BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: JA HOOR, SLORY (WEER) GEBLESSEERD

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - dinsdag 01 december 2009 - 23:13   quote  deeplink  
BRON: http://www.fr-fanatic.com/2009/12/01/19307/

Tijdens Jong Feyenoord/Excelsior - Jong AZ uitgevallen met hamstringklachten.
Te weinig training? Te veel training? Pech of gewoon porceleinen Andy?
sevillana
 sevillana - dinsdag 01 december 2009 - 23:16   quote  deeplink  
overigens wel 0-2 gewonnen, wedstrijd werd in kaasplankjes dorp gespeeld
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 december 2009 - 23:16   quote  deeplink  
dacht dat het wel mee viel met Slory
sevillana
 sevillana - dinsdag 01 december 2009 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2009 - 23:16 schreef hotjumper het volgende:
dacht dat het wel mee viel met Slory
heb ik net ook begrepen ja, is er meer uit voorzorg uit gestapt. maar toch vraag ik me af, hoe lang blijft die jongen fit?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 december 2009 - 23:22   quote  deeplink  
het is natuurlijk ook allemaal een stuk sneller geworden... Kijk wel eens espn classic met wedstrijden uit de jaren zeventig. Daarbij vergeleken was Feyenoord Utrecht een razend snelle pot.
sevillana
 sevillana - dinsdag 01 december 2009 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2009 - 23:22 schreef hotjumper het volgende:
het is natuurlijk ook allemaal een stuk sneller geworden... Kijk wel eens espn classic met wedstrijden uit de jaren zeventig. Daarbij vergeleken was Feyenoord Utrecht een razend snelle pot.
is ook waar, maar de training en begeleiding (medische zorg) is ook niet meer vergelijkbaar met toen
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 december 2009 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2009 - 23:25 schreef sevillana het volgende:

[..]

is ook waar, maar de training en begeleiding (medische zorg) is ook niet meer vergelijkbaar met toen
terwijl de oplossing toch bekend is ondertussen

quote:

Meijer leerde om de wonderzalf te maken. Dit recept was zijn grootste geheim, het leggen van de warme verbanden tegen kapotte knieƫn en gezwollen enkels. In zijn laatste jaren kostte het Dombi te veel moeite om de zalf alleen te maken. Het was erg arbeidsintensief en het duurde een dag voordat het klaar was. Er was erg veel geduld voor nodig om te maken, en dat had ik wel.

Meijer is de enige geweest die ooit van Dombi heeft gehoord hoe die zalf gemaakt moest worden. Bijna een halve eeuw later is hij eindelijk bereid te vertellen wat het grote geheim hiervan was: Zuivere rubbermelk, die erg moeilijk is te krijgen. Ik kon er aankomen via contacten in de Rotterdamse haven. Die moest dan in een pan worden verhit tot honderd graden. Aan de hand van de kwetsuur was er een bepaalde hoeveelheid rubbermelk met daarbij een bepaalde hoeveelheid paraffine. Ik stond er een dag lang in te draaien en te roeren.

Om de kwetsuur werd eerst heel strak een stuk gaas gebonden, zodat er tussen vel en gaas geen lucht zat. De zalf was namelijk tachtig graden heet en zou brandwonden veroorzaken als er nog lucht zat boven de kwetsuur. Dit gaas met daarop de zalf werden afgesloten, waarna de voetballer een avond lang moest zitten. Als het er s ochtends afging, stond de transpiratie er op. Meijer: Het was ongelofelijk dat er geen wonden ontstonden met die langdurige hitte, maar het werkte altijd.
derq
 derq - dinsdag 01 december 2009 - 23:39   quote  deeplink  
slory is geblesseerd in zn hoofd
fr emiel
 fr emiel - woensdag 02 december 2009 - 02:04   quote  deeplink  
kan er niet wakker van liggen.... hij is snel en ..... tja ik weet het niet
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 02 december 2009 - 13:14   quote  deeplink  
BOETE
ovi
 ovi - woensdag 02 december 2009 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 02:04 schreef fr emiel het volgende:
kan er niet wakker van liggen.... hij is snel en ..... tja ik weet het niet
Ik wel, ik zie liever een hele fitte selectie en daarbij Slory is op dit moment een meerwaarde voor deze selectie.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 02 december 2009 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 14:40 schreef ovi het volgende:

[..]

Ik wel, ik zie liever een hele fitte selectie en daarbij Slory is op dit moment een meerwaarde voor deze selectie.
eens!
G-child
 G-child - woensdag 02 december 2009 - 17:31   quote  deeplink  
Meerwaarde? Slory is meerwaarde bij Excelsior... bij Feyenoord niet
Hijs snel, waait om bij windkracht 4 of hoger en twijfelt elke keer weer over de actie die hij gaat maken...vervolgens lukt er geen reet... en om eerlijk te zijn zie je dat hij eigenlijk weinig van het inhoudelijke spel snapt.
FR
 FR - woensdag 02 december 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 17:31 schreef G-child het volgende:
Meerwaarde? Slory is meerwaarde bij Excelsior... bij Feyenoord niet
Hijs snel, waait om bij windkracht 4 of hoger en twijfelt elke keer weer over de actie die hij gaat maken...vervolgens lukt er geen reet... en om eerlijk te zijn zie je dat hij eigenlijk weinig van het inhoudelijke spel snapt.
lul niet man, slory is goed, heeft al 4 doelpunten gescoord en zeker 4 assists, hij kan natuurlijk altijd meer de actie maken, maar hij is altijd dit seizoen beter dan makaay wijnaldum en biseswar..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 december 2009 door FR --
Milo
 Milo - woensdag 02 december 2009 - 17:59   quote  deeplink  
geschoord, wat is dat?
martinm70
 martinm70 - woensdag 02 december 2009 - 19:48   quote  deeplink  
(weer)geblesseerd en uitgekost door door de selectie (volgens Hugo Borst) ????

Bron: sportweek.nl
http://www.sportweek.nl/voetbal/120405/Borst_Slory_wordt_uitgekotst_door_de_selectie
MMM
 MMM - woensdag 02 december 2009 - 20:00   quote  deeplink  
Gewoon gelul van die Borst. Kijk eens naar dat filmpje met die lepels hoe Slory en de groep daar is...

Onruststoker die tyfus Spartaan
derq
 derq - woensdag 02 december 2009 - 20:05   quote  deeplink  
ik zou het anders niet onlogisch vinden, eerst dat slaan, en altijd dat zeuren, denken dat je er al bent... altijd geblesseerd... kans om te winnen van 020 VERNEUKEN TWEE KEER GVD
ovi
 ovi - woensdag 02 december 2009 - 20:06   quote  deeplink  
Laat die kut Borst toch lullen , die mafkees probeert alleen maar te stoken bij ons.
Dus helemaal eens met @MMM
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 02 december 2009 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 20:05 schreef derq het volgende:
ik zou het anders niet onlogisch vinden, eerst dat slaan, en altijd dat zeuren, denken dat je er al bent... altijd geblesseerd... kans om te winnen van 020 VERNEUKEN TWEE KEER GVD
Jij heb het niet zo op Slory he?
Milo
 Milo - woensdag 02 december 2009 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 20:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij heb het niet zo op Slory he?
ik ook niet! oppleuren met die gast!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 02 december 2009 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 20:37 schreef Milo het volgende:

[..]

ik ook niet! oppleuren met die gast!
Vertel Milo!!!
MMM
 MMM - woensdag 02 december 2009 - 20:41   quote  deeplink  
Doet het gewoon naar behoren dit seizoen. Betere buitenspelers hebben we op dit moment sowieso niet. Heeft al een aantal assists + goals gemaakt, lekker laten staan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 02 december 2009 - 20:45   quote  deeplink  
Vind ik ook,daarbij is hij een buitebeentje daar hou ik wel van...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 02 december 2009 - 21:45   quote  deeplink  
Borst moet zijn muil houden, die ongewassen schandknapen-verkrachter kan gewoon niet verkroppen dat zijn club nooit wat geweest, niks is en nooit wat zal worden. Hij merkt dat het beter gaat met Feyenoord en dan gaat ie stoken...
derq
 derq - woensdag 02 december 2009 - 21:48   quote  deeplink  
hotjumper ben het helemaal met jou eens behalve dan dat jij het over sparta hebt en ik over slory
hotjumper
 hotjumper - woensdag 02 december 2009 - 21:51   quote  deeplink  
als het slecht had gegaan met Feyenoord had je hem niet gehoord met zijn afgewerkte motorolie kop. nu probeert hij over de rug van Slory te stoken bij Feyenoord. Zo bedoelde ik het...
legrande
 legrande - woensdag 02 december 2009 - 22:08   quote  deeplink  
Hofland mag ook wel weer oppassen getafelvoetbald in Sophia zal hij wel weer rugpijn hebben of zijn grote teen geblesseerd. hahahah
derq
 derq - woensdag 02 december 2009 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 21:51 schreef hotjumper het volgende:
als het slecht had gegaan met Feyenoord had je hem niet gehoord met zijn afgewerkte motorolie kop. nu probeert hij over de rug van Slory te stoken bij Feyenoord. Zo bedoelde ik het...
ik weet wel hoe je het bedoelde maar slory moet maar eens wat laten zien

http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=9743 hugo heeft echt wel gelijk hier hoor over slory

dat filmpje is ook al zo oud als de nacht van ignja en babovic
bram
 bram - donderdag 03 december 2009 - 08:19   quote  deeplink  
slory is aardige speler,alleen komt hij te kort voor feyenoord,ruilen voor everton van heracles
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 december 2009 - 09:01   quote  deeplink  
Slory is meer dan een volwaardig lid van de selectie.

Zonde dat kleine snelle mannetjes zo blessure gevoelig zijn.
Milo
 Milo - donderdag 03 december 2009 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vertel Milo!!!
Slory is de nieuwe Biseswar dit seizoen.
1. slaat in het begin van het seizoen een teamgenoot.
2. wordt er af gehaald tijdens een wedstrijd omdat hij niet aan het teambelang denkt, maar speelt voor zich zelf.
3. slory wordt ziek, maar denkt halverwege zijn ziek zijn aan zijn ego en gaat hadtekeningen uitdelen.
( Hij had moeten zeggen tegen die jongens, zodra ik beter ben kom ik direct langs voor handtekeningen)
4. Omdat hij zich met randzaken bezig houdt raakt hij snel geblesseerd,
hij moet zich op het voetbal richten!

Zolang hij dat niet doet, mag hij van mij oppleuren! Hij heeft geen status als sterspeler
Hij moet gewoon lekker ballen en ophouden met dat rare gedrag, dan is hij welkom.
ovi
 ovi - donderdag 03 december 2009 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2009 - 09:22 schreef Milo het volgende:

[..]

Slory is de nieuwe Biseswar dit seizoen.
1. slaat in het begin van het seizoen een teamgenoot.
2. wordt er af gehaald tijdens een wedstrijd omdat hij niet aan het teambelang denkt, maar speelt voor zich zelf.
3. slory wordt ziek, maar denkt halverwege zijn ziek zijn aan zijn ego en gaat hadtekeningen uitdelen.
( Hij had moeten zeggen tegen die jongens, zodra ik beter ben kom ik direct langs voor handtekeningen)
4. Omdat hij zich met randzaken bezig houdt raakt hij snel geblesseerd,
hij moet zich op het voetbal richten!

Zolang hij dat niet doet, mag hij van mij oppleuren! Hij heeft geen status als sterspeler
Hij moet gewoon lekker ballen en ophouden met dat rare gedrag, dan is hij welkom.
Je heb wel een punt,Slory moet gewoon lekker ballen en die maniertjes voor zich houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 december 2009 door ovi --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: JA HOOR, SLORY (WEER) GEBLESSEERD









0.0097329