BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nabeschouwing SC Heerenveen - Feyenoord (12-12-2009): 0-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zaterdag 12 december 2009 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 - 22:57 schreef Jeli het volgende:

[..]

Prima samenvatting, behalve de opmerking over Cisse. Als er één speler echt gewisseld had moeten worden dan was het Wijnaldum. Feyenoord speelde echt met een man minder. Maar ja uiteindelijk geeft hij toch een prima passje op JDT. Daarom ben ik waarschijnlijk geen trainer en Mario wel.
Wijnaldum heeft uiteindelijk nog voor wat dreiging kunnen zorgen in de 2e helft met onder andere een prachtige steekpass op Tomasson. Cissé daarintegen, met die vreselijke schoenen, heeft weer eens niets goeds gedaan. 1 wedstrijd goed gespeeld, dat was AZ uit. Verder een ramp tot nu toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2009 door MMM --
Terminator
 Terminator - zaterdag 12 december 2009 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 - 23:38 schreef MMM het volgende:

[..]

Wijnaldum heeft uiteindelijk nog voor wat dreiging kunnen zorgen in de 2e helft met onder andere een prachtige steekpass op Tomasson. Cissé daarintegen, met die vreselijke schoenen, heeft weer eens niets goeds gedaan. 1 wedstrijd goed gespeeld, dat was AZ uit. Verder een ramp tot nu toe.
pfffff wijnaldum had gewisseld moeten worden en niet cisse!cisse is namelijk altijd gevaarlijk ook al is die in mindere doen en dat heeft wijnaldum (nog) niet!!vind cisse een echte aanwinst!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 12 december 2009 - 23:41   quote  deeplink  
als ie nou nog is scoorde ging t al wat beter ja.........
MMM
 MMM - zaterdag 12 december 2009 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 - 23:40 schreef Terminator het volgende:

[..]

pfffff wijnaldum had gewisseld moeten worden en niet cisse!cisse is namelijk altijd gevaarlijk ook al is die in mindere doen en dat heeft wijnaldum (nog) niet!!vind cisse een echte aanwinst!
Cissé een aanwinst? Pff, vertel me alsjeblieft op basis waarvan. Die gozer heeft nog geen bal goed geraakt. 3,5 miljoen weggepleurd voor een neger met gele klompen..
Rene Koster
 Rene Koster - zaterdag 12 december 2009 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 - 23:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je heb gelijk maar Makaay moet gedemotiveerd worden zodat tie weg gaat voor een klein bedragje zodat we nog een miljoentje overhouden..
En wie gaat er dan wedstrijden voor ons winnen ?
MMM
 MMM - zaterdag 12 december 2009 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 - 23:46 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

En wie gaat er dan wedstrijden voor ons winnen ?
Cissé én Bruins

HAHAHAHAHAHA

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2009 door MMM --
Terminator
 Terminator - zaterdag 12 december 2009 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 - 23:42 schreef MMM het volgende:

[..]

Cissé een aanwinst? Pff, vertel me alsjeblieft op basis waarvan. Die gozer heeft nog geen bal goed geraakt. 3,5 miljoen weggepleurd voor een neger met gele klompen..
hahaha nounounou ik ben gecharmeerd van cisse!hij heeft snelheid techniek kan een bal vasthouden en veel mensen bezighouden.hij kan andere spelers ook beter laten voetballen.hij is een goede teamspeler.het enige wat er weleens aan ontbreekt op dit moment is af en toe de laatste paas!en het scoren moet omhoog!wijnaldum kan dat alleen maar wanneer we 1-0 voor staan.cisse blijft hoe dan ook het de verdediging van de tegenstander lastig maken.dat heeeft tomasson ook heel sterk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2009 door Terminator --
Rene Koster
 Rene Koster - zaterdag 12 december 2009 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 - 23:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Cissé én Bruins

HAHAHAHAHAHA
Ook die twee zijn stukken gevaarlijker als Makaay erbij is. Zelf JDT gaat beter als Makaay erbij is .
MMM
 MMM - zaterdag 12 december 2009 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 - 23:46 schreef Terminator het volgende:

[..]

hahaha nounounou ik ben gecharmeerd van cisse!hij heeft snelheid techniek kan een bal vasthouden en veel mensen bezighouden.hij kan andere spelers ook beter laten voetballen.hij is een goede teamspeler.het enige wat er weleens aan ontbreekt op dit moment is af en toe de laatste paas!en het scoren moet omhoog!wijnaldum kan dat alleen maar wanneer we 1-0 voor staan.cisse blijft hoe dan ook het de verdediging van de tegenstander lastig maken.dat heeeft tomasson ook heel sterk!
Snelheid - Eens
Techniek - Nog niet gezien?
Bal vasthouden - Eens

Veel mensen bezig houden, mwah. Vind het allemaal erg zwak wat deze knul laat zien en die vertoning met die gele schoenen zijn helemaal schandalig als je een bal niet eens normaal kan raken.

Volgens jou blijft hij hoe dan ook de verdediging het lastig maken.. Jammer dat ik dat nog vrij weinig heb gezien.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 12 december 2009 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 - 22:07 schreef Terminator het volgende:

[..]

ik hoop dat tie blijft want we hebben hem hard nodig!!heb ik altijd gesegd!kevin moet blijven!!
komt zeker omdat ie in duitsland gespeeld heeft??
Terminator
 Terminator - zaterdag 12 december 2009 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 - 23:49 schreef MMM het volgende:

[..]

Snelheid - Eens
Techniek - Nog niet gezien?
Bal vasthouden - Eens

Veel mensen bezig houden, mwah. Vind het allemaal erg zwak wat deze knul laat zien en die vertoning met die gele schoenen zijn helemaal schandalig als je een bal niet eens normaal kan raken.

Volgens jou blijft hij hoe dan ook de verdediging het lastig maken.. Jammer dat ik dat nog vrij weinig heb gezien.
hahaha let maar op mijn woorden!van cisse gaan we echt nog meer genieten zelfs dat jij er niet meer omheen kan!!lol
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 12 december 2009 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 - 23:54 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

komt zeker omdat ie in duitsland gespeeld heeft??
haahahahaha
MMM
 MMM - zaterdag 12 december 2009 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 - 23:55 schreef Terminator het volgende:

[..]

hahaha let maar op mijn woorden!van cisse gaan we echt nog meer genieten zelfs dat jij er niet meer omheen kan!!lol
We shall see!
Rene Koster
 Rene Koster - zondag 13 december 2009 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 - 23:55 schreef Terminator het volgende:

[..]

hahaha let maar op mijn woorden!van cisse gaan we echt nog meer genieten zelfs dat jij er niet meer omheen kan!!lol
Dat denk ik ook wel Cisse is zeker een aanwinst alleen komt het er nu nog niet uit. Is het alleen weer jammer dat iedereen weer begint te zeiken over de kleur van zijn schoenen............hallo mensen het is 2009 geen 1908 volledig zwarte kicksen bestaan niet eens meer.
MMM
 MMM - zondag 13 december 2009 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2009 - 00:00 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel Cisse is zeker een aanwinst alleen komt het er nu nog niet uit. Is het alleen weer jammer dat iedereen weer begint te zeiken over de kleur van zijn schoenen............hallo mensen het is 2009 geen 1908 volledig zwarte kicksen bestaan niet eens meer.
Doe normale schoenen aan en niet die gele klompen. Het zag er werkelijk waar niet uit. Als je nou Messi ofzo heet, zeg ik nog oke. Maar Cissé die al weken geen bal raakt, doe lekker zwarte of witte schoenen aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nabeschouwing SC Heerenveen - Feyenoord (12-12-2009): 0-2









0.0098760