|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Testcase voor Claire!
"Ik wil niet dat er te veel passiviteit hier in huis komt. Dat is niet goed voor de show", bijt Jaap het spits af. Daarom neig ik naar een ontslagronde voor Lieke", onthult hij zijn plannen, maar daar is Huub het niet mee eens. "Ik niet. We gaan voor het trio Jaap, Huub en Claire. Een ontslagronde gaat deze keer niet werken", laat hij zijn licht schijnen.
Spoedberaad in het kantoor! Luc vertelt dan toch maar eerlijk dat hun toekomstige teamgenootje vandaag sowieso onder vuur zal komen te liggen. "We gaan haar bashen vandaag om haar uit de tent te lokken. Met 'we' bedoelt hij Selène, Amanda, Brian en hijzelf. Huub vindt dat nog niet zo'n slecht idee, want dan kan Claire meteen getest worden. Hij zegt op zijn beurt wel eerlijk dat hij Claire op de hoogte gaat brengen...
"We moeten even praten", zegt hij tegen Claire als hij haar tegen komt in de woonkamer. De twee gaan zitten in de kapsalon. "Ik kom je waarschuwen voor Brian, Amanda, Luc en Selène. Ze gaan vandaag iets doen", steekt hij van wal. "Oké...", zegt Claire die dit duidelijk even niet verwachtte. "Ik denk dat de beste benadering is... Je moet je niet uit de tent laten lokken", gaat hij verder. Claire moet lachen. "Wat zielig!", roept Claire uit. Er volgt een lange stilte. "Dan weet je dat. Ik weet niet waarom ik vertel, maar goed. Zie het als blijk van vertrouwen. Je moet je niet druk maken. Ik back jou", sluit Huub af. Het wachten is op de terror!
Spoedberaad in het kantoor!
bron: tien.tv |
|
|