|
|
craven
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
en maar vasthouden aan cisse,mario moet eens ophouden om die joker de handen boven zijn hoofd te houden |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Moet hij weer alle zeilen bijzetten in de tweede helft,met MAKAAY. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
Sorry hoor maar ik moet nu toch wel zo zoetjes aan twijfelen aan Been zijn tacties inzicht hoor, iedereen heeft kunnen zien dat het met Makaay prima gaat en hij haald hem er weer uit, krijgen we weer op ons klote daar en Makaay zal het ook wel een keertje zat worden he tenminste dat zou ik wel. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2009 - 14:31 schreef Rene Koster het volgende:Sorry hoor maar ik moet nu toch wel zo zoetjes aan twijfelen aan Been zijn tacties inzicht hoor, iedereen heeft kunnen zien dat het met Makaay prima gaat en hij haald hem er weer uit, krijgen we weer op ons klote daar en Makaay zal het ook wel een keertje zat worden he tenminste dat zou ik wel. ik heb al eerder geroepen dat been tactisch niet zo sterk is,kreeg toen het hele forum over me heen,gelukkig ben ik nu niet meer een roepende in de woestijn, |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Bedankt craven,op dit goeie nieuws zaten we te wachten. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: he breng alleen het nieuws, dont blame the messenger |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2009 - 14:42 schreef bram het volgende:[..] ik heb al eerder geroepen dat been tactisch niet zo sterk is,kreeg toen het hele forum over me heen,gelukkig ben ik nu niet meer een roepende in de woestijn, Bedankt dan weet ik wat me te wachten staat, maar de één ziet sommige dingen nu eenmaal sneller als de ander. En het lijkt mij vrij duidelijk, Makaay er nu weer uithalen is tacties niet sterk. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: He sorry man,was niet zo cru bedoelt haha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2009 - 14:42 schreef bram het volgende:[..] ik heb al eerder geroepen dat been tactisch niet zo sterk is,kreeg toen het hele forum over me heen,gelukkig ben ik nu niet meer een roepende in de woestijn, Hahahaha, bram grote vriend van me, ik vind het knap van je, jij roept al het hele sezoen dat been tactisch niet zo sterk is, ik ben benieuwd.
Ook ik hoop op makaay |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: maakt niet uit, snap het ook niet echt... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja, ziet er toch naar uit dat Makaay weggesaneerd word. Als je zelfs na een goede pot weer op de bank komt.. |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Ik had ook verwacht dat Makaay zou spelen maar goed Mario zal wel beter weten.... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
en nu zal iedereen zeggen ,,het ging toch goed bij nec,, daar had hij oa lens is wel ff wat anders dan die clown cisse |
|
|
|
|
bram
|
|
|
denk dat MAASKANT beter is voor feyenoord |
|
|
|
|
bram
|
|
|
en dan bosvelt en piair er bij |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: gvd bram, niet zoveel sterkedranken drinken! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik neem er nog twee en dan weet ik niet of ik stop,deze week 70 uur gewerkt en nu vrij,heerlijk |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik moet weer werken tot 22.00 uur, maar ga daarna ook aan de drank. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dan heb je ze wel verdiend,maar niet zo raar praten hoor. Maaskant ppfffffff |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
daar zijn we weer!! come on feyenoord!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2009 door Terminator -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Been is de beste! en heeft altijd gelijk |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
Zware avond voor leerdam word nou al te vaak voorbijgespeeld door assaidi..... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Supporters zitten weer te kutten,,,
zitten blijven!! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
kans voor wijnaldum open goal! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
GINI WAT BEN JE TOCH OOK EEN PAPPIE! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
hofland speelt het aanvallendst van feyenoord.. lekkere wedstrijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ag ook slechte wedstrijden meot je winnen,,, tis dat we elke week slecht spelen, maar we winnen ook! hehe |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
gewoon op de counter toeslaan en de boel dichtknallen.wachten op de foute pases die heerenveen geeft en dan toe slaan!of het spel willen maken en sneller de bal laten rondgaan en voluit druk spelen kan ook.maar heerenveen speelt ook voorzichtig....come on feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2009 door Terminator -- |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2009 - 20:40 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:ag ook slechte wedstrijden meot je winnen,,, tis dat we elke week slecht spelen, maar we winnen ook! hehe zoiets jah P: |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
WIjnaldum en cissé eruut voor Slory en Biseswar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op de counter? Das nogal lastig als er niemand aanvalt van beide partijen! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: er zijn wel een paar momentjes geweest.....was niet echt counter maar ook niet het spel willen maken dus het hangt er een beetje in....cisse moet blijven staan en wijnaldum eruit en biseswar erin |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
KEVINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN JAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
kijk zo hoor je spelen goed op de counter gespeeld!!klasse!!een terechte overwinning!goede tweede helft!!niet al te beste wedstrijd maar wel slim gespeeld!!niks is sterker dan dat ene woord!!en zeker voor de supporters die mee zijn gereisd!!
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goede tweede Helft. Respect voor Hofland |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou idd,en dat hij het maar erg goed gaat doen in Aachen.. Kevin bedankt!!! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: ik hoop dat tie blijft want we hebben hem hard nodig!!heb ik altijd gesegd!kevin moet blijven!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
EINDELIJK weer gewonnen in heerenveen na 11 jaar. Eerste helft was belabberd en dat is nog zacht uitgedrukt. Vooral Cissé was weer ongelooflijk slecht en dan die schoenen van 'm.. Grootste kans van de eerste helft kwam op naam van Wijnaldum.
2e helft begon ook weer niet al te best. Popov op de lat, Vlaar haalt het schot van Beerens van de lijn. Snapte alleen niet waarom Babovic eruit moest? Had eerder Cissé eruit gehaald op dat moment.
Knappe 0-1 van Hofland, die erg geëmotioneerd was door dingen in de privé sfeer. En de 0-2, wat een prachtige goal. Makaay naar Wijnaldum, perfecte pass van Gini op Tomasson die hem schitterend over Vandenbussche heen lobt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2009 door MMM -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
heb me nagels weer kapot zitten bijten eerste helft.. geen idee hoe spannend het was maar dat rijnmond weet er altijd wel een verhaal van te maken, haha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2009 - 22:14 schreef Xapter het volgende:heb me nagels weer kapot zitten bijten eerste helft.. geen idee hoe spannend het was maar dat rijnmond weet er altijd wel een verhaal van te maken, haha ja hahahahaha man ik weet niet wie die commentator is maar de nieuwe Hans van Vliet is gevonden!! |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2009 - 22:12 schreef MMM het volgende:EINDELIJK weer gewonnen in heerenveen na 11 jaar. Eerste helft was belabberd en dat is nog zacht uitgedrukt. Vooral Cissé was weer ongelooflijk slecht en dan die schoenen van 'm.. Grootste kans van de eerste helft kwam op naam van Wijnaldum. 2e helft begon ook weer niet al te best. Popov op de lat, Vlaar haalt het schot van Beerens van de lijn. Snapte alleen niet waarom Babovic eruit moest? Had eerder Cissé eruit gehaald op dat moment. Knappe 0-1 van Hofland, die erg geëmotioneerd was door dingen in de privé sfeer. En de 0-2, wat een prachtige goal. Makaay naar Wijnaldum, perfecte pass van Gini op Tomasson die hem schitterend over Vandenbussche heen lobt. Prima samenvatting, behalve de opmerking over Cisse. Als er één speler echt gewisseld had moeten worden dan was het Wijnaldum. Feyenoord speelde echt met een man minder. Maar ja uiteindelijk geeft hij toch een prima passje op JDT. Daarom ben ik waarschijnlijk geen trainer en Mario wel. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
Ook nu begon Feyenoord te voetballen vanaf het moment dat Makaay erin kwam, ik zeg Makaay een basis plaats. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2009 - 23:30 schreef Rene Koster het volgende:Ook nu begon Feyenoord te voetballen vanaf het moment dat Makaay erin kwam, ik zeg Makaay een basis plaats. Je heb gelijk maar Makaay moet gedemotiveerd worden zodat tie weg gaat voor een klein bedragje zodat we nog een miljoentje overhouden.. |
|
|
|