|
|
legrande
|
|
|
Zou de heer Nijhuis a.s zondag(Utrecht-020) ook die 020 gasten eens een paar kaarten durven geven of bewaart hij ze altijd om feyenoord te naaien. Hoeveel handsballen mogen die 020 gasten maken in hun strafschopgebied. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
fraai weertje vandaag, niet? |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2009 - 18:52 schreef legrande het volgende:Zou de heer Nijhuis a.s zondag(Utrecht-020) ook die 020 gasten eens een paar kaarten durven geven of bewaart hij ze altijd om feyenoord te naaien. Hoeveel handsballen mogen die 020 gasten maken in hun strafschopgebied. tegen ado was nijhuis de uitblinker in geen kaarten geven bram buijze trapt 2 x na maar daar word niks tegen gedaan |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
nee serieus zou die eikel ook 020 spelers een kaart durven geven????>? |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
Durft Nijhuis niet, als je al kijkt naar zondag dat ie het spel niet eens stopt na natrappen van Buijs dan durt ie dat niet hoor! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
nee gewoon een ras feyenoord fan al zo lang dat ik er doodziek van wordt dat wij altijd kaartne krijgen kijk tegen den haag weer zo onnodig en anderen nooit. Ik word doodziek van de leiding in nederland. Ook commentaar bij eredivisie live alles voor 020 daar wordt ik echt zo kotsmisselijk van daarom startte ik dez topic en niet anders. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2009 - 19:22 schreef legrande het volgende:nee gewoon een ras feyenoord fan al zo lang dat ik er doodziek van wordt dat wij altijd kaartne krijgen kijk tegen den haag weer zo onnodig en anderen nooit. Ik word doodziek van de leiding in nederland. Ook commentaar bij eredivisie live alles voor 020 daar wordt ik echt zo kotsmisselijk van daarom startte ik dez topic en niet anders. heb je al moeten overgeven? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
vaak wel ja. is het niet waar dan. Worden jullie niet doodziek van het commentaar bij eredivisie live. Die Humberto Tan daar ga ik echt van overgeven. Wat een 020 lul! |
|
|
|
|
janu8s
|
|
|
het is allemaal NOS neuzen gelul! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2009 - 19:26 schreef legrande het volgende:vaak wel ja. is het niet waar dan. Worden jullie niet doodziek van het commentaar bij eredivisie live. Die Humberto Tan daar ga ik echt van overgeven. Wat een 020 lul! zeker weten, alle commentatoren en scheidsrechters zijn voor ajax, daarom kijk ik de uitwedstrijden van PSV met mexicaanse commentator:P hier bijvoorbeeld bij 2:20 geweldig toch?! http://www.youtube.com/watch?v=7jxcVeCmG6w&feature=related
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 december 2009 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 02 december 2009 - 14:08 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] zeker weten, alle commentatoren en scheidsrechters zijn voor ajax, daarom kijk ik de uitwedstrijden van PSV met mexicaanse commentator:P Zijn die wel voor psv? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: versta je spaans dan? direct zit ie zich de hele tijd af te vragen waarom ze niet gewoon alleen de neuzen uitzenden. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 02 december 2009 - 15:49 schreef hotjumper het volgende:[..] versta je spaans dan? direct zit ie zich de hele tijd af te vragen waarom ze niet gewoon alleen de neuzen uitzenden. :-) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 02 december 2009 - 15:49 schreef hotjumper het volgende:[..] versta je spaans dan? direct zit ie zich de hele tijd af te vragen waarom ze niet gewoon alleen de neuzen uitzenden. ff je zin 3467x lezen dan begrijp ik pas wat je bedoelt |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: das gek, de meeste mensen lezen zulke zinnen 1 keer |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: welnee, dat zal wel meevallen |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2009 - 18:52 schreef legrande het volgende:Zou de heer Nijhuis a.s zondag(Utrecht-020) ook die 020 gasten eens een paar kaarten durven geven of bewaart hij ze altijd om feyenoord te naaien. Hoeveel handsballen mogen die 020 gasten maken in hun strafschopgebied. Laten we ons houden bij onze eigen ploeg hebben we het al druk zat mee!!!!! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2009 - 19:22 schreef legrande het volgende:nee gewoon een ras feyenoord fan al zo lang dat ik er doodziek van wordt dat wij altijd kaartne krijgen kijk tegen den haag weer zo onnodig en anderen nooit. Ik word doodziek van de leiding in nederland. Ook commentaar bij eredivisie live alles voor 020 daar wordt ik echt zo kotsmisselijk van daarom startte ik dez topic en niet anders. Ik zit altijd op de tribune.........geen last van!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nijhuis is een zonnebank homo |
|
|
|