|
|
eeuwig feyenoord
|
|
|
Krijgen onze jongste Feyenoord liefhebbers wel waar ze recht op hebben buiten het voetbal op het veld?ik heb mn twijfels.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik denk dat hij gelijk heeft ik denk dat ze beter moeten getraint worden in het zingen van Feyenoord liederen |
|
|
|
|
eeuwig feyenoord
|
|
|
precies..ze moeten getraint worden gewoon een klein gebiedje voor onze kameraadjes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 november 2009 door eeuwig feyenoord -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik vind eigenlijk dat ze niet moeten janken, gewoon op de fiets naar de kuip, met een kwartje voor een flessie ranja |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hahahahahaahahaha
kan ik idd over meepraten XD |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2009 - 19:10 schreef hotjumper het volgende:ik denk dat hij gelijk heeft ik denk dat ze beter moeten getraint worden in het zingen van Feyenoord liederen er zouden van die zomerkampen moeten zijn, met verplichte deelname. En dan de hele dag lekker indoctrineren met Feyenoord-propaganda. Oefenen in foute liedjes tussen 10 en 11 uur en in d middag van 3 tot 5 oefenen met het staan op een geel kruis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 november 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2009 - 11:07 schreef Rovert het volgende:[..] er zouden van die zomerkampen moeten zijn, met verplichte deelname. En dan de hele dag lekker indoctrineren met Feyenoord-propaganda. Oefenen in foute liedjes tussen 10 en 11 uur en in d middag van 3 tot 5 oefenen met het staan op een geel kruis vergeet het trap-worstelen vrije stijl niet! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
en het OEIII roepen als er ergens een rotje ontploft |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
bij 3-0 voorsprong toch nog gaan zitten klagen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
even on topic: moeten we in het kader van de 100000ste post party niet wat activiteiten organiseren voor de forum-kamaraadjes net als op de open dag? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2009 - 01:38 schreef hotjumper het volgende:even on topic: moeten we in het kader van de 100000ste post party niet wat activiteiten organiseren voor de forum-kamaraadjes net als op de open dag? Goed idee, neem aan dat Boudwijn meeleest, kan hij dat gelijk meenemen in de voorbereidingen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2009 - 01:38 schreef hotjumper het volgende:even on topic: moeten we in het kader van de 100000ste post party niet wat activiteiten organiseren voor de forum-kamaraadjes net als op de open dag? misschien valt KKL te porren om een cursus te geven. |
|
|
|