|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik niet, hij lijkt een stijgende lijn te pakken te hebben dus Bruins verdient een plek om die lijn door te kunnen trekken. De Guzman heeft geen toekomst bij Feyenoord, die alleen nog maar gebruiken als alle andere optie gebruikt zijn. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2009 - 11:09 schreef hotjumper het volgende:[..] ik niet, hij lijkt een stijgende lijn te pakken te hebben dus Bruins verdient een plek om die lijn door te kunnen trekken. De Guzman heeft geen toekomst bij Feyenoord, die alleen nog maar gebruiken als alle andere optie gebruikt zijn. snel verkopen dan de guzman hoop dat bruins zijn kans grijpt ik gun het hem wel en wij moeten hem steunen niet uitfluiten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Wat denken jullie van de volgende opstelling?
Darley
Leerdam vlaar bahia gio
landzaat Babovic Thomasson
biseswar Maqkaay cisse
Thomasson achter makaay en 2 snelle vleugels. Zo krijgt Makaay veel meer aanvoe.
Zowel Thomasson als cisse zijn geen echte spitsen.
Ik vond hem niet slecht en zou het graag zo zien. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
He legrande! tomasson is zonder H ! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
met twee spitsen gaan spelen,jdt en cisse |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Bokito
|
|
|
quote: Kijk, dat is tenminste ferme taal !!! Onzin, ... maar wel ferm. Knap , hoor |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Bokito, ga jij nu hier de boel op klote? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
een lichtpuntje is dat el hamadi niet van de partij is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: welnee, blijkbaar zou hij de Guzman wel houden. Das prima, ik vind t zonde van de tijd, je kan beter proberen te cashen nog in de winterstop. Is ie dan nog niet weg, dan kan je m eventueel nog opstellen, maar zou ik eerder voor mensen gaan die wel blijven en DG lekker op de bank houden. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 03 december 2009 - 14:46 schreef Stylzz het volgende:[..] welnee, blijkbaar zou hij de Guzman wel houden. Das prima, ik vind t zonde van de tijd, je kan beter proberen te cashen nog in de winterstop. Is ie dan nog niet weg, dan kan je m eventueel nog opstellen, maar zou ik eerder voor mensen gaan die wel blijven en DG lekker op de bank houden. yep, hij zou een voorbeeld moeten nemen aan vlaar! |
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
Cisse Tomasson Slory/Biseswar De Guzman Leerdam Landzaat Gio Bahia Vlaar Schenkeveld Darley |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
quote: ik weet het niet hoor, is hij geen aanvallende middenvelder ? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: kan ook zeker cotrolerend spelen |
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
----Cisse----Tomasson----Slory ------------de Guzman--------- ---------Babovic---Landzaat---- --Gio---Bahia---Vlaar---Schenkelveld-- ----------------Darley------------
Als Darley niet mee kan doen natuurlijk van Dijk Als Slory niet mee kan doen, zetten we daar natuurlijk Wijnaldum neer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 december 2009 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
En dan wordt het natuurlijk 2-0 voor Feyenoord, met goals van Tomasson en De Guzman. |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Toch wel verrassend dat Mario voor Schenkelveld kiest ipv Leerdam vooral omdat Leerdam de afgelopen weken een basisplaats had. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Terecht, je moet de mensen zetten op de plekke waar ze tot hun recht komen. Leerdam is geen verdediger. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bruins zal wel weer als een oud wijf het veld op gaan zondag, want we spelen thuis.. |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote:Op donderdag 03 december 2009 - 17:02 schreef feyenoord!!! het volgende:----Cisse----Tomasson----Slory ------------de Guzman--------- ---------Babovic---Landzaat---- --Gio---Bahia---Vlaar---Schenkelveld-- ----------------Darley------------ Als Darley niet mee kan doen natuurlijk van Dijk Als Slory niet mee kan doen, zetten we daar natuurlijk Wijnaldum neer. Perfecte opstelling ! ik denk alleen dat Been voor El Ahmadi gaat kiezen ipv Babovic. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: opletten,el drama heeft auw |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dan nog hoop ik dat Mario hem kiest ipv landzaat |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ohwja, die hadden we ook nog............ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
laat die winterstop maar komen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
gaan we uitverkoop houden |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Uitverkoop! dacht je nog iets te verdienen? ik denk dat wij er geld bij moeten doen. |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Vermoedelijke opstelling: Feyenoord: Van Dijk; Schenkeveld, Vlaar, Bahia, Van Bronckhorst; Bruins, Babovic, Landzaat; Wijnaldum, Tomasson en Cissé.
Bron: http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=9763
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 december 2009 door martinm70 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: zou je wel is gelijk in kunnen hebben:P |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote:Op donderdag 03 december 2009 - 17:02 schreef feyenoord!!! het volgende:----Cisse----Tomasson----Slory ------------de Guzman--------- ---------Babovic---Landzaat---- --Gio---Bahia---Vlaar---Schenkelveld-- ----------------Darley------------ Als Darley niet mee kan doen natuurlijk van Dijk Als Slory niet mee kan doen, zetten we daar natuurlijk Wijnaldum neer. ja ben ik wel mee eens alleen inplaats van de Guzman zou ik Bruins zetten. |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Van Dijk terecht Darley geblesseerd. Schenkeveld goed debuut hoor,maar Leerdam werd steeds beter. Vlaar terecht! Bahia terecht. Van Bronckhorst terecht. Bruins je hebt de Guzman! Babovic ok geen Fer geschorst. Landzaat terecht. Wijnaldum speelde slecht maar wie moet er anders. Tomasson yep. Cissé hopelijk laat hij zien dat hij zijn geld waard is. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
Cisse komt er wel die had het ook moeilijk zijn eerste jaar bij roda. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 december 2009 - 21:18 schreef feyenoordq het volgende:Van Dijk terecht Darley geblesseerd. Schenkeveld goed debuut hoor,maar Leerdam werd steeds beter. Vlaar terecht! Bahia terecht. Van Bronckhorst terecht. Bruins je hebt de Guzman! Babovic ok geen Fer geschorst. Landzaat terecht. Wijnaldum speelde slecht maar wie moet er anders. Tomasson yep. Cissé hopelijk laat hij zien dat hij zijn geld waard is. Ik ben het met hotjumper eens de Guzman gaat toch waarschijnlijk weg over een paar weken. Zet maar lekker op de bank om Bruins zijn kans te geven... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
verstandig idd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 december 2009 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
voorspelling oeffffffff 2-0 |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
1 - 0 groningen heeft een hele slechte aanval ze zullen gaan verdedigen, feyenoord zal de hele wedstrijd aanvallend naar een doelpunt zoeken en krijgt dat dan ook. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Gewoon een xje los. Als het morgen mis gaat dan breekt de pleuris los. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
geloof me beste opstelling voor zondag
van dijk
Schenkelveld vlaar bahia gio Babovic landzaat thomasson biseswar makaaij cissee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 december 2009 - 23:02 schreef legrande het volgende:geloof me beste opstelling voor zondag van dijk Schenkelveld vlaar bahia gio Babovic landzaat thomasson biseswar makaaij cissee Biseswar mag voorlopig van mij ff kijken vanaf de bank.. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
komt wel veel meer dreiging vanaf asl van slory of wijnaldum |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sorry ik vind Slory ff wat beter bezig dan Biseswar.. Begrijp mij niet verkeerd want ik vind Diego een leukere gozer.. Maar op dit moment breekt deze leuke gozer geen potten.. Wijnaldum idemditto alleen die probeerd zich via vechtlust en werken terug op niveau te komen... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
vorig jaar had biseswar een leuk seizoen en wij stonden te schreewen dat hij niet weg mocht gaan, en dat hij zijn contract moest verlengen.
Zijn contract werd verlengd en kijk nu! 1 groot drama, hij heeft zijn niveau van heracles weer helemaal terug.
ga gewoon 4-4-2 spelen. |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
sssssssssssssssssssst bruins maakt de winnende 3-2 |
|
|