|
|
achiie
|
|
|
Welke spelers denken jullie?
Wattamaleo (ofzo) Die fernandez die in de spits speelt was hij van feyenoord? Nieveld ontwikkelt sterk Janota centraal op het middeveld speelt sterk. Erasmus, is geen echte killer vind ik.
of andere natuurlijk:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 december 2009 door achiie -- |
|
|
|
|
Fr08kevin
|
|
|
Voorzover ik hem heb zien spelen was ik wel onder de indruk van Manteiga. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
achiie
|
|
|
quote: Dat is hij eigelijk wel, maar bij exelsior speelt hij de laatste wedstrijden centraal op het middeveld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
laat ze zoiezo de rest van het seizoen maar afmaken bij excelsior, daarna zien we wel weer verder (ook na het wk natuurlijk, evt met erasmus :P) |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
quote: Voor volgend seizoen ook niet? |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2009 - 15:38 schreef feyenoord!!! het volgende:laat ze zoiezo de rest van het seizoen maar afmaken bij excelsior, daarna zien we wel weer verder (ook na het wk natuurlijk, evt met erasmus :P) Ik hoop wel voor hem dat hij meemag en ook minuten kan maken,komt veel sterker terug dan bij feyenoord:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, misschien een paar bankwarmers. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
janota heeft al gedebuteerd in de beker, en die gozer moet gewoon sterker worden fysiek.. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
willian
|
|
|
quote: ja klopt tegen top os, de laatste 2 doelpunten? in de verlenging, makaay scoorde de 1-0 maar was toen nog reclame:S |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
laat ze allemaakl maar de rest van het seizoen bij exelcior laten zien wat ze waard zijn. We zullen het allemaal wel zien aan het einde van het seizoen. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Zeg, gaan we onze eigen topics promoten? |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote: nee het feit is dat het een dubbel topic is het heeft niks met mij topic te maken |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
nee nee, dat zeggen ze allemaal! |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote: hahah we gaan tog niet moelijk doen hahahah |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
zei demy de zeeuw................. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
of kom je niet uit zeeland? |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
we gaan toch geen ruzie maken he
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 december 2009 door demy44 -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
nee, anders begin je daar ook een topic over! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
maar daar maken we geen ruzie over he |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote: wat is nou het probleem |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
jij nog wat te doen vanaaf? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: niet naar leon geluisterd? |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
nee gewoon, weetje eigenlijk dat met een man vrijen veel zachter en gevoeliger is? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ik kan t weten, ik ben maagd |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote: wat lul je nou man ik denk dat je dat beter op het 020 topic kan zeggen |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote: oke hahahha ik d8 dat je het egt meende
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 december 2009 door demy44 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
mooi, hebben wij weer, post 100.000: een homo-erotisch hersenspinsel van randwijk... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hahahahha
weer es wat anders dan kebab |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
kut, dan halen we de 100000 niet............................. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
komen we zaterdag op het nos journaal met de 100.000e post, een column van randwijk over zijn nachtelijke-park-ervaringen |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hahahahahahahahahahaha
ik moet zeggen dat er in t vondelpark rare dingen kunnen gebeuren................... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2009 - 15:10 schreef achiie het volgende:Welke spelers denken jullie? Wattamaleo (ofzo) Die fernandez die in de spits speelt was hij van feyenoord? Nieveld ontwikkelt sterk Janota centraal op het middeveld speelt sterk. Erasmus, is geen echte killer vind ik. of andere natuurlijk:) is die fernandez nu van feyenoord of niet. heb het niet in de antwoorden gezien, of ik heb er overheen gelezen........ |
|
|
|