BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Punten gemiddel. kampioen 80 punten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 22:35 schreef freakie het volgende:
afellay liep veel ste veel bij t nederlands elftal!! Wat verschrikkelijk!
ze zouden eens een betere doelman moeten opstellen...
yngwie
 yngwie - maandag 14 december 2009 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 22:33 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

hoop liever dat afellay niet meedoet bij interlands, deze voetballer is helaas erg blessuregevoelig..
Hoeveel van die fantastische voetballers van PSV lopen er eigenlijk bij het Ned.Elftal?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 22:41 schreef yngwie het volgende:

[..]

Hoeveel van die fantastische voetballers van PSV lopen er eigenlijk bij het Ned.Elftal?
4, de rest hongaarse/servische/mexicaanse/zweedse internationals.
freakie
 freakie - dinsdag 15 december 2009 - 08:43   quote  deeplink  
maar zit engelaar nou bij t nederlands elftal?? En psvpatrick je moet dan niet iets anders gaan andwoorden.. En om nou international te zijn van hongarije en mexico is niet al te lastig ajax moet een goede aanvallende middevelder kopen.. Die kan schieten van een afstand! Dan is ajax op alle fronte even goed of beter!
demy44
 demy44 - dinsdag 15 december 2009 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 22:16 schreef Gomer_pyle2008 het volgende:
Twente moet nog moeilijke uitwedstrijden spelen tegen:

Utrecht
groningen
ajax
vitesse
psv
az
Nac

psv:

vitesse
hercales
Nac
Ajax
Heerenveen
Az

Ajax
Nac
Feyenoord
Heerenveen
ze hebben al uit tegen feyenoord gespeelt
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 15 december 2009 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 08:43 schreef freakie het volgende:
maar zit engelaar nou bij t nederlands elftal?? En psvpatrick je moet dan niet iets anders gaan andwoorden.. En om nou international te zijn van hongarije en mexico is niet al te lastig ajax moet een goede aanvallende middevelder kopen.. Die kan schieten van een afstand! Dan is ajax op alle fronte even goed of beter!
Ik vind alleen van der wiel beter dan pieters en suarez beter dan reis of toivonen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 15 december 2009 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 10:20 schreef demy44 het volgende:

[..]

ze hebben al uit tegen feyenoord gespeelt
ajax????
freakie
 freakie - dinsdag 15 december 2009 - 17:08   quote  deeplink  
Heb t niet over beter maar enoh, de zeeuw en gabri zijn zeker niet slechter dan engelaar en simons.. en in de verdediging vindt ik ze ook niet beter dan die van ajax.. maar ook niet slechter.. bij psv is vind ik affelay beter dan natuurlijk de aanvalllende en controlerende middevelders van ajax.. en dzsukzsak(weet niet of ik goed schrijf..) is ook beter dan sulejmani of emanuelson.. maar voor de rest hebben de teams niet veel verschil van kwaliteit.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 15 december 2009 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 17:08 schreef freakie het volgende:
Heb t niet over beter maar enoh, de zeeuw en gabri zijn zeker niet slechter dan engelaar en simons.. en in de verdediging vindt ik ze ook niet beter dan die van ajax.. maar ook niet slechter.. bij psv is vind ik affelay beter dan natuurlijk de aanvalllende en controlerende middevelders van ajax.. en dzsukzsak(weet niet of ik goed schrijf..) is ook beter dan sulejmani of emanuelson.. maar voor de rest hebben de teams niet veel verschil van kwaliteit.
Ik ga hier niet meer over discusseren freakie...........
freakie
 freakie - dinsdag 15 december 2009 - 17:14   quote  deeplink  
nee heel slim van jou had het toch ook tegen patrickpsv.. spelers van ajax zijn namelijk in vergelijking van feyenoord 3 keer beter..
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 15 december 2009 - 17:34   quote  deeplink  
Ik begon er anders over dat PSV spelers een hoger niveau hebben dan die van Ajax, maar jij even je arrogantie wil ventileren mag dat hoor!
yngwie
 yngwie - dinsdag 15 december 2009 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 17:34 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Ik begon er anders over dat PSV spelers een hoger niveau hebben dan die van Ajax, maar jij even je arrogantie wil ventileren mag dat hoor!
Ach ieder zijn eigen mening. Volgens mij ontlopen Ajax, Twente en PSV niet zoveel. Maar aan het einde van de rit gaan we de balans opmaken en diegene die dan 1ste staat feliciteer ik. Trouwens Ajacieden hebben geen arrogantie maar heel veel zelfvertrouwen:)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 15 december 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 18:13 schreef yngwie het volgende:

[..]

Ach ieder zijn eigen mening. Volgens mij ontlopen Ajax, Twente en PSV niet zoveel. Maar aan het einde van de rit gaan we de balans opmaken en diegene die dan 1ste staat feliciteer ik. Trouwens Ajacieden hebben geen arrogantie maar heel veel zelfvertrouwen:)
Misschien, maar ik vind het altijd genant als mensen een willekeurige discussie uitvoeren - ditmaal over het kwaliteitsverschil tussen Ajax en PSV - en dan moet toch Feyenoord er weer bij worden gehaald. Kleutergedrag!
yngwie
 yngwie - dinsdag 15 december 2009 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 18:20 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Misschien, maar ik vind het altijd genant als mensen een willekeurige discussie uitvoeren - ditmaal over het kwaliteitsverschil tussen Ajax en PSV - en dan moet toch Feyenoord er weer bij worden gehaald. Kleutergedrag!
Ach Feyenoord moest van ver komen, dus je kan daar nog niet goed over oordelen. Dus ook niet veroordelen.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 15 december 2009 - 18:48   quote  deeplink  
daar gaat het mij niet om, het gaat om de discussie
freakie
 freakie - dinsdag 15 december 2009 - 18:49   quote  deeplink  
Nee randwijk je moet je hersens eens gebruiken ben met patrick aan het discuseren en ga geen willekeurige disccussie aan.. Jij gaat je ergens mee bemoeien wat helemaal niet op jou slaat.. heb het tegen patrick.. dan geef ik ook nog eens aan dat de kwaliteits verschillen niet eens te zien zijn.. of sorry wel te zien maar psv en ajax hebben op andere plekken egte talenten.. En t heeft niet te maken met arrogantie want je komt je hier op t ajax forum laten zien en denk dan ook nog eens met een discussie tussen mij en patrick te kunnen reageren.. mag vanmij maar als je zegt er niet op te reageren,.. REAGEER DAN NIET!!
yngwie
 yngwie - dinsdag 15 december 2009 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 18:48 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
daar gaat het mij niet om, het gaat om de discussie
Er wordt te vaak ongenuanceerd gesproken over ploegen of spelers. Het is voor sommige ook moeilijk om objectief te blijven. Zeker als je eigen ploegje wordt bekritiseerd. Laten we het gezellig houden. Mooie Kerstgedachte toch.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 15 december 2009 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:33 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Ik word helemaal moe van die amateurpsychologie!

Laten we alles vergeten: 1 bal 2 doelen 22 spelers één winnaar

Ajax heeft gewoon minder kwaliteit dan PSV.
Hier begon het, en zo kwam de discussie tussen jou en Patrick op gang meneer! Ik bemoei me ermee wanneer ik dat wil, helemaal als ik de discussie op gang zet!

Ik vind het arrogant ja, als we *kuch kuch* het over kwaliteitsverschil tussen Ajax en PSV hebben, er toch weer dat zinnetje over Feyenoord uit moet... Beter kijk jij eens in de spiegel!
freakie
 freakie - dinsdag 15 december 2009 - 20:27   quote  deeplink  
Ja meneer je reageert 2 keer zonder met echte feiten te komen.. en zegt dan dat je niet meer in discussie gaat.. tsja beetje dom.. daarom ga ik graag ook ff op de spelers van feyenoord in ja.. Ik vergelijk de spelers die ik kan vergelijken.. En dan is keeper steek, en isakson dan is steek beter niet veel maar wel beter.. verdediging is gelijk aan elkaar alleen van der wiel brengt aanvallend erg veel en doet het goed.... Middeveld is afellay goed! en voor de rest zijn ze gelijk aan elkaar.. en in de aanval is suarez natuurlijk goed en van psv is dzsudzsak goed..
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 15 december 2009 - 20:44   quote  deeplink  
*zucht* ik kom niet met feiten??

nou ja, laat ook maar.....

Stekelenburg 1 - 0 Issakson

Alderweireld 0 - 1 Ooijer
Vertonghen 1 - 1 Marcellis/Simons
vd Wiel 1 - 0 Manolev
Anita 0 - 1 Salcido

mijn mening
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 15 december 2009 - 20:49   quote  deeplink  
het gaat zich erom om kwaliteit te mengen met mentaliteit en teammoraal.
dat doen PSV en ajax dit seizoen goed, PSV net wat beter omdat wij nog ongeslagen zijn tot nu toe en ajax niet.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 15 december 2009 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 20:49 schreef patrickpsv15 het volgende:
het gaat zich erom om kwaliteit te mengen met mentaliteit en teammoraal.
dat doen PSV en ajax dit seizoen goed, PSV net wat beter omdat wij nog ongeslagen zijn tot nu toe en ajax niet.
Kijk, een zeer verstandige reactie! Ben het volledig met je eens!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 15 december 2009 - 21:01   quote  deeplink  
Dat laatste stuk is trouwens weer jammer haha

Je hoeft het niet aan de resulaten te zien. Kijk maar naar de volwassenheid in de ploeg..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 15 december 2009 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 21:01 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

Je hoeft het niet aan de resulaten te zien. Kijk maar naar de volwassenheid in de ploeg..
je hebt een punt, maar als je moeite hebt met het ombuigen van een achterstand tegen een grotere tegenstander, hetgeen PSV dit seizoen wel heeft laten zien, zit er toch verschil in. (ik wil niet arrogant proberen over te komen maar volgens mij klopt het wel een beetje)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 15 december 2009 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 21:06 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

je hebt een punt, maar als je moeite hebt met het ombuigen van een achterstand tegen een grotere tegenstander, hetgeen PSV dit seizoen wel heeft laten zien, zit er toch verschil in. (ik wil niet arrogant proberen over te komen maar volgens mij klopt het wel een beetje)
arrogante amsterdammer HAHAHAHAHAHAHAHAHA
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 15 december 2009 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 21:10 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

arrogante amsterdammer HAHAHAHAHAHAHAHAHA
hoe durf je me zo te noemen!
yngwie
 yngwie - dinsdag 15 december 2009 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 21:01 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

zoals ik al een tijdje terug in deze topic vertelde. Ajax heeft een jong elftal, dus minder ervaring. PSV heeft meer routine in het elftal. Maar.....Ajax heeft veel meer talent. Als je ziet hoe ze dit seizoen gemakkelijk scoren en weinig goals tegen krijgen. We zijn op de goede weg.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 15 december 2009 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 22:36 schreef yngwie het volgende:

[..]

zoals ik al een tijdje terug in deze topic vertelde. Ajax heeft een jong elftal, dus minder ervaring. PSV heeft meer routine in het elftal. Maar.....Ajax heeft veel meer talent. Als je ziet hoe ze dit seizoen gemakkelijk scoren en weinig goals tegen krijgen. We zijn op de goede weg.
op de goede weg zijn jullie zeker.
demy44
 demy44 - woensdag 16 december 2009 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 15:23 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ajax????
sorry ik dacht dat het over de gespeelde wedstrijden van fc twente ging
freakie
 freakie - woensdag 16 december 2009 - 13:57   quote  deeplink  
Ging het ook demy! maar randwijk salsido en anita vindt ik zeker geen groot verschil in de uefa cup heeft hij laten zien dat hij fel is en goed kan verdedigen.. die rode kaart is jammer.. En ooijer kan je niet vergelijken met alder.. Hele andere verdediger en leeftijd is ook erg groot verschil en dan vind ik ze nog steeds niet veel kwaliteits verschil hebben.. Bij psv is het gewoon zo dat ze de rust houden en oo een balletje hoog in de 16 kunnen gooien en dan maar hopen dat koevermans, Tiovonen of reis hem binnen kopt.. en bij ajax moet je dan hopen dat suarez, pantelic of emanuelson/sulejmani hem scoren nou hoog een bal versturen naar de 16 heeft geen zin.. dus moet het via een actie en dat is in een korte tijd niet handig..
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 16 december 2009 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2009 - 13:57 schreef freakie het volgende:
Ging het ook demy! maar randwijk salsido en anita vindt ik zeker geen groot verschil in de uefa cup heeft hij laten zien dat hij fel is en goed kan verdedigen.. die rode kaart is jammer.. En ooijer kan je niet vergelijken met alder.. Hele andere verdediger en leeftijd is ook erg groot verschil en dan vind ik ze nog steeds niet veel kwaliteits verschil hebben.. Bij psv is het gewoon zo dat ze de rust houden en oo een balletje hoog in de 16 kunnen gooien en dan maar hopen dat koevermans, Tiovonen of reis hem binnen kopt.. en bij ajax moet je dan hopen dat suarez, pantelic of emanuelson/sulejmani hem scoren nou hoog een bal versturen naar de 16 heeft geen zin.. dus moet het via een actie en dat is in een korte tijd niet handig..
Anita is natúúrlijk geen echte linksback. Veel te wild en te blind. Hij heeft geluk dat er bij Ajax handige jongens rondlopen, want bij een degradatiekandidaat was hij het stadion uithgehoond. Ooijer dito en ik vind dat PSV zeker niet alleen de lange bal hanteert!
freakie
 freakie - woensdag 16 december 2009 - 22:42   quote  deeplink  
nee randwijk zeker niet en bedoel ik ook niet.. Ze spelen 80 min met hun creativiteit.. Maar kunnen daarna erg goed lange balle gebruiken.. Bij ajax is dat nutteloos.. vorig jaar bij corners was vermaelen er nog.. Waar psv dan ook nog eens goed mee is is van afstand scoren en vrije trappe.. Dus is plus punt van psv.. Maar psv heeft minder creativiteit..
yngwie
 yngwie - donderdag 17 december 2009 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2009 - 22:24 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Anita is natúúrlijk geen echte linksback. Veel te wild en te blind. Hij heeft geluk dat er bij Ajax handige jongens rondlopen, want bij een degradatiekandidaat was hij het stadion uithgehoond. Ooijer dito en ik vind dat PSV zeker niet alleen de lange bal hanteert!
Leuk hoor die meningen van je. Je roept wat en dan maar weer genieten of er ajacieden op in gaan. Want inhoudelijk stelt het niet veel voor. Is ook niet serieus te noemen. Hoor ook weinig positiefs over Ajax. Want dat mag ook hoor op zo'n topic. En vind je niets positiefs aan Ajax, dan weet ik genoeg.
E-J
 E-J - donderdag 17 december 2009 - 13:08   quote  deeplink  
PSV gaat helaas kampioen worden dit seizoen wanwege de wisselvalligheid van Ajax.
Hopelijk worden we tweede en kunnen we gaan strijden om een ticket voor het kampioenenbal, dan is naar mijn mening het seizoen geslaagd.

Volgend seizoen gaan we dan knallen!!
freakie
 freakie - donderdag 17 december 2009 - 13:11   quote  deeplink  
over anita kan je trouwens wel heel slecht praten.. Hij speelt daar uitstekende wedstrijde.. Maar als je hem geen goede speler vindt dan moet het centrum wel veek beter zijn dan die van psv en dat klopt ook niet.. Nee anita speelt goed en een degadatie club heeft ook erg veel aan hem.. Dat hij wild en blind is soms dat kan hij is jong namelijk...
yngwie
 yngwie - donderdag 17 december 2009 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2009 - 13:08 schreef E-J het volgende:
PSV gaat helaas kampioen worden dit seizoen wanwege de wisselvalligheid van Ajax.
Hopelijk worden we tweede en kunnen we gaan strijden om een ticket voor het kampioenenbal, dan is naar mijn mening het seizoen geslaagd.

Volgend seizoen gaan we dan knallen!!
Ik denk dat je gelijk krijgt. Maar in voetbal zijn wel gekkere dingen gebeurt. Kijken of we in Europa nog wat kunnen laten zien.
Gvanderwiel15
 Gvanderwiel15 - donderdag 17 december 2009 - 16:11   quote  deeplink  
Kan alibabba stoppen met in de derde persoon te praten?
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 december 2009 - 20:18   quote  deeplink  
Psv is op dit moment verder dan Ajax. Als team is het veel evenwichtiger. Het heeft met spelers als Afellay, Engelaar, Bakkal, Dzsudzsak een uitermate degelijk middenveld die het allerbelangrijkste, RUST uitstraalt. Dit is bij Ajax bij lange na niet het geval en daar zit het grootste verschil.

Als Ajacieden moeten we hopen dat de spelers die er nu aankomen vanuit de jeugd, datgene kunnen brengen wat we nu nog missen; RUST IN DE PLOEG...............
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 december 2009 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2009 - 16:11 schreef Gvanderwiel15 het volgende:
Kan alibabba stoppen met in de derde persoon te praten?
Alibabba zal er rekening mee gaan houden.....................:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Punten gemiddel. kampioen 80 punten

0.0067250