BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Babovic tijdens Feyenoord - FC Groningen (06-12-2009)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 09 december 2009 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2009 - 07:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nou, ik ken in ieder geval 1 tegenstander van hem die koppijn heeft
heeft ie toch nog iets gebracht
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 december 2009 - 22:21   quote  deeplink  
Stefan Babovic, een speler die gehuurd is van Nantes, zijn loon die deels betaald word door zijn vader en op opmerkelijke manier in beeld gekomen bij Feyenoord. Raar verhaal, maar ik houd me liever bezig met de speler Babovic zelf, want daar gaat uiteindelijk om.

Het is een koude maar vooral een natte zondag. De luik gaat open en de spelers komen uit de catacombe . Opmerkelijk is dat de speler Babovic, met een lachend gezicht het veld op kom. Lachend terwijl het met bakken uit de hemel komt. Kenmerkend voor de speler Babovic. Een speler die uitstraalt dat hij geniet van elke wedstrijd dat hij mag spelen bij Feyenoord. Genieten, knokken en voetballen voor Feyenoord. Tevens is het een speler die zich wil bewijzen voor het publiek, en dan het meest voor het Legioen.

Voetballend is deze speler misschien niet van het kaliber,van Persie of Kalou, maar hij heeft wel de strijdlust van een speler die ons een aantal jaren geleden verliet; Dirk Kuijt. Dirk Kuijt stond bekend om zijn ongelofelijke inzet en fanatisme, maar wat ik altijd ongelofelijk waardeerde aan Kuijt was het vieren van een goal met het publiek. Het vieren van een goal zegt vaak zoveel over een speler.

De wedstrijd van zondag tegen Groningen was amper 52 minuten oud of Babovic knalde de bal langs Luciano. Babovic trok een volle springt richting de aanhang van Feyenoord. Hij trok zijn shirt uit en sprong over de bebording, nog mooier en sneller als een horde loper. Babovic maakte een gebaar van deze goal, deze is voor jullie, hij vierde de goal net zoals Dirk Kuijt die altijd vierden en dat was met Het Legioen. Natuurlijk kreeg hij geel voor deze viering, maar hij kon het respecteren en maakte daarom ook meteen een geweldige buiging naar Dhr. Braamhaar.

De goal van Babovic bracht bij mij mooie herinneringen aan geweldige tijden. Maar wat ik nog mooier vond was de mentaliteit van Babovic tijdens de wedstrijd. Vechtend en knokkend tot het laatste eindsignaal, Rotterdamse mentaliteit.

Het Rotterdamse mentaliteit staat voor; knokken, vechten en strijden en vooral het strijden daar maak je, je groot mee bij Het Legioen. Misschien nog geen Dirk Kuijt, maar wel een speler wie de Kuip kan laten beven en dat alleen met zijn Rotterdamse mentaliteit.

Nick P.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 december 2009 door Leon FR1908 --
craven
 craven - donderdag 10 december 2009 - 22:32   quote  deeplink  
gaat voor elke bal, wilskracht voorop en kan ballen....tijd niet gezien...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 december 2009 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2009 - 22:32 schreef craven het volgende:
gaat voor elke bal, wilskracht voorop en kan ballen....tijd niet gezien...
Precies!!!!
craven
 craven - donderdag 10 december 2009 - 22:44   quote  deeplink  
als je daar een paar van hebt....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Babovic tijdens Feyenoord - FC Groningen (06-12-2009)









0.0062310