|
|
Bas12345
|
|
|
sinds martin jol er is is het alleen maar beter met ajax. Sportief is het beter voetbal, en worden niet meer veel slechte aankopen gedaan. En in de winterstop kan ajax veel spelers verkopen en ze dat doen kunnen ze weer bouwen uit jeugd. schema onder
oleqeur silva lindgren gabri ogararu kennydy wieleart En die gaan misschien allemaal weg en als dit zo is verdwint er ook op loonijst er veel van af. En dan kunnen ze talenten op de bank zetten en kunnen dan langzaam doorgroeien. Zoals eriksen, ze eduardo, boilessen, suk enz en kunnen dan goed op de bank. En zo hebben ze meer jeugd en niet meer zoon dure speleres op transferlijst. Wat is jou mening hierover. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
gabri gaat hopelijk niet weg |
|
|
|
|
Daan
|
|
|
Ze mogen van mij allemaal weg. Gabri en Kennedy mogen blijven, maar zou er niet wakker van liggen als ze worden verkocht. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
je kan beter rommedahl houden dan kennedy naar mijn mening.. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
BTW, wat heeft Gabri eigenlijk voor een blessure? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik heb echt geen idee, hij heeft eigenlijk altijd wel wat. Jammer, maar ik hoop dat hij blijft en dat de rest van het lisjtje weg mag ;) Er is ook al interesse getoond in Martina, dus hij mag ook weg ;) |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ja, en het fijne van spelers uit eigen jeugd verkopen is, dat ze voor een klein prijsje terug gekocht kunnen worden.. kijk maar naar lindgren, die ging ook voor een minimaal bedrag terug naar Ajax. |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
quote:Op donderdag 03 december 2009 - 18:57 schreef Johnnyafca het volgende:Ja, en het fijne van spelers uit eigen jeugd verkopen is, dat ze voor een klein prijsje terug gekocht kunnen worden.. kijk maar naar lindgren, die ging ook voor een minimaal bedrag terug naar Ajax. voor een minimaal bedrag terug naar ajax wil niet veel zeggen maar ajax moest er 2,5 miljoen voor betalen is maar wat je minimaal bedrag vind:S |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Groningen had veel meer kunnen vragen als er geen clausule in het conctract was opgenomen. Ajax betaalde voor sno 1 miljoen aan celtic, en ik denk wel dat iedereen er mee eens is met het feit dat lindgren een betere speler is dan sno.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 december 2009 door Johnnyafca -- |
|
|
|
|
ztje
|
|
|
Na een tiental jaren begin ik weer vertrouwen te krijgen in mijn Ajax. Eindelijk een bestuur met visie en een ervaren trainer aan het roer. Ajax werkte de laatste jaren met onervaren trainers (Blind, van Basten, etc.) stuurloos bestuur en te weinig ervaren spelers en teveel jong stuurloos talent. Laten we niet alles met jong talent willen bereiken (vb. Arsenal, strelend voetbal, maar geen prijzen). Ervaren spelers als van Gabri, Pantelic, enz. hebben we echt nodig om het elftal constanter te laten spelen en profijt te krijgen van onze talenten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 december 2009 door ztje -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
oleqeur silva lindgren gabri ogararu kennydy wieleart
Jee kunt wel alle verdedigers verkopen in de winter...maar als vd Wiel of Vertonghen ofzo geblesseerd raakt hebben we dus geen stand in. Zeer gevaarlijk. |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
Ik zeg boilessen en die talent die nou op proef is bij feyenoord |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahhahahahahahahhhahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahaha |
|
|
|