BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DE MERCHANDISING VAN FEYENOORD

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
KKL
 KKL - donderdag 03 december 2009 - 16:05   quote  deeplink  
Het is al zo vaak gevraagd, besproken en aangegeven bij Feyenoord.
Tijdens FSP vergaderingen of tijdens individuele gesprekken met Chris Woerts of Mark Koevermans
Ja, we boden zelf onze hulp aan.... Het mocht niet baten...

Feyenoord verzaakt en brengt nog steeds niet meer, vaker en gevarieerder Feyenoord artikelen op de markt. Sterker nog, het aanbod holt achteruit. Sterker nog, de verkoop van Feyenoord artikelen via internet is uiteindelijk een mega fiasco door het failliet gaan van de tussenpersoon.

Feyenoord Casual kleding had in het verleden een vliegende start met mooie vesten en truien of polo's die men graag meenam op zomervakantie. Lekker casual pronken met je club! Maar het Casual aanbod is momenteel om te huilen. de vraag is, bestaat het uberhaupt nog. Een gemiste kans dus.

Feyenoord geeft regelmatig als reden, om geen nieuwe producten te ontwikkelen, aan dat het zich niet loont of dit dan in te lagen aantallen moet gebeuren wat in hun ogen amper geld genereert. Ongelooflijk......

Een canvas doek met een mooie foto van De Kuip b.v. is zo gemaakt. Desnoods bij de HEMA, en hup 15 euries erboven op en je hebt weer een prachtig artikel. Zeg dat je er 1.000 van verkoopt, dan is de winst zomaar minstens 15.000 euro's. En dat bedenken wij als gewone sterveling, hoef je geen Mark Koevermans voor te heten.

Bepaalde mensen bij Feyenoord interesseert het helemala niets wat de wensen zijn van de supporter vandaag de dag. Stel je voor dat je moeite moet doen voor je supporters en geld verdient voor je eigen club.

Ja, ze worden pas wakker als andere buiten de club om een succesvol product verzinnen. Wat te denken van die MarioDonna shirts. Dat verkocht verdomd goed. Balen dat ze deden.En nu komt er dus weer een Mario shirt op de markt, die wellicht gretig wordt aangeschaft. En wederom zal Feyenoord ervan balen...

Maar ja, Feyenoord heeft gewoon een slechte merchandising, daar ligt het aan!

news20091202-04supermario.jpg
hotjumper
 hotjumper - donderdag 03 december 2009 - 16:15   quote  deeplink  
precies, troosteloze spullen!
feyenoordq
 feyenoordq - donderdag 03 december 2009 - 16:48   quote  deeplink  
dat klopt die casual is de laatste jaren niks meer en er komt bijna niks leuks meer.
hoe kom je aan dat shirt met super mario?
spotter
 spotter - donderdag 03 december 2009 - 17:50   quote  deeplink  
Het ligt wat minder simplistisch, dat weet ik uit eigen ondervinding. De voornaamste redenen: Feyenoord eist van te voren a )- landelijke dekking van het artikel, en b- wil ook dat er een 020-uitvoering komt (naast elkaar in het winkelschap), en eist daarnaast van te voren de te betalen royalties (10% verkoopprijs excl. btw) op, berekend over de jaarafzet van het desbetreffende artikel.
In de huidige financiele malaise is durfkapitaal nu eenmaal niet makkelijk op te rapen, vandaar ...
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 03 december 2009 - 18:42   quote  deeplink  
KKL, je hebt helemaal gelijk. Ik had ook een paar ideeën bij Feyenoord aangedragen maar ze vonden het niet de moeite waard om er over te brainstormen. Ik kreeg een mailtje terug dat e.e.a praktisch niet haalbaar was. Ik had bv. een foto meegestuurd in een Legend lijn waarop the Godfather stond afgebeeld en dit shirt had verder nog enkele aardige details. Naar mijn mening was het shirt zo om te bouwen naar een Feyenoordlegendlijn met bv. vanHagenem, Been, Meijer.
Ook had ik gevraagd om een roze baby,peuter,kleuterlijn daar ik ook graag mijn dochtertje in Feyenoordkleding zou willen laten rondlopen maar MEN slaapt liever in het Maasgebouw dan innovatief te zijn.......
ar
 ar - donderdag 03 december 2009 - 19:34   quote  deeplink  
ja! hoe kom je aan dat supermarioshirt?........(papa?)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DE MERCHANDISING VAN FEYENOORD









0.0054359