|
|
Blade85
|
|
|
Groep A 1. Zuid-Afrika 2. Mexico 3. Uruguay 4. Frankrijk
Groep B 1. Argentinië 2. Nigeria 3. Zuid-Korea 4. Griekenland
Groep C 1. Engeland 2. Verenigde Staten 3. Algerije 4. Slovenië
Groep D 1. Duitsland 2. Australië 3. Ghana 4. Servië
Groep E 1. Nederland 2. Denemarken 3. Japan 4. Kameroen
Groep F 1. Italië 2. Paraguay 3. Nieuw-Zeeland 4. Slowakije
Groep G 1. Brazilië 2. Noord-Korea 3. Ivoorkust 4. Portugal
Groep H 1. Spanje 2. Zwitserland 3. Honduras 4. Chili
Wat vinden jullie onze poule is best te doen toch??? groep G lijkt me ook een hele interesante poule. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Afrika weer es kut geloot
Nederland makkie |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
ja he kreeg helemaal medelijden met ze:P |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Tegen Rommedahl en Enoh moeten we :D |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Als ie geselecteerd wordt ja. Met Rommedahl en Bendtner heb je natuurlijk al een wereldvoorhoede |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
pffff, ik weet dat ik door een andere bril kijk hoor, maar ik denk toch niet dat Rommedahl hoger aangeslagen staat dan Tomasson. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hoger? mmm.. nou ja makkie niet maar wel goede loting! had liever suarez zien voetballen in onze pot.. |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 december 2009 - 20:47 schreef freakie het volgende:hoger? mmm.. nou ja makkie niet maar wel goede loting! had liever suarez zien voetballen in onze pot.. ben je gek??? ik had echt niet tegen uruguay gewild zijn toch aardig sterk hoor. daarom heb ik ook zo een medelijden met zuid afrika ze hadden bijna geen zwaardere groep kunnen loten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 december 2009 door Blade85 -- |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 december 2009 - 20:38 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:pffff, ik weet dat ik door een andere bril kijk hoor, maar ik denk toch niet dat Rommedahl hoger aangeslagen staat dan Tomasson. jawel rommedahl is onomstreden tomasson start toch vaak achter bendtner op de bank |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja eigenlijk wel ja!:P uruguay tegen nederland.. Lijkt mij een leuke wedstrijd!:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
maar over rommedhal heb je zeker gelijk! |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote: leuke wedstrijd ja voor de halve finale ofzo:D |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote: ja duidelijk volgens mij loopt hij ook al tegen de honderd interlands aan en altijd in de basis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 december 2009 door Blade85 -- |
|
|
|
|
ajaxlove81
|
|
|
laten we nou niet voorbarig zijn we moeten tegen denemarken een goed resutaat halen want kameroen wordt nog zwaar zat sterke ploeg vooral fysiek. maar we mogen inderdaad niet klagen |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Waardeloze loting.......De balletjes waren te klein en de vrouwen te groot............... |
|
|
|