|
|
achiie
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vlaar Brama Bahia Gio Kuijt Fer de Guzman Wijnaldum V Persie Makaay
Misschien koop ik een Oranje shirt.. |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
Wie op doel.....
Van dijk of Toch Darley |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2009 - 19:47 schreef Leon FR1908 het volgende:Vlaar Brama Bahia Gio Kuijt Fer de Guzman Wijnaldum V Persie Makaay Misschien koop ik een Oranje shirt.. geen brama!!!
Vlaar achterin met bahia en op rechts schenkeveld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2009 door achiie -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat kan ook... Schrijf jij de bankzitters er ff bij ;P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
hahaha
doe maar de volgende...
Leedam-de cler(die wou ook mee:P) Bruins(zekerheidje) Casteignos(is uitgeleerd bij jong oranje) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
wie gaat bahia dan vervangen? |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2009 - 19:47 schreef Leon FR1908 het volgende:Vlaar Brama Bahia Gio Kuijt Fer de Guzman Wijnaldum V Persie Makaay Misschien koop ik een Oranje shirt.. je bedoeld zeker bruma of niet?;) |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
quote: Wuahha, jah ik zat al te denken waarom brama, maar ik denk dat hij bruma bedoelde of niet leon......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2009 door achiie -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: ik vraag me af boven wie bahia zou moeten staan centraal in de verdediging:P is bahia links? |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
zijn hier ook mensen die een beetje realistisch denken? :P
------vorm/stekelenburg------ vdwiel----vlaar--ooijer----gio sneijder---de guzman---seedorf v persie---kuyt---robben
dat vind ik persoonlijk iets realistischer :P |
|
|
|
|
uitrotterdam
|
|
|
Worden jullie nou niet moe van alles door die roze feyenoord bril te bekijken, die man kan er niets van, je bent gewoon geen niveau meer gewend! |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2009 - 20:49 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] ik vraag me af boven wie bahia zou moeten staan centraal in de verdediging:P is bahia links? stijf |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2009 - 20:51 schreef Emile het volgende:zijn hier ook mensen die een beetje realistisch denken? :P ------vorm/stekelenburg------ vdwiel----vlaar--ooijer----gio sneijder---de guzman---seedorf v persie---kuyt---robben dat vind ik persoonlijk iets realistischer :P de guzman boven van Bommel van der vaart afellay?:P |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2009 - 20:51 schreef Emile het volgende:zijn hier ook mensen die een beetje realistisch denken? :P ------vorm/stekelenburg------ vdwiel----vlaar--ooijer----gio sneijder---de guzman---seedorf v persie---kuyt---robben dat vind ik persoonlijk iets realistischer :P als je dit realistisch vind ben je gek. de guzman, ooijer............ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja natuurlijk hahaha gisteren noemde ik levchenko ook al cevchenko....koekoek.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2009 - 20:53 schreef uitrotterdam het volgende:Worden jullie nou niet moe van alles door die roze feyenoord bril te bekijken, die man kan er niets van, je bent gewoon geen niveau meer gewend! Dus wordt je Spartaan hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahaha.........tegen een duur aangelopen of te veel gezopen?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee ouderdom denk ik hahaha |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahaha...........nu al?? heb je vroeger toch te veel gezopen |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2009 - 20:51 schreef Emile het volgende:zijn hier ook mensen die een beetje realistisch denken? :P ------vorm/stekelenburg------ vdwiel----vlaar--ooijer----gio sneijder---de guzman---seedorf v persie---kuyt---robben dat vind ik persoonlijk iets realistischer :P Zowiezo in plaats van de guzman lleroy fer en loovens in plaats van ooijer voor de rest is het oke.... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: ooijer is niet onrealistisch:P van marwijk heeft hem toch vaak opgesteld, al was hij een tijdje geblesseerd.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hou op schei uit....donderdag begon het tot en met zondag. S`maandags dacht ik altijd ,dit doe ik nooit meer. Maar op donderdag was ik dat altijd alweer lang vergeten..:P |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2009 - 21:05 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] ooijer is niet onrealistisch:P van marwijk heeft hem toch vaak opgesteld, al was hij een tijdje geblesseerd.. Ja dus, hij is niet goed genoeg voor een basisplaats bij oranje |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2009 - 21:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hou op schei uit....donderdag begon het tot en met zondag. S`maandags dacht ik altijd ,dit doe ik nooit meer. Maar op donderdag was ik dat altijd alweer lang vergeten..:P shit, dus ik ben niet de enige??........... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2009 - 20:53 schreef uitrotterdam het volgende:Worden jullie nou niet moe van alles door die roze feyenoord bril te bekijken, die man kan er niets van, je bent gewoon geen niveau meer gewend! Verklaar je nadar in plaats van gewoon je mond maar een dauw geven,Bahia is gewoon heel goed bezig!!! |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2009 - 21:25 schreef De Spot het volgende:[..] Verklaar je nadar in plaats van gewoon je mond maar een dauw geven,Bahia is gewoon heel goed bezig!!! Ik vind dat hij ook heel goed bezig is alleen het is te veel van het goede vind ik, een Oranje met 2 brazilianen achterin.... |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
------------Kuijt -----Drenthe-van Persie ---Biseswar-Fer-Wijnaldum Gio-----Bahia-Vlaar------Leerdam ----------Darley
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2009 door Darryl1997 -- |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2009 - 21:54 schreef Darryl1997 het volgende:------------Kuijt -----Drenthe-van Persie ---Biseswar-Fer-Wijnaldum Gio-----Bahia-Vlaar------Leerdam ----------Darley Als jij het zegt jongen |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: heeft veel ervaring he. |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2009 - 21:54 schreef Darryl1997 het volgende:------------Kuijt -----Drenthe-van Persie ---Biseswar-Fer-Wijnaldum Gio-----Bahia-Vlaar------Leerdam ----------Darley hopelijk overleeft oranje de poulfase:O |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik ben tegen iedere Feyenoorder in Oranje, worden ze alleen maar slechter van. |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
Ze kunnen ook beter worden of niet jumper? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee, oranje is funest voor het club voetbal. |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
Vraag maar aan Wenger.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote: hopelijk blijf jij een keer op dat forum van je. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
zie beide niet gebeuren....... |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2009 - 21:31 schreef achiie het volgende:[..] Ik vind dat hij ook heel goed bezig is alleen het is te veel van het goede vind ik, een Oranje met 2 brazilianen achterin.... Ben ik met je eens, Andre komt te kort voor de absolute top, maar dat die er niks van kan slaat nergens op.....het Ned. elftal...heb er niks mee, heb het met Feyenoord al druk zat.
Buiten dat als er joden in een elftal spelen ik daar moeilijk voor kan zijn!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 december 2009 - 09:16 schreef De Spot het volgende:[..] Ben ik met je eens, Andre komt te kort voor de absolute top, maar dat die er niks van kan slaat nergens op.....het Ned. elftal...heb er niks mee, heb het met Feyenoord al druk zat. Buiten dat als er joden in een elftal spelen ik daar moeilijk voor kan zijn!! Bahia is een perfecte dienende speler, die opbloeit met een topper (Vlaar) naast zich. Verder vind ik iedere Feyenoorder te goed voor oranje. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 december 2009 - 09:19 schreef hotjumper het volgende:[..] Bahia is een perfecte dienende speler, die opbloeit met een topper (Vlaar) naast zich. Verder vind ik iedere Feyenoorder te goed voor oranje. Zo is het. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Ik vind dat we moeten stoppen met spelers te neutraliseren om te kunnen spelen voor een land. Het gevoel dat je naar "het nederlands elftal" kijkt is dan weg. Buitenlanders die in nederland zijn geboren is anders, trouwens is bahia een uitstekende verdediger voor feyenoord, maar als hij zo goed zou zijn dan zou deze jongen ook voor zijn land kunnen spelen. |
|
|
|