|
|
FR
|
|
|
Makaay speelde gister een goede wedstrijd! Wat jullie? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
he ja een makaay topic ;)........ |
|
|
|
|
Kobus uit Sneek
|
|
|
Makaay was goed hij moet elke week spelen. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
2de helft was hij wel goed,maar in de eerste heb ik hem niet gezien! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zijn derde helft schijnt meestal helemaal fantastisch te zijn. |
|
|
|
|
FR
|
|
|
ik vond zelf dat makaay goed in het systeem past van gisteren, samen met tomasson om zich heen, goede 2e helft |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Daar heb ik ook van horen zeggen. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ik von em wel goed, hij kwam er pas in t 2e helft in en kon de wedstrijd toch omdraaien
hij leert zonder basisplek ook goed te presteren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2009 door Emile -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: wie is dat ook alweer???.......... |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Prima ingevallen,maar mag het een keer. |
|
|
|
|
FR
|
|
|
quote: hoe bedoel : maar mag het een keer? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ik gun het makaay van harte! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
dat hij ook haast wel een keer goed MOEST spelen. je ken niet alleen maar slecht zijn. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
contract verlengen,kan ook goede leermeester zijn voor de aanstormende jeugd. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik denk dat hij nog zeer belangerijk wordt voor feyenoord |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: Gezellig hier he....of ben je toch ook stiekem voor ons ik begrijp dat wel hoor ..ha ha ha |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: 1 goede helft Bram....denk..hoe jammer het ook is dat het over is met Roy. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: Had de laatste weken weinig laten zien vond ik.
Sterker nog vond hem dramatisch.
Dus dan mag je als prof. met die status is een keer wat laten zien. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 december 2009 - 09:26 schreef De Spot het volgende:[..] Had de laatste weken weinig laten zien vond ik. Sterker nog vond hem dramatisch. Dus dan mag je als prof. met die status is een keer wat laten zien. Onzin, als makaay goed wordt bediend dan schiet hij er 25 in. Het ligt aan de spelers die het spel niet kunnen bepalen zoals de eeuwig draaiende en kerende wijnaldum, de vallende dartel biseswar, de zaalvoetballer el ahmadi en vooral het blind paard slory die daar regelmatig staan. Als Tomasson op 10 staat dan loopt dit altijd beter, Daarom hoop ik ook dat babovic uitgroeit tot bepalende speler naast Fer, Tomasson,achter makaay, dan wordt het nog eens wat. Landzaat vertrekt einde seizoen. 2e helft was zondag aardig en de oudjes hebben toch laten zien dat ze nog waarde hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vandaag bloemen, morgen pek en veren. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: het voetbal in een notendop |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 december 2009 - 10:58 schreef Ronneke het volgende:[..] Onzin, als makaay goed wordt bediend dan schiet hij er 25 in. Het ligt aan de spelers die het spel niet kunnen bepalen zoals de eeuwig draaiende en kerende wijnaldum, de vallende dartel biseswar, de zaalvoetballer el ahmadi en vooral het blind paard slory die daar regelmatig staan. Als Tomasson op 10 staat dan loopt dit altijd beter, Daarom hoop ik ook dat babovic uitgroeit tot bepalende speler naast Fer, Tomasson,achter makaay, dan wordt het nog eens wat. Landzaat vertrekt einde seizoen. 2e helft was zondag aardig en de oudjes hebben toch laten zien dat ze nog waarde hebben. Gedeeltelijk mee eens ik denk alleen dat het wat meer aan Been licht,als hij het elftal anders opstelt dan gaat het beter kijk naar de tweede helft tegen Groningen het elftal wordt omgezet b.v. 1 op 1 achter en hetzelfde Groningen wat de eerste helf zo gevaarlijk was had helemaal niets meer in te brengen dus vanaf nu altijd zo spelen. |
|
|
|
|
FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 december 2009 - 10:58 schreef Ronneke het volgende:[..] Onzin, als makaay goed wordt bediend dan schiet hij er 25 in. Het ligt aan de spelers die het spel niet kunnen bepalen zoals de eeuwig draaiende en kerende wijnaldum, de vallende dartel biseswar, de zaalvoetballer el ahmadi en vooral het blind paard slory die daar regelmatig staan. Als Tomasson op 10 staat dan loopt dit altijd beter, Daarom hoop ik ook dat babovic uitgroeit tot bepalende speler naast Fer, Tomasson,achter makaay, dan wordt het nog eens wat. Landzaat vertrekt einde seizoen. 2e helft was zondag aardig en de oudjes hebben toch laten zien dat ze nog waarde hebben. ik ben het met je eens, als makaay in zo'n opstelling speelt met tomasson om hem heen dan komt het helemaal goed, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 december 2009 - 11:42 schreef Rene Koster het volgende:[..] Gedeeltelijk mee eens ik denk alleen dat het wat meer aan Been licht,als hij het elftal anders opstelt dan gaat het beter kijk naar de tweede helft tegen Groningen het elftal wordt omgezet b.v. 1 op 1 achter en hetzelfde Groningen wat de eerste helf zo gevaarlijk was had helemaal niets meer in te brengen dus vanaf nu altijd zo spelen. Ik ben het helemaal met jou eens ,alleen zou het ook werken tegen psv ajax twente en az?? Of staan we dan al met 2-0 achter na 20 minuten??? Je speelt in iedergeval om te winnen dus ik hoop dat we op 31 januari dit systeem spelen om mee te beginnen. |
|
|
|