BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Punten gemiddel. kampioen 80 punten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 13 december 2009 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2009 - 01:06 schreef freakie het volgende:
Pfffffffffffffffffff! psv weer maar 1-0 tering wordt je toch moedeloos van en weer een kopbal:P
Hoezo weer 1-0...dit is pas de 3de keer in de eredivisie. ;) Het wordt eens tijd dat Twente punten gaat laten liggen. Mocht Twente bij Ajax-Twente nog steeds bovenaan staan, dan zal ik misschien...heel misschien...een wedstrijdje voor Ajax zijn. :P
freakie
 freakie - zondag 13 december 2009 - 01:15   quote  deeplink  
Sorry formuleer t beetje raar er wordt te vaak gewonnen in de laastste minuten.. en denk de helft van de doelpunten komen met kopballen..
alibabba
 alibabba - zondag 13 december 2009 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 - 20:22 schreef yngwie het volgende:
Allereerst de begroting, deze is wel een van de hoogste van Nederland. Maar dat betekent niet dat je de beste bent. Gelukkig maar. Verder heeft Ajax een van de betere jeugdopleidingen, maar de laatste jaren zijn er veel jonge spelers te snel verkocht. Hierdoor is een gat ontstaan. Dat Ajax kritisch wordt benadert wordt, maak ik iedere keer mee als ik in het stadion zit. Vanaf minuut 1 wordt er al kritiek geleverd. Niet door iedereen gelukkig. Je moet net als in 95 een groep getalenteerde spelers een aantal jaren bijelkaar houden. En hiervan een succesteam smeden. Helaas is dit Ajax niet altijd gegund. Maar ik heb alle vertrouwen in Jol. Als we hem wat tijd gunnen dan gaat het helemaal goed komen. Er komt een fantastische lichting aan. Dit aangevuld met spelers met routine en het komt helemaal goed.
Alibabba weet als geen ander waarom goede getalenteerde spelers snel worden verkocht. Het draait enkel en alleen om de poen. Ajax is beursgenoteerd en daar schuilt het gevaar wat Alibabba al meermalen heeft aangegeven. Ajax is vanaf die tijd geen echte voetbalclub meer, maar is meer een bedrijf geworden. Jol sprak laatst over aandeelhouders die positief gestemd moeten zijn. Van het woord aandeelhouders word Alibabba ziek en misselijk.

Zolang Ajax beursgenoteerd blijft zal het Psv structureel achterna lopen. Gruwelijk zegt Alibabba, want WIJ AJAX kunnen Psv met gemak overtreffen. Psv haalt het maximale uit de club, AJAX het minimale en dat is puur te wijten aan die rot-beurs. Dat Klaas-Jan Huntelaar werd verkocht vorig seizoen is een perfect voorbeeld. V.Basten is hiervan slachtoffer geworden. Word Jol die Alibabba op dit moment de ideale coach vind voor Ajax het volgende slachtoffer????????????????????
freakie
 freakie - zondag 13 december 2009 - 02:06   quote  deeplink  
belagelijk met je alibabba zgt dit en dat... Jeugdspelers te snel verkopen gaat niet alleen om poen.. Daar krijg je te weinig voor zelfs elia en dat soort spelers zijn te gauw afgeschreven.. Jammer,, en en huntelaar is niet te houde als er zoveel geboden wordt... Er was ook gezegt niet op het laatst iemand verkopen.. Is ook niet gedaan.. En in de winter kwamen de clubs gelijk..
alibabba
 alibabba - zondag 13 december 2009 - 02:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2009 - 02:06 schreef freakie het volgende:
belagelijk met je alibabba zgt dit en dat... Jeugdspelers te snel verkopen gaat niet alleen om poen.. Daar krijg je te weinig voor zelfs elia en dat soort spelers zijn te gauw afgeschreven.. Jammer,, en en huntelaar is niet te houde als er zoveel geboden wordt... Er was ook gezegt niet op het laatst iemand verkopen.. Is ook niet gedaan.. En in de winter kwamen de clubs gelijk..
Dat Huntelaar werd verkocht was de absolute doodsteek voor V.Basten. Meneer V.D.Boog bleef buiten schot, maar hij is nou degene die enkel en alleen aan de poen denkt. WALGELIJK zegt Alibabba...................................................:)
freakie
 freakie - zondag 13 december 2009 - 02:28   quote  deeplink  
denk dat niet alleen als huntelaar niet verkocht werd dan had hij voor nog minder de deur uit gegaan of waren ee nogg grotere problemen.. Juridisch ook..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 13 december 2009 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2009 - 01:15 schreef freakie het volgende:
Sorry formuleer t beetje raar er wordt te vaak gewonnen in de laastste minuten.. en denk de helft van de doelpunten komen met kopballen..
is een kwaliteit.
Rutten zei voorafgaand aan het duel dat het een Europese wedstrijd was, dat blijkt aan de uitslag:D
ja als ik jou was zou ik er ook moedeloos van worden, maar ajax zou deze wedstrijden met 3 a 4 - 0 winnen. Gewoon een tactiek van Rutten om stabiliteit te krijgen in de ploeg.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 13 december 2009 - 11:10   quote  deeplink  
haha ofnie
voetballer55
 voetballer55 - zondag 13 december 2009 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2009 - 01:06 schreef freakie het volgende:
Pfffffffffffffffffff! psv weer maar 1-0 tering wordt je toch moedeloos van en weer een kopbal:P
ik denk dat je graag een aantal wedstrijden die je nu met groot verschil won,ook graag met 1-0 gewonnen zou hebben als daar winstparijen tegen sparta en roda tegenover stonden ;-) was je nog in het spoor gebleven van twente en psv
freakie
 freakie - zondag 13 december 2009 - 13:31   quote  deeplink  
ja zeker alleen is frustrerend als psv dat doet..
alibabba
 alibabba - zondag 13 december 2009 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2009 - 13:31 schreef freakie het volgende:
Dat is een kwaliteit van Psv en daar kun je alleen maar respect voor hebben.
freakie
 freakie - zondag 13 december 2009 - 13:42   quote  deeplink  
denk niet dat dat persee een kwaliteit is.. Is laatste min winnen is veel geluk en beetje kwaliteit met goede mengeling vam spelers.. En is niet dat ik er geen respect voor heb maar als die bal net verkeert valt is het 0-0 en verliezen ze punten!
alibabba
 alibabba - zondag 13 december 2009 - 14:01   quote  deeplink  
Ze flikken het toch keer op keer, dat kan geen toeval zijn..............
freakie
 freakie - zondag 13 december 2009 - 14:12   quote  deeplink  
toeval niet maar veel geluk en hoop is fijn en 3 aanvallers hebben die 10 keer sterker zijn en ook stukke groter is het goede aan psv..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2009 - 13:31 schreef freakie het volgende:
kan ik me voorstellen
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2009 - 14:12 schreef freakie het volgende:
toeval niet maar veel geluk en hoop is fijn en 3 aanvallers hebben die 10 keer sterker zijn en ook stukke groter is het goede aan psv..
gewoon geduld van ons, we lopen met het gevoel rond: als we blijven aanvallen komt het allemaal wel goed
yngwie
 yngwie - maandag 14 december 2009 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 17:42 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

gewoon geduld van ons, we lopen met het gevoel rond: als we blijven aanvallen komt het allemaal wel goed
totdat het een keer niet werkt. Ik wil wel zien als PSV een aantal punten laat liggen. Of iedereen dan rustig blijft. Je ziet nu al in de wedstrijden van PSV als het niet lekker loopt dat spelers snel geïrriteerd zijn. Want de aanval over de flanken die PSV veel hanteerd is toch een gebrek aan creatieve spelers. Maar genoeg over PSV, want het lijkt nu wel of we op een PSV forum zitten. Wel een hele eer hoor die aandacht van PSV en Feyenoordsupporters. Ajax blijft toch een hele interessante club voor iedereen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 20:51 schreef yngwie het volgende:

[..]

totdat het een keer niet werkt. Ik wil wel zien als PSV een aantal punten laat liggen. Of iedereen dan rustig blijft. Je ziet nu al in de wedstrijden van PSV als het niet lekker loopt dat spelers snel geïrriteerd zijn. Want de aanval over de flanken die PSV veel hanteerd is toch een gebrek aan creatieve spelers. Maar genoeg over PSV, want het lijkt nu wel of we op een PSV forum zitten. Wel een hele eer hoor die aandacht van PSV en Feyenoordsupporters. Ajax blijft toch een hele interessante club voor iedereen.
ik heb in de wedstrijd van PSV - AZ geen irritatie bij een PSV-speler opgemerkt, ze bleven gewoon rustig door voetballen waar ze de hele wedstrijd al mee bezig waren. PSV heeft met afellay en bakkal zeker creatieve spelers in huis en als PSV top buitenspelers zoals dszudszak en lazovic heeft waarom niet langs de flanken? en als wij daarmee voor de winterstop ongeslagen blijven, waarom niet? Een gebrek aan creatieve spelers is het zeker niet.
yngwie
 yngwie - maandag 14 december 2009 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 20:58 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik heb in de wedstrijd van PSV - AZ geen irritatie bij een PSV-speler opgemerkt, ze bleven gewoon rustig door voetballen waar ze de hele wedstrijd al mee bezig waren. PSV heeft met afellay en bakkal zeker creatieve spelers in huis en als PSV top buitenspelers zoals dszudszak en lazovic heeft waarom niet langs de flanken? en als wij daarmee voor de winterstop ongeslagen blijven, waarom niet? Een gebrek aan creatieve spelers is het zeker niet.
Volgens mij kwam de voorzet van een linkerverdediger afgelopen zondag tegen AZ. En niet van die top buitenspelers.
De wedstrijd tegen Praag waar het toch lang naar uit zag dat het 0-0 zou worden. Daar vielen Affelay, Lazovic en Dszudszak toch vaak uit hun rol. En niet alleen in die wedstrijd. Laat staan als de druk echt toe neemt. Ajax is dit toch meer gewend.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 14 december 2009 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:08 schreef yngwie het volgende:

[..]

Volgens mij kwam de voorzet van een linkerverdediger afgelopen zondag tegen AZ. En niet van die top buitenspelers.
De wedstrijd tegen Praag waar het toch lang naar uit zag dat het 0-0 zou worden. Daar vielen Affelay, Lazovic en Dszudszak toch vaak uit hun rol. En niet alleen in die wedstrijd. Laat staan als de druk echt toe neemt. Ajax is dit toch meer gewend.
Pfff, zodra Ajax druk voelt hebben ze verloren dit seizoen meneertje yngwie!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:08 schreef yngwie het volgende:

[..]

ja ook de opkomende backs van ons hebben ongelofelijk veel kwaliteit.
Wat bedoel je met uit hun rol vallen? leg eens duidelijker uit
En wat zeg je nou dat ajax het meer gewend is om onder druk te voetballen dan PSV? leg eens uit waarom je dat vindt/denkt?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:13 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Pfff, zodra Ajax druk voelt hebben ze verloren dit seizoen meneertje yngwie!
ja INDERDAAD!
freakie
 freakie - maandag 14 december 2009 - 21:16   quote  deeplink  
pfff waar slaat dat op!!? Ajax heeft er 3 verloren dit seizoen das ook heel weinig.. En ze hebben wel degelijk meer dan 2 wedstrijden druk gehad... Meneertje randwijk!
freakie
 freakie - maandag 14 december 2009 - 21:19   quote  deeplink  
dan is het 1 wedstrijd tegen psv.. Daar was jol en ajax aan het wennen aan elkaar periode.. Tegen twente had het eigenlijk gelijk moeten zijn en dan alleen tegen utrecht was kut!
yngwie
 yngwie - maandag 14 december 2009 - 21:20   quote  deeplink  
Zeg maar gewoon Yngwie hoor.Iedere wedstrijd betekent voor Ajax druk. Dus .....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:16 schreef freakie het volgende:
pfff waar slaat dat op!!? Ajax heeft er 3 verloren dit seizoen das ook heel weinig.. En ze hebben wel degelijk meer dan 2 wedstrijden druk gehad... Meneertje randwijk!
druk noem ik niet als je met 3 - 0 of meer wint, druk noem ik als je 0 - 0 staat in de 86ste minuut terwijl je concurrenten hebben gewonnen, en PSV blijkt daar goed mee om te kunnen gaan.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:19 schreef freakie het volgende:
dan is het 1 wedstrijd tegen psv.. Daar was jol en ajax aan het wennen aan elkaar periode.. Tegen twente had het eigenlijk gelijk moeten zijn en dan alleen tegen utrecht was kut!
PSV moest toen ook wennen, uit twente het eigenlijk niet gelijk moeten zijn, waar beweer je dat op? de 3 kansen die suarez heeft gecreerd? nee twente had niet onverdiend gewonnen, en het was voor ajax een wedstrijd onder druk dus verloren ze...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 14 december 2009 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:19 schreef freakie het volgende:
Freakie wees nou eens realistisch! Kom maar niet met pseudo verhalen dat wij ook door een Feyenoord-Bril kijken, want dat klopt ook. Tegen Twente had het natuurlijk helemaal niet gelijk moeten zijn, dat weet jij net zo goed als ik. Tegen Utrecht was absoluut niet kut dat was klote, ook dat weet jij goed! DE ENIGE WEDSTRIJD waar Ajax meer recht had, was tegen PSV en dan kan het me niet schelen dat Ajax moest wennen, want dat moest PSV ook. DIE wedstrijd hadden jullie in ieder geval een punt verdiend.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:24 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Freakie wees nou eens realistisch! Kom maar niet met pseudo verhalen dat wij ook door een Feyenoord-Bril kijken, want dat klopt ook. Tegen Twente had het natuurlijk helemaal niet gelijk moeten zijn, dat weet jij net zo goed als ik. Tegen Utrecht was absoluut niet kut dat was klote, ook dat weet jij goed! DE ENIGE WEDSTRIJD waar Ajax meer recht had, was tegen PSV en dan kan het me niet schelen dat Ajax moest wennen, want dat moest PSV ook. DIE wedstrijd hadden jullie in ieder geval een punt verdiend.
ja maar PSV kon beter met de druk omgaan die wedstrijd, want PSV MOEST winnen, en deed dat ook, en onverdiend vond ik het niet, het waren van beide kanten rare doelpunten maar je zag dat PSV veel agressiever speelde, veel harder werkte en meer kansen creeerde...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 14 december 2009 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:26 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja maar PSV kon beter met de druk omgaan die wedstrijd, want PSV MOEST winnen, en deed dat ook, en onverdiend vond ik het niet, het waren van beide kanten rare doelpunten maar je zag dat PSV veel agressiever speelde, veel harder werkte en meer kansen creeerde...
Ajax moest ook winnen en dat er dan toevallig een vrije trap in moest heeft niets met druk te maken.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:28 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Ajax moest ook winnen en dat er dan toevallig een vrije trap in moest heeft niets met druk te maken.
onder druk laadt dszudszak zich op, die vrije trappen vallen niet voor niets tegen ajax, gewoon puur door de druk, dan is PSV beter.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 14 december 2009 - 21:33   quote  deeplink  
Ik word helemaal moe van die amateurpsychologie!

Laten we alles vergeten: 1 bal 2 doelen 22 spelers één winnaar

Ajax heeft gewoon minder kwaliteit dan PSV.
yngwie
 yngwie - maandag 14 december 2009 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:31 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

onder druk laadt dszudszak zich op, die vrije trappen vallen niet voor niets tegen ajax, gewoon puur door de druk, dan is PSV beter.
Heeft hij wel een verkeerde mentaliteit als hij dat alleen tegen Ajax kan. Ik heb zulke vrije trappen ook niet meer gezien van hem.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:34 schreef yngwie het volgende:

[..]

Heeft hij wel een verkeerde mentaliteit als hij dat alleen tegen Ajax kan. Ik heb zulke vrije trappen ook niet meer gezien van hem.
ze blijven gevaarlijk hoor, iig zijn zijn dribbels fenomenaal..
yngwie
 yngwie - maandag 14 december 2009 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:33 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Ik word helemaal moe van die amateurpsychologie!

Laten we alles vergeten: 1 bal 2 doelen 22 spelers één winnaar

Ajax heeft gewoon minder kwaliteit dan PSV.
Juist meer kwaliteit, maar minder ervaring. Maar van objectiviteit is hier weinig te bespeuren. We krijgen zo lekker de winterstop en gaan dan een interessante tweede seizoenhelft tegemoet. En moge de beste winnen.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 14 december 2009 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:41 schreef yngwie het volgende:

[..]

Juist meer kwaliteit, maar minder ervaring. Maar van objectiviteit is hier weinig te bespeuren. We krijgen zo lekker de winterstop en gaan dan een interessante tweede seizoenhelft tegemoet. En moge de beste winnen.
Stuk voor stuk heeft PSV betere spelers. Alleen Suarez en van den Wiel liggen wat mij betreft boven het niveau van PSV, maar ik ben het met je eens: Moge de beste winnen!
freakie
 freakie - maandag 14 december 2009 - 21:45   quote  deeplink  
randwijk tegen twente was ajax helemaal niet goed maar twente ook zeker niet.. En tegen psv jol was net trainer! Doe normaal.. Bij psv is het toch egt anders!!
freakie
 freakie - maandag 14 december 2009 - 21:46   quote  deeplink  
nee de zeeuw is slecht....
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 14 december 2009 - 21:47   quote  deeplink  
Ja en Rutten was al jarenlang eindverantwoordelijk? Inderdaad, Twente speelde niet zijn beste wedstrijd, maar had overduidelijk een hoger niveau in die wedstrijd dan Ajax.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 14 december 2009 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:46 schreef freakie het volgende:
nee de zeeuw is slecht....
Ik schat Engelaar hoger in ja.
yngwie
 yngwie - maandag 14 december 2009 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:14 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja ook de opkomende backs van ons hebben ongelofelijk veel kwaliteit.
Wat bedoel je met uit hun rol vallen? leg eens duidelijker uit
En wat zeg je nou dat ajax het meer gewend is om onder druk te voetballen dan PSV? leg eens uit waarom je dat vindt/denkt?
Wat ik al memoreerde. Objectiviteit is ver te zoeken. Zeker als het over je eigen club gaat. Trots mag je altijd zijn. Maar blijf wel realistisch. Tegen Praag gingen de eerder genoemde spelers uit hun dak, als ze een tackletje te verwerken kregen. Kijk de beelden nog eens rustig na, misschien zie je dan wat ik bedoel. Ajax speelt iedere wedstrijd onder druk, omdat iedere tegenstander zich voor 200 procent geeft. PSV speelt tegen Ajax ook of hun leven ervan afhangt. De wedstrijd erna is het weer stukken minder. Zie Utrecht. Tegen Ajax vliegen ze er in. Tegen Vitesse 2-2!
yngwie
 yngwie - maandag 14 december 2009 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:47 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Tja Quizvraag wie van de 2 gaat mee naar Z.Afrika:)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:45 schreef freakie het volgende:
randwijk tegen twente was ajax helemaal niet goed maar twente ook zeker niet.. En tegen psv jol was net trainer! Doe normaal.. Bij psv is het toch egt anders!!
bij PSV was Rutten net trainer.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:47 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

of afellay:P
yngwie
 yngwie - maandag 14 december 2009 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 22:24 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

of afellay:P
Die staat reserve bij Bert:)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 22:00 schreef yngwie het volgende:

[..]

Wat ik al memoreerde. Objectiviteit is ver te zoeken. Zeker als het over je eigen club gaat. Trots mag je altijd zijn. Maar blijf wel realistisch. Tegen Praag gingen de eerder genoemde spelers uit hun dak, als ze een tackletje te verwerken kregen. Kijk de beelden nog eens rustig na, misschien zie je dan wat ik bedoel. Ajax speelt iedere wedstrijd onder druk, omdat iedere tegenstander zich voor 200 procent geeft. PSV speelt tegen Ajax ook of hun leven ervan afhangt. De wedstrijd erna is het weer stukken minder. Zie Utrecht. Tegen Ajax vliegen ze er in. Tegen Vitesse 2-2!
ja clubs laden zich altijd op tegen topclubs, dat overkomt ook ons. Tegen ons was Utrecht geweldig al hadden wij het geluk dat de 30000% kansen er niet in gingen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 22:25 schreef yngwie het volgende:

[..]

Die staat reserve bij Bert:)
ja omdat bert van Marwijk hem gebruikt als aanvallende middenvelder, ik hoop dat Bert inziet dat afellay ook op de verdedigende middenveld-positie een aardige voetballer is voor het Nederlands efltal, afellay/engelaar/bakkal vs de zeeuw:p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 december 2009 door patrickpsv15 --
yngwie
 yngwie - maandag 14 december 2009 - 22:30   quote  deeplink  
Dromen zijn bedrog.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 22:30 schreef yngwie het volgende:
Dromen zijn bedrog.
hoop liever dat afellay niet meedoet bij interlands, deze voetballer is helaas erg blessuregevoelig..
freakie
 freakie - maandag 14 december 2009 - 22:35   quote  deeplink  
afellay liep veel ste veel bij t nederlands elftal!! Wat verschrikkelijk!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Punten gemiddel. kampioen 80 punten

0.0066828