heft nog niets laten zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 december 2009 door ovi --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 02 december 2009 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 - 19:00 schreef Terminator het volgende:
.....feyenoord weeer snel kampioen wordt hoe dan ook anders krijg je straks weer de poppen aan het dansen!
met dit legioen..... laat me niet lachen. Zou voorlopig ook niet terecht zijn.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 21:07 schreef ovi het volgende:

[..]

Nou Manco moeten we nog maar zien, die heft nog niets laten zien.
ik heb al gezien wat die kan, maarja hij is idd niet doorgebroken... maar dat wil niet zeggen dat twente psv en ajaks al heeft verslagen in scouting
ovi
 ovi - woensdag 02 december 2009 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 21:58 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik heb al gezien wat die kan, maarja hij is idd niet doorgebroken... maar dat wil niet zeggen dat twente psv en ajaks al heeft verslagen in scouting
Dat zeg ik toch ook niet ,maar dat de scouting bij Twente op orde is staat vast.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Scouting Feyenoord?









0.0102410