BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins tijdens Feyenoord - FC Groningen (06-12-2009)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 december 2009 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2009 - 11:44 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat die jongens van de eerste helf meer zelfvertrouwen hebben gekregen dan van de tweede helft?
ja
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 08 december 2009 - 12:06   quote  deeplink  
Ik niet, serieus nu als je als Feyenoord in je eigen Kuip zo te kakken word gezet door zo'n rampen elftal als dat van Groningen dan kan je mij niet wijs maken dat er één is die trots was op zichzelf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 december 2009 door Rene Koster --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 december 2009 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2009 - 12:06 schreef Rene Koster het volgende:
Ik niet, serieus nu als je als Feyenoord in je eigen Kuip zo te kakken word gezet door zo'n rampen elftal als dat van Groningen dan kan je mij niet wijs maken dat er één is die trots was op zichzelf.
Dus moet dat de drang geven om je te verbeteren.
voetballer55
 voetballer55 - dinsdag 08 december 2009 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2009 - 11:35 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

Ja inderdaad ik vind ook dat Been te voorzichtig speelt, kijk dat je tegen de top iets defenciever speelt prima maar tegen de rest altijd aanvallend en tegen de tijd dat iedereen genoeg zelfvertrouwen heeft dan ook gewoon tegen de top. En Jappie ja zo makkelijk is het!
ik denk dat Been de eerste helft ook niet voorzicht speelde met 3 aanvallend ingestelde middenvelders. hij heeft alleen een aanvaller erin gezet voor een verdediger en een aanvallende middenvelder gewisseld voor een verdedigend ingestelde middenvelder. ik vind dat de supporters Bruins meer moeten steunen dan afzeiken. geef die jongen vertrouwen ipl van een fluitconcert. Dat geldt ook voor de andere spelers. zo gauw een speler in de kuip iets verkeerd doet wordt er gefloten ,doet hij het 3 x achter elkaar dan kan hij er niets meer van. positief benaderen niet negatief.
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 08 december 2009 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2009 - 12:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dus moet dat de drang geven om je te verbeteren.
mee eens maar dan wil je toch niet zeggen dat ze in de eerste helft zelfvertrouwen hebben getapt.
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 08 december 2009 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2009 - 12:38 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

ik denk dat Been de eerste helft ook niet voorzicht speelde met 3 aanvallend ingestelde middenvelders. hij heeft alleen een aanvaller erin gezet voor een verdediger en een aanvallende middenvelder gewisseld voor een verdedigend ingestelde middenvelder. ik vind dat de supporters Bruins meer moeten steunen dan afzeiken. geef die jongen vertrouwen ipl van een fluitconcert. Dat geldt ook voor de andere spelers. zo gauw een speler in de kuip iets verkeerd doet wordt er gefloten ,doet hij het 3 x achter elkaar dan kan hij er niets meer van. positief benaderen niet negatief.
Wel vier man achter vijf middenvelders en maar één aanvaller, vind ik toch redelijk voorzichtig. In de tweede helft zijn ze achter één op één gaan spelen en kwam er een tweede aanvaller bij waardoor het middenveld ook aanvallender kon spelen.
craven
 craven - dinsdag 08 december 2009 - 12:59   quote  deeplink  
Ging denk ik meer om de stabiliteit op het middenveld, juist teveel aanvallend ingesteld middenvelders, door leerdam en makaay in te brengen iets meer stabiliteit en aanspeelpunt...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins tijdens Feyenoord - FC Groningen (06-12-2009)









0.0084829