|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Laten we nou gewoon is een keer blij zijn! |
|
|
|
craven
|
|
|
Met de instelling van feyenoord van de 2e helft nemen we daar 3 punten mee!!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Heerenveen staat 2-0 achter bij GJ
Was dat vorig seizoen ook maar zo........... |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
als ze spelen zoals in de tweede helft word het een makkie |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
opstelling: v. Dijk schenenveld vlaar bahia gio Fer Guzman Leerdam Mkaay tomasson Cisse |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Waarom leerdam ? die heeft vandaag ook vrijwel niets toegevoegd ! Waarom niet darley die is dan weer fit !\ Bahia (5 gele kaarten) Is geschorst |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2009 - 18:08 schreef qwerto het volgende:Waarom leerdam ? die heeft vandaag ook vrijwel niets toegevoegd ! Waarom niet darley die is dan weer fit !\ Bahia (5 gele kaarten) Is geschorst volgens mij heb jij stront in je ogen! Leerdam speelde fantastisch!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2009 door Sjerrie -- |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2009 - 18:08 schreef qwerto het volgende:Waarom leerdam ? die heeft vandaag ook vrijwel niets toegevoegd ! Waarom niet darley die is dan weer fit !\ Bahia (5 gele kaarten) Is geschorst heb je 2e helft wel gezien ofz gouden wissel leerdam Ik heb toch prettiger gevoel met v. Dijk dan bij Darley
maar was Babovic ff vergeten:
V. Dijk Leerdam Vlaar Hofland Gio Fer Guzman Babovic Cisse Makaay Tomasson |
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2009 - 18:08 schreef qwerto het volgende:Waarom leerdam ? die heeft vandaag ook vrijwel niets toegevoegd ! Waarom niet darley die is dan weer fit !\ Bahia (5 gele kaarten) Is geschorst Bahia heeft maar 4 gele kaarten, en is toch geschorst... dit was ook het geval bij Fer en Gio. hoe kan dit ? |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgende week speelt Hoereveen weer de sterren van de hemel.. Zo gaat dat altijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2009 door MMM -- |
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
|
|
|
achiie
|
|
|
ik denk met beker erbij geteld....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2009 door achiie -- |
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
hmm ik zal es kijken, igg is het opmerkelijk dat het alleen bij feyenoord het geval is |
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
nee hoor, geen enkele gele kaart in de bekerwedstrijden.. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote: op het middenveld, als back een drama |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: misschien heeft feyenoord ooit eens een straf opgelegd gekregen van de knvb? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
------Darley----------- Schenkeveld--Vlaar--Hofland--Gio ------Babovic---Fer---Leerdam--- Cisse-----Makaay----Tommasson--- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
leerdam was klasse en we hebben geen nieuwe spits nodig,doe gewoon makaay een sterk verbeterde aanbieding,hij was weer geweldig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En met de instelling van de eerste word t 6-0 |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
|
|
|
Kobus uit Sneek
|
|
|
Cisse niet meer opstellen wat een drama |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Darley
schenkeveld, vlaar, hofland, gio
fer, de guzman,(al vind ik, dat hij dat niet verdiend heeft) leerdam
babovic,
Makaay, tomasson |
|
|
|
|
Kobus uit Sneek
|
|
|
van Dijk
Leerdam Hofland Vlaar Gio Fer Tomasson Babovic Wijnaldum Makaay Bisseswar |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
-----------Darley------------ -Leerdam-Vlaar-Hofland-Gio--- --------Landzaat-Fer--------- ----------Tomasson----------- --Slory---Makaay----Babovic-- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
RSEveraars
|
|
|
----------------v. Dijk------------ Schenkeveld - Vlaar - Hofland - Gio ----------Leerdam------Fer--------- Babovic--------Tomasson--------Cisse ----------------Makaay------------- |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2009 - 14:28 schreef RSEveraars het volgende:----------------v. Dijk------------ Schenkeveld - Vlaar - Hofland - Gio ----------Leerdam------Fer--------- Babovic--------Tomasson--------Cisse ----------------Makaay------------- Eens alleen Darley voor van Dijk en tegen H'veen heb je geen 4 verdediggers nodig dus Hofland eruit en Slory erin. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2009 - 14:33 schreef Rene Koster het volgende:[..] Eens alleen Darley voor van Dijk en tegen H'veen heb je geen 4 verdediggers nodig dus Hofland eruit en Slory erin. Nou Rene? Bahia doet niet mee dus zet Hofland er maar bij... Mocht het niet lopen dan kan je die wissel wel doorvoeren maar we spelen niet thuis...
Ach misschien heb je gelijk ,wie niet waagt die niet wint. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2009 - 11:57 schreef Milo het volgende:Darley schenkeveld, vlaar, hofland, gio fer, de guzman,(al vind ik, dat hij dat niet verdiend heeft) leerdam babovic, Makaay, tomasson Dit wordt het elftal wat gaat spelen. |
|
|
|
|
serge-fr
|
|
|
ALS JE AANVALLEND VOETBAL WIL SPELEN DAN SPEEL JE ZO:
VAN DIJK
SCHENKEVELD VLAAR HOFLAND GIO
FER
SLORY CISSE(WIJNALDUM)
BABOVIC
TOMASSON MAKAAY
HET 4-3-3 SYSTEEM BIJ FEYENOORD IS TE DOORZICHTIG, STRAALT GEEN GEVAAR UIT EN IS VEEL TE DOORZICHTIG, DAAR WORDT GEEN TEGENSTANDER BANG VAN, EN DAAR WIN JE GEEN WEDSTRIJD MEE. JE SYSTEEM AANPASSEN AAN JE TEGENSTANDER EN UITGAAN VAN JE EIGEN KRACHT. DEGENE DIE GOED PRESTEERT IN DE WEDSTRIJD,OP DE TRAINING SPEELT, WE HEBBEN KEUZES GENOEG, DUBBELE BEZETTING. E |
|
|
|
|
craven
|
|
|
OKE BEDANKT VOOR JE TOELICHTING MET CAPSLOCK AAN!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als bovenstaande niet in CAPS was had ik t misschien gelezen. |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Van Dijk/darley Leerdam-Vlaar-Hofland-Gio Wijnaldum-guzman Babovic Cisse Tomasson Slory
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 december 2009 door dennis -- |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
quote: Je bent Makaay ipv Hofland en Biseswar ipv Leerdam vergeten...............lekker massaal aanvallen.............
1 of 2 controlerende middenvelders (Fer/landzaat) is een betere optie, denk ik |
|
|
|
|
piet
|
|
|
darley schenkeveld-vlaar-hofland-gio leerdam-fer babovic-bruins-cisse tomasson |
|
|
|
|
craven
|
|
|
----------darley-------- Lerrdam-vlaar-hofland-Gio ----------Fer----------- -Slory-Babovic--Cisse-- ---tomasson-Makaay--- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
---------darley----------- schenkev-vlaar-hofland-gio ------leerdam-fer--------- --babovic-tomasson-cisse-- ---------makaay-----------
Zo wordt het een makkie,denk ik. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2009 - 11:07 schreef hoogvliet010 het volgende:---------darley----------- schenkev-vlaar-hofland-gio ------leerdam-fer--------- --babovic-tomasson-cisse-- ---------makaay----------- Zo wordt het een makkie,denk ik. ja dat gaat hem worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
DeVrij voor Hofland zou ik graag zien... maar dat zal wel niet. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik zou liever messi zien voor cisse |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ff aan leo vragen bram... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ken jij niet investeren Bram???? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: kan wel hoor,hoeveel wil je hebben |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Messi,lukt dat haha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
kom bram trek je portomonee |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ff het saldo nakijken,shit 90miljoen te weinig,sorry,dure vrouw he je snapt dat wel vanavond weer naar die huishoudbeurs voor rijken,dus ff wachten tot as zomer |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Denk dat Dagobert ze geld zit te tellen haha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2009 - 11:54 schreef bram het volgende:ff het saldo nakijken,shit 90miljoen te weinig,sorry,dure vrouw he je snapt dat wel vanavond weer naar die huishoudbeurs voor rijken,dus ff wachten tot as zomer hahahaha |
|
|
|