BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Babovic tijdens Feyenoord - FC Groningen (06-12-2009)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
De Spot
 De Spot - zondag 06 december 2009 - 18:28   quote  deeplink  
Ik vind het een kanjer.
achiie
 achiie - zondag 06 december 2009 - 18:37   quote  deeplink  
ik ook
MMM
 MMM - zondag 06 december 2009 - 18:40   quote  deeplink  
DE BAAB
derq
 derq - zondag 06 december 2009 - 18:47   quote  deeplink  
held
achiie
 achiie - zondag 06 december 2009 - 18:49   quote  deeplink  
BAAS
MMM
 MMM - zondag 06 december 2009 - 18:50   quote  deeplink  
Geweldenaar
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - zondag 06 december 2009 - 18:51   quote  deeplink  
KOPEN NUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
beverwijk
 beverwijk - zondag 06 december 2009 - 19:11   quote  deeplink  
speelde van de week tegen jong az ook al erg goed.
wordt een topper.
Sander
 Sander - zondag 06 december 2009 - 19:17   quote  deeplink  
Oke ... speelde een goede 2e helft .. maar de 1e helft was ronduit dramatisch ...
Aan de andere kant ... hij kost ons niks (ook geen salaris) en heeft al een paar boetes gehad en zal er nu (na die ongelofelijke domme gele kaart) wel weer een krijgen ... dat is wel snel verdient ! :-) Maar ff serieus ... ik wil het nog ff een wedstrijd of 5 aankijken ... maar wat gebeurt er volgende week ? Fer weer terug en ... de Guzman komt er ook aan ... ik vond Makaay erg goed invallen ... oke speelt niet niet op de plaats van Babovic maar in als hij zo speelt kan Mario niet om hem heen ... Eerst maar eens zien of hij z'n plekkie houdt tegen Heerenveen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2009 door Sander --
eeuwig feyenoord
 eeuwig feyenoord - zondag 06 december 2009 - 19:31   quote  deeplink  
makaay goed..pff
dit was weer een niet te missen kans, maar anders..gewoon versleten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2009 door eeuwig feyenoord --
FR12-1908
 FR12-1908 - zondag 06 december 2009 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 19:31 schreef eeuwig feyenoord het volgende:
makaay goed..pff
dit was weer een niet te missen kans, maar anders..gewoon versleten
let op je woorden jongen.
Makaay speelde erg goed goude wissel ipv bruins. Maar hij scoorde wel misschien kom je uit 020 en moet je maar lekker suarez gaan becriticeren dat ie niet meer scoort.
craven
 craven - zondag 06 december 2009 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 19:31 schreef eeuwig feyenoord het volgende:
makaay goed..pff
dit was weer een niet te missen kans, maar anders..gewoon versleten
makaay was actief bezig ,een aantal goed steekballen, eerlijk is eerlijk....
gekzat
 gekzat - zondag 06 december 2009 - 19:59   quote  deeplink  
Wat een dramatische eerste helft... en wat een super tweede helft.. babovic kopen is echt een goeie voetballer
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 06 december 2009 - 20:02   quote  deeplink  
makaay speelde goed hoor!
stevan is iemand die we moeten kopen hij is echt iemand die voor het publiek mee doet kan zomaar publiekslieveling worden.
ar
 ar - zondag 06 december 2009 - 20:31   quote  deeplink  
passie bij babovic!! zo hoort het, plus dat hij zo het hele zooitje opzwiept! en makaay was een goed aanspeelpunt, met jon er omheen was erg gevaarlijk.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 06 december 2009 - 20:36   quote  deeplink  
wat moet ie kosten is de vraag???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 december 2009 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 20:36 schreef Jappie_FEY het volgende:
wat moet ie kosten is de vraag???
Transfervrij???
rcrd
 rcrd - zondag 06 december 2009 - 20:38   quote  deeplink  
hoe kan je zeggen dat makaay slecht gespeeld heeft die heeft 2 keer cisse in scoringspositie en zelf 1 te scoren,

Over babovic: Geweldige voetballer,passie dat wat zie je alleen nog bij tomasson maar voorderest niemand t liefts gelijk een contract geven. quote van hem op feyenoordleven.nl

De derde plek is voor ons zeker nog niet verkeken, zei Babovic. We zullen Ajax continu onder druk houden. En als zij na de winterstop naar De Kuip komen, zal het zeker niet zo gaan als laatst in de Arena. Daar ben ik zeker van.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 06 december 2009 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 20:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Transfervrij???
dan hoef je hem dus ook nniet te kopen wat er hierboven gezegd wordt.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2009 door Jappie_FEY --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 december 2009 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 20:38 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

dan hoef je hem dus ook nniet te kopen wat er hierboven gezegd wordt.......
Dat dacht ik dus ook,maar ik weet het niet zeker?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 06 december 2009 - 20:40   quote  deeplink  
ik zou het eerlijk gezegd niet weten....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 december 2009 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 20:40 schreef Jappie_FEY het volgende:
ik zou het eerlijk gezegd niet weten....
Het zou wel mooi zijn want de Guzman raak je niet kwijt in de winterstop.
Transfervrij 1tje weg transfervrij 1tje terug...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 06 december 2009 - 20:43   quote  deeplink  
zou opzich een mooie oplossing zijn
MMM
 MMM - zondag 06 december 2009 - 20:49   quote  deeplink  
Geven wij Bruins aan Nantes, als goedmakertje
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 december 2009 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 20:49 schreef MMM het volgende:
Geven wij Bruins aan Nantes, als goedmakertje
Ik ben het niet met jou eens dit maal,Bruins moest teveel inzakken omdat de rest erbij liepen als natte kranten.
Het is niet eerlijk om de wedstrijd te beoordelen over 90 minuten.
de eerste 45 minuten was een laf systeem 4-4-3 waar Wijnaldum totaal niet meedeed.
de 2e helft speelde we met lef met 3 verdedigers en zowat 5 middenvelders afgewisseld met veel aanvallen.
MMM
 MMM - zondag 06 december 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 20:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben het niet met jou eens dit maal,Bruins moest teveel inzakken omdat de rest erbij liepen als natte kranten.
Het is niet eerlijk om de wedstrijd te beoordelen over 90 minuten.
de eerste 45 minuten was een laf systeem 4-4-3 waar Wijnaldum totaal niet meedeed.
de 2e helft speelde we met lef met 3 verdedigers en zowat 5 middenvelders afgewisseld met veel aanvallen.
Bruins liep er zelf weer als een natte krant bij. Kan die kneus een keer z'n kans pakken speelt hij weer bagger, al was de rest ook niet best in de eerste helft..

Maar bij die 0-1, hoe KINDERLIJK hij die Bacuna langs hem heen laat gaan met een simpele actie.. Wat een slappe homo is het dan toch ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2009 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 december 2009 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 21:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Bruins liep er zelf weer als een natte krant bij. Kan die kneus een keer z'n kans pakken speelt hij weer bagger, al was de rest ook niet best in de eerste helft..

Maar bij die 0-1, hoe KINDERLIJK hij die Bacuna langs hem heen laat gaan met een simpele actie.. Wat een slappe homo is het dan toch ook.
Maar waar was Schenkelveld dan?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 06 december 2009 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 21:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Bruins liep er zelf weer als een natte krant bij. Kan die kneus een keer z'n kans pakken speelt hij weer bagger, al was de rest ook niet best in de eerste helft..

Maar bij die 0-1, hoe KINDERLIJK hij die Bacuna langs hem heen laat gaan met een simpele actie.. Wat een slappe homo is het dan toch ook.
bruins speelde op een positie die totaal niet bij hem past, dus been is hier de schuldige in
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 06 december 2009 - 21:14   quote  deeplink  
die was nog moe van vorige week
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 december 2009 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 21:14 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
die was nog moe van vorige week
Wie Been???? Ja dat kan ;)
FR12-1908
 FR12-1908 - zondag 06 december 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 21:14 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

bruins speelde op een positie die totaal niet bij hem past, dus been is hier de schuldige in
dat betekent nog niet dat hij die Bacuna zo makelijk mag laten lopen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 december 2009 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 21:56 schreef FR12-1908 het volgende:

[..]

dat betekent nog niet dat hij die Bacuna zo makelijk mag laten lopen
John niet zeuren!!!
Niet echt veel spandoeken uitgedeeld vandaag he???
sevillana
 sevillana - zondag 06 december 2009 - 22:19   quote  deeplink  
on topic: Babovic is op zeker een aanwinst voor dit Feyenoord met z'n strijdlust
derq
 derq - zondag 06 december 2009 - 22:21   quote  deeplink  
dan ga ik ook even ontopic: Babovic is op zeker een aanwinst voor dit Feyenoord met z'n strijdlust.
voetballer55
 voetballer55 - zondag 06 december 2009 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 21:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Bruins liep er zelf weer als een natte krant bij. Kan die kneus een keer z'n kans pakken speelt hij weer bagger, al was de rest ook niet best in de eerste helft..

Maar bij die 0-1, hoe KINDERLIJK hij die Bacuna langs hem heen laat gaan met een simpele actie.. Wat een slappe homo is het dan toch ook.
dit is de grootste onzin die ik hier gelezen heb. Bruins was meest controlerende middenvelder.nou dat is hij dus helemaal niet verkeerde plaats voor die jongen. Als we eerst eens de spelers steunen ipl van constant af te branden. dan krijgen ze vertrouwen en gaan ze vanzelf beter voetballen.
sevillana
 sevillana - zondag 06 december 2009 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 22:21 schreef derq het volgende:
dan ga ik ook even ontopic: Babovic is op zeker een aanwinst voor dit Feyenoord met z'n strijdlust.
hoe verzin je 't
MMM
 MMM - zondag 06 december 2009 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar waar was Schenkelveld dan?
Op dat moment in het centrum. Maar als Bruins achter die Bacuna aangaat, moet hij die bal gewoon hebben en zich niet als een klein kind laten passeren.
Rene Koster
 Rene Koster - zondag 06 december 2009 - 22:48   quote  deeplink  
He Jongens dat was weer een lekker wedstrijdje, oke de eerste helft was niet om aan te zien maar de tweede daar kunnen we op bouwen. Die Babovic is echt een aanwinst wat is dat een lekkere speler, vol passie. Echt een van de mouwen opstropen en gaan . Trouwens ik vond Makaay ook weer lekker gaan en Leerdam ging ook lekker op het middenveld En ik heb net effe zitten lezen wat jullie over Bruins schrijven, maar ik vond hem echt niet zo slecht hoor als er al een slecht was, was dat Gini want die speelde de eerste helft echt als een natte krant maar goed 3 punten en een leuke tweede helft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2009 door Rene Koster --
MrChriz
 MrChriz - zondag 06 december 2009 - 23:25   quote  deeplink  
Veel passie, een strijder. 1e helft niet gelukkig maar 100% blijven gaan en van voor naar achter aanwezig. 2e helft spreekt voor zich. Een echte aanwinst, sowieso qua werklust.
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 december 2009 - 23:29   quote  deeplink  
lekkere pot goeie sfeer gezellig bij DHZ lekker dagje!!!!
R()b
 R()b - zondag 06 december 2009 - 23:51   quote  deeplink  
Slim van Babovic om ze shirt uit te trekken.
Zo fok je wel het publiek op , Peter van Vossen kon dat ook altijd zo goed.
fr emiel
 fr emiel - maandag 07 december 2009 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 22:48 schreef Rene Koster het volgende:
He Jongens dat was weer een lekker wedstrijdje, oke de eerste helft was niet om aan te zien maar de tweede daar kunnen we op bouwen. Die Babovic is echt een aanwinst wat is dat een lekkere speler, vol passie. Echt een van de mouwen opstropen en gaan . Trouwens ik vond Makaay ook weer lekker gaan en Leerdam ging ook lekker op het middenveld En ik heb net effe zitten lezen wat jullie over Bruins schrijven, maar ik vond hem echt niet zo slecht hoor als er al een slecht was, was dat Gini want die speelde de eerste helft echt als een natte krant maar goed 3 punten en een leuke tweede helft.
inderdaad wat speelde gini een bagger wedstrijd, en wat dachten cissé die was in 70e minuut helemaal op. Haast geen normale voorzet gezien
sterski010
 sterski010 - maandag 07 december 2009 - 01:00   quote  deeplink  
Fantastische mentaliteit en goede speler. Laten wij hopen dat het geen toevals treffer is anders is Babovic het wandelende bewijs dat Leo ook zonder financiele middelen goede Feyenoord waardige spelers kan aantrekken.Doet qua beleving aan idd van Vossen maar ook Obiku denken. Scoort ook belangrijke maar vooral mooie goals en dat als middenvelder....De 2 die hij er in legt zijn allebei genieten...
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 december 2009 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2009 - 00:15 schreef fr emiel het volgende:

[..]

inderdaad wat speelde gini een bagger wedstrijd, en wat dachten cissé die was in 70e minuut helemaal op. Haast geen normale voorzet gezien
Gini was alleen de eerste helft slecht, net als de rest van t elftal.
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 december 2009 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Stefan Babovic heeft andermaal benadrukt dat hij ook na dit seizoen graag voor Feyenoord blijft spelen. De middenvelder liet zondag tegen FC Groningen zien dat hij een absolute meerwaarde kan zijn in Rotterdam-Zuid. "Ik voel me hier helemaal thuis. Belangrijk voor mij is dat Feyenoord het voetbal speelt, dat ik graag speel. Daarom wilde ik weg bij mijn vorige club FC Nantes."
http://www.fr12.nl/nieuws/9122-babovic---ik-wil-voor-200-procent-zeker-bij-feyenoord-blijven-.html

Uhmn.. nou als dit t voetbal is wat je graag speelt, dan heb ik toch liever dat je ergens anders gaat voetballen, zo goed voetbal leggen we niet op de mat dit seizoen nog...

Misschien bedoelt ie t voetbal op de trainingen...
(ik vond Babovic de tweede helft ook sterk, maar puur op inzet)
Ray FR
 Ray FR - maandag 07 december 2009 - 10:58   quote  deeplink  
stefan babovic stefan babovic door z,n pa gehaald door z,n pa betaald stefan babovic

klonk wel tof vond ik gisteren maar goed de meningen zullen wel verdeeld zijn

ik vond zijn invals beurt erg goed (toppertje) in woording maar niet tevroeg juigen want als tie dadelijk een paar klote wedstrijden speeld word tie zoooo de grond in getrapt zie bruins
Rovert
 Rovert - maandag 07 december 2009 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2009 - 10:58 schreef Ray FR het volgende:
stefan babovic stefan babovic door z,n pa gehaald door z,n pa betaald stefan babovic
Ik moest eerst 45 keer goed luisteren voordat ik kon verstaan wat ze zongen. Maar eindelijk een nieuwe melodie, top!
Milo
 Milo - maandag 07 december 2009 - 11:27   quote  deeplink  
Babovic wordt een goede voor Feyenoord! Hopelijk wil nantes wat water bij de wijn doen.

Hoe hij zijn goal vierde, geweldig.
ovi
 ovi - maandag 07 december 2009 - 11:35   quote  deeplink  
Wat een held die Babovic, mentaliteit van die jonge is echt super.
Leo geef die jonge maar een contract voor een jaartje of 5
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 december 2009 - 11:55   quote  deeplink  
Leuke aanwinst!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Babovic tijdens Feyenoord - FC Groningen (06-12-2009)









0.0064618