BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bijna op de helft,wat vinden we er van

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bram
 bram - woensdag 02 december 2009 - 16:15   quote  deeplink  
matig tot zeer matig spel,wel aardig wat punten
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 02 december 2009 - 16:21   quote  deeplink  
We hebben mazzel dat AZ,Heerenveen en Groningen het kut doen,anders hadden we gewoon 7e gestaan,net als vorig jaar
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - woensdag 02 december 2009 - 16:38   quote  deeplink  
af en toe mooi spel zoals tegen AZ(1-1), en ook wel eens heel slecht zoals tegen psv(1-3). Maar we zijn tot nu wel koploper wat 'clean Sheets' betreft (FeyenoordTime):P
Allesof niets
 Allesof niets - woensdag 02 december 2009 - 16:49   quote  deeplink  
qua voetbal is het er zeker niet op vooruit gegaan. Waar vorig jaar alles tegen zat hebben we nu een paar keer mazzel gehad en hebben we meer punten.
Marsco
 Marsco - woensdag 02 december 2009 - 17:02   quote  deeplink  
Er zijn er altijd wel paar die het minder doen. Was het AZ of Heerenveen niet geweest, dan Twente wel. Met dit aantal punten is het niet gek dat Feyenoord op plek 4 staat.
Feyenoord staat verdedigend aardig sterk, maar onder druk zie je dat het nog instabiel is. Soms zie je het oude Feyenoord van vorig jaar nog (020 uit vanaf 1-0 en PSV thuis). Maar over algemeen mag je concluderen dat er zeker stappen gemaakt worden. Ben erg benieuwd, want ik denk nog steeds dat als het echt gaat lopen voetballend gezien de pannen van het dak gespeeld gaan worden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 02 december 2009 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 16:21 schreef hoogvliet010 het volgende:
We hebben mazzel dat AZ,Heerenveen en Groningen het kut doen,anders hadden we gewoon 7e gestaan,net als vorig jaar
of we hebben pech dat Twente, PSV en Ajax het goed doen, anders stonden we bovenaan....
Bovendien als Feyenoord in de rest van de wedstrijden in dezelfde mate punten blijft halen, zouden op ongeveer 63 punten eindigen, vorige seizoen zou dat een 5de plaats zijn vlak achter PSV, dus het argument dat Feyenoord zijn positie dankt aan het gegegeven dat AZ, Groningen en Heerenveen slechter presteren gaat dan uberhaupt niet op.

Feyenoord heeft de weg duidelijk naar boven in geslagen. Het spel is zeker niet altijd goed (vaak niet), maar wanneer er niet goed gevoetbald wordt, wordt er in ieder geval gevochten voor de bal en kan Feyenoord altijd terugvallen op een betrouwbare verdediging.

Vergeet niet dat we al sinds 2005-2006 geen top 5 meer hebben gedraait!!! Ik denk dat we op dit moment gewoon tevreden moeten zijn met hoe Feyenoord presteerd, hoewel er zeker nog veel ruimte voor verbetering is.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 17:34   quote  deeplink  
feyenoord doet me denken aan het psv van sef vergoossen, tegen kleine clubs bijna altijd de volle buit pakken door goed en effectief te counteren en tegen de grotere clubs vaak puntenverlies, als twente psv en ajax het niet zo goed zouden doen als nu dan zou feyenoord meestrijden om de titel.
qwerto
 qwerto - woensdag 02 december 2009 - 17:35   quote  deeplink  
De kampioens dromen mogen al lang weer de ijskast in ik hoop op de 4e plaats !
dan heb je een respectabele eindnotering en europees voetbal meer verwacht ik niet binnen 1 jaar tijd we moeten nog opbouwne en dat kan zomaar 5-10 jaar duren
G-child
 G-child - woensdag 02 december 2009 - 17:35   quote  deeplink  
Verdedigend staat het wel, enkel aanvallend lukt er nauwelijks iets...
Maarja als je het Nederlands elftal kijkt, tikkie terug Jaap 90 min lang!
Waaraan het ligt? Mentaliteit, zelfvertrouwen?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 17:35 schreef G-child het volgende:
Verdedigend staat het wel, enkel aanvallend lukt er nauwelijks iets...
Maarja als je het Nederlands elftal kijkt, tikkie terug Jaap 90 min lang!
Waaraan het ligt? Mentaliteit, zelfvertrouwen?
aan de verdedigende speelwijze denk ik
G-child
 G-child - woensdag 02 december 2009 - 17:39   quote  deeplink  
Ik wil altijd winnen, daarvoor moet je scoren en om te scoren moet je aanvallen? Zo leerde ik het in de F'jes al, wat weten de topvoetballers wat ik niet weet?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 17:44   quote  deeplink  
nee je moet achterin de pot dichthouden kansen komen er altijd wel je scoort bijna iedere wedstrijd dat lukt feyenoord heel goed tegen de kleine cluppies.
Milo
 Milo - woensdag 02 december 2009 - 17:47   quote  deeplink  
Als wij de bal hebben heeft de tegenstander de bal niet, dus kan de tegenstander niet scoren ;) vanuit balbezit proberen te voetballen, en juist dat gebeurd niet.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 17:47 schreef Milo het volgende:
Als wij de bal hebben heeft de tegenstander de bal niet, dus kan de tegenstander niet scoren ;) vanuit balbezit proberen te voetballen, en juist dat gebeurd niet.
dat probeerde feyenoord de afgelopen jaren, been probeert gewoon eens wat anders en de resultaten zijn iig beter
Milo
 Milo - woensdag 02 december 2009 - 17:51   quote  deeplink  
maar het voetbal doet zeer aan je ogen!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 17:51 schreef Milo het volgende:
maar het voetbal doet zeer aan je ogen!
is toch niet erg, beter dan vol op de aanval en dan nog verliezen met heel veel pech
fr emiel
 fr emiel - woensdag 02 december 2009 - 18:27   quote  deeplink  
qua stande en punten staan we goed.... Jammer van sparta uit. En dat we tegen die stinkjoden weer genaait worden door dat domme blompje
En qua spel en doelpunten moeten vooruitgang gaan boeken anders zie ik de 2e helft wel somber in.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 18:29   quote  deeplink  
komt goed fr emiel, als feyenoord altijd zoals tegen ado speelt dan pakken ze sowieso altijd de 3 punten tegen de kleinere cluppies en hoef je je geen zorgen te maken (niet ironisch)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 december 2009 door patrickpsv15 --
De Spot
 De Spot - woensdag 02 december 2009 - 19:55   quote  deeplink  
Het gevaar zit hem dat Mario totaal niet reeel word beoordeeld, hij is een kind van de Kuip en heeft veel meer krediet dan wie dan ook.....maar goed de resultaten zijn voldoende maar het spel is dramatisch heb twee goeden helften gezien.
Thuis tegen Twente de eerste helft en uit de eerste helft tegen AZ.

Er zit totaal geen progressie in het elftal, en veel wedstrijden zijn gelukkig gewonnen,uit Willem 2 thuis NEC, tegen ADO had je zondag gewoon ook weer punten kunnen verspelen.

Ik mis bij sommige de absolute wil om te winnen, en ook voorin ontbreekt het aan creativiteit.

Positief is dat we niet meer zo makkelijk goals wegeven,verdienste Vlaar Bahia!!

Fer ontwikkeld zich goed,en ook landzaat heeft het goed opgepakt.

Zondag winnen van Grunn, en dan Heerenveen,afsluiten dit jaar met Willem 2.
Hoop op 7 en dan staan we waar we moeten staan,Europeesvoetbal.

Tweede helft van het seizoen hoop ik dat de ploeg gewoon wat beter gaat spelen, dan komen de punten vanzelf.

Come on you Feyenoord!!
De Spot
 De Spot - woensdag 02 december 2009 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 18:29 schreef patrickpsv15 het volgende:
komt goed fr emiel, als feyenoord altijd zoals tegen ado speelt dan pakken ze sowieso altijd de 3 punten tegen de kleinere cluppies en hoef je je geen zorgen te maken (niet ironisch)
Heb je met je steunzolen gekeken Patrick,die wedstrijd was echt de slechste in jaren.....(Helemaal niet ironisch)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 02 december 2009 - 20:02   quote  deeplink  
ach het seizoen duurt nog wel even, de clubs die boven ons staan kunnen ook punten gaan verspelen. Als ze het achterin dicht houden dan is er nog van alles mogelijk. Twente moet eerst nog maar laten zien dat hun adem lang genoeg is om deze positie te consolideren. Januari moeten we gewoon de neuzen pakken.
De Spot
 De Spot - woensdag 02 december 2009 - 20:05   quote  deeplink  
Helemaal eens Twente valt nog wel om, maar had gehoopt op wat meer vooruitgang.

Verdedigend ben ik het eens hoor Jumper.

En zeker wat die neuzen betreft,hoop dat er sneeuw in de kuip ligt..he he he!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 19:56 schreef De Spot het volgende:

[..]

Heb je met je steunzolen gekeken Patrick,die wedstrijd was echt de slechste in jaren.....(Helemaal niet ironisch)
ja maar ze geven achterin bijna niks weg, iig geen grote kansen voor ado, en kansen krijg je toch wel, zo zullen ze ook veel andere ploegen pakken
De Spot
 De Spot - woensdag 02 december 2009 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 20:08 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja maar ze geven achterin bijna niks weg, iig geen grote kansen voor ado, en kansen krijg je toch wel, zo zullen ze ook veel andere ploegen pakken
Het geluk houd een keer op ADO is echt helemaal niks jullie winnen er 5-1 van en spelen ze weg, wij staan de tweede helft met de rug tegen de muur dat kan gewoon niet los van dat je weinig weg geeft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 02 december 2009 - 20:30   quote  deeplink  
4e plaats en inderdaad winnen van 020 dan is het seizoen naar verwachting verlopen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 december 2009 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 20:12 schreef De Spot het volgende:

[..]

Het geluk houd een keer op ADO is echt helemaal niks jullie winnen er 5-1 van en spelen ze weg, wij staan de tweede helft met de rug tegen de muur dat kan gewoon niet los van dat je weinig weg geeft.
Tsja, dat wij kwamen niet onder dat oppurtinistische voetbal uit en PSV wel.
Heeft te maken met een gebrek aan ervaring en personality op het veld.
Nu ramden we de bal continu blind naar voren en die kwam met dezelfde gang weer terug.

Beetje rust en je had ze voor de 60e minuut op 0-3 gezet.
Milo
 Milo - donderdag 03 december 2009 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 19:55 schreef De Spot het volgende:
Het gevaar zit hem dat Mario totaal niet reeel word beoordeeld, hij is een kind van de Kuip en heeft veel meer krediet dan wie dan ook.....maar goed de resultaten zijn voldoende maar het spel is dramatisch heb twee goeden helften gezien.
Thuis tegen Twente de eerste helft en uit de eerste helft tegen AZ.

Er zit totaal geen progressie in het elftal, en veel wedstrijden zijn gelukkig gewonnen,uit Willem 2 thuis NEC, tegen ADO had je zondag gewoon ook weer punten kunnen verspelen.

Ik mis bij sommige de absolute wil om te winnen, en ook voorin ontbreekt het aan creativiteit.

Positief is dat we niet meer zo makkelijk goals wegeven,verdienste Vlaar Bahia!!

Fer ontwikkeld zich goed,en ook landzaat heeft het goed opgepakt.

Zondag winnen van Grunn, en dan Heerenveen,afsluiten dit jaar met Willem 2.
Hoop op 7 en dan staan we waar we moeten staan,Europeesvoetbal.

Tweede helft van het seizoen hoop ik dat de ploeg gewoon wat beter gaat spelen, dan komen de punten vanzelf.

Come on you Feyenoord!!
100% mee eens goed verwoordt de spot!
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 03 december 2009 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 16:49 schreef Allesof niets het volgende:
qua voetbal is het er zeker niet op vooruit gegaan. Waar vorig jaar alles tegen zat hebben we nu een paar keer mazzel gehad en hebben we meer punten.
Ik onderschrijf dit volkomen, als thuiswedstrijd was alleen het alleen tegen Twente goed de rest was bagger maar we winnen wel meer wedstrijden dan vorig jaar....
Vorig jaar hadden we idd meer pech en nu op beslissende momenten meer mazzel.
Wel vindt ik dat we meer uitstralen dan vorig jaar...zoiets van wij zijn Feyenoord, kom maar op, dit is echt de verdienste van Been. Ik denk dat als Verbeek door sommige spelers niet was tegen gewerkt wij vorig jaar rond deze tijd ook vierde of zelfs hoger hadden gestaan! Het scheelt nu natuurlijk enorm dat: er een betere keeper staat en Vlaar terug is. Aan de andere kant doen nu met name Wijnaldum en Biseswar het stukken minder.....

Ik denk echter dat we wel de opgaande lijn te pakken hebben, Tomasson kan nu gelukkig weer meedoen en dat gaat het verschil weer maken.
bram
 bram - donderdag 03 december 2009 - 11:13   quote  deeplink  
ik hoop ook dat het beter gaat,slechter kan bijna niet,hoop ook dat cisse eens gaat voetballen tot nu toe bitter weinig laten zien
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 december 2009 - 11:36   quote  deeplink  
Sjeeses wat hadden jullie dan verwacht?
opeens flitsend samba voetbal met praktisch dezelfde selectie?
Wat Mnr Been nu neerzet is knap. En nu word t tijd om te gaan groeien.
Milo
 Milo - donderdag 03 december 2009 - 12:03   quote  deeplink  
Je moet eerst zaaien, voor dat er geoogst kan worden.
Bokito
 Bokito - donderdag 03 december 2009 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 19:55 schreef De Spot het volgende:
Er zit totaal geen progressie in het elftal, en veel wedstrijden zijn gelukkig gewonnen,uit Willem 2 thuis NEC, tegen ADO had je zondag gewoon ook weer punten kunnen verspelen.

Ik mis bij sommige de absolute wil om te winnen, en ook voorin ontbreekt het aan creativiteit.

Positief is dat we niet meer zo makkelijk goals wegeven,verdienste Vlaar Bahia!!

Fer ontwikkeld zich goed,en ook landzaat heeft het goed opgepakt.

Dit noemen ze nu een contradictio in terminus.
Eerst zit er geen progressie in, vervolgens noem je een aantal zaken die beter gaan. Dat is toch progressie..... Effe serieus blijven, mannen. Kankeren is echt des Rotjeknors en des Feyenoords, maar geen onzin gaan lullen, hè
R()b
 R()b - donderdag 03 december 2009 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2009 - 12:30 schreef Bokito het volgende:

[..]

Dit noemen ze nu een contradictio in terminus.
Eerst zit er geen progressie in, vervolgens noem je een aantal zaken die beter gaan. Dat is toch progressie..... Effe serieus blijven, mannen. Kankeren is echt des Rotjeknors en des Feyenoords, maar geen onzin gaan lullen, hè
Ja precies zitten er hier 2 die lullen uit 2 bekken.
Dan is het slecht , maar toch ook weer goed.
Conclusie: Het gaat gewoon goed op het moment.
De resultaten zijn daar iig , niet met ontzettend flitsend voetbal , maar we pakken punten.
Punten die we vorig jaar helemaal niet pakte pakken we nu wel , en met slecht voetbal is winnen ook gewoon winnen.
We hebben ook wat meer geluk aan onze kant dan vorig jaar , maar zonder geluk vaart niemand wel.
Als Feyenoord 34 wedstrijden slecht voetbal laat zien maar wel kampioen wordt , dan hoor je ook niemand klagen.
Dus ff klap to the bek.
De Spot
 De Spot - donderdag 03 december 2009 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2009 - 12:30 schreef Bokito het volgende:

[..]

Dit noemen ze nu een contradictio in terminus.
Eerst zit er geen progressie in, vervolgens noem je een aantal zaken die beter gaan. Dat is toch progressie..... Effe serieus blijven, mannen. Kankeren is echt des Rotjeknors en des Feyenoords, maar geen onzin gaan lullen, hè
Ten eerste is iets typisch Rotterdams dat we ergens niet omheen draaien,heeft niks met kankeren te maken....maar goed....je leest niet goed,het elftal maakt geen progressie,staat los van het feit dat sommige spelers zich gewoon goed door ontwikkelen.
Die namen meld ik ook,staat los van het elftal.

Eerst goed lezen dan je mond open doen zo hoort dat hier in Rotterdam!!
De Spot
 De Spot - donderdag 03 december 2009 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2009 - 12:47 schreef R()b het volgende:

[..]

Ja precies zitten er hier 2 die lullen uit 2 bekken.
Dan is het slecht , maar toch ook weer goed.
Conclusie: Het gaat gewoon goed op het moment.
De resultaten zijn daar iig , niet met ontzettend flitsend voetbal , maar we pakken punten.
Punten die we vorig jaar helemaal niet pakte pakken we nu wel , en met slecht voetbal is winnen ook gewoon winnen.
We hebben ook wat meer geluk aan onze kant dan vorig jaar , maar zonder geluk vaart niemand wel.
Als Feyenoord 34 wedstrijden slecht voetbal laat zien maar wel kampioen wordt , dan hoor je ook niemand klagen.
Dus ff klap to the bek.
Zie boven!!!

Goed lezen!
har
 har - donderdag 03 december 2009 - 17:28   quote  deeplink  
KUT!!
Is mijn antwoord op de vraag.
Het spel ziet er echt niet uit, als je vlaar en bahia weghaalt is het hele team geen stuiver meer waard!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 december 2009 door har --
Fonsie
 Fonsie - donderdag 03 december 2009 - 17:54   quote  deeplink  
De punten en plaats zijn redelijk, de prestatie van 80% van de spelers, ver onder de maat, de trainer weet het, voetbal is meer dan punten pakken. het vrij lopen zonder bal moet veel en veel beter om de snelheid er in te krijgen, er moet voor dat de bal word ontvangen wel drie x worden gekeken waar een mede speler staat, snelheid is de basis van het hedendaagse voetbal, ala Barca er zit veel meer en deze ploeg. het tikkie terug voetbal moet een boete op staan, de beste verdediging is nog altijd de aanval.
Terminator
 Terminator - donderdag 03 december 2009 - 17:56   quote  deeplink  
KUT ja dat klopt!Als we de KNJB scheidsrechters niet steeds tegen hadden gehad hadden we in ieder geval zeker boven ajax gestaan!We zijn niks minder als psv en twente ook dus ik verwacht een goed einde van deze laatste 4 wedstrijden en een perfecte inhaalrace volgend jaar!!We geven vrij weinig kansen weg en zijn (hoe matig het ook af en toe is....)voor 90 procent beter als de tegenstander....mensen die echt meer MOETEN gaan brengen (of ze nou wissel zijn of niet) zijn makaay wijnaldum biseswar,van bronckhorst en ook de guzman moet er meer aan trekken......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 december 2009 door Terminator --
Terminator
 Terminator - donderdag 03 december 2009 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2009 - 12:47 schreef R()b het volgende:

[..]

Ja precies zitten er hier 2 die lullen uit 2 bekken.
Dan is het slecht , maar toch ook weer goed.
Conclusie: Het gaat gewoon goed op het moment.
De resultaten zijn daar iig , niet met ontzettend flitsend voetbal , maar we pakken punten.
Punten die we vorig jaar helemaal niet pakte pakken we nu wel , en met slecht voetbal is winnen ook gewoon winnen.
We hebben ook wat meer geluk aan onze kant dan vorig jaar , maar zonder geluk vaart niemand wel.
Als Feyenoord 34 wedstrijden slecht voetbal laat zien maar wel kampioen wordt , dan hoor je ook niemand klagen.
Dus ff klap to the bek.
meer geluk????waar????wanneer/????welk jaartal????nou als het 1 club is in deze knjbcompetitie die nooit geen geluk heeft is het de onze wel geak!!we zijn genaaid tegen sparta en ajax en ook utrecht was die scheids KUTTTTTTTTTTTTTTTTTT
har
 har - donderdag 03 december 2009 - 18:42   quote  deeplink  
We geven wel degelijk kansen weg en onze goals zijn vaak toeval!
Er zit echt geen lijn in het spel.
Alleen tegen twente 1e helft was het niveau wat feyenoord ongeveer moet halen.
Ik zou graag positiever willen zijn maar helaas!
Ik blijf uiteraard wel steunen door dik en dun, maarja je wordt met het feyenoordvirus geboren he!!
TERMINATOR: Jij komt toch uit de toekomst? Hoe gaat het over 10 jaar? Hasta la vista!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 december 2009 door har --
teror
 teror - donderdag 03 december 2009 - 18:58   quote  deeplink  
het gaat goed we staan 4de kans op uefa gewoon hopen op beenhakker en dat de groot verdieners weg gaan op tommason en vanbronckhorst na dan en volgend seisoen pakt been met zijn elftal een dubbel tegen die joden en pakt hij de landstitel want spelers als fer wijnaldum leerdam schenkveld (nieuwe pauwe) bisiswar darley castinacos (die nieuwe jonge spits van 17) heb je gewoon een mooie toekomst als feyenoord suporter en dan heb ik het nog niet eens over de nog jongere ligting heelveel wordt opgeroepen voor oranje van hun leeftijd we love you feyenoord we do
De Spot
 De Spot - donderdag 03 december 2009 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2009 - 18:58 schreef teror het volgende:
het gaat goed we staan 4de kans op uefa gewoon hopen op beenhakker en dat de groot verdieners weg gaan op tommason en vanbronckhorst na dan en volgend seisoen pakt been met zijn elftal een dubbel tegen die joden en pakt hij de landstitel want spelers als fer wijnaldum leerdam schenkveld (nieuwe pauwe) bisiswar darley castinacos (die nieuwe jonge spits van 17) heb je gewoon een mooie toekomst als feyenoord suporter en dan heb ik het nog niet eens over de nog jongere ligting heelveel wordt opgeroepen voor oranje van hun leeftijd we love you feyenoord we do
Kan dit zwart op wit....lijkt me geweldig!!
bjorn
 bjorn - donderdag 03 december 2009 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2009 - 18:58 schreef teror het volgende:
het gaat goed we staan 4de kans op uefa gewoon hopen op beenhakker en dat de groot verdieners weg gaan op tommason en vanbronckhorst na dan en volgend seisoen pakt been met zijn elftal een dubbel tegen die joden en pakt hij de landstitel want spelers als fer wijnaldum leerdam schenkveld (nieuwe pauwe) bisiswar darley castinacos (die nieuwe jonge spits van 17) heb je gewoon een mooie toekomst als feyenoord suporter en dan heb ik het nog niet eens over de nog jongere ligting heelveel wordt opgeroepen voor oranje van hun leeftijd we love you feyenoord we do
gio mag ook wel weg tenzij hij salaris inlevert
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 03 december 2009 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2009 - 12:47 schreef R()b het volgende:

[..]

Als Feyenoord 34 wedstrijden slecht voetbal laat zien maar wel kampioen wordt , dan hoor je ook niemand klagen.

helemaal gelijk in rob;)
ovi
 ovi - donderdag 03 december 2009 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2009 - 19:15 schreef bjorn het volgende:

[..]

gio mag ook wel weg tenzij hij salaris inlevert
Gio gaat al salaris inleveren volgend jaar is allang uitgebreid in het nieuws geweest.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bijna op de helft,wat vinden we er van









0.0087258